Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 14 Kwi 2020 15:28 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 357
niebieski
Ja zakupiłem przez trip.com bilety na poczatek maja linia SAS na trasie CPH - FAE i na ten moment jedyna opcja to "darmowy voucher na nowy termin w najblizszych 12 miesiacach" oferowany przez trip.com który kosztuje bagatela 379 PLN za osobę mimo że SAS oferuje tę opcję bezpłatnie z uwagi na epidemię koronawirusa....
Kilka dni temu udało mi się dodzwonić na polska infolinię trip.com i poprosić agenta o kontakt z SAS celem bezpłatnego przeprocesowania choćby vouchera - i ciagle czekam na odpowiedź.
Lot prawdopodobnie i tak zostanie odwołany - w ostatnich dniach większość lotów na Wyspy Owcze została anulowana.
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 14 Kwi 2020 16:43 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1517
złoty
Wdaje mi się, że możesz mieć problem w argumentacji z OTA, bo loty CPH-FAE nie są skasowane przez przewoźnika a sam OTA, na swojej stronie pisze, że
Cytuj:
W związku z wpływem pandemii COVID-19 na podróże, Trip.com informuje o kolejnym przedłużeniu mającej na celu ochronę osób dotkniętych wprost przez pandemię inicjatywy Safeguard Cancellation Guarantee, która przewiduje następujące warunki anulowania rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Trip.com przed 23:59 dnia 23 marca 2020 r., obejmujących terminy do 23:59 dnia 30 kwietnia 2020 r.

Chyba, na razie musisz czekać na zmiany wytycznych.
Cytuj:
https://pl.trip.com/newsroom/trip-com-przedluza-program-ochrony-klientowodwolujacych-rezerwacje-ze-wzgledu-na-covid-19-do-kwietnia/
Góra
 Relacje PM off
Sorvali lubi ten post.
 
 
#23 PostWysłany: 15 Kwi 2020 12:21 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 357
niebieski
Dzięki za pomoc!
Ciekawe jest to, że trip.com oferuje refund tylko rezerwacji hotelowych, nie ma słowa o rezerwacjach lotniczych (chyba że jesteś zarażony koronawirusem)

3.Jeżeli zaplanowana podróż staje się niemożliwa z powodu opublikowanych ograniczeń podróży lub obowiązku 14-dniowej kwarantanny, nałożonego przez władze kraju docelowego, klienci z określonych krajów (Korea Południowa, Japonia, Włochy, Francja, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, USA, Kanada, Australia, Malezja, Arabia Saudyjska itd. *) mogą otrzymać pełny zwrot kosztów rezerwacji hotelu.

Co więcej, nawet jeśli SAS tego dnia odleci z CPH do FAE, to granice Wyspy Owczych i tak sa zamkniete dla obcokrajowców.
Wydaje się więc, że jedyna nadzieja w chargeback jeśli nie uda się załatwić tego inaczej (płaciłem MC nie Visą)
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 19 Kwi 2020 12:45 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1032
Loty: 28
Kilometry: 14 467
złoty
Czy to normalne, że nr ref. linii lotniczej (ten 6-cio znakowy) może się zmienić? Jak zaczął się lockdown napisałem do nich, że po kodzie (zakup w listopadzie) nie jest możliwe uzyskanie w apce LOT potwierdzenia tego lotu. Odpisali po kilku dniach, że mam nowy nr ref. i po nim już wszystko działa. Widać lot w apce LOT i Trip.com. Jak przedłużą lockdown (o kolejne dwa tygodnie) będę musiał już interweniować albo u OTA, albo LOT.
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 26 Kwi 2020 17:00 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1032
Loty: 28
Kilometry: 14 467
złoty
W każdym bądź razie bilet kupiony przez OTA przewoźnik w związku z uziemieniem poza termin lotu bezproblemowo, praktycznie od ręki przeniósł termin na inny przy pomocy formularza zawartego w powiadomieniu od przewoźnika o anulacji lotu. Nie wiem czy tak jest zwykle czy tylko w związku z pandemią, ale jak na razie nie mam powodu nie lubić tej OTA.
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 29 Kwi 2020 17:24 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 357
niebieski
Ostatecznie SAS odwołal mój lot CPH - FAE - póki co tylko w jedna strone - i trip.com przysłał mi wniosek o anulowanie lotu i zwrot 100% kosztów który ma trwać do 10 dni. Ciekawe czy z lotem powrotnym będzie podobnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 02 Paź 2020 07:10 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 5869
Loty: 228
Kilometry: 534 135
Chinese travel conglomerate Trip.com purchased Netherlands based Travix back in January 2020 that operates popular websites such as BudgetAir and CheapTickets (there is also Expedia owned CheapTickets in the US).

Załącznik:
2020-10-02_071024.png


Więcej >>


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#28 PostWysłany: 02 Paź 2020 09:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 8204
HON fly4free
Mam nadzieję, że nie znikną pozostałe wersje językowe tych serwisów :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group