Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 159 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 14 Lis 2018 12:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2872
platynowy
To znaczy, ze bilet zostal skasowany skoro nie ma ''itinerary''
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast Egipt luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2406 PLN. Wyloty z 2 miast
Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN Tanie loty do Turcji: Izmir z Warszawy od 387 PLN
#102 PostWysłany: 14 Lis 2018 13:10 

Rejestracja: 14 Lis 2018
Posty: 2
Właśnie dostałam zwrot pieniędzy za bilet.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 14 Lis 2018 17:04 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2243
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Możecie jeszcze popatrzeć co jest w systemie rezerwacyjnym - stary CMT nie działa, ale takie japońskie coś tak: https://web.1a-xml.jp/eitr/webeitr/
Ja żadnego anulowania ani od linii ani od pośrednika nie dostałem, bilety wiszą jako "OK".

Załączniki:
2018-11-14 16_03_10-Window.png
2018-11-14 16_03_10-Window.png [ 7 KiB | Obejrzany 3601 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#104 PostWysłany: 14 Lis 2018 19:20 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3939
platynowy
MyTrip również przysłało maila.

Załącznik:
mytrip.png
mytrip.png [ 28.96 KiB | Obejrzany 3464 razy ]
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 14 Lis 2018 20:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2014
Posty: 748
niebieski
Chupacabra napisał(a):
Wszystko ładnie powiedziane i w pełni się z tym zgadzam. Ale, konkretnie w tym przypadku (ORY-YUL-ORY/Corsair) zadałem sobie trud przeczytania przeszło 600 postów na https://www.voyagespirates.fr/vols/erre ... ment_19956
Zastanawiam się z jakiego klucza niektórym bilety anulowali a niektórym wysłano maile, lub telefonicznie, proponowano dopłatę. Jest tu chyba jakieś drugie dno :o


Moja opinia jest następująca, oczywiście mogę się mylić ale nie sądzę. Według mnie stoi za tym francuski wywiad. Oni sprawdzają każdą osobę, która kupiła taki bilet. Jeśli zarabiasz powyżej średniej krajowej dostajesz szanse dopłaty, jeśli poniżej, przyjmują, że jesteś marginesem społecznym, biedakiem, który i tak nie dopłaci i leci anulacja.
Góra
 Profil Relacje PM off
12 ludzi lubi ten post.
samaki9 uważa post za pomocny.
 
      
#106 PostWysłany: 15 Lis 2018 20:06 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2898
złoty
Z jakiegoś powodu ad hoc anulowano rezerwacje robione przez sieć ODIGEO (eDreams, OPODO, GoVoyages...). Innym klientom, również tym którzy kupili bilety bezpośrednio u przewoźnika, wysyłają maile z propozycją dopłaty. Osobiście skorzystałem z możliwości odmowy i w ramach walki z nudą złożyłem reklamacje na stronie CORSAIR.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 15 Lis 2018 20:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2872
platynowy
Brawo, już prawie wygrałeś :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#108 PostWysłany: 15 Lis 2018 20:32 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2898
złoty
-- 15 Lis 2018 20:24 --

Chcialbym zauważyć, że tak samo jak nie potrzebowałem kupić biletów do Montrealu na Czerwiec 2018 również nie mam potrzeby wygrać tej sprawy. Emocjonuje mnie co najwyżej gra w kotka i myszkę pomiędzy korporacjami a klientem.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#109 PostWysłany: 15 Lis 2018 20:54 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1569
niebieski
nie będzie żadnej gry...
po prostu nic Ci nie odpiszą i zrobią mat :)
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#110 PostWysłany: 16 Lis 2018 11:32 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3939
platynowy
Chupacabra napisał(a):
Osobiście skorzystałem z możliwości odmowy i w ramach walki z nudą złożyłem reklamacje na stronie CORSAIR.

Odpowiedzą Ci pewnie w podobnym stylu co i mnie :) zero odniesienia się do sprawy.

Monsieur Mucha,

Vous souhaitez obtenir des informations concernant votre réservation.
You would like to have more informations on your booking.

Nous vous confirmons que toutes vos demandes doivent être effectuées auprès de notre Service Client au 39 17 (35cts/mn), nos agences et nos comptoirs en aéroport.
We kindly invite you to call us at this number : 01 70 39 22 10 for more informations.

Nous vous remercions de votre confiance et vous prions d'agréer, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées.
Best regards

Service Client Corsair
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 17 Lis 2018 01:53 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2898
złoty
Złożyłem reklamację poprzez formularz internetowy (https://moncompte.corsair.fr/Reclamation), oraz w odpowiedzi na pismo przez Mytrip.com
Otrzymałem odpowiedź, od Corsair, że sprawę przyjeli, jest numer sprawy i że ustosunkuję się "w miarę możliwości" w 72 godziny.
Wygląda na to, że formularz reklamacji jest tylko po Francusku. Przy zmianie języka znika.
W międzyczasie przeanalizowałem stronę prawną i, ciekawostka, Francuskie prawo dopuszcza zmiany w cenie biletu, tylko, o ile w warunkach sprzedaży klient również mógłby się powołać na błąd lub zmiany w kursach walut lub np. paliwa. Także musi być regulamin "obosieczny".
Góra
 Profil Relacje PM off
mordek lubi ten post.
mashacra uważa post za pomocny.
 
      
#112 PostWysłany: 17 Lis 2018 19:10 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 709
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
a czy ticket.no komuś anulowało bilet? u mnie bez żadnego kontaktu i wszystko wciąż ok i potwierdzone;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#113 PostWysłany: 17 Lis 2018 20:02 

Rejestracja: 26 Mar 2010
Posty: 42
U mnie sytuacja z rezerwacją przez ticket.no identyczna. Ale na rozwój wydarzeń czekam raczej bez większych nadziei.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 17 Lis 2018 20:08 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2243
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Ja też mam z ticket.no i rezerwacja wisi bez zmian.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#115 PostWysłany: 22 Lis 2018 11:00 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 2049
Loty: 4
Kilometry: 17 154
srebrny
Dostał już ktoś z Was zwrot pieniędzy? Czy rezerwacje pomimo maila od OTA/Corsair wciąż są aktualne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#116 PostWysłany: 22 Lis 2018 11:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3418
Loty: 422
Kilometry: 733 705
platynowy
Ja dostałem po 2 dniach. 40zł straty na przewalutowaniu
Góra
 Profil Relacje PM off
samaki9 uważa post za pomocny.
 
      
#117 PostWysłany: 22 Lis 2018 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Cze 2015
Posty: 3222
Loty: 537
Kilometry: 845 375
złoty
marcin.krakow napisał(a):
Ja dostałem po 2 dniach. 40zł straty na przewalutowaniu


Zgłoś reklamację w swoim banku.
Góra
 Profil Relacje PM off
marcin.krakow lubi ten post.
marcin.krakow uważa post za pomocny.
 
      
#118 PostWysłany: 22 Lis 2018 16:52 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2898
złoty
mucha napisał(a):
MyTrip również przysłało maila.

Załącznik:
Załącznik mytrip.png nie jest już dostępny

W tym mailu z Mytrip.com jest dodatkowo załącznik z pismem od Corsair, zawierającym kolejny błąd: odpowiedź trzeba wysłać "before, Monday, November 17th, 2018". Niezły tam mają bajzel. Moje bilety dalej istnieją, wraz z numerami, trasą i fakturą. Są widoczne na stronach Corsair, Mytrip.com, checkmytrip.com i tripcase.com.
Na chwilę obecną, nie odpowiedzieli na reklamację i nie zainicjowali zwrotu pieniędzy.

Załączniki:
Screen Shot 2018-11-22 at 15.51.21.png
Screen Shot 2018-11-22 at 15.51.21.png [ 189.13 KiB | Obejrzany 2242 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 22 Lis 2018 22:50 

Rejestracja: 01 Lis 2016
Posty: 78
Loty: 59
Kilometry: 144 110
to samo u mnie.

mogliby się zdecydować i usunąć rezerwacje / zwrocić kasę przed jutrem :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#120 PostWysłany: 23 Lis 2018 16:24 

Rejestracja: 23 Lis 2018
Posty: 1
Czyli co jeśli nie odpowiedzą na reklamację? Co jeśli do samego wylotu na nią nie odpowiedzą? Jest szansa że uda wylecieć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 159 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group