Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 459 62 00
DE +49 69 209 777 777
+49 69 86799555
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 460  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 08 Paź 2012 13:13 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
I bardzo dobrze. Człowiek później czyta recenzje bo chce skorzystać z hotelu, a tam wszystko wyssane z palca.
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎 Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎
City break w Portugalii 🌅🏖️ Relaks w Algarve (z weekendem) za 809 PLN 😍 City break w Portugalii 🌅🏖️ Relaks w Algarve (z weekendem) za 809 PLN 😍
#162 PostWysłany: 09 Paź 2012 14:47 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
Ile standardowo czekaliście na kartę FTL od momentu osiągnięcia pułapu? Prawdodpodobnie osiągnę pułap 21 grudnia, a mam 8 stycznia przesiadkę we FRA przed lotem do SIN (a 20 dni później kolejną we FRA na powrocie) i nie ukrywam bardzo mi zależy, aby mieć dostęp do saloników wtedy. Nie powinno być problemów? A może wpuszczają do salonikół po sprawdzeniu statusu na stronie jeżeli ficzynie nie będę miał plastiku w rękach?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#163 PostWysłany: 09 Paź 2012 14:50 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4257
platynowy
bartek. napisał(a):
A może wpuszczają do salonikół po sprawdzeniu statusu na stronie jeżeli ficzynie nie będę miał plastiku w rękach?

We FRA wystarczy mieć na karcie pokładowej napis FTL i wpuszczą. Jak już osiągniesz status to podmień sobie w rezerwacji nr na ten nowy i to wystarczy. W SIN i tak nie wejdziesz do saloniku wg nowych zasad.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Miles & More: pytania
#164 PostWysłany: 09 Paź 2012 15:00 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
W SIN i tak nie mialbym na to czasu. Z FRA doskonale bo tam mam 2x po 6h czekania!
W takim razie jeszcze 3 loty i bedzie co trzeba :)
Szkoda tylko tych nowych zasad ehhh
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 10 Paź 2012 18:45 

Rejestracja: 05 Paź 2012
Posty: 16
być może banalne pytanie ale nie mogę znaleźć odpowiedzi u wujka google. Czy można przelać mile z karty użytkownika X do użytkownika Y?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 10 Paź 2012 18:51 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 162
Nie.
Tą odpowiedź znajdziesz pewnie z 20 razy tu na forum, m.in. w tym wątku :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#167 PostWysłany: 19 Paź 2012 18:28 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 459
niebieski
zycie. lepiej ostrzez nieswiadomych niz potem wysluchiwac jaki to m&m nie jest
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#168 PostWysłany: 16 Lis 2012 00:00 

Rejestracja: 19 Wrz 2011
Posty: 193
jestem kompletnie zielony w zbieraniu mil i bylbym wdzieczny za jakies sugestie. w ciagu najblizszych 6 miesiecy mam zabukowane 6 lotow z Air New Zealand i 7 z Alitalia, wiekszosc long haul. Chce zrobic jak najlepszy uzytek z mil w zwiazku z czym kilka pytan:
czy moge transferowac mile z ANZ do M&M? nie bede pewnie latal ANZ predko
czy moge zbierac mile w programie delta zamiast mile miglia?
jakies inne pomysly?
mieszkam w uk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#169 PostWysłany: 16 Lis 2012 00:13 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Pele napisał(a):
jestem kompletnie zielony w zbieraniu mil i bylbym wdzieczny za jakies sugestie. w ciagu najblizszych 6 miesiecy mam zabukowane 6 lotow z Air New Zealand i 7 z Alitalia, wiekszosc long haul. Chce zrobic jak najlepszy uzytek z mil w zwiazku z czym kilka pytan:
czy moge transferowac mile z ANZ do M&M? nie bede pewnie latal ANZ predko

Nie można transferować mil. Jeśli chcesz mile w programie airNZ to zbierasz w programie airNZ, jeśli w programie M&M to w programie M&M. M&M to tylko jeden z programów. Zwykle program należący do linii należącej do sojuszu pozwala na zbieranie mil na lotach wszystkich innych linii z tego samego sojuszu. Analogicznie mile z danego programu można wykorzystywać na loty jakiejkolwiek linii tego samego sojuszu. Programy różnią się między sobą i sam musisz uznać co bardziej Ci się opłaca.
M&M ma te plusy, że jest to program naszych lokalnych linii, czyli LH dla regionów i LO dla WAW. Minusem M&M są gigantyczne dopłaty do biletów nagród.
Jeśli ludzie dużo latają na dalekich trasach zwykle zbierają mile w programie United. Za wiele linii dostają tam sporo punktów, a dodatkowo dopłaty do biletów nagród są w programie United niewielkie. Minusem programu United są małe mile za krótkie loty lokalne.
Nie znam detali programu airNZ.

Pele napisał(a):
czy moge zbierac mile w programie delta zamiast mile miglia?

tak, bo to ten sam sojusz

Pele napisał(a):
jakies inne pomysly?
mieszkam w uk

Czyli główny atut M&M odpada. Przeanalizuj sobie inne programy (ściśle pod kątem taryf lotów które będziesz odbywał). Najlepiej poczytaj fora typu flyertalk.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#170 PostWysłany: 16 Lis 2012 00:30 

Rejestracja: 19 Wrz 2011
Posty: 193
dzieki za szybka odpowiedz. Rzeczywiscie musze poczytac flyertalk ale na pierwszy rzut oka program United bedzie najlepszy dla mnie i Delty zamiast Mile Miglia. Juz zarejestrowalem sie w ANZ i Mile, co zrobic zeby te mile byly uznane w United/Delta?
zarejestrowac sie w ich programach i zglosic loty?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#171 PostWysłany: 16 Lis 2012 10:21 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Zapisać możesz się równolegle do każdego programu ;)
By mile za lot zostały dopisane do konkretnego programu dopisz (lub zamień jeśli masz dopisany inny) swój numer karty lojalnościowej danego programu do rezerwacji. Zmiany dokonasz najprościej w systemie rezerwacyjnym linii u której kupowałeś bilety, chyba na stronie LOTu da się ciągle modyfikować w ten sposób każdą rezerwację. Ostatecznie możesz pokazać kartę konkretnego programu przy odprawie z prośbą o dopisanie jej do całej rezerwacji.
Po odbyciu lotu nie da się już zmienić "kierunku" w którym zostaną przesłane mile (chyba, że nie dopisałeś żadnego programu, wtedy da się wstecz, ale trzeba uważać jaki program jakie ma warunki wstecznego naliczania mil).
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#172 PostWysłany: 16 Lis 2012 13:26 

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 8
1500 mil za polecenie komus karty Citi Banku.
https://www.online.citibank.pl/formular ... D=10003911
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#173 PostWysłany: 27 Lis 2012 14:17 

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 32
Czy ktoś wykorzystywał mile M&M na zakup biletów za mile na liniach należących do Star Alliance, ale nie bedacych partnerami M&M (np. Turkish, Ethiopian, EgyptAir itp)?
Czy poziom opłat podatków jest u nich równie wysoki jak w lotach-nagrodach Lufthansy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 27 Lis 2012 15:51 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1140
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Sprawdź sobie. Opłaty są takie jak dla taryfy pełnopłatnej przy zwykłym bilecie. Wklep cała trasę w expedii lub jakiejkolwiek wyszukiwarce w opcju multicity i jeśli będzie to nietypowa trasa z różnymi przewodźnikami najprawdopodobniej dostaniesz taryfę pełnopłatną.
Suma opłat zależy nie tylko od przewoźnika, ale także od trasy, a nawet od kierunku lotu na tej trasie. Różnica w opłatach przy locie z A do B, może być w stosunku do lotu B do A z tym samym przewoźnikiem nawet DZIESIĘCIOKROTNA. Cieżko więc o jakiekolwiek jasne zasady, tym bardziej, że wszystko czasem dynamicznie się zmienia.
Tanie są loty lokalne w US i podobno z US na południe. LOT ma tanie opłaty (chyba ciągle niższe YQ dla biletów nagród, ale już niewiele). Poza tym generalnie wiekszych różnic pomiędzy przewoźnikami nie ma: airNZ miał opinie niższych opłat, ale to też zależy od trasy (czasem 10usd, czasem 200usd), Swiss bywa droższy niż LH, 2 lata temu dzięki zamianie 2 segmentów z LH na SAS opłaty wyszły mi niższe o 100zł. Jakiś czas temu widziałem, ze TAM ma niskie opłaty.
Bardzo często linie na danej trasie, jeśli jest tam konkurencja, szczególnie na dalekich lotach mają sumy opłat podobne (czyli po za LO wysokie, nawet gdy dana linia na innych trasach ma niskie). Większe różnice są na krótkich odcinkach i tam można czasem zaoszczędzić. I tak o trasie decyduje częściej dostępność, niż suma opłat ;)
Za mile kupowałem bilet z odcinkami: LO, LH, LX, SK, NH, NZ, SQ i ET . Większych różnic w cenach nie zauważyłem.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 30 Lis 2012 14:31 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
Czy 25% mil FTLowych jest naliczane zarówno dla statusowych i premiowych czy tylko do jednych z nich?
Oraz czy są wliczone w podstawe milową czy też doliczane później jako niezależne punkty promocyjne?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#176 PostWysłany: 30 Lis 2012 14:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6159
HON fly4free
Dodawane jest do jednych i drugich, naliczane są jednocześnie z milami premiowymi i statusowymi, ale są oddzielnie wyszczególnione.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#177 PostWysłany: 03 Gru 2012 22:05 

Rejestracja: 11 Lut 2012
Posty: 29
Loty: 87
Kilometry: 262 014
Na stronce miles and more podaja, ze upgrade do wyzszej klasy "kosztuje" 10K mil za <one way flight > Oczywiscie rozumiem, ze to 20K za RT. Co w sytuacji lotu z przesiadka, np 4 segmenty - dwa tam i dwa porwot. 20 czy 40K mil?
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez kelso00, 03 Gru 2012 22:55, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#178 PostWysłany: 03 Gru 2012 23:15 

Rejestracja: 06 Kwi 2012
Posty: 66
@kelso00
kelso00 napisał(a):
Na stronce miles and more podaja, ze upgrade do wyzszej klasy "kosztuje" 10K mil za <one way flight > Oczywiscie rozumiem, ze to 20K za RT. Co w sytuacji lotu z przesiadka, np 4 segmenty - dwa tam i dwa porwot. 20 czy 40K mil?

10 tys. za segment, więc 40 tys.
Cytuj:
Miles shown are valid for one flight segment (one
flight coupon), mileage amounts for multiple flight
segments must be added

10 tys. mil to jednak cena za loty w obszarze jednego regionu, co raczej nie jest zbyt opłacalne. Zwłaszcza w Europie, gdzie klasa biznes to tylko nazwa i praktycznie żadnych większych "bajerów".

@Mateusz
Mateusz napisał(a):
Czy mile po roku przepadają/są ważne do końca roku? Jak z ich ważnością?

Mile statusowe są rozliczane zgodnie z rokiem kalendarzowym i ulegają skasowaniu 1 stycznia. Co roku zaczynasz budować status od nowa. Jak już zdobędziesz status to masz dwa lata na jego przedłużenie bądź podwyższenie. W jednym w tych rocznych okresów musisz wylatać odpowiednią ilość mil. W okresie obowiązywania statusu mile nie przechodzą z jednego roku na kolejny.

W przypadku mil premiowych jest inaczej. Wygasanie mil jest uzależnione od statusu w programie M&M. Standardowo mile te wygasają po 36 miesiącach, ale nie dotyczy to członków programu o statusach FTL, SEN i HON. Ich mile nie są zagrożone wygasaniem tak długo jak długo zachowują oni status w programie.
Dla osób bez statusu istnieją inne sposoby utrzymania stanu konta mil premiowych - np. płatności kartą kredytową Miles & More (Citibank, mBank, Multibank).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#179 PostWysłany: 04 Gru 2012 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Czy ktoś się orientuje - jeśli wypożyczam samochód muszę być głównym kierowcą żeby dostać mile, czy mogę też być dodatkowym?

Nie pamiętam już, kiedy kolejne mile spływały na moje konto. Czy jest możliwość podejrzenia, ile mil ew. stracę z 1. stycznia?
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#180 PostWysłany: 05 Gru 2012 17:26 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1149
niebieski
Do SEN trzeba mieć 100k mil, a można zdobyć status na podstawie ilości segmentów? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym.
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9188 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 460  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group