Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Miles&More Jetfriends dla twojego dziecka +500 mil na start

Jakby ktoś musiał załatwiać bilet (nagrodę) w niedzielę przez infolinię to podaję numer +902123548899 (infolinia Turkish, mówią po angielsku)

- "rezerwacja biletu nagrody"
obecnie na apce i stronie internetowej wywala mi błąd.
coś mam zmienić w ustawieniach?
- usuń polskie znaki w ustawieniach profilu


Informacja od @billabong
Odcinki statusowe w M&M są naliczane tylko za loty: LOTem, Lufą, Eurowings, Air Dolomiti, Austrian Air, Brussels Air, Croatia Air, Luxair lub Swiss. Lecąc tymi liniami, wejdziemy do Poloneza/Mazurka na FTL w WAW.
Do statusu za odcinki nie wlicza się m.in. TAP

Sprawdzanie daty wazności mil - od @skrzat
W przeglądarce trzeba się zalogować na konto M&M
W tej samej zakładce otworzyć stronę: https://api.miles-and-more.com/v1/accou ... Periods=12
gdzie na końcu adresu wpisuje się ilość następnych kwartałów, które chcemy podejrzeć (w powyższym przypadku 12 kwartałów, czyli 3 lata.
Pokaże się plik JSON, w którym jest m.in. ilość posiadanych mil (remainingAmount), ilość mil, które wydaliśmy (cumulativeSpendAmount), ilość mil które wygasły (cumulativeExpiredAmount) oraz podział na kwartały z liczbą mil, które wygasną po zakończeniu każdego kwartału.
Oczywiście przy statusie ilość wygasająca będzie = 0 z informacją dlaczego nie wygasną, np. status: SEN


Nie masz mil? Nie naliczono Ci odcinka? Wyślij zapytanie z kartą pokładową na ffp[at]lot.pl

Infolinie:
PL +48 22 459 62 00
DE +49 69 209 777 777
+49 69 86799555
US +1 800 581 6400

Biletu za mile nie upgrade'ujesz za e-voucher


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 460  Następna
Autor Wiadomość
#7521 PostWysłany: 03 Lip 2023 23:59 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1795
niebieski
Ktoś się orientuje jak często wpadają promki na mile w Bundle&Go?

Przegapiłem ostatnią a jak nad tym przysiąść to taki zakup ma nawet sens.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Tunezji 🌴☀️ All inclusive w 4* hotelu na wyspie Dżerba za 1780 PLN Urlop w Tunezji 🌴☀️ All inclusive w 4* hotelu na wyspie Dżerba za 1780 PLN
🇵🇹 Lizbońska przygoda w pigułce 🏙️ City break w stolicy Portugalii za 829 PLN ✨ 🇵🇹 Lizbońska przygoda w pigułce 🏙️ City break w stolicy Portugalii za 829 PLN ✨
#7522 PostWysłany: 04 Lip 2023 10:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1236
Loty: 430
Kilometry: 743 690
niebieski
marek2011 napisał(a):
jmhcubus napisał(a):

2. Ponieważ jest to bilet premiowy, a dostępność takich miejsc jest ograniczona, Lufthansa rozważa i szuka alternatywy tylko w innych biletach premiowych. A wiadomo jak jest z biletami na Galapagos. Czy mogę oczekiwać, że skoro odwołanie nie jest moją winą, powinni znaleźć mi alternatywny lot w podobnym terminie (dostępne są bilety w normalnej cenie tylko że wszystko Avianca)?

Bilet jest biletem - to że wystawiony za mile NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA - LH ma rozwiązać ten problem i nie może zasłaniać się brakiem miejsc w takiej czy innej taryfie, jeśli są dostępne miejsca w danym dniu i klasie serwisowej na ten rejs.



Mam podobny problem i chciałabym potwierdzić czy powyższa odpowiedź @marek2011 ma zastosowanie do mojego przypadku - nie jest pewna czy dobrze rozumiem.

Mam 3 bilety Premium Economy kupione za mile na trasie WAW-LAX. Lot został odwołany.
Na lot dzień wcześniej są dostępne za mile tylko dwa bilety w Premium.
Rozmawiałam z trzema różnymi konsultantami na polskiej infolinii i każdy twierdził, że nic nie mogą zrobić i muszę czekać na zwiększenie dostępności biletów w LOT lub ewentualnie w innych liniach.
Brałam ewentualnie pod uwagę zmianę lotniska przylotu, ale tu też twierdzą, że nie jest to możliwe.

Możecie proszę potwierdzić, czy mogę się domagać trzech biletów w Premium Eco na lot w innym dniu, mimo że za mile są dostępne tylko dwa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7523 PostWysłany: 04 Lip 2023 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 971
Loty: 346
Kilometry: 555 613
niebieski
a próbowałaś w LOT czy M&M?
Moim zdaniem to wystawca biletu powinien zapewnić ci miejsca a nie M&M w tym przypadku.
Góra
 Profil Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
      
#7524 PostWysłany: 04 Lip 2023 10:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1236
Loty: 430
Kilometry: 743 690
niebieski
Próbowałam w M&M, dzwonię w takim razie do LOT.

Edit: LOT przekierował mnie do Lufthansy, bo bilety są na ich stoku. Lufthansa twierdzi, że bilet jest w taryfie M&M i linia lotnicza nie jest w stanie ich zmienić, przekierowali mnie z powrotem do M&M.

Jakieś pomysły?
Dodam jeszcze, że bilety na stronie przewoźnika w taryfie Premium są dostępne na wybrany dzień.


Ostatnio edytowany przez maginiak, 04 Lip 2023 12:24, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7525 PostWysłany: 04 Lip 2023 12:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 3028
Loty: 506
Kilometry: 736 023
złoty
Bilet kupowany online czy na infolinii? Jeśli na infolinii to próbuj dzwonić na niemiecką infolinię. Tam mogą więcej zazwyczaj.
Góra
 Profil Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
      
#7526 PostWysłany: 04 Lip 2023 12:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7923
platynowy
@maginiak: jeszcze dla poparcia tego, co napisał @marek2011, gdy będziesz z nimi rozmawiać, powołaj się na EU 261/2004, bo tam w art. 3 ust. 3 jest wyraźnie napisane, że:

"Niniejsze rozporządzenie nie ma zastosowania do pasażerów podróżujących bezpłatnie lub na podstawie taryfy zniżkowej, która nie jest bezpośrednio lub pośrednio dostępna powszechnie. Jednakże ma ono zastosowanie do pasażerów posiadających bilety wydane przez przewoźnika lotniczego lub operatora wycieczki w ramach programu lojalnościowego lub
innego programu komercyjnego".
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#7527 PostWysłany: 04 Lip 2023 19:57 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3473
srebrny
Niestety to jest trochę kopanie się z koniem. Prawo jest po stronie pasażera, ale linie robią wszystko aby nie zmienić takiego biletu na płatną klasę rezerwacyjną. Na FT jest trochę takich przypadków.
Można oczywiście w razie odmowy samemu kupić bilet i domagać się zwrotu, ale to droga przez mękę.

@maginiak, daj znać jak sprawa się skończy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
maginiak lubi ten post.
 
      
#7528 PostWysłany: 05 Lip 2023 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 1236
Loty: 430
Kilometry: 743 690
niebieski
@SPLDER Sprawa się nie skończyła, ale tak jak piszesz wygląda beznadziejnie i skończy się najpewniej tak, że wystąpię o zwrot i na własną rękę będę szukać nowego połączenia.

Spędziłam od wczoraj na różnych infoliniach ponad 5 godzin.

Na infolinii amerykańskiej rozmawiałam z bardzo pomocnym konsultantem, który niestety również nie widział dostępności w Premium, ale za to z całą stanowczością stwierdził, że odpowiedzialność za zapewnienie alternatywnego lotu leży po stronie przewoźnika i że LOT dobrze o tym wie, a jeśli udaje że nie wie, to tylko udaje.

LOT w pierwszej kolejności odesłał mnie do Lufthansy, bo bilet został wystawiony przez nich. Lufthansa twierdzi, że oni z tym biletem nie mają nic wspólnego oprócz tego, że z automatu wystawiają bilety rezerwowane przez stronę M&M bo to Lufthansa stworzyła program. Operatorem M&M w Polsce jest natomiast LOT (o co zresztą przez wiele lat walczył i dużo zainwestował) i dlatego tylko LOT lub M&M mogą zmienić bilet.

Rozmowy z konsultantami w LOT zawsze kończyły się tak samo - twierdzą że wprawdzie znają rozporządzenie ale ponieważ bilety są kupione za mile, to jedyne co mogą zrobić to mnie przekierować do M&M, bo sami systemowo nie mogą zmienić biletu.
A M&M twierdzi, że skoro nie ma dostępności to mogą zaproponować jedynie zwrot, ewentualnie mogę próbować za infolinii niemieckiej. I tak w kółko.

Szczytem absurdu było to, że kiedy zadzwoniłam dziś ponownie na numer niemiecki, to pan Hindus stwierdził, że on też nie może mi zmienić biletu i że tylko M&M w Polsce może to zrobić.

Ręce opadają.
Góra
 Profil Relacje PM off
2catstrooper lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#7529 PostWysłany: 05 Lip 2023 13:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 3028
Loty: 506
Kilometry: 736 023
złoty
A jak kupowany był bilet? Zauważyłem, ze kupno przez niemiecka infolinię sprawia, ze sprawa bilety zajmują się Niemcy. Czasem (kupując przez polską infolinię) z kolei Polska infolinia i wtedy nic nie idzie załatwić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7530 PostWysłany: 05 Lip 2023 21:58 

Rejestracja: 28 Lis 2016
Posty: 57
maginiak napisał(a):
marek2011 napisał(a):
jmhcubus napisał(a):

2. Ponieważ jest to bilet premiowy, a dostępność takich miejsc jest ograniczona, Lufthansa rozważa i szuka alternatywy tylko w innych biletach premiowych. A wiadomo jak jest z biletami na Galapagos. Czy mogę oczekiwać, że skoro odwołanie nie jest moją winą, powinni znaleźć mi alternatywny lot w podobnym terminie (dostępne są bilety w normalnej cenie tylko że wszystko Avianca)?

Bilet jest biletem - to że wystawiony za mile NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA - LH ma rozwiązać ten problem i nie może zasłaniać się brakiem miejsc w takiej czy innej taryfie, jeśli są dostępne miejsca w danym dniu i klasie serwisowej na ten rejs.



Mam podobny problem i chciałabym potwierdzić czy powyższa odpowiedź @marek2011 ma zastosowanie do mojego przypadku - nie jest pewna czy dobrze rozumiem.

Mam 3 bilety Premium Economy kupione za mile na trasie WAW-LAX. Lot został odwołany.
Na lot dzień wcześniej są dostępne za mile tylko dwa bilety w Premium.
Rozmawiałam z trzema różnymi konsultantami na polskiej infolinii i każdy twierdził, że nic nie mogą zrobić i muszę czekać na zwiększenie dostępności biletów w LOT lub ewentualnie w innych liniach.
Brałam ewentualnie pod uwagę zmianę lotniska przylotu, ale tu też twierdzą, że nie jest to możliwe.

Możecie proszę potwierdzić, czy mogę się domagać trzech biletów w Premium Eco na lot w innym dniu, mimo że za mile są dostępne tylko dwa?


W moim temacie tego odwołanego biletu bo lot się odbywał moja sprawa nie została rozwiązana do dzisiaj. Na moje reklamacje o zwrot kosztów biletów, które kupiłem na podróż za którą pobrano mile nie dostałem nawet odpowiedzi więc poszło od prawnika wezwanie do zapłaty do M&M i od dwóch miesięcy nadal brak kasy i odpowiedzi. Więc jak masz pieniądze a chcesz lecieć to proponuję kupić bilet a potem domagać się zwrotu, choć ja kupiłem bilet dzień przed wylotem za 6000 PLN w grudniu i dalej nie widzę tych pieniędzy u siebie, więc to zabawa dla cierpliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off
mordek lubi ten post.
 
      
#7531 PostWysłany: 06 Lip 2023 01:10 

Rejestracja: 30 Maj 2017
Posty: 295
niebieski
Taka sobie sytuacja. Miałem lecieć z KRK przez WAW do LHR ale pierwszy odcinek został odwołany. W zamian LOT przebukowal bilet do BA na bezpośrednie połączenie KRK LHR. Pierwszy raz widzę że można przenieść bilet do innego sojuszu. Ale ja nie o tym. Co z punktami i odcinkami do statusu M&M w takiej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7532 PostWysłany: 06 Lip 2023 03:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
Hej,

mam pytanie. Jestem teraz w podróży, zauważyłem, że podałem stary numer karty M&M (przed wyrobieniem FT) do naliczenia e-mail i taki też przypisałem do rezerwacji. W rezerwacji nie jestem w stanie zmienić tego numeru online, tylko przez konsultanta, ale nie chce mi się czekać 1h na połączenie z United. Czy zatem mile się naliczą mimo podania starego numeru karty czy też trzeba będzie robić prośbę o naliczenie mil?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7533 PostWysłany: 06 Lip 2023 04:47 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3473
srebrny
Naliczą się.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#7534 PostWysłany: 06 Lip 2023 04:54 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3473
srebrny
Możesz wysłać do M&M prośbę o orginal route credit, dawniej to działało.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#7535 PostWysłany: 06 Lip 2023 05:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 1193
Loty: 414
Kilometry: 1 349 089
niebieski
@SPLDER Okej, to czekam cierpliwie. Od pierwszego lotu minęły 3 dni i na razie mil brak. Zobaczymy czy po tygodniu będą.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7536 PostWysłany: 06 Lip 2023 09:36 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12429
Loty: 570
Kilometry: 871 996
Raz mi się kiedyś coś podobnego zdarzyło (Lufthansa na KLM) i ja akurat dostałem odmowę - twierdzili, że skoro nie było mnie na locie LH, to mile mi się nie należą, mimo tego, że byłem przebukowany z winy przewoźnika (nie zdążyłem na przesiadkę z powodu spóźnienia samolotu na pierwszym odcinku).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Bulusia uważa post za pomocny.
 
      
#7537 PostWysłany: 06 Lip 2023 12:50 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1795
niebieski
Kashpir napisał(a):
Czy przy płatności za Bundle&Go mieliście możliwość wyboru waluty? Zakładałem, że zapłacę w EUR, ale po zalogowaniu wyrzuca mi kwotę w USD :?


W jakiej walicie ostatecznie Ci ściągnęło płatność?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7538 PostWysłany: 06 Lip 2023 13:04 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12429
Loty: 570
Kilometry: 871 996
@kumkwat_kwiat tak jak mi pokazywało, czyli w USD.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
kumkwat_kwiat lubi ten post.
kumkwat_kwiat uważa post za pomocny.
 
      
#7539 PostWysłany: 08 Lip 2023 10:32 

Rejestracja: 04 Lut 2014
Posty: 307
niebieski
Jak próbuję na stronie LOT w zarządzaniu rezerwacją dodać M&M to wyskakuje: "FREQUENT FLYER NOT VALID"

Czy ktoś ma podobny problem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7540 PostWysłany: 08 Lip 2023 11:36 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3473
srebrny
Nie masz literówki w imieniu lub nazwisku ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 460  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group