Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 02 Kwi 2012 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2235
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
Hej, nie spodziewałem się czego takiego ale...
w piatek rano kupilem jeden bilet na trasie nykoping-sztokholm - bez problemu, wieczorkiem dostałem resztę pieniędzy na konto więc postanowiłem dokupic pozostałe bilety ... i do teraz meczę sie z taki błędem, który wyskakuje gdy juz wpisane sa wszystkie dane i klikam ostatni przycisk przed pobrabiem kasy - komunikat:
"1 error occurred. See details below:
The transaction could not be completed. Please check your card details and try again."

dziwne, jeszcze pare godzin wczesniej nie bylo problemow - probowalem juz dwoch kart i roznych komputerów ... nic.
Moze ktos zna jakies rozwiązanie ?

ps: W niedziele pożyczyłem od kumpla kartę, on korzystał ze swojego internetu/ip - zakup przeszedł, myślę sobie ok ... naprawili.
Potrzebuje jeszcze biletów dla dwóch osób no to proszę go o jeszcze jeden zakup ... i pojawia sie znowu ten sam błąd.
Wieczorem próbowałem również z inna osobą i tym razem się nie udało, dzisiaj u siebie - nic z tego
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy 5* hotel z aquaparkiem w Egipcie 🏝️🏊‍♂️🌴 Tydzień z all inclusive za 2390 PLN 🍹😎 Luksusowy 5* hotel z aquaparkiem w Egipcie 🏝️🏊‍♂️🌴 Tydzień z all inclusive za 2390 PLN 🍹😎
Baleary i Kanary od 634 PLN 😍✈️ Loty tradycyjnymi liniami bez zmartwień o bagaż 🧳😎 Baleary i Kanary od 634 PLN 😍✈️ Loty tradycyjnymi liniami bez zmartwień o bagaż 🧳😎
#2 PostWysłany: 11 Kwi 2012 08:53 

Rejestracja: 02 Gru 2011
Posty: 12
Witam, teraz ja się użeram z tym samym problemem :cry: :x
W jaki sposób się z tym uporałeś?
_________________
Pomagam w zakupach WizzAir mam WIZZ CLUB GG7472913
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 11 Kwi 2012 09:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2235
Loty: 408
Kilometry: 718 413
srebrny
w koncu sie udalo :) musisz poprosic kogos znajomego z inna karta i innym ip ... ogolnie wszystko musi byc inne, nie wiem czy oni nałożyli na te transakcje jakies blokany np. max 1 ...

ogolnie probowalem na 4 kartach (roznych wlascicieli) i trzech komputerach - tylko jedna karta nie przeszla, na pozostałych była możliwa max 1 transakcja, jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania daj znac ;) powodzenia
_________________
Strona znajomego, gorąco polecam:
Zdjęcia, filmiki i ciekawostki z całego świata -> http://www.niezwyklyswiat.com
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 14 Sty 2015 23:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2013
Posty: 992
Loty: 39
Kilometry: 47 644
niebieski
Witam wszystkich, zarezerwowałem na stronie szwedzkich kolei 4 bilety RT (Nykopping - Sztokholm), jednak 2 z 4 osób miały polskie litery w swoim nazwisku, a system ich nie odczytał i je po prostu pominął!
Dlatego powiedzmy Marek Kokosiński to Marek Kokosiski. Oczywiście jedna litera to nie problem, ale jedna z osób ma nazwisko na 6 liter, a 2 z nich są pominięte i nazwisko wygląda po prostu śmiesznie. Taki ciąg znaków a'la "Stpe"
Napisałem do kolei co da się z tym zrobić, czekam na odpowiedź.
Jednakże :
1. Czy kontrole na trasie są zawsze? Czy nazwiska są dokładnie sprawdzane?
2. Czy komuś zdarzyła się podobna sytuacja? Czy znowu trzeba kupić bilety bez polskich znaków, czy może centrala może poprawić nazwisko?
_________________
Pytania o Gdańsk/trójmiasto? Śmiało, spróbuję pomóc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 14 Sty 2015 23:28 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Kupując bilet na transport zawsze się pisze bez polskich znaków :P

odpowiedzieć tylko na 1. mogę - w moim przypadku zawsze były kontrole, nazwiska bardzo pobieżnie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 14 Sty 2015 23:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2013
Posty: 992
Loty: 39
Kilometry: 47 644
niebieski
A jak z nazwiskami, tylko rzucili okiem że pasuje z dokumentem i zeskanowali kod kreskowy, czy dokładnie brali dokument do ręki i porównywali z tym co napisane?
@EDIT
Odpowiedź już się pojawiła.



Czekam na dalsze komentarze


-- 14 Sty 2015 22:44 --

Dostałem odpowiedź od sj
"Hi Marciej!
We can not change it, but its okay to travel on that ticket!"

Odpowiedź po języku angielskim w ciągu 30 minut, o godzinie 22, naprawdę sprawna obsługa :)
_________________
Pytania o Gdańsk/trójmiasto? Śmiało, spróbuję pomóc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 15 Sty 2015 00:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1434
Loty: 497
Kilometry: 731 316
niebieski
Konduktorzy chodzą po wagonach z dziurkaczami i nie sprawdzają nazwisk (jechałem tą trasą 3x).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 19 Lip 2015 23:00 

Rejestracja: 22 Sty 2014
Posty: 833
Nie będę zakładał nowego tematu, więc szybkie pytanie - czy ceny biletów kupionych przez internet są takie same jak w kasie? Oczywiście mowa o jakichś regionalnych połączeniach, które zawsze (przynajmniej w internecie) kosztują tyle samo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 19 Lip 2015 23:05 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1819
niebieski
Tak
Góra
 Profil Relacje PM off
H778 uważa post za pomocny.
 
      
#10 PostWysłany: 01 Sie 2015 22:09 

Rejestracja: 22 Sty 2014
Posty: 833
To jeszcze jedno pytanko - czy bilety w kasach sprzedawane są na konkretne pociągi, czy np. na pociąg w przeciągu najbliższych x godzin, tak jak w Polsce? Pociąg z miasta A do miasta C z przesiadką w mieście B kosztuje tyle samo, co bezpośredni z A do C, tylko niestety przez internet te przesiadki nie mogą być dłuższe niż 60 minut (a w praktyce maks. 20).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group