Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wypłaty kartą MC Revolut w bankomatach Euronet często obciążane są prowizją nie do ominięcia (sieć bankomatów rozpoznaje kartę jako zagraniczną i nakłada własną prowizję). Visa Revolut na razie nie, ale warto uważać.
Ponadto należy zawsze wybrać opcję obciążenia w lokalnej walucie, by uniknąć przewalutowania po kursie Euronetu.

Zasilanie revoluta kartami kredytowymi jest obciążone prowizją w następujących bankach:
- Citi Handlowy 8%, min 10zł
- Citibank prowizja 10%
- BNP Paribias od 1/4/24 (2%)
- Ikano Bank
- Pekao Karta Kredytowa z Żubrem - 7% (pakiet standard), 5% (pakiet złoty), 3% (pakiet platynowy).


Uwaga: Zamieszczanie referali jest możliwe wyłącznie w wątkach łańcuszkowych. Możliwość zamieszczania referali mają jedynie osoby posiadające minimum niebieski status i pół roku stażu. regulamin-dzialania-watkow-lancuszkowych,82,44721

Spis banków z darmową wypłatą z Revoluta: https://www.dropbox.com/s/ajifjmncdazhz ... .xlsx?dl=0


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 434  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Revolut
#7661 PostWysłany: 23 Cze 2023 10:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3623
srebrny
Stawka w programie poleceń jest zmieniana dynamicznie nawet dla tej samej osoby. Miałem 200 zł do 20 czerwca, które wykorzystałem na kartę dla żony, a teraz w nowej edycji jest tylko 150 zł.
Karta żony przyszła po 10 dniach od zamówienia, a więc w kilka dni po planowanym dostarczeniu. Koszt przesłania karty w Polsce w programie standard to 27 zł. Jak karta fizyczna nie zdąży dotrzeć, to zawsze można użyć karty wirtualnej do wymaganych 3 transakcji po 15 zł (na przykład podpinając kartę do płatności telefonem).
Góra
 Profil Relacje PM off
correos lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Majówka w Azji 😎 Hongkong i Hajnan w jednej podróży z Warszawy za 2635 PLN 🔥 Majówka w Azji 😎 Hongkong i Hajnan w jednej podróży z Warszawy za 2635 PLN 🔥
Złap oddech na Zanzibarze 👙🏖️🥰 Tygodniowy urlop za 2935 PLN Złap oddech na Zanzibarze 👙🏖️🥰 Tygodniowy urlop za 2935 PLN
 Temat postu: Re: Revolut
#7662 PostWysłany: 23 Cze 2023 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2310
Loty: 612
Kilometry: 958 331
niebieski
Ostatnio miałem nawet €70 za polecenie.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7663 PostWysłany: 23 Cze 2023 19:00 

Rejestracja: 04 Lut 2014
Posty: 307
niebieski
Czy byłby ktoś uprzejmy wkleić warunki albo link do regulaminu ubezpieczenia wypożyczonego samochodu? Nie widzę tego nigdzie na stronie Revolut, możliwe że trzeba mieć konto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7664 PostWysłany: 24 Cze 2023 07:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 2059
Loty: 344
Kilometry: 432 849
srebrny
@p.wl gdyż pewnie masz konto Revo założone na inny kraj niż PL dlatego taka stawka.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7665 PostWysłany: 24 Cze 2023 08:39 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 431
srebrny
Raffles - masz poniżej screeny dotyczące auta.
Wykupowałem metal w styczniu 2023 i te OWU są z wtedy, tak więc łapy se nie daje uciąć, że teraz jest tak samo.
A z tego co kojarzę to nie byłem w stanie znaleźć OWU dopóki nie wykupiłem planu metal i wtedy mi się pojawiło w profilu po zalogowaniu.

Załączniki:
1.JPG
1.JPG [ 152.69 KiB | Obejrzany 2201 razy ]
2.JPG
2.JPG [ 116.99 KiB | Obejrzany 2201 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Raffles uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7666 PostWysłany: 24 Cze 2023 09:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12112
HON fly4free
Raffles napisał(a):
Czy byłby ktoś uprzejmy wkleić warunki albo link do regulaminu ubezpieczenia wypożyczonego samochodu? Nie widzę tego nigdzie na stronie Revolut, możliwe że trzeba mieć konto.

Tak, warunki są dopiero, gdy masz plan obejmujący dane ubezpieczenie.
@bepa22 mam plan ultra i tam warunki są nieco inne, np. jest mowa o pojazdach o wartości do 70k EUR, a nie 75k EUR. Generalnie ubezpieczenia obsługuje xcover.com

PROGRAM CHRONI CIĘ PRZED NADWYŻKĄ KOSZTÓW WYNAJMU SAMOCHODU PODCZAS PODRÓŻY.

Usługa Ochrony przed nadwyżką kosztów wynajmu samochodu Xcover.com jest świadczona użytkownikom przez naszego partnera, Revolut.

Sprawdź swój certyfikat i treść polisy, aby szczegółowo zapoznać się z ubezpieczeniem i ograniczeniami.

PODSUMOWANIE OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ
PROGRAM OCHRONY PRZED NADWYŻKĄ KOSZTÓW WYNAJMU SAMOCHODU POMOŻE CI, JEŚLI...
Wynajęty przez Ciebie samochód został skradziony lub uszkodzony w okresie wynajmu.

TABELA KORZYŚCI
Ubezpieczenie obejmuje następujące korzyści i ograniczenia…

Nadwyżka kosztów wynajmu samochodu — Uszkodzenie lub kradzież wynajętego przez Ciebie samochodu

Limit
Do 31 dni, maks. 2000,00 €

UBEZPIECZENIE NIE OBEJMUJE...
Naruszenia przez użytkownika umowy wynajmu samochodu.

Wynajmu samochodu na 32 (lub więcej) kolejnych dni.

Samochodów wynajętych za pośrednictwem usługi peer-to-peer.

Sytuacji, gdy bierzesz winę na siebie, dokonujesz płatności, oferujesz lub obiecujesz dokonać jakiejkolwiek płatności bez naszej pisemnej zgody.

JAK DZIAŁAJĄ ROSZCZENIA
Przejdź na stronę xcover.com/claim, aby złożyć roszczenie. Nasz zespół ds. roszczeń potraktuje priorytetowo roszczenia zgłoszone w ciągu 7 dni od zdarzenia powodującego roszczenie.

Dostarcz szczegółowy opis zdarzenia.
Dla wszystkich roszczeń wymagany jest, co najmniej, szczegółowy opis zdarzenia. Podczas przetwarzania roszczenia możemy zażądać dokumentów, takich jak faktury i rachunki za rezerwację. Jeśli wymagane dokumenty nie zostaną nam dostarczone, roszczenie może zostać odrzucone lub jego status zmieni się na „Oczekujące”.

REZYGNACJA I ZWROT KOSZTÓW
Dane ubezpieczenie możesz anulować tylko wtedy, gdy anulujesz swój plan Revolut Ultra.

TREŚĆ POLISY
O TWOIM UBEZPIECZENIU
Twój certyfikat oraz dana treść określają zakres i ograniczenia ubezpieczenia.

NADWYŻKA KOSZTÓW WYNAJMU SAMOCHODU
JESTEŚ CHRONIONY, JEŚLI...
Jesteś chroniony podczas wynajmu samochodu w podróży przez okres do 31 dni.
Wszyscy kierowcy uwzględnieni w umowie najmu są objęci ubezpieczeniem.
Jesteś objęty ubezpieczeniem do kwoty określonej w Twoim certyfikacie.
Wypłacimy Ci określoną nadwyżkę lub opłatę z tytułu odpowiedzialności za szkody, którą jesteś zobowiązany zapłacić w ramach umowy najmu samochodu.
Ubezpieczenie ma na celu pokrycie różnych kosztów stosowanych przez wypożyczalnie, a mianowicie udział własny należny z tytułu szkód i związanych z nimi opłat, gdy wynajmujesz pojazd do określonej podróży, jak opisano poniżej.

UBEZPIECZENIE CHRONI CIĘ, GDY ZOSTAJESZ OBCIĄŻONY KOSZTAMI WYNIKAJĄCYMI Z...
Uszkodzenia nadwozia wynajętego pojazdu.
Kradzieży lub dewastacji wypożyczonego pojazdu.
Uszkodzenia przednich szyb, lusterek i reflektorów, w tym zewnętrznych szyb i reflektorów.
Uszkodzenia kół i opon, w tym przebicia, montażu, wymiany i naprawy.
Uszkodzenia podwozia pojazdu.
Uszkodzeń spowodowanych przez naturalne zjawiska pogodowe.
UBEZPIECZENIE NIE CHRONI CIĘ...
W przypadku leasingu lub najmu na 32 (lub więcej) kolejnych dni.
Jeśli naruszysz warunek niniejszej Polisy, na przykład nie wykupisz jednej z opcji ubezpieczenia CDW wypożyczalni.
W przypadku naruszenia przez Ciebie lub innego kierowcę objętego umową najmu jakiegokolwiek warunku umowy najmu pojazdu.
W przypadku naruszenia przez Ciebie, lub innego kierowcę objętego umową najmu przepisów drogowych, lub przepisów obowiązujących w dowolnej miejscowej jurysdykcji podczas określonej podróży.
W przypadku złożenia przez Ciebie fałszywego, lub wprowadzającego w błąd oświadczenia, lub zaangażowania się w oszustwo. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania ubezpieczenia i odzyskania wszelkich roszczeń, które wypłaciliśmy Ci w wyniku jakiegokolwiek oszustwa.
W przypadku, jeśli nie dostarczyłeś wymaganych dokumentów, o które zasadnie prosiliśmy podczas przetwarzania roszczenia, przez co nie możemy zweryfikować, czy Twoje roszczenie jest zgodne z niniejszymi warunkami.
Jeśli zapłaciłeś wypożyczalni gotówką i nie masz odpowiednich dowodów potwierdzających tę płatność – odpowiednim dowodem może być pokwitowanie wypłaty z bankomatu, wyciąg bankowy lub wyciąg z karty kredytowej.
W przypadku kosztów transakcji naliczanych przez emitenta Twojej karty kredytowej, w tym kart międzynarodowych i opłat za wymianę walut.
Jeżeli zdarzenie, z tytułu którego składasz roszczenie, miało miejsce przed wykupieniem tego ubezpieczenia.
W przypadku, gdy ponosisz koszty wynikające z używania niewłaściwego paliwa w wynajmowanym pojeździe.
W przypadku awarii mechanicznej lub zwykłego zużycia.
W przypadku, gdy nie powiadomiłeś policji o uszkodzeniu, kradzieży lub innych zdarzeniach, chociaż było to wymagane przez warunki Twojej umowy najmu. Zalecamy zapoznanie się z lokalnymi wymogami dotyczącymi powiadamiania władz przed odbiorem pojazdu.
W przypadku, gdy ponosisz odpowiedzialność za uszczerbek na zdrowiu pasażerów, innych kierowców lub jakiejkolwiek innej strony.
W przypadku, gdy ponosisz odpowiedzialność za uszkodzenie mienia pasażerów, innych kierowców lub jakiejkolwiek innej strony.
W przypadku, gdy jechałeś wynajętym pojazdem w terenie lub po nieutwardzonej drodze, z wyjątkiem nieutwardzonych dróg, z których musisz korzystać, aby dostać się do miejsca zakwaterowania.
W przypadku, gdy wynajęty pojazd jest używany do wykonywania dostaw lub podobnych celów komercyjnych.
W przypadku, gdy wynajmowany pojazd nie jest zgodny z definicją pojazdu wynajmowanego zawartą w niniejszych warunkach.
W przypadku, gdy wynajęty pojazd wymaga niestandardowego prawa jazdy w regionie/regionach podróży.
W przypadku, gdy przyznałeś, że jesteś „winny” wypadku lub kolizji. Oznacza to, że bez naszej uprzedniej pisemnej zgody stworzyłeś zagrożenie dla naszej zdolności do odzyskania wszelkich strat od innego kierowcy. Jeśli jesteś "winnym" kierowcą, powinieneś zawsze informować innego kierowcę, że skontaktujesz się z ubezpieczycielem. Nie powinieneś brać na siebie odpowiedzialności za incydent, podpisując lub akceptując cokolwiek związanego z incydentem bez uprzedniego poinformowania nas.
W przypadku następujących wypożyczonych samochodów:
Pojazdy używane do udostępniania peer-to-peer.
Ciężarówki, lub samochody do przeprowadzek.
Kampery, przyczepy lub pojazdy rekreacyjne.
Motocykle, motorowery, quady, trójkołowce, skutery śnieżne, samochody typu kit-car lub pojazdy terenowe.
Pojazdy używane w terenie, na torach wyścigowych lub podczas imprez sportowych.
Pojazdy starsze niż 10 lat.
Pojazdy, które mogą pomieścić więcej niż dziewięć osób, wliczając kierowcę.
Pojazdy, które nie muszą posiadać licencji lub nie są legalne tam, gdzie są używane.
Pojazdy wynajmowane w celach komercyjnych lub do wynajęcia, w tym limuzyny.
Pojazdy, których cena detaliczna sugerowana przez producenta przekracza 70 000 €.
Za wszelkie zobowiązania, które przyjmujesz w ramach dowolnej umowy (na przykład płacisz za dodatkowe ubezpieczenie wypożyczalni), z wyjątkiem kolizji lub pełnego udziału własnego w ramach podstawowego ubezpieczenia wynajmowanego samochodu.
W przypadku stwierdzenia, że poziom alkoholu we krwi kierowcy przekracza prawny limit dozwolony do prowadzenia pojazdu.
Za jakąkolwiek utratę wartości wynajętego samochodu.
WARUNKI SPECJALNE
W przypadku zgłoszenia roszczenia zgadzasz się dostarczyć dokumenty potwierdzające, że umowa najmu obejmuje ubezpieczenie CDW.

WARUNKI OGÓLNE
Dana polisa obowiązuje, jeśli zostały spełnione następujące warunki:

Twoje imię i nazwisko musi znajdować się na umowie najmu i musi ona być podpisana przez Ciebie.
Umowa najmu musi uwzględniać ewentualnych dodatkowych kierowców.
Nie możesz naruszyć żadnych warunków umowy najmu.
Ubezpieczenie obejmuje jeden wynajęty pojazd na umowę najmu, z wyjątkiem sytuacji, gdy wynajęty pojazd został wymieniony przez wypożyczalnię.
Musisz zachować należytą ostrożność, aby chronić wynajęty pojazd i uniknąć wypadku lub kolizji, które mogą spowodować szkody.
Wykupiłeś co najmniej podstawowe ubezpieczenie CDW oferowane przez wypożyczalnię.
Musisz korzystać z wynajętego pojazdu tylko na określonej trasie.
Twój plan Revolut Ultra musi zacząć obowiązywać przed rozpoczęciem umowy najmu samochodu.
Utratę lub uszkodzenie należy zgłosić wypożyczalni w ciągu 24 godzin od utraty, lub uszkodzenia albo po zwrocie wypożyczonego samochodu (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
Jeśli wynajęty samochód zostanie skradziony lub w wypadku uczestniczy osoba trzecia, musisz niezwłocznie powiadomić policję.
Licencjonowana wypożyczalnia samochodów musi znajdować się w odległości większej niż 200 km od Twojego domu.
Nie możesz dokonywać żadnych płatności, brać odpowiedzialności, oferować ani obiecywać dokonania jakiejkolwiek płatności bez naszej pisemnej zgody.
Zadecydujemy, w jaki sposób rozstrzygnąć lub odeprzeć roszczenie i możemy przeprowadzić postępowanie w imieniu dowolnej osoby objętej polisą, w tym postępowanie mające na celu odzyskanie wszelkich płatności z tytułu roszczenia.
Możemy w dowolnym momencie zapłacić pełne zobowiązanie z tytułu polisy, po czym żadne dalsze płatności nie będą dokonywane.
Żaden warunek niniejszej umowy nie może być egzekwowany przez jakąkolwiek stronę trzecią.
Możemy również kontaktować się z osobami trzecimi w ramach prowadzonego przez nas procesu likwidacji szkód.
W przypadku zgłoszenia roszczenia zgadzasz się dostarczyć dokumenty potwierdzające, że umowa najmu obejmuje ubezpieczenie CDW.
SPORNE OBCIĄŻENIA WYPOŻYCZALNI
Jeśli zapłaciłeś za wypożyczony pojazd kartą kredytową i jeśli Ty lub nasz zespół ds. roszczeń uzna, że opłaty naliczane przez wypożyczalnię są niespójne lub nieuczciwe, omówimy z Tobą proces zwrotu opłat za pośrednictwem emitenta karty kredytowej („procedura rozstrzygania sporów”). Jest to szybki proces z dużymi szansami na powodzenie. Przykłady sytuacji, w których możemy powołać się na tę procedurę rozstrzygania sporów, obejmują m.in. wyolbrzymione szacunki lub koszty naprawy, lub wszelkie koszty, za które nie ponosisz odpowiedzialności, oraz opłaty za szkody poniesione przez osoby trzecie, za które nie ponosisz odpowiedzialności, a które mogą dotyczyć wnętrza wynajętego pojazdu, awarii, zużycia i wcześniejszych uszkodzeń lub innych uszkodzeń. Możemy nie pokryć żadnych płatności dokonanych przez Ciebie na rzecz wypożyczalni, jeśli nie ma wystarczających dowodów na to, że wypożyczalnia poniosła stratę (tj. wypożyczalnia wnosi przeciwko Tobie roszczenie bez udokumentowanego dowodu, że poniosła stratę, a Ty uiszczasz tę kwotę). Jeśli nie uda Ci się odzyskać tych kosztów lub nie zapłaciłeś za wypożyczony pojazd kartą kredytową, rozpatrzymy Twoje roszczenie zgodnie z warunkami tej polisy.

ZGŁASZANIE ROSZCZEŃ
Odwiedź stronę xcover.com/claim, aby złożyć roszczenie. Tylko posiadacze planu Ultra posiadają prawo dochodzenia roszczeń bezpośrednio od nas. Inni beneficjenci nie mają prawa do bezpośredniego zgłaszania roszczeń.

Będziesz potrzebować zdjęć lub skanów następujących dokumentów:

Twoja umowa najmu z wypożyczalni.
Twoje prawo jazdy.
Wyciąg bankowy potwierdzający płatność za szkody.
Końcowa faktura od firmy wynajmującej (dostępna po uregulowaniu kosztów szkód – może różnić się od pierwotnej faktury).
Możemy również zażądać dostarczenia faktury wykazującej koszt naprawy szkód.
Raport policyjny, jeśli dotyczy.
Wszelka korespondencja z wypożyczalnią.
Inne dokumenty wymagane przez Twojego urzędnika ds. roszczeń, w tym wszelkie warunki CDW, alternatywne pokrycie lub ubezpieczenie, które mogą mieć zastosowanie.
WYPADKI Z UDZIAŁEM INNEGO POJAZDU
W przypadkach, gdy w wypadku uczestniczył inny pojazd („osoba trzecia”) i dostępne są dane tego pojazdu i/lub jego kierowcy, wymagamy podania tych informacji podczas pracy z roszczeniem. Możemy również potwierdzić w wypożyczalni, iż otrzymali te dane. Wypożyczalnie często pobierają kwotę do wysokości udziału własnego i zwracają Ci pieniądze, jeśli w wyniku dochodzenia pomiędzy ubezpieczycielami każdego kierowcy uznano, że „nie ponosisz winy”. Pomożemy Ci uzyskać szybki zwrot kosztów.

Jeśli wypłacimy roszczenie przed zakończeniem jakiegokolwiek dochodzenia, jak wspomniano wcześniej w punkcie „Subrogacja”, zastrzegamy sobie prawo do odzyskania środków podlegających zwrotowi w Twoim imieniu.

ROZLICZENIA WALUTOWE I OPŁATY, KTÓRE PŁACISZ EMITENTOWI KARTY KREDYTOWEJ
Roszczenia są rozliczane na podstawie waluty, która została pierwotnie naliczona przez wypożyczalnię (jest to „waluta straty”). Nasze rozliczenie roszczeń nie obejmuje kart międzynarodowych lub innych opłat bądź przewalutowań stosowanych przez emitenta karty kredytowej. Nasza procedura roszczeniowa pozwala Ci na przeliczenie zatwierdzonej kwoty roszczenia z pierwotnej waluty straty na preferowaną przez Ciebie walutę według detalicznego kursu wymiany.

FAŁSZYWE ROSZCZENIA
Ubezpieczony przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że ma obowiązek zachowania uzasadnionej ostrożności, aby nie wprowadzać w błąd podczas zakupu lub zgłaszania roszczenia. Możemy również odrzucić roszczenia i podjąć kroki prawne w celu odzyskania wszelkich środków, które zostały wypłacone na podstawie fałszywych oświadczeń. Możemy skierować sprawy do lokalnych władz.

DEFINICJE
Poniższe słowa kluczowe lub wyrażenia mają to samo znaczenie, ilekroć pojawiają się w związku z niniejszą polisą, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.

Wypadek lub kolizja
nagłe, nieoczekiwane zdarzenie spowodowane przez siłę zewnętrzną, skutkujące bezpośrednio utratą lub uszkodzeniem.

Konto Revolut/posiadacz konta Revolut
rachunek płatniczy prowadzony w Revolut Bank UAB lub w oddziale Revolut Bank UAB.

Nadwozie
oznacza metalową ramę wypożyczonego pojazdu.

Awaria
awarie mechaniczne lub elektryczne, usterki lub uszkodzenia wypożyczonego pojazdu.

CDW
oznacza Zrzeczenie się odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku kolizji lub utraty (CDW lub LDW), lub podobne ubezpieczenie oferowane przez wypożyczalnię, aby ograniczyć Twoją odpowiedzialność za szkody w okresie obowiązywania umowy najmu.

Certyfikat
dokument zawierający szczegółowe informacje na temat ubezpieczenia, obowiązujących świadczeń, limitów i udziału własnego oraz numer referencyjny.

Waluta straty
waluta, w której wypożyczalnia opłaciła szkody, którymi zostałeś obciążony.

Uszkodzenie
uszkodzenie fizyczne wynajętego pojazdu, które zmniejsza jego wartość, użyteczność lub utrudnia normalne funkcjonowanie.

Udział własny
kwota zapłacona przez Ciebie – lub należna – wypożyczalni, w przypadku przypadkowego uszkodzenia lub kradzieży.

Dom
Twoje stałe miejsce zamieszkania.

Osoba ubezpieczona
osoba wskazana w certyfikacie.

Ubezpieczyciel
Cowen Insurance Company Limited.

Naturalne zjawisko pogodowe
oznacza zdarzenie spowodowane siłami natury, w tym między innymi wiatr, grad, ogień, powódź, trzęsienie ziemi, eksplozję, tsunami, erupcję wulkanu, osuwisko, lawinę, huragan, cyklon lub burzę.

„Bez winy”
oznacza, że po przeprowadzeniu dochodzenia pomiędzy ubezpieczycielami każdego kierowcy jeden z kierowców biorących udział w wypadku lub kolizji jest uznawany za nieponoszącego odpowiedzialności za szkody.

W terenie
oznacza dowolny teren bez utwardzonych dróg. Obejmuje m.in. tory, rzeki, przejścia pływowe, piaski, rozlewiska, nieuformowane drogi, ścieżki pożarowe, tamy, strumienie, skały, plaże, koryta potoków, pola i padoki.

Wypożyczalnia
firma prowadząca działalność komercyjną polegającą na wynajmie pojazdów, która jest w pełni licencjonowana, w stosownych przypadkach, przez organ regulacyjny tego kraju, władz stanowych lub lokalnych, w tym strony internetowe typu „share” lub „peer to peer”, wypożyczaniu samochodów od licencjonowanego mechanika lub pojazdów zastępczych, powypadkowych.

Revolut
Revolut Bank UAB.

Podróż
okres spędzony poza domem we wcześniej zarezerwowanej podróży służbowej lub osobistej do 90 dni. Podróż musi się zaczynać i kończyć w Twoim głównym miejscu zamieszkania. Podróż rozpoczyna się (data wyjazdu) w momencie opuszczenia stałego miejsca zamieszkania (głównego miejsca zamieszkania) w celu podróży do miejsca docelowego:

Za granicę;
Lub oddalonego o co najmniej 200 kilometrów od głównego miejsca zamieszkania (domu);
Lub poza miastem/miejscowością głównego miejsca zamieszkania, która obejmuje nocleg w miejscu docelowym.
Podróż kończy się wraz z powrotem do domu, do stałego miejsca zamieszkania.

Ubezpieczenie nie obejmuje:

podróży z zamiarem skorzystania z opieki zdrowotnej lub leczenia jakiegokolwiek rodzaju;
lub przeprowadzki do nowego miejsca zamieszkania, lub drugiego miejsca zamieszkania;
lub dojazdów do i z pracy, szkoleń zawodowych, spotkań w pracy lub staży.
Plan Ultra
plan subskrypcji Ultra oferowany przez Revolut Bank UAB lub oddział Revolut Bank UAB posiadaczom konta Revolut.

Posiadacz planu Ultra
każda osoba posiadająca konto Revolut i ważny plan Ultra.

Wandalizm
oznacza celowe uszkodzenie wynajmowanego pojazdu przez Ciebie lub znaną, lub nieznaną Tobie osobę.

My/Nas/Nasz
XCover.com jest nazwą handlową Cover Genius Europe B.V.

Ty/Twój/Twoje
posiadacz planu Ultra lub posiadacz biletu.

WAŻNE INFORMACJE
POKRYCIE ZA POMOCĄ INNYCH ŚRODKÓW
Jeśli jesteś objęty innym ubezpieczeniem obejmującym te same świadczenia, które wskazano tutaj, w tym m.in. bezpłatne ubezpieczenie podróżne kartą kredytową lub ubezpieczenie samochodu osobowego, lub CDW, możemy poprosić o podanie szczegółów tego ubezpieczenia, w tym nazwy wystawcy ubezpieczenia w momencie zgłaszania roszczenia.

OGRANICZENIA GEOGRAFICZNE I OGRANICZENIA PODRÓŻY
Ubezpieczenie obejmuje roszczenia związane z wyjazdami 200 km od miejsca zamieszkania.

SANKCJE
Nie zapewnimy żadnych korzyści, wynikających z niniejszej umowy ubezpieczenia w zakresie zapewnienia ochrony ubezpieczeniowej, wypłaty jakichkolwiek roszczeń lub przyznania jakichkolwiek korzyści, jeżeli naruszyłoby to jakiekolwiek sankcje, zakaz albo ograniczenia nałożone przez prawo lub przepisy.

SUBROGACJA
Wyrażasz zgodę, że jeśli opłacimy Twoje roszczenie, oprócz wszelkich praw powszechnych i słusznych praw do subrogacji, które mogą nam przysługiwać:

Przejmujemy wszystkie Twoje prawa do odzyskania strat i zezwalasz nam na wszczęcie w Twoim imieniu postępowania prawnego lub innego, aby wyegzekwować te prawa. Akceptujesz, że możemy według naszego uznania wszcząć postępowanie prawne w Twoim imieniu w celu wyegzekwowania tych praw, a także zażądać, aby wszelkie płatności w wyniku tego egzekwowania zostały wpłacone bezpośrednio na nasze wybrane konto bankowe i wyrażasz zgodę na warunki uregulowania roszczenia bez dalszego powiadomienia lub zatwierdzenia od Ciebie.
Jeśli w przyszłości przysługuje Ci zwrot kosztów od wypożyczalni, lub innej strony trzeciej (na przykład, „z winy” kierowcy), zgadzasz się, że jesteśmy uprawnieni do tych przychodów.
Zapewnisz nam wszelką uzasadnioną pomoc w celu odzyskania takich kwot i/lub zaspokojenia roszczeń (między innymi dostarczenie dokumentów i oświadczeń albo podpisanie umowy).
Nadal masz prawo do dochodzenia odszkodowania za stratę lub szkodę, która nie jest objęta zakresem tego ubezpieczenia, w przypadku jeśli masz prawo do odszkodowania lub zwrotu kosztów od osoby, która spowodowała tę stratę lub szkodę.

PRAWO WŁAŚCIWE I JURYSDYKCJA
Jeśli Twój kraj pochodzenia znajduje się w Europejskim Obszarze Gospodarczym: Twoja polisa podlega prawu i sądownictwu Twojego kraju ojczystego, o ile prawo nie stanowi inaczej.

Jeśli Twój kraj ojczysty znajduje się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym: Twoja polisa podlega prawu i sądownictwu Malty, chyba że prawo stanowi inaczej.

Językiem umowy jest język angielski.

SZCZEGÓŁY POLISY
Niniejsza umowa ubezpieczenia („polisa”) jest dostarczana przez XCover.com, nazwa handlowa Cover Genius Europe B.V., której siedziba znajduje się pod adresme Herengracht 420, 1017 BZ Amsterdam. Cover Genius Europe B.V. jest spółką zarejestrowaną w Holandii i jest firmą autoryzowaną i regulowaną przez AFM pod numerem licencji 12046177.

Jest to polisa grupowa. Ubezpieczycielem grupy jest Revolut. Posiadacz Planu Ultra jest automatycznie dodawany do tej polisy grupowej jako osoba ubezpieczona. Posiadacz planu Ultra i wszyscy inni beneficjenci są objęci niniejszą polisą grupową na czas jej obowiązywania, tylko tak długo, jak długo posiadacz planu Ultra ma aktywną subskrypcję planu Ultra w Revolut. Revolut jako ubezpieczyciel grupy ma prawo zawiesić lub anulować ochronę ubezpieczeniową. Nie możesz anulować ochrony ubezpieczeniowej w ramach tej polisy grupowej bez anulowania subskrypcji planu Ultra w Revolut.

Gwarantem tej polisy jest Cowen Insurance Company Limited (Maltański numer rejestracyjny firmy C55905), Level 3, Gasan Centre; Triq il-Merghat; Zone 1, Central Business District; Birkirkara; Malta, CBD 1020. Cowen Insurance Company Limited jest upoważniona na mocy ustawy o działalności ubezpieczeniowej z 1998r. prawa Malty do prowadzenia ogólnej działalności i podlega regulacjom Malta Financial Services Authority, Triq l-Imdina, Zone 1, Central Business District, Birkirkara, CBD 1010 Malta.

PRAWA STRON TRZECICH
O ile prawo nie stanowi inaczej, my i ubezpieczający zgadzamy się, że:

żadna osoba trzecia (inna niż bezpośrednie prawo posiadacza planu Ultra do dochodzenia roszczeń) nie ma prawa do egzekwowania warunków niniejszej umowy.
ubezpieczający grupy i my możemy odstąpić lub zmienić warunki tej umowy bez zgody jakiejkolwiek strony trzeciej (w tym posiadacza Planu Ultra) na tę umowę, która mogłaby starać się dochodzić swoich praw wynikających z tej polisy.
OCHRONA DANYCH
Zobowiązujemy się do ochrony Twoich danych osobowych oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa danych podczas konfiguracji naszych usług. W odniesieniu do europejskiego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), jako administrator danych gromadzimy i przetwarzamy informacje o Tobie, a także otrzymujemy informacje osobiste od Twojego agenta rezerwacji, w tym adres e-mail, imię i nazwisko oraz numer telefonu, szczegóły dotyczące ryzyka i inne informacje, które umożliwiają nam ustalenie i modyfikowanie zasad oraz przetwarzanie roszczeń, wykrywanie, badanie i zapobieganie działaniom, które mogą być niezgodne z prawem lub mogą skutkować anulowaniem Twojego planu, lub traktowaniem go tak, jakby nigdy nie istniał, oraz chronienie naszych uzasadnionych interesów. Możemy od czasu do czasu udostępniać te dane ubezpieczycielom lub organom śledczym, organizacjom zapobiegania przestępczości, które mogą znajdować się poza Unią Europejską. Nigdy nie udostępnimy Twoich danych zewnętrznym usługom marketingowym. Nasza polityka prywatności określa, w jaki sposób przetwarzamy dane Ubezpieczonego, dane, które zbieramy oraz procesy, które należy podjąć, jeśli Ubezpieczony zażąda kopii swoich danych lub cofnie zgodę udzieloną nam na przechowywanie danych.

Ubezpieczony może uzyskać dostęp do polityki prywatności administratora pod adresem https://xcover.com/privacy-policy.

Można uzyskać dostęp do pełnej polityki RODO pod adresem: tutaj.

Składając wniosek, korzystając lub odnawiając którykolwiek z naszych produktów, lub usług, lub przekazując nam swoje informacje, zgadzasz się na gromadzenie, przechowywanie, wykorzystywanie i ujawnianie tych informacji zgodnie z niniejszym planem. Możemy monitorować i nagrywać rozmowy telefoniczne w celu utrzymania naszych standardów jakości oraz ze względów bezpieczeństwa.

REKLAMACJE/SPORY
W każdej chwili możesz skontaktować się z przyjaznym Zespołem ds. reklamacji XCover. Podaj swój numer referencyjny (kończący się na „INS”), aby uzyskać formalne rozpatrzenie Twojego roszczenia. Odpowiemy w ciągu 5 dni. Kliknij przycisk, aby wysłać do nas e-mail.

Jeśli nadal nie jesteś zadowolony z naszej ostatecznej odpowiedzi, możesz skierować skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich w swoim kraju zamieszkania w celu przeprowadzenia niezależnego arbitrażu:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, Email: consumenten@kifid.nl, Website: www.kifid.nl., Tel: +0900 3552248.

KiFiD jest niezależnym organem, który arbitruje skargi dotyczące ogólnych produktów ubezpieczeniowych i innych usług finansowych. Będzie on rozpatrywać reklamacje dopiero po dostarczeniu przez nas pisemnego potwierdzenia, że nasza wewnętrzna procedura składania reklamacji została wyczerpana. Musisz złożyć reklamację do KiFiD w ciągu jednego roku od złożenia skargi do nas lub w ciągu trzech miesięcy po tym, jak otrzymałeś(-aś) naszą ostateczną odpowiedź na swoją reklamację.

Jeśli Twoja skarga dotyczy roszczenia lub pomocy otrzymanej podczas podróży, prosimy o kontakt: Cowen Insurance Company Limited, Level 3, Gasan Centre; Triq il-Merghat; Zone 1, Central Business District; Birkirkara; Malta, CBD 1020, Malta. E-mail: complaints@cowen-insurance.com. Twoja sytuacja zostanie przeanalizowana z największą starannością: ubezpieczyciel dołoży starań, aby rozwiązać Twoją skargę Ubezpieczonego w ciągu 15 dni roboczych.

Jeśli nadal nie będziesz zadowolony z rozstrzygnięcia swojego sporu przez ubezpieczyciela lub w przypadku sporu, lub niezadowolenia z przygotowania polisy ubezpieczeniowej, możesz skontaktować się z Biurem Arbitra ds. Usług Finansowych, pierwsze piętro, plac St. Calcedonius, Floriana FRN1530, Malta. Telefon +356 2124 9245. E-mail: complaint.info@asf.mt (Strona internetowa: www.financialarbiter.org.mt). Biuro Arbitra ds. Usług Finansowych zajmuje się rozwiązywaniem sporów pomiędzy konsumentami a firmami finansowymi. Urząd Arbitra ds. Usług Finansowych jest organem właściwym dla tego rodzaju regresu i może zażądać od ubezpieczyciela wypłaty odszkodowania konsumentowi w przypadku powodzenia regresu konsumenckiego.
Góra
 Profil Relacje PM off
bepa22 lubi ten post.
bepa22 uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7667 PostWysłany: 24 Cze 2023 09:48 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 431
srebrny
U mnie jest ubezpieczenie od Allianz.
Więc albo zmienili dostawce ubezpieczenia (i co za tym idzie OWU), albo jest różnie dla różnych planów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7668 PostWysłany: 24 Cze 2023 09:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12112
HON fly4free
Wydaje mi się, że w Metalu też miałem Allianz, więc albo dla Ultra jest inny dostawca, albo dla nowych/zmienionych umów (a taką jest zmiana planu) jest xcover.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7669 PostWysłany: 24 Cze 2023 09:57 

Rejestracja: 14 Maj 2017
Posty: 431
srebrny
No tak na dobrą sprawę to pytanie do kogoś kto całkiem niedawno zmienił plan na metal albo premium i zobaczyć od kogo taka osoba ma ubezpieczenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7670 PostWysłany: 24 Cze 2023 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4819
srebrny
Mniejsza prowizja za obrót krypto:
"Co się zmienia?
Prowizja za transakcje kryptowalutowe dla klientów planów Standard i Plus zostaje obniżona z 1,99% do 1,49%.
Prowizja za transakcje kryptowalutowe dla klientów planów Premium i Metal zostaje obniżona z 1,49% do 0,99%.
Zmiany wejdą w życie po 2023-06-26."
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Slavekk lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7671 PostWysłany: 27 Cze 2023 09:31 

Rejestracja: 03 Mar 2012
Posty: 22
Gdzie jest teraz w apce kalkulator walutowy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7672 PostWysłany: 27 Cze 2023 09:39 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3550
platynowy
Strona główna-->Konta-->Więcej
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Pablos uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7673 PostWysłany: 28 Cze 2023 14:04 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12429
Loty: 570
Kilometry: 871 996
Przelewałem USD z Kantoru Aliora (rachunek PL) na konto revolut (czyli obecnie rachunek LT). Na moje konto revo wpłynęło finalnie 10 USD mniej - w podsumowaniu przelewu te 10 USD mam w pozycji opłaty pośrednika. Znalazłem w tabeli pozycję:
Receiving cross border payments €0
When receiving non-EUR payments or payments from outside of EEA area, the Payer’s bank and intermediary service providers may charge additional fees.

Czy te opłaty są gdzieś w ogóle do wcześniejszego sprawdzenia?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7674 PostWysłany: 28 Cze 2023 14:42 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2369
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@Kashpir - taka już (idiotyczna) natura systemu SWIFT, że przy opcji kosztowej SHA kwota opłat jest praktycznie nieprzewidywalna.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7675 PostWysłany: 28 Cze 2023 14:48 

Rejestracja: 28 Sty 2023
Posty: 239
@Kashpir - czy to było "w ramach licznika" Aliora?
Rok temu przelewałem USD tą samą drogą i przeszło bez opłat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7676 PostWysłany: 28 Cze 2023 15:50 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12429
Loty: 570
Kilometry: 871 996
@Slavekk tak, wszystko w ramach licznika, Kantor Aliora nie naliczył żadnych opłat.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7677 PostWysłany: 28 Cze 2023 18:28 

Rejestracja: 04 Lut 2014
Posty: 307
niebieski
Slavekk napisał(a):
@Kashpir - czy to było "w ramach licznika" Aliora?
Rok temu przelewałem USD tą samą drogą i przeszło bez opłat.

Też na IBAN LT?

Ogólnie wysyłka jakiejkolwiek waluty SWIFTem, a już zwłaszcza USD to jest wielka loteria przez jaki bank korespondencyjny to pójdzie, a bank może mieć ich kilka. To i tak dobrze, że $10, bo chyba opcja OUR w AK kosztuje 80 albo 100 PLN jak pamiętam.

Chyba jedyną w pełni darmową opcją było doładowanie Revolut USD kartą debetową AK, o ile Revolut na to pozwala.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7678 PostWysłany: 28 Cze 2023 18:40 

Rejestracja: 28 Sty 2023
Posty: 239
Tak, USD na IBAN LT
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7679 PostWysłany: 29 Cze 2023 18:01 

Rejestracja: 03 Lut 2019
Posty: 75
@skrzat po jakim czasie na waitliscie dostales info ze ultra jest dostepny? Albo jakis hint jak przejsc z metal na ultra?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Revolut
#7680 PostWysłany: 29 Cze 2023 18:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12112
HON fly4free
@maciuj zapisałem się praktycznie od razu, gdy było to tylko możliwe, czyli 21.01.
Możliwość przejścia na ultra pojawiła się 2 dni po informacji w necie, że plan już jest dostępny dla niektórych, czyli 20.06
Góra
 Profil Relacje PM off
maciuj uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 434  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group