Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się z telecentrum Wizz Air by sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... ew-bankowy


 [ 487 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 29 Mar 2022 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2013
Posty: 469
Loty: 185
Kilometry: 338 006
niebieski
@ainer3399

Ostatnio pytałem o to na czacie WizzAira. Zweryfikowali tam, że rzeczywiście dostali przelew, ale żeby odzyskać pieniądze kazali wypełnić fomularz na stronie:
"Please file a complaint form with your bank account details and there my colleagues can transfer the amount back to you, https://wizzair.com/en-gb/information-a ... omplaints/ "
Góra
 Relacje PM off
ainer3399 uważa post za pomocny.
 
 
#462 PostWysłany: 29 Mar 2022 18:02 

Rejestracja: 21 Sty 2019
Posty: 5
Ok dzięki!
Góra
 Relacje PM off  
 
#463 PostWysłany: 24 Sie 2022 14:41 

Rejestracja: 24 Sie 2022
Posty: 5
Witam

Mam bardzo duży z płatnością na Wizzair za pomocą przelewu. Wybrałem taką opcję, dokonałem przelewu ze swojego konta na odpowiednią kwotę, natomiast nie podałem dobrego tytułu przelewu. Dzwoniłem do nich na infolinię pare razy (6 zł za minute połączenia, przez pierwsze 2 minuty jakieś bzdury za które kasują) i albo prosili o potwierdzenie przelewu na ich adres e-mail albo musieli skontaktować się z przełożonym albo z działem księgowym. Nie uzyskałem sensownych infomacji. Czuję się mocno zawiedziony płaceniem za połaczenie 25 zł i brakiem uzyskania infomacji. Na czacie odpowiada bot albo proszą o połączenie z płatną infolinią. Dla mnie jest to naciąganie konsumenta na pieniądze. Wygląda na to, że zwrócą pieniądze i teraz pytanie: jaką kwotę pieniędzy zwracają?
Góra
 Relacje PM off  
 
#464 PostWysłany: 24 Sie 2022 16:24 

Rejestracja: 24 Sie 2022
Posty: 5
Być może źle to opisałem i można to źle zrozumieć. Zarezerwowałem lot wybierając przelew, przelałem pieniądze na ich konto podając zły tytuł przelewu, dziś rezerwacja wygasła. Z infolinii oraz regulaminu dowiedziałem się, że zwracają wtedy pieniądze za bilet (nie mam rezerwacji). Jaka to będzie kwota?

Na infolinii zapomniałem zapytać, a i tak im nie wierzę (połączyłem się z 3 różnymi konsultantami i nie mieli jednej spójnej wersji tego co się stanie z moją rezerwacją)
Góra
 Relacje PM off  
 
#465 PostWysłany: 24 Sie 2022 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2013
Posty: 469
Loty: 185
Kilometry: 338 006
niebieski
@pawel.bystry

Kwota będzie pełna, nie jestem tylko pewien czy na pewno sami z siebie zwrócą, czy też musisz wypełnić w tym celu jeszcze specjalny formularz (patrz mój post z 29 marca na początku tej strony).
Góra
 Relacje PM off
pawel.bystry uważa post za pomocny.
 
 
#466 PostWysłany: 24 Sie 2022 17:43 

Rejestracja: 24 Sie 2022
Posty: 5
Mnie też powiedzieli o tym, że muszę coś wypełnić, podać numer konta i zajmie to czas. Jeśli kwota będzie pełna to super. Szkoda trochę połączenia, bo miałem lecieć za kwotę 110 zł w każdą ze stron. Skończy się tylko (albo aż) na kosztach połączeń na ich numer (prawie bilet).
Góra
 Relacje PM off  
 
#467 PostWysłany: 24 Sie 2022 19:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7253
platynowy
pawel.bystry napisał(a):
Witam

Mam bardzo duży z płatnością na Wizzair
;)
Logujesz się i w https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... wa%C5%82y/ wybierasz temat błąd płatności ,piszesz o zwrot i czekasz.
Góra
 Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
 
#468 PostWysłany: 28 Sie 2022 16:38 

Rejestracja: 24 Sie 2022
Posty: 5
Jak wypełniacie ten formularz? Przy wybraniu opcji błąd płatności należy wybrać podkategorię. Jeśli wybiorę 'Oczekujący przelew bankowy' to mam wpisać 'Kod potwierdzenia' i po jego wpisaniu mam wpisać 'Numer lotu', którego nie mam. A jeśli wybiorę 'Płatność karta nie powiedła się' to mam tylko takie info:

Jeśli potrzebujesz szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące wszelkich kwestii związanych z płatnościami w Wizz Air, skorzystaj z poniższych informacji:

Strony informacyjne i usługowe, aby sprawdzić ogólne informacje
Częste pytania, aby uzyskać odpowiedzi na najczęstsze pytania
Twoje konto WIZZ, aby uzyskać dostęp i możliwość zmiany rezerwacji, dokonać odprawy lub zarządzać zmianami w rozkładzie lotów
Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, nasz chatbot Amelia udzieli Ci wsparcia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby rozpocząć rozmowę, kliknij na widżet Amelii w prawym dolnym rogu strony.
Góra
 Relacje PM off  
 
#469 PostWysłany: 28 Sie 2022 16:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7253
platynowy
Niby @pawel.bystry ;) Wybierz ciut niżej opcję NIE MAM REZERWACJI i
Podaj inne informacje na temat lotu (który rezerwowałeś i nieskutecznie opłaciłeś) a potem wpisz o co chodzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#470 PostWysłany: 31 Sie 2022 01:19 

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 216
Loty: 142
Kilometry: 165 503
niebieski
Wczoraj w Promce kupiłem bilety z płatnością przelewem - dziś wysłałem z PKO, podając poprawny numer rezerwacji w tytule. Powinno dotrzeć trzecim elixirem, ale nadal bez zmian w rezerwacji. No a cena promocyjna, więc głupio by było ją stracić:(

Dzwonić do nich?
Góra
 Relacje PM off  
 
#471 PostWysłany: 31 Sie 2022 01:22 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7414
srebrny
Z jakiego powodu płaciłeś przelewem?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#472 PostWysłany: 31 Sie 2022 01:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7253
platynowy
jakub.m napisał(a):
nadal bez zmian w rezerwacji. No a cena promocyjna, więc głupio by było ją stracić:(

Dzwonić do nich?

Daj im czas na zaksięgowanie wpłaty , zwykle trwa to 2-3 dni .Będzie dobrze :) Dzwoni się jak nie ma potwierdzenia po 5 dniach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#473 PostWysłany: 31 Sie 2022 13:42 

Rejestracja: 17 Sie 2011
Posty: 216
Loty: 142
Kilometry: 165 503
niebieski
boots napisał(a):
Z jakiego powodu płaciłeś przelewem?

Cwaniactwo - żeby zrobić dwie rezerwacje a opłacić jedną


Edit: przelew zaksięgowany wczoraj ;)
Góra
 Relacje PM off
xyrxis lubi ten post.
 
 
#474 PostWysłany: 02 Wrz 2022 10:53 

Rejestracja: 02 Wrz 2022
Posty: 5
Cześć. W poniedziałek zakupiłam bilety na stronie WIZZAIR. Niestety przez pomyłkę wpłaciłam tylko połowę kwoty - we wtorek. Drugą połowę zapłaciłam w środę z samego rana przelewem natychmiastowym. Dziś jest piątek, a ja nie mam potwierdzenia rezerwacji. Moja rezerwacja ma status - wstrzymana. Dzwonić do nich? :( Najlepiej poczekać do końca dnia czy próbować dopiero w poniedziałek? A może w poniedziałek już usuną mi rezerwację? Bilety zakupione około godziny 8.30 rano.
Góra
 Relacje PM off  
 
#475 PostWysłany: 02 Wrz 2022 14:14 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7253
platynowy
Jeśli do poniedziałku nie zaksięgują u siebie całości to rezerwacja będzie anulowana. Jak ci zależy na tym bilecie to próbuj dzwonić , choć nie takie to proste by wyjaśnić sprawy ratalnej płatności przelewem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#476 PostWysłany: 02 Wrz 2022 15:51 

Rejestracja: 02 Wrz 2022
Posty: 5
Dzwoniłam. Pani była baaaardzo niesympatyczna :( jedyne, co mi powiedziała to, że może zwrócić pieniądze. Czy mogę zlecić drugi szybki przelew? I liczyć, że się uda zaksięgować? Czy jeżeli będą mieli na koncie pieniądze to w sobotę i niedzielę wgl dokonują potwierdzenia?
Góra
 Relacje PM off  
 
#477 PostWysłany: 05 Wrz 2022 15:29 

Rejestracja: 19 Maj 2022
Posty: 14
Czytam te wypowiedzi i powiem szczerze, że jestem w szoku. Nie wiem, ja rezerwowałem lot na stronie Wizzaira, zawsze tak robię, tylko już teraz nie pamiętam czy musiałem wpisać numer karty z rachunku czy normalnym przelewem. W każdym razie wszystko było okay. Nie rozumiem również jak co niektórzy wpisywali numer rezerwacji w tytule. O co chodzi ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#478 PostWysłany: 05 Wrz 2022 15:30 

Rejestracja: 02 Wrz 2022
Posty: 5
Straciłam już nadzieję względem tych biletów, ale udało mi się dziś dodzwonić do nich na bezpłatną infolinię i załatwić sprawę. W piątek korzystałam z infolinii płatnej, bo ta bezpłatna była wyłączona. Próbowałam u kilku różnych konsultantów i dopiero trzecia osoba bez problemu połączyła przelewy w całość. Trwało to tak szybko, że aż się dziwię, że ta pani w piątek nie mogła tego zrobić. Mega się cieszę, bo w międzyczasie bilety zdrożały o około 1-1,5 tysiąca, więc było warto :D
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#479 PostWysłany: 06 Wrz 2022 09:07 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1098
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Grzegorz881 napisał(a):
Czytam te wypowiedzi i powiem szczerze, że jestem w szoku. Nie wiem, ja rezerwowałem lot na stronie Wizzaira, zawsze tak robię, tylko już teraz nie pamiętam czy musiałem wpisać numer karty z rachunku czy normalnym przelewem. W każdym razie wszystko było okay. Nie rozumiem również jak co niektórzy wpisywali numer rezerwacji w tytule. O co chodzi ?

To jak wpisałeś numer karty to chyba nie płaciłeś przelewem
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#480 PostWysłany: 08 Wrz 2022 15:30 

Rejestracja: 19 Maj 2022
Posty: 14
Trocha, przypomniałem sobie jeszcze raz. Normalnym przelewem. Pomyliło mi się z płaceniem kartą revoluta za totalnie wcześniejszy lot innego przewoźnika, który mi potem odwołano. Więc płaciłem przelewem jeśli chodzi o Wizzaira.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 487 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group