Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#581 PostWysłany: 05 Sty 2016 19:10 

Rejestracja: 06 Gru 2011
Posty: 280
Loty: 2
Kilometry: 9 598
niebieski
michzak napisał(a):
Moje pytanie dotyczyło upgrade z racji statusu, nie z zarezerwowanego pokoju :) a czy wtedy na recepcji o tym informują?


nie wiem, ale my zarezerwowaliśmy zwykły pokój a dostaliśmy upgrade do executive w ramach platyny.
Na początku myślałem że pewnie jest płatny, ale jak wziąłem do ręki list od managera, pisało że "minibar is complimentary". A poza tym nie było w pokoju kartki z cennikiem minibaru.

Dodatkowo minibar codziennie uzupełniony.

A zawartość to: mały Vittel, Perrier w puszce, woda gazowana w butelce, Sprite, Cocacola, Cola zero, jakiś napój pomarańczowy, Sok pomarańczowy Granini , Heineken w puszce i czekolada Toblerone.
Góra
 Profil Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
 
      
Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜 Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜
🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍 🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍
#582 PostWysłany: 06 Sty 2016 11:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 3026
Loty: 506
Kilometry: 736 023
złoty
Nazwa hotelu: Mercure Poznań Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: zwykły

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju PRIVILEGE + 2 vouchery na welcome drink + 2 x upominek (ciasto). Z racji pokoju dostępne były trzy napoje z lodówki oraz ekspres do kawy Nespresso.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + doplata ok. 40PLN

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W porównaniu z Novotelem Poznań Centrum to niebo a ziemia. Wszystko odbyło się bez najmniejszych problemów. Obsługa bardzo miła, w tym w barze, co w hotelach Accora jest chyba rzadkością, albo my mamy jakiegoś pecha, że trafiamy na znudzonych i zmęczonych barmanów niemal wszędzie w ich hotelach.


Ostatnio edytowany przez mashacra, 06 Sty 2016 12:45, edytowano w sumie 1 raz
wytłuszczenie
Góra
 Profil Relacje PM off
xLawender uważa post za pomocny.
 
      
#583 PostWysłany: 06 Sty 2016 13:06 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
Ale przynajmniej Novotel Poznań Centrum ma salonik dla 'platynowców' i lepszy widok z okien na najwyższych piętrach. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
xLawender uważa post za pomocny.
 
      
#584 PostWysłany: 08 Sty 2016 23:59 

Rejestracja: 09 Maj 2015
Posty: 47
Loty: 9
Kilometry: 4 243
Nazwa hotelu:
Mercure Cieszyn

Twój status w programie lojalnościowym:
(wtedy) Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:
Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:
*Early check in
*Voucher na drink'a
*Late check out (w zamyśle zostańcie tak długo jak potrzebujecie - nawet do 20:00)


Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):
*Voucher 40 EUR + dopłata bodajże 160 zł (Stawka Flexible)


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
*Polecam każdemu hotel, ponieważ jest bardzo tani, bardzo zadbany, jest co robić, WYJĄTKOWO miła obsługa, oraz bardzo późny check out


Inne uwagi:Pobyt w terminie - 09/11.07.2015r.

-- 09 Sty 2016 00:05 --

Nazwa hotelu:
*Mercure Warsaw Airport


Twój status w programie lojalnościowym:
*(Wtedy) Silver


Rodzaj zarezerwowanego pokoju:
*Standard


Przywileje otrzymane w związku ze statusem:
*Upgrade pokoju do family (Recepcjonistka widziała, że do Gold'a brakowało około 5 punktów ;)
*Wstawka 2x heineken + 2 szklanki orzeszków
*Late check out


Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):
*Voucher + około 160zł


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
*Każdemu. Obsługa nienaganna, pokoje nowoczesne i pachnące, łóżka wygodne, nie ma do czego się przyczepić


Inne uwagi:
*Pobyt 17/19.07.2015r
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#585 PostWysłany: 11 Sty 2016 11:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
Nazwa hotelu: MERCURE Racławice Dosłońce Conference&Spa

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Na recepcji młoda, sympatyczna i trochę zestresowana Pani – Aaaa ma Pan status, a to chwileczkę (odgłos wertowanych kartek), no i mam (znalazła dużą kartkę A4 z zaleceniami, stres zszedł z twarzy) – 2x welcome drink, upgrade do superior, 10% zniżki w restauracji

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie posiada

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mnie hotel bardzo się podoba. Największy plus to strefa rekreacyjna dla gości, dość duży basen, sauny, strefa latem z możliwością wyjścia na zewnątrz. Bezpłatny, duży parking. Czyste i ładne pokoje. Minus, że trochę na odludziu (dla innych może i plus)

Inne uwagi:Pamiętam ten hotel jeszcze przed wejściem do brandu Mercure, na szczęście się nic nie pogorszyło. Trafiłem natomiast na nową, młodą kadrę, najśmieszniej w restauracji. Może przyniosę karty żeby Państwo cos wybrali – Dziękujemy. (minęło kilka minut) Mogę już przyjąć zamówieni – Niestety nie, nie przyniosła nam Pani jeszcze kart ;) – Aaaa faktycznie, taka jestem dziś roztrzepana…
Jak Państwo będą płacić, kartą, gotówką ? – Kartą.
(2-3 minuty później podchodzi trochę zmieszana) A czy mogliby Państwo jednak gotówką bo źle zaznaczyłam na terminalu i nie umiem tego zmienić ;)) Znajomy wcześniej zamawiał jeszcze herbatę do obiadu ale nie dostał, bał się upominać później żeby nie zakrzywiać bardziej rzeczywistości : ) Mimo wszystko sympatycznie, każdy kiedyś zaczyna.


Ciekawostka odnośnie odznak z aplikacji Places w tym hotelu (po 3 pobytach można uzbierać 2100pkt):
Po pierwszym pobycie – odznaka Golf 500pkt, Welcomer 50pkt
Po drugim – Birdie 300pkt
Po trzecim – Addicted 300pkt, Enthusiastic traveler 150pkt, SPA lover 300pkt, Collector 500pkt

Hotel jest podpięty w kategorii golf (posiada małą łączkę tylko do wybicia piłeczki) i SPA (razem z Wisłą, Krynicą Zdrój i Mrągowem)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#586 PostWysłany: 11 Sty 2016 12:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 2097
złoty
Nazwa hotelu: Novotel Kraków City West

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Chyba upgrade (bo był ekspres na kapsułki), późne wymeldowanie, jeden drink (piwo, napoje bezalkoholowe)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie posiada

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel sympatyczny, aczkolwiek z niezbyt zadbanie wyglądającą elewacją. Ale w środku jest dużo lepiej, przyjazny personel, czysto i zadbanie, W promocji można się skusić.

Inne uwagi: Przyjeżdżaliśmy autobusem i troszkę nie tak łatwo znaleźć hotel, bowiem wielki neon "Novotel" jest tylko z jednej strony - i to nie z tej z której się przyjeżdża. Od strony ulicy jest tylko "Hit Casino". A żeby nie było potrzeby obchodzić całego ogrodzonego parkingu, to trzeba przejść przez zardzewiałą furtkę z niezbyt rzucającym się w oczy napisem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#587 PostWysłany: 13 Sty 2016 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
Nazwa hotelu:Novotel Wrocław City - styczeń 2016

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak upgrade pokoju (ponoć wszystkie zarezerwowane), wczesny check-in o g.12, voucher na drinka, list od dyrektora hotelu+ wstawka w postaci 2 mikro-musów owocowych w kieliszkach (chyba zostały ze śniadania albo jakiejś konferencji). Generalnie biednie nieco.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Miła obsługa w recepcji, barze i restauracji. Hotel nieco "przechodzony" i pokoje, łazienka, toaleta najlepsze lata mają już raczej za sobą
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#588 PostWysłany: 17 Sty 2016 14:25 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3548
platynowy
Nazwa hotelu: Novotel Suites Hamburg City

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Super Suite with 1 double bed and 1 single bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Voucher na drinka dla dwóch osób, oraz wstawka: batonik, mandarynka i jakiś napój niegazowany oraz list

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): promocyjna 40% + śniadanie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Co do samego hotelu, jest wielki umieścili mnie na 16 piętrze. Duży pokój 30m2, W pokoju oprócz czajnika, była mikrofalówka, nie do końca rozumiem koncepcji tego hotelu. Ponieważ żadnych sztućców ani talerzy to tam nie było. Pewnie trzeba było się po nie zgłosić. Hotel nadgryziony zębem czasu. A sama łazienka i wc na takim plastikowym podwyższeniu czule się jakbym był w kajucie na statku ;) Śniadanie bardzo skromne, ale coś tam można było poskubać.
Za punkty albo w jakiejś promocji można polecić (dobry dla rodzin z dziećmi), za normalną stawkę wolałbym poszukać chyba czegoś innego


Inne uwagi: Obok hotelu jest metro. Z lotniska 30-40 minut w układzie S+U, upgrade to tam chyba nie ma ponieważ wszystkie pokoje są takie same.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#589 PostWysłany: 18 Sty 2016 20:22 

Rejestracja: 18 Paź 2013
Posty: 43
Nazwa hotelu:Mercure Warszawa Grand

Twój status w programie lojalnościowym:gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wstawka (batonik, kiść winogron, jakiś napój), późne wymeldowanie, 1 x welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:brak upgrade, brak listu powitalnego, w zestawie do parzenia kawy i herbaty był tylko zabielacz do kawy i saszetka słodziku. Mimo tych drobnych niedociągnięć, uważam że hotel całkiem przyjemny i z sympatyczną obsługą.

Nazwa hotelu:Novotel Warszawa Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do executive, późne wymeldowanie, 1 x welcome drink, wstawka (praliny, butelka wody mineralnej), list powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Raczej nie. Pierwsze dobre wrażenie popsuł kurz na meblach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#590 PostWysłany: 19 Sty 2016 23:45 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
Nazwa hotelu:Mercure Warszawa Grand

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Privilege na najwyższym piętrze (nr 626), welcome drink, wstawka: 3 pierniczki, sok pomarańczowy, konfitura wiśniowa

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna, przez pośrednika

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zdecydowanie tak

Inne uwagi:Moim zdaniem jeden z najlepszy Accorów w Warszawie po Sofitelu. W pokojach privilege dodatkowo są 3 napoje bezalkoholowe z barku gratis. Śniadania urozmaicone, potrawy dobrej jakości, dla chętnych jest nawet orzechówka Soplicy na trawienie oraz cydr lubelski.
Pomimo kupowania przez pośrednika, otrzymane wszystkie przywileje statutowe, a więc lepiej niż można było oczekiwać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#591 PostWysłany: 20 Sty 2016 00:08 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1828
niebieski
@sranda

czy byl jkis komentarz recepcjonisty dotyczacy rezerwacji przez posrednika, czy dostales benefity bez slowa? Jakis swiezak? (Ja prawie dostalem upgrade w Toruniu, ale mlodemu recepcjoniscie w robote wtracila sie jakas stara wyga i musialem obejsc sie zmakiem;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#592 PostWysłany: 20 Sty 2016 01:00 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 183
Nazwa hotelu: Mercure Zamość
Twój status w programie lojalnościowym: Silver
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2x welcome drink; upominek dla dziecka
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna; punkty+dopłata
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Polecam.Świetna lokalizacja, czysto, bardzo uprzejma i pomocna obsługa.
Inne uwagi: Darmowy parking przy hotelu. Również po wymeldowaniu. Gratis woda mineralna.


Ostatnio edytowany przez suszek, 20 Sty 2016 10:14, edytowano w sumie 1 raz
pogrubienie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#593 PostWysłany: 20 Sty 2016 07:59 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2193
srebrny
digger napisał(a):
czy byl jkis komentarz recepcjonisty dotyczacy rezerwacji przez posrednika, czy dostales benefity bez slowa? Jakis swiezak? (Ja prawie dostalem upgrade w Toruniu, ale mlodemu recepcjoniscie w robote wtracila sie jakas stara wyga i musialem obejsc sie zmakiem;)

Pani w recepcji była młoda, ale nie wyglądała na świeżaka, całkiem sprawnie sobie ze wszystkim radziła. ;)
Nie liczyłem na nic, ale standardowo podałem kartę razem z dowodem, a pani widząc ją zaczęła od razu wypisać voucher na drinka i powiedziała, że poszuka jeszcze wolnego pokoju privilege. Dodatkowo wpisała nr karty do rezerwacji, choć nie sądzę, żeby jeszcze udało się za ten pobyt otrzymać punkty.
Sama z siebie nic nie mówiła, że benefity się nie należą, ale np. wyjątkowo je przyzna (to był zresztą mój pierwszy pobyt w tym hotelu). Być może nie zwróciła uwagi na źródło dokonywania rezerwacji, a być może w tym hotelu mają inne zasady...? Nie wnikałem w to. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#594 PostWysłany: 20 Sty 2016 10:59 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1518
Loty: 385
Kilometry: 548 672
Nazwa hotelu: Mercure Budapest Metropol

Twój status w programie lojalnościowym:platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:zwykły

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka, owoce, napoje, upgrade pokoju, 2x welcome drink (wino), proponowali późne wymeldowanie, nie potrzebowaliśmy.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, myslę że tak. Ten podwyższony standard pokoju bardzo zacny. Przyzwoita kasa, centrum, ogólnie miło wspominamy. Nie mamy jednak strasznie wygórowanych oczekiwań.



Nazwa hotelu: ibis Budapest City

Twój status w programie lojalnościowym:platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późne wymeldowanie, 2 x welcome drink, jakaś woda.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W porzo. Ibis jak ibis. Nie gorszy od innych :) Standardowe 2*.



Nazwa hotelu:ibis Dubai Al Barsha

Twój status w programie lojalnościowym:platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późne wymeldowanie, 2 x welcome drink, jakaś woda.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Drogo, ale takie miasto. Natomiast ibis z serii tych wyróżniających się. Nowoczesny. 3* na pewno można dać. Do metra 15 minut piechotą.


Nazwa hotelu:ibis Dubai Al Rigga

Twój status w programie lojalnościowym:platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: proponowali późne wymeldowanie - nie potrzebowaliśmy, 2 x welcome drink, jakaś woda.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Drogo, ale takie miasto. Natomiast ibis z serii tych wyróżniających się, podobnie jak Al Barsha. Nowoczesny. Do metra 4 minuty piechotą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#595 PostWysłany: 20 Sty 2016 12:25 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
niebieski
sranda napisał(a):
Pani w recepcji była młoda, ale nie wyglądała na świeżaka, całkiem sprawnie sobie ze wszystkim radziła. ;)
Nie liczyłem na nic, ale standardowo podałem kartę razem z dowodem, a pani widząc ją zaczęła od razu wypisać voucher na drinka i powiedziała, że poszuka jeszcze wolnego pokoju privilege. Dodatkowo wpisała nr karty do rezerwacji, choć nie sądzę, żeby jeszcze udało się za ten pobyt otrzymać punkty.
Sama z siebie nic nie mówiła, że benefity się nie należą, ale np. wyjątkowo je przyzna (to był zresztą mój pierwszy pobyt w tym hotelu). Być może nie zwróciła uwagi na źródło dokonywania rezerwacji, a być może w tym hotelu mają inne zasady...? Nie wnikałem w to. :)

Hotel Mercure Warszawa Grand to w mojej ocenie przykład idealnego bałaganu. Pokoje mają duże i fajne, ale recepcja - zero organizacji. W wakacje byłem w tym hotelu, dzień wcześniej ustaliłem telefonicznie wcześniejszy przyjazd (10:30) i wszystko miało być ok, status jest, więc bez problemu. Po przyjeździe okazało się, że pokój jest wolny, ale o jakichkolwiek benefitach jak choćby voucher na drinka zapomniano. Uznałem, że może przypomną sobie o wstawce i voucherze o 14-tej, ale nic bardziej mylnego. Następnego dnia poszedłem zapytać się o benefity do recepcji. Najpierw tłumaczono, że to przez mój wcześniejszy przyjazd, a potem zaczęto kręcić coś z wieloma scenariuszami, które mogły się zdarzyć i hotel nie wiedział na który się zdecydować. Tyle, że scenariusz był jeden, ustalony dzień wcześniej. W ramach przeprosin kelner przyniósł mi do pokoju butelkę korkowanego wina, tylko zapomniał o najważniejszej rzeczy... jaką jest korkociąg.

Chciałem zwrócić na pewną rzecz uwagę. Jako posiadacze kart Le Club Accor jesteśmy nabijani w butelkę. Wraz ze statusem przysługuje nam rzekomo benefit na wcześniejsze czekowanie lub/i późniejsze wyczekowanie (wiem, okropnie brzmi polska wersja :-D) jednak w praktyce to jedna wielka ściema. Np. w Mercure Zakopane lub Mercure Warszawa Grand nie ma czegoś takiego jak usługa wcześniejszego meldunku - w praktyce oznacza to, że każdy bez statusu również może się wcześniej zameldować, jeśli tylko pokój jest wolny. Hotel Ibis Bielsko-Biała późne wymeldowanie nawet o 16 bez kosztów i statusów. Ta sytuacja dotyczy wielu hoteli. Ponadto dużo osób pisze, iż w ramach przywileju dostała w pokoju wodę mineralna - to nie jest przywilej tylko standard dla każdego gościa. Fakt, iż woda jest uzupełniana każdego dnia nie jest równiez przywilejem, bo na każdą dobę przysługuje 1 lub 2 butelki, więc jeśli ktoś zostaje 4 dni to każdego dnia powinien mieć uzupełnioną wodę/kawę/herbatę/cukier/kosmetyki w łazience.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#596 PostWysłany: 20 Sty 2016 13:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 116
Kilometry: 149 975
srebrny
Michy napisał(a):
Fakt, iż woda jest uzupełniana każdego dnia nie jest równiez przywilejem, bo na każdą dobę przysługuje 1 lub 2 butelki, więc jeśli ktoś zostaje 4 dni to każdego dnia powinien mieć uzupełnioną wodę/kawę/herbatę/cukier/kosmetyki w łazience.

Jest to nieprawda, gdyż rozporządzeniem z dnia 19.08.2004 r. wymaganie dziennego uzupełniania wody zostało wykreślone z listy wymagań co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług, w tym usług gastronomicznych dla hoteli. Jednocześnie warto przypomnieć, iż wymaganie jednej butelki wody na osobę na pokój (bez określenia litrażu) stosowane jest tylko w hotelach 3* i wyżej.

Zapewnienie darmowej kawy/herbaty/cukru nie jest w ogóle wymagane w hotelach. Zapewniona musi być jedynie „sprzedaż gorących napojów”, która dodatkowo nie musi odbywać się w pokoju.

Kosmetyki w łazience w ogóle nie były nigdy oznaczone w w/w wymaganiach do wymiany codziennej, a jedynym wymaganiem ws. kosmetyków jest „mydełko toaletowe lub dozownik z płynnym mydłem”.

Oczywiście piszę o zasadach obowiązujących na terytorium RP.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#597 PostWysłany: 20 Sty 2016 14:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
@Michy meldowanie / wymeldowanie brzmi zacniej :)

Jeżeli chodzi o uzupełnianie w kolejne dni wody/kosmetyków to z reguły jeżeli prosiłem o posprzątanie pokoju wszystko jest uzupełniane natomiast bez tej prośby nie jest. Ale nie ma tu reguły, wszystko zależy od polityki hotelu.

Natomiast wracając do możliwości wczesnego / późniejszego meldunku to jednak podciągnąłbym to pod przywileje ze statusu. Jeżeli potrzebuję to pytam o taką możliwość nie wspominając o karcie lojalnościowej i z reguły tak jak piszesz hotel daje taką opcje. Niekiedy jednak (ostatnio w Mercure Gdynia) nie chciano przedłużyć doby hotelowej, dopiero wspomnienie o statusie zaowocowało magicznym pytaniem „a to oczywiście nie ma problemu, do której Państwo potrzebują?”.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#598 PostWysłany: 20 Sty 2016 14:24 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
niebieski
Właśnie widzę, że to co dzieje się w hotelu to jest odmienne dla każdego hotelu w obrębie nawet tej samej marki. Swoją wypowiedź oparłem na swoich doświadczeniach i praktyce hoteli Accor. Spotkała mnie nawet raz taka sytuacja (Mercure), że mimo wywieszonej zawieszki "Nie przeszkadzać", po powrocie do pokoju miałem uzupełnioną wodę/kawę/herbatę/kosmetyki poza tym nic w pokoju nie było ruszone, ręczniki też nie były wymieniane.

W niektórych hotelach w PL możliwości wczesnego / późniejszego meldunku jest niewątpliwie przywilejem, jak w przywołanej Mercure Gdynia (dzięki statusowi wymeldowałem się po 18-tej), ale ponieważ często korzystam z tych opcji dopasowując się do przyjazdu/odjazdu pociągu, zawsze pytam ile taka przyjemność kosztowałaby mnie, gdybym nie miał karty i bardzo często słyszę: bez karty też nie byłoby problemu, bezpłatnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
luziczek lubi ten post.
 
      
#599 PostWysłany: 21 Sty 2016 14:38 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1476
Loty: 243
Kilometry: 456 364
niebieski
Nazwa hotelu:Orbis Wrocła

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:pralinki, woda, śniadanie, późne wymeldowanie, 1 voucher na napój powitalny - do wyboru napoje bezalkoholowe ciepłe i zimne, piwo, wino, wybrałem Paulanera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mój drugi pobyt w tym hotelu, całkiem odnowiony pokój, jednak mniejszy niż poprzednim razem, 4. piętro.
Po wymianie maili z działem rezerwacji zamiast lepszego pokoju i wstawki otrzymaliśmy śniadanie dla 2 osób.
Hotel będzie miał teraz 2 części - Ibis i Novotel, zmiana łatwo zauważalna po kolorach przy oknach ( czerwony - Ibis, niebieski - Novotel). Miła obsługa, smaczne śniadanie. W czasie naszego pobytu w hotelu nocowali dziennikarze i reporterzy sportowi - ME w piłce ręcznej


Inne uwagi: Dobra lokalizacja


Nazwa hotelu:Ibis Malaga Centro Ciudad

Twój status w programie lojalnościowym:gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: napój powitalny x2, teoretycznie bezalkoholowy, ale dostaliśmy 2x lanego San Miguela

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:typowy Ibis, bez szału

Inne uwagi: dobra lokalizacja, blisko stacji Renfe Cercanias Malaga Centro-Alameda


Nazwa hotelu:Novotel Suite Malaga

Twój status w programie lojalnościowym:gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Apartament typu superior z podwójnym łóżkiem i sofą do spania

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:pralinki, szlafroki i kapcie, upgrade do pokoju z widokiem na miasto, woda x2, kawa i herbata uzupełniana codziennie, napój powitalny x2 - małe butelkowe wino x2, wczesne zameldowanie, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):.punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak. Śniadanie ze stosunkowo małym wyborem produktów, ale bardzo dobre jakościowo, w tym tuńczyk, koktajle, jamon serrano. Apartamenty nowe, ładnie urządzone. Czajnik, mikrofalówka, sztućce otrzymaliśmy na recepcji. Centrum fitness, można potrenować.

Inne uwagi:bardzo dobra lokalizacja, 2 minuty od Ibisa, co ciekawe Novotel Suite znajduje się w jednym budynku z Ibis Budget. Bardzo miła obsługa. Szkoda jedynie, że nie ma możliwości wypożyczenia samochodu na 4h, jak jest to w pozostałych hotelach Novotel Suite.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#600 PostWysłany: 22 Sty 2016 22:09 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1828
niebieski
@Rockriderr

bedziesz reklamowal ten samochod, a raczej jego brak? W koncu Novotel Suite wlasnie tym sie szczyci
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group