Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Sty 2014 20:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2013
Posty: 74
Będzie to krótka relacja, gdyż jutro już wylatuję do Birmy.
Miałem okazję spędzić pierwszy dzień Blokady w Bangkoku. Tak to prawda, sporo ulic zamkniętych, ale tego pierwszego dnia nic strasznego ja nie widziałem. Ogrom ludzi, ścisk i tłok oraz darmowe jedzenie, darmowe picie, muzyka i rzeczy związane z tym 'eventem' które można kupić. Począwszy od koszulek różnego typu, bransoletki, gwizdki, identyfikatory, certyfikaty, flagi itp.
Ogólnie ktoś się dobrze przygotował do tego dnia i ktoś zrobił na tym niezły interes.
Ja nie widziałem za wielu turystów, jednak cała produkcja gadżetów była chyba nastawiona na miejscowych i biznes się na pewno udał.

Jeśi ktoś spędzi tu kolejne dni zapraszam do dowania swoich opini i zdjęć.

Wszystkie jest tu kulturalnie (znaczy nie znam Tajskiego) i ten pierwszy dzień przebieg spokojnie. A Tu fajna gra którą organizowali - oczywiście płatna, ale ile dawała radości:-)



Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Nawet najdalsza podróż, zaczyna się od najmniejszego kroku.....

http://www.globtr.blogspot.com


Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 13 Sty 2014 21:51 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
Dzięki, przyda się na pewno bo chyba trochę osób się wybiera w najbliższym czasie.

Wiesz może jak dojazd z Khao San na DMK? Bo podobno BKK działa bez problemu - to samo z dojazdami.
Albo z Khao San na Silom?

Polecam też wszystkim wyjeżdżającym https://twitter.com/RichardBarrow
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 14 Sty 2014 02:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2013
Posty: 74
Mixer napisał(a):
Dzięki, przyda się na pewno bo chyba trochę osób się wybiera w najbliższym czasie.

Wiesz może jak dojazd z Khao San na DMK? Bo podobno BKK działa bez problemu - to samo z dojazdami.
Albo z Khao San na Silom?

Polecam też wszystkim wyjeżdżającym https://twitter.com/RichardBarrow



Ja na DMK biorę pociąg z Hua Lamphong - jak dotre na lotnisko, to dam znać.
_________________
Nawet najdalsza podróż, zaczyna się od najmniejszego kroku.....

http://www.globtr.blogspot.com


Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 14 Sty 2014 08:50 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
Nico_world napisał(a):
Mixer napisał(a):
Dzięki, przyda się na pewno bo chyba trochę osób się wybiera w najbliższym czasie.

Wiesz może jak dojazd z Khao San na DMK? Bo podobno BKK działa bez problemu - to samo z dojazdami.
Albo z Khao San na Silom?

Polecam też wszystkim wyjeżdżającym https://twitter.com/RichardBarrow



Ja na DMK biorę pociąg z Hua Lamphong - jak dotre na lotnisko, to dam znać.

Ok, czekam na informację 8-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 14 Sty 2014 15:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2013
Posty: 74
Mixer napisał(a):
Nico_world napisał(a):
Mixer napisał(a):
Dzięki, przyda się na pewno bo chyba trochę osób się wybiera w najbliższym czasie.

Wiesz może jak dojazd z Khao San na DMK? Bo podobno BKK działa bez problemu - to samo z dojazdami.
Albo z Khao San na Silom?

Polecam też wszystkim wyjeżdżającym https://twitter.com/RichardBarrow



Ja na DMK biorę pociąg z Hua Lamphong - jak dotre na lotnisko, to dam znać.

Ok, czekam na informację 8-)



Bez problemu odjechalem pociagiem. W poblizu tej stacji w ogole nie ma protestow, wiec jest to dobre miejsce na dojechanie I potem obranie kierunku w miescie
_________________
Nawet najdalsza podróż, zaczyna się od najmniejszego kroku.....

http://www.globtr.blogspot.com


Image
Góra
 Relacje PM off
Mixer lubi ten post.
 
 
 [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group