Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Sie 2015 05:44 

Rejestracja: 15 Sty 2014
Posty: 21
Witam,

mam duży problem z serwisem tickets.pl. Miałem kupiony u nich bilet do USA za prawie 2500zł, jednak zdecydowałem się na jego zwrot (anulacje) przez ich serwis. Było to 10 maja, ponad 3 miesiące temu. Miałem otrzymać zwrot podatków, etc (niecałe 1500zł) w ciągu 60 dni. Nadal nie otrzymałem ani grosza. Infolinia rżnie głupa, nie da się dogadać, pracują tam ludzie z Ukrainy którzy bardzo słabo mówią po polsku. Jedyna odpowiedź to "analizujemy sytuację" i skontaktują się nazajutrz, co nigdy nie nadchodzi. Jestem strasznie zaniepokojony, przetrzymują dość sporą kwotę moich pieniędzy. Ta firma jest zarejestrowana na Ukrainie, ale mają IATA oraz oddział w Polsce.

Czy mógłby ktoś coś doradzić, co najlepiej w takiej sytuacji zrobić? Kierować to na drogę prawną? Pisać do IATA, gdziekolwiek, cokolwiek? Jestem bezsilny, zwłaszcza, że obecnie jestem właśnie w USA, bo bilet kupiłem u innego przewożnika, więc ew. wejście na drogę prawną/zgłoszenie na policję może za moim upoważnieniem zrobić rodzina. Może miał ktoś podobną sytuację i udało się rozwiązać?

Mam teraz nauczkę, ale jednak tickets.pl nie ma złych opinii w internecie, zwłaszcza, że mają kilka serwisów międzynarodowych. Kupuję sporo biletów i to moja pierwsza taka przygoda :/.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przedłużony weekend w Larnace 🏖️🍹 Loty z Warszawy i 4* hotel ze śniadaniami za 909 PLN 😎 Przedłużony weekend w Larnace 🏖️🍹 Loty z Warszawy i 4* hotel ze śniadaniami za 909 PLN 😎
Turcja w pigułce 🇹🇷 Stambuł i Kapadocja w jednej podróży od 969 PLN 😍 Turcja w pigułce 🇹🇷 Stambuł i Kapadocja w jednej podróży od 969 PLN 😍
#2 PostWysłany: 25 Sie 2015 07:14 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 2907
srebrny
Niestety każdy pośrednik jest dobry do czasu gdy się nic nie dzieje, typu zwrot, anulacja itp.
Zacznij od sprawdzenia ile dni mają na zwrot w regulaminie w takim wypadku.
Jak nie przekroczony, to mimo wszystko na nich jakąś presję stale wywieraj, przypominaj się, pisz maile, dzwoń jak możesz.
Spróbuj temat załatwiać z jednym konsultantem, to jakoś powinno usprawnić proces.
Jak termin przekroczony, to może kombinuj z bankiem (o ile płaciłeś kartą), niech oni walczą.
Obstawiam, że niedługo Ci kasa wróci. Pytanie tylko czy rzeczywiście będzie to ok. 1500 PLN, bo według mnie przy bilecie za 2500 PLN do zwrotu jest zwyczajowo mniej. Obym się jednak mylił.
Góra
 Profil Relacje PM off
drakerc uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 25 Sie 2015 07:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3763
srebrny
drakerc napisał(a):
Ta firma jest zarejestrowana na Ukrainie, ale mają IATA oraz oddział w Polsce.

Nie wiem czy Ci to może w czymś pomóc, ale oni są zarejestrowani w Polsce
http://www.imsig.pl/pozycja/2014/147/KR ... 9ACI%C4%84
http://www.krs-online.com.pl/tickets-pl ... 44655.html
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 25 Sie 2015 08:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1574
Loty: 650
Kilometry: 837 895
niebieski
Tulio napisał(a):
Zacznij od sprawdzenia ile dni mają na zwrot w regulaminie w takim wypadku.
Art. 8 Regulaminu:
Cytuj:
1. Zwrot środków pieniężnych jest zawsze dokonywany według obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej norm prawnych oraz zasad stosowanej taryfy, ustalonych przez Usługodawców.
2. Procedura ubiegania się o zwrot środków pieniężnych oraz jej techniczne opracowanie, a mianowicie zwrot środków pieniężnych na rzecz Użytkownika, podlegają zasadom wyszczególnionym i dostosowanym do poszczególnych usług w zależności od typu serwisu, do którego należy owa usługa.
3. Wydział Wsparcia Klienta portalu zastrzega sobie prawo, w przypadku konieczności, do żądania od Użytkownika aplikującego o zwrot środków pieniężnych, dodatkowych dokumentów w postaci zeskanowanej, a mianowicie: dokumentów potwierdzających tożsamość, wniosków, zaświadczeń, świadectw i innych dokumentów potwierdzających przyczynę dokonywanego zwrotu, jak również okazania wyciągu z transakcji bankowych w wyniku zajść wymagających rozstrzygnięcia kontrowersyjnych kwestii finansowych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 26 Sie 2015 07:36 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4253
platynowy
Zgłoś w banku chargeback, najprościej.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 27 Sie 2015 16:43 

Rejestracja: 15 Sty 2014
Posty: 21
Hah, zadzwoniłem, postraszyłem skierowaniem sprawy do windykacji i prawnikami i zadziałało - kasa jest już na moim koncie :).

Chargebacka raczej zrobić nie mogłem. Bilet był kupiony w marcu, na dodatek ten serwis robi jakoś tak, że kartę obciąża bezpośrednio linia lotnicza (w moim przypadku miałem obciążenie przez Virgin Atlantic w EUR). No i płaciłem debetową kartą walutową, więc raczej się nie dało nic zrobić? A może jednak da się chargeback debetówką?

Dostałem zwrot 1300zł, a bilet kosztował dokładnie 1695zł jednak, więc niesamowicie się udało :). Patrzyłem w warunki taryfy i właśnie podatki wynosiły 1400zł, a fare i reszta 300zł, więc miałem jakąś dziwną taryfę, zwłaszcza, że można było anulować bilet. Szkoda tylko że trwało to tak długo i trzeba było dziesiątek telefonów z zagranicy by coś wskórać...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 17 Wrz 2015 06:15 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4253
platynowy
Każda karta umożliwia chargeback, debetówka też. Nie wiem skąd przekonanie u tylu osób że to tylko cecha kredytówek.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group