Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Kwi 2011 18:35 

Rejestracja: 27 Kwi 2011
Posty: 12
witam wszystkich,

kupowałem bilety na lot przez stronę linii lotniczych, gdy sprawa przeszła już do płatności wprowadziłem nr. karty itp ( karta MasterCard PAYPASS z inteligo ) potwierdziłem i ukazał mi się błąd "4620 - 108" oraz prośba o uzupełnienie danych raz jeszcze i próbę ponowną.

w tym samym momencie dostałem mail z banku o zablokowaniu kwoty oraz że, bank przyjął zlecenie do realizacji.
od przewoźnika żadnego maila nie otrzymałem z potwierdzeniem. pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja.

czy ktoś jest w stanie coś poradzić ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Słoneczny Cypr w dobrej cenie 🏝️🌞 Loty i 7 noclegów w Ajia Napie za 809 PLN Słoneczny Cypr w dobrej cenie 🏝️🌞 Loty i 7 noclegów w Ajia Napie za 809 PLN
All inclusive na Riwierze Tureckiej ☀️🌴 Tydzień w ⭐⭐⭐⭐ hotelu za 1709 PLN 😎 All inclusive na Riwierze Tureckiej ☀️🌴 Tydzień w ⭐⭐⭐⭐ hotelu za 1709 PLN 😎
#2 PostWysłany: 27 Kwi 2011 19:53 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2453
HON fly4free
googlując frazę "4620 - 108" możesz przeczytać, że innym się takie przypadki zdarzały, ale zwykle w kontekście niewystarczającej kwoty na koncie powiązanym z kartą, zbyt małym limitem na transakcję internetową, a nawet - w jednym z przypadków - transkacja była automatycznie zablokowana, zarówno przez MC jak i VISA, ponieważ odbiegała statystycznie od rodzaju zakupów dokonywanych tymi kartami (i uznano to jako potencjalną działalność kradzieżową) !!
Ty jednak twierdzisz, że kwota została na koncie zablokowana? Chyba więc musisz zadzwonić na infolinię Lufthansy i... do banku, chociaż nie wiem, czy cię nie odprawią, że niezrealizowana transakcja będzie mieć blokadę zniesioną automatycznie po 7 (a może nawet 14) dniach (co jest oczywiście marnym pocieszeniem).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 28 Kwi 2011 01:44 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
zadzwon na infolinie lufthansy. koszt praktycznie zaden, obsluga po polsku i z miejsca powinienes dowiedziec sie jak wyglada sytuacja.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 04 Maj 2011 17:09 

Rejestracja: 27 Kwi 2011
Posty: 12
po wielu telefonach, składaniu reklamacji, ponownych prób płacenia kartą udało się zakończyć sprawę pozytywnie ( mail z szczegółami biletu i planem podróży, rezerwacja się wyświetla itp )
Konieczne było skorzystanie z PayPal'a. Jeśli komuś mogę doradzić coś w przypadku podobnych sytuacji to nie polecam liczyć na szybką pomoc ze strony banku, mało kompetentni ludzie w sprawie pomocy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], imdbmi oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group