Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Mar 2019 09:17 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 584
niebieski
Cześć, czy istnieje możliwość rezygnacji z zakupionego biletu w eDreams???

Zakupiłem bilet 10 godzin temu na eDreams jednak okazuje się, że nie mogę w danym terminie lecieć.

Cześć, czy istnieje jakaś procedura lub możliwość rezygnacji z zakupionego biletu w eDreams??? Jak to można zrobić? Czy ktoś to już przerabiał?


Zapłaciłem kartą kredytową i jest blokada na koncie. Nr rezerwacji otrzymałem na mail.
Dodam, że taryfa w jakiej był kupiony bilet nie pozwala na zmianę terminu lub rezygnację z biletu (info od konsultanta LOT)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zbiór lotów do Grecji od 160 PLN. Bilety z 4 polskich miast Zbiór lotów do Grecji od 160 PLN. Bilety z 4 polskich miast
Luksus na Riwierze Tureckiej. Tydzień w świetnym 5* hotelu z all inclusive od 2290 PLN. Wyloty z 2 miast Luksus na Riwierze Tureckiej. Tydzień w świetnym 5* hotelu z all inclusive od 2290 PLN. Wyloty z 2 miast
#2 PostWysłany: 19 Mar 2019 09:37 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
Cytuj:
Dodam, że taryfa w jakiej był kupiony bilet nie pozwala na zmianę terminu lub rezygnację z biletu (info od konsultanta LOT)


I sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3 PostWysłany: 19 Mar 2019 09:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
@ted07 Zadzwoń do nich i spróbuj anulować zakup. To się wbrew pozorom do 24 godz. czasem udaje :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 19 Mar 2019 10:28 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 584
niebieski
@wtak czy próbowałeś wykonać taki manewr?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 19 Mar 2019 11:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
Próby dotyczyły dwu rezerwacji. Skuteczność 50%. Warto spróbować.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
      
#6 PostWysłany: 19 Mar 2019 12:29 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 584
niebieski
@wtak możesz mi doradzić czy załatwię to przez massangera czy musze dzwonić na jakis nr telefonu?
Jeśli muszę dzwonić to na numer kraju (domeny) w ktorej kupowałem bilet czy na jakis inny? Jak ty to robiłeś? Dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 19 Mar 2019 12:31 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22320
Kronosie...

Próbuj a nie czekaj na odp...


Ostatnio edytowany przez Zeus, 19 Mar 2019 13:54, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#8 PostWysłany: 19 Mar 2019 12:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1134
Loty: 392
Kilometry: 429 122
niebieski
ted07 napisał(a):
@wtak możesz mi doradzić czy załatwię to przez massangera czy musze dzwonić na jakis nr telefonu?
Jeśli muszę dzwonić to na numer kraju (domeny) w ktorej kupowałem bilet czy na jakis inny? Jak ty to robiłeś? Dzięki

Nie musisz, ja dzwoniłem na numer znaleziony na edreams.com, na infolinii są ludzie z Indii.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 19 Mar 2019 13:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
Zeus napisał(a):
Jesus..(...)...
Bogu. nie wplataj religii w marzenia :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#10 PostWysłany: 19 Mar 2019 13:54 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22320
@wtak poprawione ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#11 PostWysłany: 19 Mar 2019 14:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 1512
Loty: 607
Kilometry: 969 740
srebrny
Ja dzisiaj robiłem rezerwację przez eDreams. Podczas rezerwacji wisiała informacja, że bezpłatne anulowanie do 24 godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 19 Mar 2019 15:51 

Rejestracja: 17 Paź 2012
Posty: 584
niebieski
Dzwoniłem na infolinie i z tego co zrozumiałem to chcą mi oddać tylko cześć pieniędzy (nie wiem czy dobrze zrozumiałem) ale ja zapłaciłem powiedzmy 3800 pln a oni mi 2500 pln chcą chyba oddać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 19 Mar 2019 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 988
Ciesz się że aż tyle bo mi nic nie chcieli oddać mimo skasowania online, potem rozmowie na infolinii i dopiero po zgłoszeniu do wystawcy banku zgodzili się oddać kasę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 04 Mar 2020 19:19 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8849
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Ktoś ma może jakiś kontakt do nich - najlepiej mailowy, bo na stronie tylko chatbot?

Muszę anulować bilet i wiem, że się nie da, ale potrzebuję na piśmie, że się nie da i/albo ile to kosztuje, żeby dostać kasę z ubezpieczenia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 04 Mar 2020 19:37 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1403
Loty: 214
Kilometry: 377 962
srebrny
claims-uk@edreams.com
Góra
 Profil Relacje PM off
Sudoku lubi ten post.
 
      
#16 PostWysłany: 04 Mar 2020 19:44 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 3045
złoty
Ja jeszcze przy zakupie na pt wysyłałem na ten: atendimento.cliente@edreams.com , nie licz za bardzo,że Ci odpowiedzą cokolwiek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 04 Mar 2020 20:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2939
Loty: 348
Kilometry: 658 488
niebieski
Skoro temat odżył, to spytam w nieco innej kwestii.

Lot AirAsia, HKG-KUL kupowany przez Edzia. Niestety z wiadomych względów połowa rozkładu poleciała do kosza. Innymi słowy mówiąc, lotu na ktory znajomi mają bilety nie ma już w rozkładzie. Na potwierdzeniu u Edzia wszystko oczywiście ok, ale on zawsze w tyle.

I teraz tak: AA [bot], mówi - kupowane przez OTA, zapraszamy do OTA. Edzio mówi - no my w te lowcosty to nie mamy wglądu, więc AA musi nam wysłać maila o anulacji. I taki ping pong. Jakieś pomysły?

Dzięki.
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 26 Wrz 2020 10:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
HON fly4free
Dla jednych krok w dobrą stronę, dla innych czarne chmury: Edreams umożliwia zmiany i anulacje online
Załącznik:
eduardo.png
eduardo.png [ 38.37 KiB | Obejrzany 7855 razy ]
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off
Tom K lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: erloy oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group