Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 83 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:00 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6981
srebrny
Cytuj:
30€ prowizji

A tej opłaty nie ma w regulaminie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:01 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18381
Albo kupić pakiet premium, gdzie zmiany masz za friko.
Góra
 Relacje PM off  
 
#63 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2017
Posty: 89
Loty: 322
Kilometry: 452 140
niebieski
Rozklad lotu zostal zmieniony przez przewoźnika o wiecej niz 7h. Dlatego TAP daje mozlwość zmiany na dowolny inny termin bez dopłat, podobnie jak Opodo. Podczys gdy Travelstart żąda 30€ prowizji.


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 18 Mar 2021 12:26, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6981
srebrny
A jest to w regulaminie, czy nie ma?
Góra
 Relacje PM off  
 
#65 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:32 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 927
srebrny
str84peter napisał(a):
Travelstart żąda 30€ prowizji.
Przystałeś na takie rozwiązanie kupując u nich bilet. Tak to właśnie działa - bilet jest tańszy, ale wszelkie usługi serwisowe są płatne, chyba że wykupisz opcjonalny pakiet znoszący takie opłaty (no ale wtedy bilet już może nie być tańszy, albo porównywalny). Jeśli tego nie wiedziałeś, to lepiej zastanów się dwa razy (i czytaj dokładnie co klikasz) podczas następnych zakupów.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#66 PostWysłany: 18 Mar 2021 12:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2017
Posty: 89
Loty: 322
Kilometry: 452 140
niebieski
Jest napisane w regulaminie, że zmiana lotu na życzenie pasażera kosztuje 30€ extra, przy tym upiera się konsultant. Jednak nie jest to zmiana na życzenie pasażera, ponieważ lot zostal anulowany i przesunięty o 7h, i przewoźnik przerzucił mnie na niekorzystą godzine. Przewoźnik na infolinni potwierdza, ze pasazer ma prawo w tym momencie wybrać dowolny inny lot na tej trasie. Ale nie travelstart, wg. nich jest to zmiana na życzenie pasażera. (Opodo zmieniło bez oplat).
Odradzam TRAVELSTART.
Góra
 Relacje PM off  
 
#67 PostWysłany: 18 Mar 2021 13:02 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 6981
srebrny
Cytuj:
zmiana lotu na życzenie pasażera kosztuje 30€ extra

I to jest właśnie taka zmiana - przecież Ty ją sobie życzysz. Możesz przyjąć propozycję przewoźnika bez opłat.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#68 PostWysłany: 15 Kwi 2021 21:08 

Rejestracja: 29 Maj 2012
Posty: 114
Loty: 26
Kilometry: 92 529
Czy ktoś wie czy przy zakupie biletów na stronie travel2be obowiązuje nadal elastyczność biletu oraz dodatkowe ubezpieczenie od covid gratis (chodzi o linię emirates)?czy w przypadku chęci zmiany terminu muszę kontaktować się z pośrednikiem czy mogę to zrobić przez linię emirates?
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 30 Maj 2021 07:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 344
Loty: 146
Kilometry: 275 407
Podbijam pytanie, dokładnie się nad tym samym zastanawiam :) Czy oszczędzić 150PLN i kupić przez OTA czy bezpośrednio u linii, ale jak kolejna fala restrykcji przyjdzie mieć łatwiej ze zmianą rezerwacji :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 30 Maj 2021 09:53 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18381
Zależy jaką linia no i trasa
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
#71 PostWysłany: 30 Maj 2021 17:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 344
Loty: 146
Kilometry: 275 407
@Zeus no właśnie jak powyżej @Fiona - chodzi o Emirates a lot WAW-SEZ
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 30 Maj 2021 17:58 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18381
Jak 150 pln, to bym kupił prosto ze strony EK :)
Góra
 Relacje PM off
MaciekM lubi ten post.
 
 
#73 PostWysłany: 16 Sie 2021 16:24 

Rejestracja: 28 Mar 2014
Posty: 191
Loty: 22
Kilometry: 63 900
Nie wiem czy może to być nowy temat, czy powinienem zadać pytanie w temacie o opiniach o Travelgenio? Jakby co, proszę o scalenie.

Miałem ogromne przeboje ze zwrotem z Travelgenio. Dwa razy odmowa chargeback (po roku walki), ale naciskałem pomimo tego i niby chcą zrobić przelew. Poprosili mnie o różne dane do przelewu, ale mam wątpliwość co do dwóch pozycji:

Chcą account number oraz osobno IBAN. Czy sądzicie, że jak podam im nr konta w formacie IBAN, to będzie prawidłowo? Oczywiście mogę ich o to spytać, ale domyślacie się jak wygląda komunikacja z Travelgenio...

Tak to napisali:
Cytuj:
In order to complete the refund of your tickets, please provide the following bank details:
- Account holder (full name, no initials allowed).
- Account holder’s address.
- Bank name.
- Complete bank address.
- Account number.
- Bank account currency.
- IBAN.
- SWIFT or BIC.
Góra
 Relacje PM off  
 
#74 PostWysłany: 16 Sie 2021 16:36 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 569
srebrny
Nie tylko oni mają tak durnie skonstruowane formularze.
Ja bym wypełnił oba pola dotyczące rachunków tak jak chcą, żeby nie dawać podstawy do przedłużania sprawy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#75 PostWysłany: 16 Sie 2021 16:48 

Rejestracja: 28 Mar 2014
Posty: 191
Loty: 22
Kilometry: 63 900
OK, ale tak jak chcą, czyli jak? Raz podać numer konta w formacie bez PL, a raz z PL jako IBAN?
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 16 Sie 2021 16:50 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 569
srebrny
Dokładnie tak
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
badmoon lubi ten post.
badmoon uważa post za pomocny.
 
 
#77 PostWysłany: 08 Wrz 2021 13:45 

Rejestracja: 28 Mar 2014
Posty: 191
Loty: 22
Kilometry: 63 900
Zamykając mój wątek przebojów z Travelgenio, po roku i 3 miesiącach od wystąpienia o zwrot, dwóch odrzuconych chargebackach, w końcu otrzymałem przelew na całą kwotę za bilety (kupione w grudniu 2019 na lot do USA w maju 2020).

Moje obserwacje były następujące:

Z Travelgenio nie było absolutnie żadnego kontaktu, zero odpowiedzi na moje maile, do momentu, kiedy nie złożyłem chargeback. Pierwszy był odrzucony bez powodu, drugi był odrzucony z wyjaśnieniem, że lot się nie odbył, bo pandemia itp, więc w sumie powód odrzucenia i tak z kapelusza.

Travelgenio stwierdziło, że oddadzą mi kasę, ale mam wycofać drugi chargeback - nie zrobiłem tego, bo im nie wierzyłem. Kiedy drugi chargeback wygasł samoistnie poprzez odrzucenie mojego wniosku, nastała kolejna cisza. Wcześniej poprosili jeszcze o dokument z mojego banku, potwierdzający że procedura chargeback jest zamknięta.

Na moje nalegania zero odpowiedzi. Zacząłem straszyć przekazaniem sprawy na policję. Odpowiedzieli, że czekają na autoryzację przelewu od linii lotniczych. Po kolejnych 2 miesiącach ciszy, przesłałem maila z informacją, że równo za 7 dni zgłaszam sprawę na policję. Wtedy poprosili o dane konta do przelewu i ostatecznie oddali kasę.

Koniec końców ucieszyło mnie to, bo już się pogodziłem, że nie odzyskam 3 tysiaków.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#78 PostWysłany: 15 Cze 2022 20:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 162
Na stronie travelgenio można przeczytać w FAQ:

"Kiedy zamawiasz bilet, najpierw otrzymujesz potwierdzenie rezerwacji. W większości przypadków bilet otrzymasz e-mailem w ciągu 72 godzin."

Czy ktoś faktycznie kiedyś aż tyle czekał na e-ticket od OTA? Korzystałem dziesiątki razy z najróżniejszych i nie czekałem dłużej niż jakieś 2-3h. A tu minęły już ponad 24h i etixa jak nie było tak nie ma :) Spokojnie czekać czy się do nich dobijać? (nie była to żadna promocja czy błąd cenowy, potrzebowałem biletów na konkretne loty i u nich wychodziło najtaniej).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 15 Cze 2022 21:07 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3328
niebieski
@herki99 mnie zdarzyło się czekać właśnie ok. 24h najdłużej. Daj im czas do jutra. Ewentualnie sprawdź w linii lotniczej czy bilet przypadkiem już nie jest wystawiony.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
herki99 lubi ten post.
 
 
#80 PostWysłany: 16 Cze 2022 00:00 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 206
niebieski
@herki99

Dziwne, nie zdarzyło mi się czekać na tixa dłużej niż 2h.
A pobrali z karty i masz minus na koncie, bo OTA powinna najpierw skasować ?
_________________
Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Relacje PM off
herki99 lubi ten post.
 
 
 [ 83 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group