Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 20 Lip 2018 05:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 210
Loty: 71
Kilometry: 158 555
srebrny
Chyba tu jeszcze nie było wątku o SQ?

Kilka dni temu Skytrax opublikował listę najlepszych linii lotniczych świata roku 2018, a na czele zestawienia znalazło się SQ. Jakkolwiek tego rodzaju rankingi zapewne nie zawsze odzwierciedlają rzeczywistość o tyle serwis w SQ rzeczywiście stoi na wysokim poziomie. Z jednym małym wyjątkiem...

Biuro Singapore Airlines w Warszawie, czyli krótka historia o tym jak przekroczyć wszelkie granice żenady.

Kilka dni przed lotem HAN – SIN przekręciłem na polską infolinię (nie wiem co mnie podkusiło, po prostu uznałem, że szybciej się dogadam po polsku) i poprosiłem o dwie rzeczy: posiłek specjalny i spięcie lotów z programem lojalnościowym. Niesamowite jest to, że uprzejma Pani na infolinii serwuje ściemę, że ‘system jej nie działa i nie może pomóc’ (choć jak przypuszczam to w rzeczywistości nie może tego zrobić lub nie umie – nie rozwikłałem) a dwa z tego, co Pani ’wie’, to na krótkich trasach (3.5 h...) SQ nie serwuje posiłków. Ręce mi opadły...

Tamtego dnia nie miałem już czasu telefonować dalej i świadom tego, że infolinia SQ w Wawie po prostu kłamie, machnąłem ręką i stwierdziłem, że zadzwonię później do biura w HAN albo SIN. Oczywiście zapomniałem :D A w samolocie jak zwykle spałem jak suseł aż nie obudził mnie zapach żarcia. Wtedy mi się przypomniało – o kurczę, nie poprosiłem o posiłek bez zwłok zwierząt. Krótko wyjaśniłem personelowi pokładowemu co zaszło (z ręką na sercu – zero roszczeń, po prostu pogadałem ze stewardesą jak wyglądał telefon na infolinię) i tu uwidocznił się wielki profesjonalizm SQ. Trochę też mieli szczęście bo inny pasażer który zamówił taki sam posiłek zrobił no-show, więc w ten sposób znalazła się porcja i dla mnie (plus przeprosinowy deser – mniam).

Po powrocie napisałem do SQ krótkiego, grzecznego maila, że cabin crew to mają super bo w obie strony robili co mógł bym nie wysiadł z samolotu głodny, ale biuro w Warszawie to prawdziwy festiwal żenady, który nie powinien się przytrafić liniom z pierwszego miejsca rankingu SkyTrax. Po niecałych dwóch dniach przyszła odpowiedź: masz rację, nie powinno, dzięki za feedback, łap voucher na 100 SG$. Profesjonalizm po raz drugi.

A to co najbardziej urzekło mnie w Singapore Airlines, to stroje załogi. Są po prostu rewelacyjne i najlepsze jakie dotychczas widziałem na pokładzie. Obłędne!

A jak Wasze doświadczenia z lotami w SQ?
p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#2 PostWysłany: 20 Lip 2018 09:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 2639
platynowy
Moje doświadczenia nie są szczególnie rozległe, bo leciałem tylko dwa razy: MNL-SIN i SIN-MEL, oba loty w C.
Pomimo tego, że pierwszy lot był na pokładzie "gorszego" - z punktu widzenia floty SQ - samolotu (A330 vs B777), to prawdę mówiąc właśnie ten pierwszy utkwił mi bardziej w pamięci. W kabinie C było niemal pusto, bo trzech członków załogi obsługiwało trzech pasażerów, więc czułem się niemal jak w prywatnym odrzutowcu. Stroje mają rzeczywiście wyjątkowe, ale tylko damska część załogi, bo panowie noszą się w zupełnie powszedni sposób. To jednak, co najważniejsze, to podejście do pasażera. Sympatyczne, grzeczne, przewidujące, itd. Niedawno był na National Geographic film o kulisach SQ, między innymi o szkoleniu załogi. Pokazane jest w nim, jak dużą wagę przykładają do tego aspektu. Opisano również przygotowywanie cateringu (łącznie z próbami degustacyjnymi i debatami, jakie nowe potrawy wprowadzić), czy przygotowywanie nowego wystroju kabin (tu dość powierzchownie, by nie ujawnić zbyt wiele konkurencji), albo szkolenie pilotów. Naprawdę, bardzo ciekawy film - jak będziecie mieli okazję, to obejrzyjcie ("Lotnicza Azja", czy coś takiego).
Ten drugi lot nie wyrył się w mej pamięci aż tak bardzo, bo 90% jego czasu przespałem. A to też doskonale świadczy o linii. Fotele w C w B777 są bardzo szerokie i wygodne do spania, choć w przeciwieństwie do większości przewoźników (a może to nawet jedyna linia stosująca ten patent), łóżka nie rozkłada się przyciskiem, a ręcznie, poprzez rozłożenie oparcia (choć i tak robi to personel pokładowy ;) ).
W każdym razie, jak dla mnie bomba. Teraz ostrzę sobie na nich zęby ponownie. No, ale to dopiero w 2019 r...
Góra
 Profil Relacje PM off
puhacz lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: klapio oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group