Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1751 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1581 PostWysłany: 13 Kwi 2023 10:10 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 778
Loty: 391
Kilometry: 612 796
srebrny
Jakieś pół roku temu zrobiłem sobie rezerwacje na trasie WAW-LIS-PDL-LIS-WAW.
Jako, ze do lotu coraz bliżej (jakieś półtora miesiąca) to postanowiłem zajrzeć na stronie TAP co tam słychać w mojej rezerwacji. No i widzę 2 zmiany:
- jakieś korygowanie godzin poszczególnych lotów o kilkanaście min na plus i minus
- na trasie WAW – LIS – WAW – zamiast samolotów TAP pojawiły się samoloty Bulgaria Air oraz bułgarskiej linii Fly2Sky
Mam dwa pytania:
- Czy te zmiany są może już wystarczającym argumentem by dzwonić do TAP i prosić o zmiany lotów (dzień/trasa)?
- czy dostane normalnie punkty Miles and More za te loty tak jakbym leciał TAP? Czy przysługują mi te same benefity jakbym leciał TAP? Zależy mi na bagażu nadawanym, który mi przysługuje z tytułu Star Alliance Gold
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1582 PostWysłany: 13 Kwi 2023 10:46 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 242
Loty: 75
Kilometry: 202 607
niebieski
" Czy te zmiany są może już wystarczającym argumentem by dzwonić do TAP i prosić o zmiany lotów (dzień/trasa)?" Doświadczenie rozmów z nimi podpowiada że to zależy wszystko od konsultanta, który potem przełączy do konsultanta, ten do innego i już po 3 godzinach rozmowa się rozłączy i od nowa ;) Najlepiej pisz co chcesz osiągnać na ich facebooka, w miare szybko i konkretnie odpowiadaja. Infolinia to naprawdę strata czasu.
Co do zmian przewoźnika to miałem jeden lot zmieniony na LOT i tutaj zarządzanie nie istniało przez strone TAPa, wszystko przez stronę LOTu wiec mysle ze o finalnym efekcie dowiesz sie dopiero przy próbie odprawy ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1583 PostWysłany: 13 Kwi 2023 12:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2920
platynowy
@trunks

Nie wiem jak często do nich dzwoniles, ale ja za kazdym razem na infolinii wszystko zalatwialem. Loty kupowane za grosze, zmieniane na okres swiateczno-noworoczny etc. Czasem troche to trwa, zanim sie uda polaczyc, ale mozna od reki zalatwic wszystko. Polecam Niemiecki numer, gdzie rowniez mozna rozmawiac po angielsku. Jesli chodzi o komunikatory "pisane" to zawsze jest ryzyko krótkiej pilki w postaci -nie. Werbalnie można dużo wiecej zalatwic, takie jest moje doświadczenie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1584 PostWysłany: 13 Kwi 2023 12:34 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 242
Loty: 75
Kilometry: 202 607
niebieski
@Flyguy Widzisz może miałeś więcej szczęcia tak jak ja mam na infolinni Wizza ;) Nagminne było zawieszanie rozmów na 40 minut bo coś konsultuje i w tym czasie albo sie rozłączyło, lub przełączenie dalej znowu pół godziny i niby zatwierdzałem zmiany i rozłączenie, ponowny telefon i nikt nic nie wie, żadnej notatki, śladu że coś konsultowali. Przerobiłem chyba wszystkie ich numery telefonów, dom wariatów jak dla mnie. System zarządzania rezerwacją nie istnieje, żadnych maili o zmianach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1585 PostWysłany: 13 Kwi 2023 12:50 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 778
Loty: 391
Kilometry: 612 796
srebrny
To jeszcze takie pytanie. Jak myslicie, jest szansa ze zmienią mi TAP na Lufthanse i miesce wylotu z WAW na inne polskie miasto?
Rezerwacja robiona bezposrednio na stronie TAP więc sprawe moge załatwiać bezpośrednio z nimi. Odpadają jacyś dziwni posrednicy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1586 PostWysłany: 13 Kwi 2023 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1855
Loty: 270
Kilometry: 495 917
niebieski
Oni są dość elastyczni. Czasem powiedz nie ale potem można jakoś popłakać im do słuchawki i starają się zrobić tak żeby było dobrze.faktem jest przełączanie pomiędzy doradcami, długie chwile "milczenia" no i zrywanie polaczen.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1587 PostWysłany: 14 Kwi 2023 19:04 

Rejestracja: 01 Sty 2023
Posty: 132
-- 14 Kwi 2023 19:48 --

Robaku napisał(a):
TAP mnie dzisiaj zaskoczył, bug oczywiscie nadal istnieje i zlożenie skargi to należy asocjować z duzą ilością cierpliwości


Błąd na stronie TAP chyba został naprawiony. Właśnie udało mi się złożyć reklamację o odszkodowanie, wpisując polski adres. Wysłane przy pierwszym podejściu :o

-- 14 Kwi 2023 20:04 --

j_brawo napisał(a):
Jakieś pół roku temu zrobiłem sobie rezerwacje na trasie WAW-LIS-PDL-LIS-WAW.
Jako, ze do lotu coraz bliżej (jakieś półtora miesiąca) to postanowiłem zajrzeć na stronie TAP co tam słychać w mojej rezerwacji.


Zainspirowana powyższym wpisem, sprawdziłam moje rezerwacje. Też mam zmiany, o których oczywiście nie byłam informowana. Na trasie WAW - LIS kosmetyczne (10 minut), za to OPO - PDL (na innej rezerwacji) odwołany (trochę powyżej 14 dni). Oczywiście dokonanie zmian przez stronę jest problematyczne (niby mam nowy numer rezerwacji, a w zasadzie widoczne są obie - odwołana i ta niby zmieniona, ale bez numerów biletów i bez potwierdzenia zmian na mailu). :?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1588 PostWysłany: 19 Kwi 2023 13:15 

Rejestracja: 30 Mar 2023
Posty: 2
Witam,

udało mi się kupić bilety do Lizbony. Aby kupić je taniej zarejestrowałem się w programie Miles & More i na dzień dobry dostałem 200 mil. Cena biletów w programie Miles & More widniała jako 800 mil + X zł. Dokończyłem rezerwację po czym zapłaciłem X złotych. Ponieważ miałem tylko 200 mil na moim koncie teraz mam ich - 600 (słownie minus 600). O co w tym chodzi, będę musiał coś dopłacić, czy jak wylatam trochę mil to najpierw wyrówna do zera a później zacznie naliczać na + ? Proszę o info, bo nie miałem wcześniej do czynienia z tymi programami...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1589 PostWysłany: 19 Kwi 2023 13:21 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2267
uściślając - Miles&SmilesGo (dzięki @Zeus), nie Miles&More
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#1590 PostWysłany: 19 Kwi 2023 13:26 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 23101
uściślając jeszcze raz - Miles&Go (ex-Victoria), nie Miles&Smiles (to TK) :)
Góra
 Relacje PM off
dmirstek uważa post za pomocny.
 
 
#1591 PostWysłany: 20 Kwi 2023 09:54 

Rejestracja: 12 Lut 2018
Posty: 5
Mam dokładnie tą samą niepewność co Silent_bob z ceną 800 mil + X zł. Z tym że ja kupowałem bilety dla 4 osób z Berlina do Cancun. Wyszło wczoraj 7315 zł i tyle zeszło mi z konta kasy, ale na koncie TAP Portugal mam teraz - 600M. Co będzie dalej? Wylot jest 01.2024.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1592 PostWysłany: 20 Kwi 2023 09:56 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1597
niebieski
hmmmm na moje to jedna mila ze 50 groszy... to jakieś 300 zł do dopłaty przy check inn...

na spokojnie... można będzie kartą zapłacić...

:)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1593 PostWysłany: 20 Kwi 2023 11:56 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 242
Loty: 75
Kilometry: 202 607
niebieski
Mam -400 mil, polecieliśmy i wróciliśmy bez problemu, na jednym odcinku nawet udało się załapać na miejsca z większą ilością miejsca na nogi, nikt nie chciał dopłaty, na ten odcinek dostaliśmy nowe bilety.
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#1594 PostWysłany: 25 Kwi 2023 13:13 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 778
Loty: 391
Kilometry: 612 796
srebrny
j_brawo napisał(a):
To jeszcze takie pytanie. Jak myslicie, jest szansa ze zmienią mi TAP na Lufthanse i miesce wylotu z WAW na inne polskie miasto?
Rezerwacja robiona bezposrednio na stronie TAP więc sprawe moge załatwiać bezpośrednio z nimi. Odpadają jacyś dziwni posrednicy.


Sam sobie odpowiem :)
nformacyjnie, bo sprawa załatwiona, a może dla kogoś będzie przydatne.
Miałem bilety na trasie WAW – LIS – PDL – LIS – WAW. Nie dostałem żadnego info o zmianie rozkładu. Zobaczyłem te zmiany dopiero wtedy jak się zalogowałem na stronie TAP i porównałem to co tam jest pod moim numerem rezerwacji, z moją pierwotną rezerwacją.
Telefon na infolinie i bez problemu zmiany za free na inne daty i inne loty. Nawet mi zamieniono na wylocie i powrocie z WAW na POZ co mi zdecydowanie bardziej pasuje. Tak więc cześć lotów mam tez by LH.

Jako że dostałem też prośbe o podanie takiej informacji wiec dodaje: dzowniłem na taki numer: +351 211 234 400 i rozmawiałem po angielsku
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
wersus79 uważa post za pomocny.
 
 
#1595 PostWysłany: 04 Maj 2023 09:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
Heja, to daję znać. Claim uznany - ciekawe czy kiedyś wyślą...


To compensate you for the irregularity and in accordance with Regulation CE n. º 261/2004, TAP may offer one of the following:

Credit of 104 000 miles on your TAP Miles&Go card
Voucher in the amount of 600€

Voucher is valid for one year from date of issuance
Can be used to purchase a ticket or service (extra baggage, seat reservation…) on flights operated by TAP Air Portugal
Can be used by anyone designated by the person whose name is on the voucher
Value can be used in its totality or partially. If used partially, the remaining value will stay in the voucher and can be used to pay for another trip or service on TAP.
Voucher is not refundable
For purchases made with the voucher, it is not possible to obtain a receipt for the purchase of trips or services, neither is the issuance of documents allowing reimbursement under the mobility allowance (ex: Madeira & Azores);
Can be used online at www.flytap.com, through our Contact Center or at a TAP counter. Please verify the best contact at : https://www.flytap.com/pt-pt/suporte/contactos.

Bank Transfer in the amount of 600€

Must send us an official bank document, stating your name, IBAN and SWIFT.

Please reply to this email selecting the preferred payment method.

Furthermore, we hereby inform you that your ticket is expired so we are not able to generate a voucher or any kind of refund.
Apocalipse napisał(a):
@nick Daj znać jak pójdzie claim, bo ze znanych mi plotek, nawet w oczywistych sytuacjach nie chcą wypłacać bez sądu.
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Relacje PM off
opo lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1596 PostWysłany: 04 Maj 2023 10:04 

Rejestracja: 15 Kwi 2019
Posty: 37
Ostatnie zdanie jest zachęcające "Furthermore, we hereby inform you that your ticket is expired so we are not able to generate a voucher or any kind of refund."
Góra
 Relacje PM off  
 
#1597 PostWysłany: 04 Maj 2023 10:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
@rpilski To dotyczy ostatniego odcinka do ORY, który nie został wykorzystany, swoją drogą miałem już znacznie wcześniej kupiony lot na nastepny dzień do BER.
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Relacje PM off  
 
#1598 PostWysłany: 04 Maj 2023 10:35 

Rejestracja: 03 Cze 2014
Posty: 890
niebieski
@nick
Reklamacje wysyłałeś za pomocą formularza na stronie tapa?
Po jakim czasie odpowiedzieli?
Czy wysyłałeś ponaglenia? Jeśli tak to w jaki sposób?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1599 PostWysłany: 04 Maj 2023 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
@07_Zgłoś.Się

Tak, przez stronę TAP-a, trochę mi się zapomniało i wysłałem dopiero 3 lutego, opdowiedzieli dziś. Żadnych ponagleń nie wysyłałem bo i po co...no może po roku bym się przypomniał.
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Relacje PM off
07_Zgłoś.Się lubi ten post.
07_Zgłoś.Się uważa post za pomocny.
 
 
#1600 PostWysłany: 04 Maj 2023 11:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 2176
Loty: 860
Kilometry: 1 936 563
platynowy
Miałem sytuację 26.04, że samolot z WAW wyleciał 1h opóźniony i nie zdążyłem na przesiadkę na PDL (miałem godzinę). Na lotnisku czekali z voucherem na 10e/osoba i BP na lot za 6h.
Claima złożyłem 28go i w ciągu 12h odpowiedzieli. Mieliśmy trochę wymian ponieważ starałem się także o odszkodowanie za dziecko, które było kupione jako adult, ale finalnie 2go maja zaakceptowali wszystko i wypłacą nam 2x 400 euro. Zobaczymy kiedy kasa przyjdzie...
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
 [ 1751 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google Adsense [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group