Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się z telecentrum Wizz Air by sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ew-bankowy


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 513 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 17 Gru 2015 17:48 

Rejestracja: 17 Gru 2015
Posty: 2
Witam, wczoraj zamawiałem bilety do Paryża na ferie na stronie przewoźnika wizzair. Wybrałem płatność przelewem i niestety przez moją nierozwagę pomyliłem się w podając zły numerek w polu komentarza. Zadzwoniłem na infolinie wizzair i powiedziano mi żebym zadzwonił po 5 dniach roboczych. I o to moje pytania:
Czy jest możliwość tańszego kontaktu z wizzair niż 5zł/min?
Czy przez to że sie pomyliłem moja rezerwacja zostanie odwołana?

EDIT: Znalazłem taki temat http://www.fly4free.pl/forum/kontakt-te ... r,15,23835 Może ktoś wie czy te numery/mail są aktualne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni Wakacje w Chorwacji za 713 PLN. Loty do Dubrownika z Krakowa + apartament na 3 dni
Rodos: tygodniowe all inclusive w 4* hotelu od 2318 PLN. Wyloty z 2 miast Rodos: tygodniowe all inclusive w 4* hotelu od 2318 PLN. Wyloty z 2 miast
#242 PostWysłany: 17 Gru 2015 18:51 

- spróbuj na numer izraelski wizzair - 0097237630911 - przez VoIP HaloNet po 8 groszy/min rozmowa z konsultantem ... ja dzwonię przez FreecoNet pod ten numer by rozmawiać po polsku wybieramy tonowo "6" koszt 0,08 gr/minuta (można ściągnąć na smartfona aplikację mobilną, przez paypal doładujesz w 5 sekund np. 5 zł i rozmawiasz za grosze)
- podany w poście nr 5 w temacie z linku adres e-mail jest nadal aktualny, nie zaszkodzi napisać i sprawę wyjaśnić
Góra
 PM off  
      
#243 PostWysłany: 17 Gru 2015 22:19 

Rejestracja: 17 Gru 2015
Posty: 2
Napisałem maila, po powiedzianych 5 dni roboczych będe dzwonił tym sposobem. Dziękuje :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Przelew a bank code
#244 PostWysłany: 06 Sty 2016 16:37 

Rejestracja: 06 Sty 2016
Posty: 1
Witam Państwa, nie mogłem opłacić biletu w Wizzair za pomocą karty i byłem zmuszony zrobić przelew. Na stronie dostałem wiadomość, że otrzymałem informacje dotyczące przelewu, jednak ja tego maila jeszcze nie dostałem, a dostałem go po jakichś 2h, no a do tego czasu dokonałem już przelewu na dane ze strony internetowej. Problem w tym, że w mailu jest informacje o Bank code, a ja tego kodu nigdzie nie wpisałem, czy ma to jakieś znaczenie ? Dziękuję z góry za odpowiedź :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 06 Sty 2016 16:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Bank code jest potrzebny przy przelewach na konto zagraniczne lub z zagranicy do Polski.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#246 PostWysłany: 21 Sty 2016 14:28 

Rejestracja: 21 Sty 2016
Posty: 2
zarezerwowałam bilet z UK do PL wiec waluta jaką miałam dokonać płatności były funty, jednak po przejsciu do platnosci zmienialm to na PLN, przy probie platnosci karta zostala odrzucona ze wzgledu na limit transakcji internetowych. Zrobilam wiec przelew kwoty podanej w PLN na polskie konto wizzair bodajże CITI, a po dokonaniu przelewu dostalam na maila informacje z kwota do uiszczenia podana w funtach oraz nr kont
Dla tego przelewu dostępne są następujące konta bankowe:
Kod SWIFT: CITIGB2L
Sort code: 18-50-08
Międzynarodowy numer konta: GB60CITI18500811210394
Informacje o koncie: Wizz Air Hungary Kft
Krajowy numer konta: 11210394
Informacje o koncie: Wizz Air Hungary Kft

i teraz moje pytanie czy kwota moja platnosc dokonana w PLN zostanie zaakceptowana? Wylot za dwa tygodnie i nie wiem co robic...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#247 PostWysłany: 21 Sty 2016 15:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Miałam taką sytuację i nie było problemu.Przelew został zaakceptowany a rezerwacja uzyskała status potwierdzona.Czeka się ok.3-4 dni od dokonania przelewu.Najważniejsze aby nr rezerwacji był poprawny.
Góra
 Profil Relacje PM off
marta428 uważa post za pomocny.
 
      
#248 PostWysłany: 21 Sty 2016 15:21 

Rejestracja: 21 Sty 2016
Posty: 2
Dzięki trochę mnie uspokoiłaś, ale wciąż martwi mnie jeszcze kwota przelewu. Przelałam tyle zostało odrzucone przy transakcji kartą, będzie ok?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#249 PostWysłany: 21 Sty 2016 16:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@ marta 428 Przelicznik zrobiłaś na stronie Wizz Air więc będzie dobrze.Jak nie dostaniesz potwierdzenia za 3-4 dni to zadzwonisz na polski nr Wizz Air i ewentualnie wyjaśnisz co i jak.Jeśli miałaś w momencie rezerwacji dostępną opcję przelewu to do wylotu musiało być minimum 14 dni,bo jak jest mniej to ta opcja jest niedostępna i wtedy można płacić tylko kartą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#250 PostWysłany: 24 Sty 2016 12:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2013
Posty: 256
Loty: 23
Kilometry: 27 962
niebieski
Witam krótkie pytanie czy można w Wizz robić przelew w weekend, czy trzeba czekać jednak na dzień roboczy? Bo na moje mniemanie, jak zrobię dzisiaj to i tak zostanie zaksięgowany jutro.
_________________
Zmiany! tuż tuż...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#251 PostWysłany: 24 Sty 2016 12:46 

To przecież nie zależy od Wizzair, a od banku, z którego konta wykonasz dany przelew na wskazane konto (a księgowanie i zmiana statusu na stronie Wizzair trwa do 5 dni, ale wskazane jest wykonanie przelewu jak najszybciej od rezerwacji, czyli zapewne w twoim wypadku w poniedziałek ok. 8 rano lub teraz z terminem wykonania 25.01.2016r.)
Góra
 PM off  
      
#252 PostWysłany: 24 Sty 2016 13:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2013
Posty: 256
Loty: 23
Kilometry: 27 962
niebieski
Anonymous napisał(a):
To przecież nie zależy od Wizzair, a od banku, z którego konta wykonasz dany przelew na wskazane konto (a księgowanie i zmiana statusu na stronie Wizzair trwa do 5 dni, ale wskazane jest wykonanie przelewu jak najszybciej od rezerwacji, czyli zapewne w twoim wypadku w poniedziałek ok. 8 rano lub teraz z terminem wykonania 25.01.2016r.)

Dzięki za odpowiedź. Zlecenie zrobione na poniedziałek, więc powinno być wszystko Ok. :D
_________________
Zmiany! tuż tuż...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#253 PostWysłany: 09 Mar 2016 09:18 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
wczoraj o 8:50 zrobilam rezerwacje wizz- na stronie jest wlasnie napisane zeby oplacic ja w ciagu 24 h, moglabym ja oplacic jednak dopiero dzisiaj wieczorem, czy wizz przyjmie taka platnosc? czy ktos juz oplacal rezerwacje przelewem po uplywie tych 24h i mu zaakceptowali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#254 PostWysłany: 09 Mar 2016 09:22 

Rejestracja: 17 Gru 2012
Posty: 490
Loty: 116
Kilometry: 176 025
niebieski
Próbuj płacić, najwyżej zostanie Ci anulowane i kasa wróci na konto z którego zrobiłaś przelew. Kilka lat temu, gdy termin na zrobienie przelewu był dłuższy (5 dni) przelew doszedł szóstego dnia i rezerwacja była utrzymana.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#255 PostWysłany: 09 Mar 2016 09:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2013
Posty: 490
Loty: 217
Kilometry: 423 860
niebieski
@natatita

Spokojnie przejdzie, nie raz spóźniałem się sporo więcej i zawsze przechodził. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#256 PostWysłany: 09 Mar 2016 12:54 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
no to spróbuję i mam nadzieję, że nie odrzucą bo to bilet na święta a ceny ciągle drożeją :P :) dzięki za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#257 PostWysłany: 09 Mar 2016 14:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 63
Przelew zrobiony nawet po 5 dniach mi przeszedł. Rezerwacja zrobiona we wtorek 19.01 - opłacona z mojego konta 25.01. Potwierdzenie przyszło 27.01.
Więc trzymają te rezerwacje przez jakiś czas.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#258 PostWysłany: 15 Mar 2016 18:22 

Rejestracja: 15 Mar 2016
Posty: 5
Zrobiłem prawdopodobnie błąd przy tytule przelewu. Mianowicie zamiast samego kodu wpisałem : kod potwierdzenia: ( tutaj kod) a potem imię i nazwisko. Czy pieniądze przepadną, czy jednak uda się to im zaksięgować! Do wyjazdu jeszcze sporo czasu i nie byłoby problemu z kupnem nowego biletu jeśli ten nie przejdzie, ale szkoda kasy. Pomóżcie!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#259 PostWysłany: 15 Mar 2016 18:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@milio Nic się nie martw.Dodanie nazwiska nie jest błędem.Kod rezerwacji podałeś prawidłowo i to najważniejsze.Po zaksięgowaniu otrzymasz potwierdzenie ,spokojnie czekaj- trwa to czasami 2-3 dni.
Góra
 Profil Relacje PM off
milio uważa post za pomocny.
 
      
#260 PostWysłany: 15 Mar 2016 18:53 

Rejestracja: 15 Mar 2016
Posty: 5
Dziękuję za odpowiedz @miriam ale nie wiem czy dobrze zrozumialeś. Ja napisałem w tytule dokładnie tak: kod rezerwacji: XXXXXX( powinien być sam kod a ja przed dopisałem to (kod rezerwacji), imię i nazwisko. Robiłem rezerwację pierwszy raz stąd moje obawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 513 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group