Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się z telecentrum Wizz Air by sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ew-bankowy


 [ 511 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 09 Wrz 2022 10:46 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1235
Loty: 34
Kilometry: 85 452
niebieski
No i co wpisałeś w tytule przelewu żeby nie było żadnych problemów?
Góra
 Relacje PM off  
 
#482 PostWysłany: 09 Wrz 2022 11:04 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4721
platynowy
Wszystko jest na stronie Wizzair

https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ew-bankowy
Góra
 Relacje PM off  
 
#483 PostWysłany: 09 Wrz 2022 12:05 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1235
Loty: 34
Kilometry: 85 452
niebieski
Ja to wiem, bardziej zastanawiają mnie rozterki Grzegorz881 który zapłacił przelewem, a nie wie o co chodzi z tytułem
Góra
 Relacje PM off  
 
#484 PostWysłany: 28 Wrz 2022 14:56 

Rejestracja: 24 Sie 2022
Posty: 5
Jak długo osoby, które dostały zwrot czekały na pięniądze. Ja napisałem do nich 2 wiadomości, jedną po polsku, druga po angielsku, minęło ponad 30 dni i nie mam żadnej odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#485 PostWysłany: 02 Paź 2022 11:35 

Rejestracja: 17 Sty 2016
Posty: 135
niebieski
Przez przypadek kliknąłem w rezerwacji, że chcę zapłacić przelewem ,gdy tak naprawdę chciałem zapłacić kartą. Da się jakos zmienić formę płatności na rezerwację?

//EDIT

Ok, już znalazłem info, że muszę po prostu zrobić rezerwację jeszcze raz.
// EDIT 2

Co z tego, skoro Wizz nie pozwala mi zrobić nowej rezerwacji, bo już mam jedną (nieopłaconą) na tę trasę.... :roll:

// EDIT3

Gadam sam ze sobą :lol: Udalo mi sie to jednak przeklikać.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
shoegaze lubi ten post.
 
 
#486 PostWysłany: 27 Paź 2022 22:00 

Rejestracja: 27 Paź 2022
Posty: 1
patron napisał(a):
Zapłać poprawnie i będziesz miała gwarancję ze rezerwacja się powiedzie ;-)

A potem będziesz walczyć o zwrot kwoty pomylonego przelewu...

Proszę o podpowiedź jak ubiegać się o zwrot środków dwukrotnej płatności, na stronie wizzair w dziale błąd płatności - dwukrotna płatność nie ma możliwości dodania formularza reklamacji, na infolinii powiedzieli mi, że jest taka możliwość za co zapłaciłem 50 zł i dalej nic nie wiem.
PS. Może temat był poruszany ale zapytanie w wyszukiwarce "dwukrotna" daje złe wyniki a "płatność wizzair" daje wynik 45 stron o tym, że ktoś zapłacił mniej itp.
Góra
 Relacje PM off  
 
#487 PostWysłany: 27 Paź 2022 22:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7749
złoty
Po pierwsze należało tu zajrzeć jak bezpłatnie dzwonić po informacje do wizzair na polski numer. Druga sprawa jeśli nie dodaje formularza w temacie błąd płatności to wybierz ogólnie jako temat reklamacje,choć po sprawdzeniu widzę,że spokojnie można napisać wiadomość wybierając jako temat błąd płatności bynajmniej robiąc to z komputera.
Góra
 Relacje PM off  
 
#488 PostWysłany: 27 Gru 2022 11:05 

Rejestracja: 26 Gru 2022
Posty: 1
-- 27 Gru 2022 12:01 --

miriam napisał(a):
@Emma84 Wygląda,że rezerwacja przepadła i będziesz zmuszona dokonać nowej.Gdyby była widziałabyś ją ze statusem oczekuje na zapłatę.Co do kwoty ,którą przelałaś zaksięguje się u nich jako niezidentyfikowana płatność i zwrócą ci ją po reklamacji(pewnie bez też ,ale za długi czas)


-- 27 Gru 2022 12:05 --

Witam pomóżcie mi co robić .Zrobiłam przelew za rezerwację a nie wpisałam kodu rejestracji.teraz tak bilety anulowane a kasy nie ma .Co teraz
Góra
 Relacje PM off  
 
#489 PostWysłany: 27 Gru 2022 11:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7749
złoty
Teraz nie panikować tylko napisać reklamację opisując co zaszło. Możesz dla szybszego zidentyfikowania podać nr transakcji bankowej. Masz to w historii płatności na koncie bankowym. Zadzwonić na tani nr wizza też można spróbować( po poradę.)
Góra
 Relacje PM off
friend lubi ten post.
 
 
#490 PostWysłany: 03 Mar 2023 17:22 

Rejestracja: 03 Mar 2023
Posty: 2
Witam, 22 lutego zrobiłem przelew za bilety w walucie euro, do dzisiaj nie dostałem potwierdzenia, a na stronie znikła moja rezerwacja lotu, dzwoniłem więc do telecentrum i Pani mi powiedziała, że nie dotarł do niech przelew i mam wysłać potwierdzenie. Oczywiście wysłałem i teraz moje pytanie czy miał też ktoś taki przypadek i jak to wygląda dalej? Problem jest taki, że w jedna stronę mam już bilet a straciłem powrotny i boję się że stracę ten powrotny i nie wiem co mam zrobić. Na odpowiedź z wizzaira maja czas do 30 dni...
Góra
 Relacje PM off  
 
#491 PostWysłany: 03 Mar 2023 17:34 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4721
platynowy
Kto teraz korzysta z przelewu opłacając bilet lotniczy. Przepis na kłopoty, a ty je właśnie masz.
Czekając od 22 lutego nie masz i już nie będziesz miał tej rezerwacji, gdyż przepadła.
Wykonaj kolejną rezerwację tego lotu, jak go potrzebujesz, opłacając ją dowolną kartą. W banku zareklamuj płatność, gdyż nie dotarła do Wizzair i ten anulował rezerwację.
A nawet jeśli jakimś cudem powróci ta nieopłacona rezerwacja to tą drugą, którą teraz dokonasz Wizzair z automatu anuluje.

Tylko nie dzwoń już na ten drogi nr tele centrum Wizzair, szkoda kasy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#492 PostWysłany: 03 Mar 2023 17:45 

Rejestracja: 03 Mar 2023
Posty: 2
niestety moją kartę odrzucało nie wiem czemu więc byłem zmuszony zrobić przelew, Pani na infolinii powiedziała, że poszukają po potwierdzeniu mojej płatności i jak znajdą to przywróci rezerwację, ale chciałem właśnie zapytać czy ktoś miał taką sytuację


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 05 Mar 2023 14:59, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#493 PostWysłany: 03 Mar 2023 18:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7749
złoty
W to przywrócenie rezerwacji raczej bym nie wierzyła na twoim miejscu .Dobrze będzie jak w miarę szybko dostaniesz zwrot jeśli jednak ten przelew się u nich odnajdzie.Potrzebujesz tego lotu to tak jak ci poradzono kup powtórnie. Zwłaszcza jeśli to niezbyt odległa data.
Góra
 Relacje PM off  
 
#494 PostWysłany: 03 Mar 2023 19:22 

Rejestracja: 26 Lut 2017
Posty: 306
Bez powodu karta odrzucana nie była. Jeżeli faktycznie to miało miejsce to bym się w pierwszej kolejności tym zainteresował ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#495 PostWysłany: 28 Mar 2023 16:20 

Rejestracja: 28 Mar 2023
Posty: 1
Loty: 10
Kilometry: 14 107
Też mnie spotkała sytuacja że przelew wysłany z opóźnieniem kilku dni i rezerwacja zniknęła. Nie udało się jej przywrócić, kazano złożyć reklamację poprzez formularz. Pieniądze wróciły na konto w pełnej wartości po niespełna 1,5 miesiąca. Oczywiscie trzeba było ich upominać o terminy, które każdorazowo przekraczali.
Góra
 Relacje PM off  
 
#496 PostWysłany: 31 Mar 2023 14:19 

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 103
Hej, powiedzcie, ile się obecnie czeka na zwrot od Wizza?
Rezerwacja anulowana 28.02 (ze względu na zmianę godz.lotów), środki przekształcone przez konto wizz i zrobiony zwrot na konto.
Czekam już miesiąc i cisza. Poganiać ich? Pierwszy raz anulowałam jakiekolwiek bilety :?
Góra
 Relacje PM off  
 
#497 PostWysłany: 31 Mar 2023 14:31 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3192
srebrny
Jeśli masz na myśli zwrot na konto Wizz to kilka minut.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
mysimpleworld lubi ten post.
 
 
#498 PostWysłany: 11 Kwi 2023 20:16 

Rejestracja: 26 Sie 2010
Posty: 101
Loty: 2
Kilometry: 34 746
Dlaczego nie mam opcji wyboru opcji płatności PRZELEWEM BANKOWYM na trasie Gdańsk-Cypr Larnaka-Gdańsk?
Góra
 Relacje PM off  
 
#499 PostWysłany: 11 Kwi 2023 20:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7749
złoty
Może wylot za mniej niż 14 dni wtedy nie ma tej opcji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#500 PostWysłany: 11 Kwi 2023 20:30 

Rejestracja: 26 Sie 2010
Posty: 101
Loty: 2
Kilometry: 34 746
miriam napisał(a):
Może wylot za mniej niż 14 dni wtedy nie ma tej opcji.

No, tak, zapomniałem o tym ograniczeniu. Dziękuje za podpowiedź :)
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
 [ 511 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group