Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 23 Maj 2018 20:50 

Rejestracja: 12 Mar 2017
Posty: 302
Loty: 54
Kilometry: 160 144
W lutym tego roku po raz pierwszy miałem okazję lecieć samolotem szerokokadłubowym tj. Boeingiem 767-300ER linii Azur Air.
Wcześniej kilkanaście razy latałem zwykłymi B737 lub A320.
Przeglądając forum wielokrotnie , praktycznie na każdym kroku możemy wyczytać jaka to jest ogromna różnica w lotach szerokokadłubowcem w porównaniu z wąskim kadłubem.
Artykuły w stylu "jak wytrzymać 6h lecąc tak małym samolotem" itp. są na każdym kroku.
Otóż moje odczucia są kompletnie odmienne. Ten lot był tragiczny. Miejsca zdecydowanie najmniej z wszystkich lotów odbytych wcześniej.
Pomyślałem , że to był mój pierwszy lot 10 godzinny przez Atlantyk i może dlatego takie odczucia. Poczekałem z osądem zatem do kolejnego lotu B737 .
Właśnie wróciłem z Korfu lecąc na pokładzie Ryanaira i jestem w 100% przekonany , że w zwykłej Francy jest duuuużo więcej miejsca niż w leciwym co prawda , ale jednak B767.
Zabrzmi to śmiesznie , ale na pokładzie Ryanaira było dużo bardziej komfortowo. Tak wiem - to tylko 2 godziny lotu jednak gdybym miał wybór to zdecydowanie wolałbym lecieć B737 z Ryanairem niż B767 Azur Air przez Atlantyk.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
#2 PostWysłany: 23 Maj 2018 21:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
763 w jednoklasowej konfiguracji...nie ma się co dziwić ;)

Tzn nie wiem jaka jest tam konfiguracja ale 334 fotele trzeba gdzieś było upchnąć...to się wcale nie dziwię że ciaśniej niż w FR
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 23 Maj 2018 21:11 

Rejestracja: 12 Mar 2017
Posty: 302
Loty: 54
Kilometry: 160 144
Konfiguracja 2-4-2.
Lecąc na Dominikanę dostaliśmy 5 miejsc na 3 osoby w tym jedno dziecko takwięc było ok. Podróż była przyjemna nawet bym powiedział, ale powrót to był koszmar.
Chętnie bym dotarł do informacji ile jest miejsca pomiędzy fotelami i jaki jest ich rozmiar.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 23 Maj 2018 22:48, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 23 Maj 2018 21:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
To będzie podobnie jak tutaj:

https://www.seatguru.com/airlines/Thoms ... 0ER_V4.php

pitch 33 width 18

Ryanair ma 30 (albo 32-34) i 17
_________________
vivere militare est
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 28 Maj 2018 22:25 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 598
niebieski
Ilość miejsca dla pasażerów w samolocie nie zależy od jego typu ani grubo-kadłubowatości ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 29 Maj 2018 15:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 531
Kilometry: 818 751
złoty
Plusem szerokiego kadłuba jest to, że możesz się spokojnie przejść, jest więcej toalet, IFE, uchylane fotele względem ultra low costów.

Natomiast ciasnota może być wszędzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 29 Paź 2022 09:05 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 664
Loty: 23
Kilometry: 74 051
hubson napisał(a):
Plusem szerokiego kadłuba jest to, że możesz się spokojnie przejść, jest więcej toalet, IFE, uchylane fotele względem ultra low costów.

Natomiast ciasnota może być wszędzie.


Jest nieznacznie luźniej, w każdym razie tak było w Swissie w stosunku do zwykłego.
Porównanie obu w tej samej linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group