Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
Offline
#121 PostWysłany: 20 Sie 2017 22:16 

-- 20 Sie 2017 22:15 --

Tu w tym temacie nie ma i nie wiadomo o co ci chodzi

-- 20 Sie 2017 22:16 --

piekara114 napisał(a):
Nie wiem czy to co mam to jest myRyanair, ale wygląda tak jak wrzucony PrtSc. Nigdzie mi nie pisze myRyanair przeszukałam każdą zakładkę - działam na laptopie jeśli to ma znaczenie.
Góra
 PM off  
      
❗Malta w wersji ✨PREMIUM✨🇲🇹 Loty i luksusowy⭐⭐⭐⭐⭐ hotel za 699 PLN 🤯 ❗Malta w wersji ✨PREMIUM✨🇲🇹 Loty i luksusowy⭐⭐⭐⭐⭐ hotel za 699 PLN 🤯
🇺🇸Majówka pełna słońca Florydy ☀️😍 Miami bezpośrednio PLL LOT od 2325 PLN ✈️🌴 🇺🇸Majówka pełna słońca Florydy ☀️😍 Miami bezpośrednio PLL LOT od 2325 PLN ✈️🌴
Offline
#122 PostWysłany: 20 Sie 2017 22:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8050
srebrny
@piekara114 Jeśli jesteś zalogowana na swoim koncie to jest tożsame z myRyanair.Po zalogowaniu już nie ma takiego napisu ;) Jedynie jak się logujesz pojawia się np. Wybierz proste rozwiązanie z myRyanair
Oferty specjalne tylko dla Ciebie
Szybsze rezerwacje
Szybsza odprawa
Zapisz wyszukiwania
Dodaj ulubionych towarzyszy podróży
Góra
 Profil Relacje PM off
piekara114 lubi ten post.
piekara114 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#123 PostWysłany: 21 Sie 2017 08:46 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 812
Loty: 42
Kilometry: 63 566
niebieski
Miriam Dziękuję za wyjaśnienie. Prosto i na temat.
A już się zastanawiałam, czy jak nie mam myR. to mi biletu nieskasują, a już inne rezerwacje zaczynam robić.
Jeszcze raz dzięki.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
Offline
#124 PostWysłany: 23 Sie 2017 13:50 

Rejestracja: 31 Lip 2017
Posty: 2
kow napisał(a):
Hej. Przepraszam, że odpisuje po tygodniu, ale zrobiłem sobie wakacje także od internetu:)

Reklamację najpierw napisałem po polsku, ale dostałem maila od Ryanair, że musi być po angielsku. Wysłałem więc w jeżyku angielskim, dołączając zrzut z ekranu potwierdzający zaznaczenie "ptaszka" z rezygnacją z przewalutowania i zaznaczoną właściwą kwotą w złotych polskich. Kilka prostych zdań z żądaniem zwrotu niesłusznie pobranej kwoty (czyli różnicy między kwotą widoczną w momencie płatności i kwotą, którą faktycznie została obciążona karta). Pozytywna odpowiedź przyszła chyba po 3 dniach, a pieniądze były na koncie po następnych kilku dniach (całość zajęła około 10 dni).
Dodam, że później również płaciłem tą kartą na stronie Ryanaira - tym razem już transakcje były właściwie rozliczane.


Dziękuję :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#125 PostWysłany: 09 Kwi 2018 09:58 

Rejestracja: 21 Sty 2014
Posty: 222
niebieski
Mam karte RaiffWIzz oczywiscie Ryan stuknał mnie w Euro. Różnica to 2188 zł zamiast 1950 zł :/

Złożyłem reklamacje w Raiffeisenie (na formularzu), szybko bardzo rozpatrzona. Negatywnie. Dolaczylem printscreeny itd. ale odpisali mniej wiecej tak:

"Do rozliczenia otrzymalismy kwote w EURO tj. 493 euro. Rachunek jest w PLN wiec dokonaliśmy przewalutowania po kursie 4,43 - stąd zaksiegowalismy osatecznie 2188. Jesli nie zgadza sie pan z kwota prosze sie kontaktowac z uslugodawca".


Co polecacie teraz zrobic? Odwolywac sie do banku, czy atakowac Ryana?
Czy juz nic?
_________________
Image
[color=#0000FF]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#126 PostWysłany: 09 Kwi 2018 10:12 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12494
Loty: 581
Kilometry: 896 097
A czy bilety kupowałeś na loty z Polski czy z kraju strefy euro?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#127 PostWysłany: 09 Kwi 2018 10:13 

Rejestracja: 21 Sty 2014
Posty: 222
niebieski
Z Polski, powrotne
_________________
Image
[color=#0000FF]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#128 PostWysłany: 09 Kwi 2018 10:21 

Niestety jest to "normalne" przy płatności na stronie Ryanair tj. niektóre karty, w tym j/w Raiffeisen rozpoznaje jako nominowane w euro i trzeba przed dokonaniem płatności odhaczyć ptaszka czyli ✓ pod aktywnym linkiem z informacją

Wystarczy zrobić jakąś rezerwację ta kartą i sytuacja się powtórzy po wpisaniu numeru karty

Można próbować w Ryanair przez ich formularz, a nuż
Góra
 PM off  
      
Offline
#129 PostWysłany: 09 Kwi 2018 10:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12494
Loty: 581
Kilometry: 896 097
@Cooper84 Porusz temat najpierw na czacie, to nic nie kosztuje. Prawdopodobny scenariusz: odpowiedzą ci, że miałeś możliwość wyboru waluty i nie zmieniłeś i zostałeś obciążony w euro; ty odpowiesz że przecież kupowałeś bilety z Polski, wpisałeś nr karty w PLN i nie spodziewałeś się, że z automatu przerzuci ci walutę na euro; oni odpiszą, że nic na to nie mogą poradzić; ty napiszesz, że w takim razie system szwankuje; oni, że w razie czego możesz zgłosić reklamację przez formularz.
Ale nie zaszkodzi sprawdzić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#130 PostWysłany: 09 Kwi 2018 10:46 

Rejestracja: 21 Sty 2014
Posty: 222
niebieski
Ok, jeszcze sie poboksuje, coz za nieuwage sie placi.
_________________
Image
[color=#0000FF]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#131 PostWysłany: 09 Kwi 2018 10:52 

Kashpir napisał(a):
@Cooper84 Porusz temat najpierw na czacie, to nic nie kosztuje. Prawdopodobny scenariusz: odpowiedzą ci, że miałeś możliwość wyboru waluty i nie zmieniłeś i zostałeś obciążony w euro; ty odpowiesz że przecież kupowałeś bilety z Polski, wpisałeś nr karty w PLN i nie spodziewałeś się, że z automatu przerzuci ci walutę na euro; oni odpiszą, że nic na to nie mogą poradzić; ty napiszesz, że w takim razie system szwankuje; oni, że w razie czego możesz zgłosić reklamację przez formularz.
Ale nie zaszkodzi sprawdzić.


Na czacie to co najwyżej sprawdzą, że taka rezerwacje jest potwierdzona i ma się dobrze, po czym odeślą do formularza

@Cooper84 Fakt, przez nieuwagę........
Góra
 PM off
Cooper84 lubi ten post.
 
      
Offline
#132 PostWysłany: 11 Kwi 2018 21:47 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 812
Loty: 42
Kilometry: 63 566
niebieski
Miałam taką samą sytuację jesienią, ale PKO BP uznał moją reklamację (po przedłużeniu czasu na jej rozpatrzenie z 30 do 60 dni) i poinformował w piśmie o konieczności pilnowania "ptaszka"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#133 PostWysłany: 19 Kwi 2018 10:49 

Rejestracja: 21 Sty 2014
Posty: 222
niebieski
A ja postanowiłem jeszcze powalczyc u Ryana i udalo sie:

After reviewing your case and your bank statement I wish to confirm that you are entitled to a refund in the amount of PLN 238.38, representing the difference between the price you paid and the actual cost of your booking.
_________________
Image
[color=#0000FF]
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
      
Offline
#134 PostWysłany: 08 Sie 2018 15:25 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 2
-- 08 Sie 2018 15:21 --

Witam, chciałbym przedstawić swoją sytuację.

Zamówiłem bilety Warszawa -> Londyn -> Warszawa. Płaciłem kartą MasterCard. Z niej pobrało mi ponad 150zł więcej. Pisałem już jeden mail do Ryanaira, odmówili zwrotu kosztów przewalutowania. Dziś napisałem kolejny mail.

Nie wiem dokąd się zwrócić o to, najgorszy jest problem taki, że kupowałem je dla kogoś, a dopłaciłem ze swojej kieszeni.

Proszę o pomoc

-- 08 Sie 2018 15:25 --

I czy mógłbym prosić o ewentualną treść maila, która miałbym kierować do banku. O ile to ważne, to bank PKO BP.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#135 PostWysłany: 08 Sie 2018 18:03 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4285
platynowy
@vancrash zgłoś w banku prośbę o chargeback, wyjaśnij że autoryzowałeś kwotę w PLN a nie w EUR. Załącz odp. na reklamację od Ryanair z odmową zwrotu. PKO BP powinno Ci zwrócić różnicę.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#136 PostWysłany: 09 Sie 2018 14:52 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 2
dziekuję, tak zrobię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#137 PostWysłany: 09 Sie 2018 14:59 

mucha napisał(a):
@vancrash zgłoś w banku prośbę o chargeback, wyjaśnij że autoryzowałeś kwotę w PLN a nie w EUR. Załącz odp. na reklamację od Ryanair z odmową zwrotu. PKO BP powinno Ci zwrócić różnicę.

Dobra wola banku, bo nie ma screenu to potwierdzającego
Oczywiście zapłacił w euro, ale on tego nieświadom tego nie zauważył nie odhaczając ptaszka po kliknięciu w aktywny napis
Oby była wola banku, dla nich to drobne

-
Góra
 PM off  
      
Offline
#138 PostWysłany: 18 Wrz 2018 11:46 

Rejestracja: 18 Wrz 2018
Posty: 1
Hej,
mam podobną sprawę, z tym że Ryanair nie dotrzymał terminu i nie odpowiedział w ciągu obiecanych 28 dni. W związku z czym reklamację powinno się uznać za zasadną. Rozmawiałam dziś na czacie Ryanaira, ale jedyne co babka mogła zrobić to wysłać ponaglenie do działu zapytań. Napisała, że mam oczekiwać odpowiedzi w ciągu 28 dni. Na moje pytania dotyczące numeru sprawy, nie umiała jej wskazać, tłumacząc się, że nie ma dostępu do takich informacji.

W związku z powyższym, moje pytanie, gdzie mam napisać o zwrot tej kwoty, w związku z niedotrzymaniem terminu odpowiedzi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#139 PostWysłany: 18 Wrz 2018 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3594
srebrny
na Berdyczów?
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 139 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group