Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 07 Mar 2020 01:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2549
Loty: 26
Kilometry: 45 127
złoty
https://www.expedia.com/service/#/articles/398/61/25643

https://www.expedia.com/customersupport/travel-alert-refunds

W związku z koronawirusem Expedia oddaje kasę za bezrowtne rezerwacje hoteli (i atrakcji) jeśli hotel nie odda sam :)

Załącznik:
exp1.jpg
exp1.jpg [ 90.79 KiB | Obejrzany 13631 razy ]



Działa także na loty ?

Załącznik:
exp2.png
exp2.png [ 41.93 KiB | Obejrzany 13625 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Super 🔥 Majówka na Majorce za 1286 PLN 😍 Loty (nie low-cost) i 7 noclegów w hotelu z basenem 😎 Super 🔥 Majówka na Majorce za 1286 PLN 😍 Loty (nie low-cost) i 7 noclegów w hotelu z basenem 😎
🔥OKAZJA! 🔥Do Tajlandii od 604 PLN (loty w jedną stronę) 🇹🇭☀️ 🔥OKAZJA! 🔥Do Tajlandii od 604 PLN (loty w jedną stronę) 🇹🇭☀️
Offline
#2 PostWysłany: 07 Mar 2020 08:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1439
Loty: 517
Kilometry: 760 263
niebieski
Odpowiem Tobie jako hotelarz, po mojej stronie nic się nie zmienia, Expedia oddaje ze swoich środków. Booking też zareagował i zrobił to samo. Zwracają ze swoich środków
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 07 Mar 2020 08:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 3013
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
Wszędzie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 07 Mar 2020 09:52 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2582
Loty: 164
Kilometry: 353 053
HON fly4free
Kasę za hotel trzyma expedia i dopiero po noclegu płaci hotelom. Hotele nic nie przytrzymują co najwyżej samą rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 07 Mar 2020 13:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1439
Loty: 517
Kilometry: 760 263
niebieski
@jar188 Jesteś w błędzie, zależy od modelu współpracy. Nowe hotele przyłączane po 2017 tak, ale ja mam umowę z 2008
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 07 Mar 2020 13:19 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2582
Loty: 164
Kilometry: 353 053
HON fly4free
Nocleg przed 2017- miałem informację z hotelu,że kasę trzyma expedia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 07 Mar 2020 15:20 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 2483
Mój numer rezerwacji jest 14znakowy, formularz nie daje się uzupełnić. Dzwoniłem do ex, twierdzą że rezerwacja nie kwalifikuje się do zwrotu...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#8 PostWysłany: 07 Mar 2020 15:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1439
Loty: 517
Kilometry: 760 263
niebieski
Bo może wybrałeś z 2 opcji te zapłać od razu, a nie zapłać na miejscu :)

Nawiasem mówiąc sprawdziłem że ja w swoich apartamentach w Gwieździe Morza też mam opcje Expedia collect oraz Hotel collect. Umowa z 2017

Tak jak napisałem to zależy od umowy obiekt-expedia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 07 Mar 2020 15:51 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2582
Loty: 164
Kilometry: 353 053
HON fly4free
Płaciłem od razu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#10 PostWysłany: 18 Mar 2020 09:14 

Rejestracja: 01 Mar 2020
Posty: 10
joael napisał(a):
Odpowiem Tobie jako hotelarz, po mojej stronie nic się nie zmienia, Expedia oddaje ze swoich środków. Booking też zareagował i zrobił to samo. Zwracają ze swoich środków


Booking na ten moment nie oddaje za bezzwrotne rezewacje, sam mam problem z odzyskaniem kasy za nieudany wyjazd do Rzymu. Ma ktoś może jakiś namiar na Booking poza polska@booking.com?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#11 PostWysłany: 18 Mar 2020 09:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 5278
złoty
Booking.com oddaje, sam miałem pobyt od tego czwartku i otrzymałem maila o możliwości rezygnacji, co zrobiłem, czekam tylko na przelew
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#12 PostWysłany: 18 Mar 2020 09:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 387
Loty: 22
Kilometry: 57 620
niebieski
Ja otrzymałem zwrot z booking. Mimo że moja rezerwacja była bezzwrotna i do tego była w booking basic. Sam jestem zaskoczony ale Pani na infolinii powiedziała, że to nadzwyczajna sytuacja i zwracają wszystkim. Nie wiedziła tylko czy basic się kwalifikuje, ale po jednym dniu oddzwonili i powiedzieli, że basic również się "łapie". Duży +
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#13 PostWysłany: 20 Mar 2020 11:23 

Rejestracja: 16 Sty 2017
Posty: 676
srebrny
Przed momentem udało mi się anulować bezzwrotną rezerwację w Paryżu pod koniec tego miesiąca po rozmowie z czatbotem na stronie Expedii UK. Dziś w ogóle nie dało się połączyć z ich infolinią, na starcie informują o problemach technicznych i proszą o kontakt w późniejszym terminie.
Załącznik:
Screen Shot 2020-03-20 at 10.09.55.png
Screen Shot 2020-03-20 at 10.09.55.png [ 47.65 KiB | Obejrzany 12974 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#14 PostWysłany: 30 Mar 2020 21:18 

Rejestracja: 17 Mar 2020
Posty: 2
Prosze mi powiedzieć jak anulować rezerwację XXXXXXXXXXXXX przez Exspedie w Divie Kołobrzeg.
przez moją pocztę nie mogę bo przez pomyłkę wylogowałam się . Ja to zrobić prosze o odpowiedz


Ostatnio edytowany przez klapio, 12 Kwi 2020 11:47, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#15 PostWysłany: 30 Mar 2020 21:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9369
Ostrzeżenia: 1
srebrny
To zaloguj się ponownie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#16 PostWysłany: 30 Mar 2020 21:41 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1871
srebrny
A czy expedia.de ma jakiegoś czatbota ?
Bo ten z expedia.com nie widzi mojej rezerwacji wykonanej przez niemiecką stronę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#17 PostWysłany: 30 Mar 2020 23:56 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4462
srebrny
Kiedyś mieli, bo dzwoniłem. Wydaje mi się, ze nadal mają.
Rożne wersje językowe nie widzą się nawzajem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#18 PostWysłany: 31 Mar 2020 08:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1439
Loty: 517
Kilometry: 760 263
niebieski
W kodzie rezerwacji jest ID źródła. Czatbot rozpoznaje swoje źródło, mimo iż baza rezerwacji jest jedna. Nie ważne czy com, co.uk czy pośrednik. Po mojej stronie ja widzę graficznie źródło.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#19 PostWysłany: 26 Maj 2020 17:16 

Rejestracja: 26 Maj 2020
Posty: 1
Jak wygląda sytuacja ze zwrotami z pobytu majówkowego w hotelu w Polsce?
Czy ktoś ma podobną sytuację, ponieważ na swojej rezerwacji widzę refunded i kwota za nocleg, ale nie otrzymałam żadnego maila. Jedynie z wymiany mailowej z hotelem, wiem że rezerwacja została anulowana.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#20 PostWysłany: 18 Sie 2020 15:03 

Rejestracja: 18 Sie 2020
Posty: 1
Kupiłam hotel z Meksyku przez Hotels com a dokładniej jak sie później okazało EXPEDIA na okres od 5 do 16 marca 2020 z uwagi na odwołany lot przez koronowirusa zawiadomiłam ich że nie będe mogła przyjechac, oferta była bez zwrotna aczkolwiek z uwagi na wyjatkową sytuację oprosiłam o zwrot pieniędzy lub voucher , pierw pisałam do hotels com dzwoniłam potem prfzekierowali mnie do expedia, dzwoniłam kilukrotnie do stanów aby powiadomić o tej sytuacji uzyskałam informację ze decyzje ponosi hotel, po kilkudniach odpisali mi z jaiegoś dziwnego emaila ( expedia) że ie przyznają mi żadnego vouchera ani zwrotu, bo w dalszym ciagu można latać do meksyku, natomiast hotel napisał mi że WHO ogłosiło pandemię 11 marca a mój pobyt mial sie rzopocząc 5 marca wieć nie przysługuje mi nic , jaskiś absurd , czy są jaskieś szanse na odzyskanie pieniędzy albo voucvher ? PROSZE O JAKIEŚ RADY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group