Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#761 PostWysłany: 29 Lip 2016 10:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1394
Nazwa hotelu:Mercure Gdynia Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy z podwójnym łóżkiem i dostawką

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink x3,wstawka do pokoju (4 ciasteczka-niesmaczne)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty +doplata
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak,

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Dzień przed pobytem dostałem maila z informacją,że mam dopłacić 65zl za dostawkę.Po mailu zwrotnym z argumentacją,że dostawka przysługuje mi bezpłatnie,przyznali rację i przeprosili.Ze względu na pełne obłożenie brak upgrade i późnego wymeldowania.

Inne uwagi:W okresie wakacyjnym chyba to standard,były problemy ze znalezieniem wolnego stolika na śniadaniu.Było bardzo tłoczno, obsługa trochę nie wyrabiala. Samo śniadanie ok. duży wybór dań.Na ciepło jajecznica,naleśniki,kiełbaski, parówki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt all inclusive 🎄🏝️ 4* resort przy plaży w Marsa Alam za 1880 PLN Egipt all inclusive 🎄🏝️ 4* resort przy plaży w Marsa Alam za 1880 PLN
Wycieczka na Maltę w świetnej cenie 589 PLN ⚡ Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel spa z widokiem na morze 🌊😍 Wycieczka na Maltę w świetnej cenie 589 PLN ⚡ Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel spa z widokiem na morze 🌊😍
#762 PostWysłany: 29 Lip 2016 12:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
bartoldzik napisał(a):
Ten hotel na pewno na te 3 gwiazdki nie zasługuje. To typowa noclegownia dla zorganizowanych wycieczek. Chyba tylko cenę, która często najniższa nie jest tłumaczą tymi gwiazdkami.
Uważaj płacąc częściowo punktami przy rezerwacji, bo oni ostatnio robią problemy przy meldunku i żądają voucherów nie rozumiejąc istoty płacenia przy rezerwacji. Opłacenie kwoty punktami pojawia się u nich rano dopiero i przy wyjeździe już wszystko gra, ale trzeba się z nimi trochę naużerać. Sytuacje miałem 3-krotnie w ciągu ostatnich 2 m-cy.
Co do Pullmana są tam maleńkie pokoje i upchanie 2 osób nie jest łatwe :D A Mercure też ma 3 gwiazdki bodajże. Troche daleko od centrum jest, ale przez to tańszy jest, no i parking pod hotelem gratis.

Dobrze że mówisz, bo oczywiście częściowo płaciłem punktami. Ale jestem generalnie wyczulony, już parę razy w innych hotelach miałem podobne historie, pomijając już najzwyklejsze braki w umiejętności dodawania do 100. Na Mercurego patrzyłem, ale na overnight lokalizacja Ibisa jednak wygrywa.

EDIT: koniec off topica, bo nas mod wywali zaraz ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#763 PostWysłany: 31 Lip 2016 19:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1681
niebieski
Nazwa hotelu:Ibis Wrocław Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drink powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):-10% za wczesną rezerwację

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Rezerwację robiliśmy z myślą o gościu, a w końcu wylądowaliśmy w hotelu sami - i było to bardzo przyjemne lądowanie :) Hotel położony jest w samym centrum, blisko dworca kolejowego i autobusowego, z dobrą komunikacją. Ibis zajmuje pierwsze trzy piętra dawnego Orbisa, po którym nie zostało nic, poza ogólną bryłą budynku i zielenią wokół. W środku zupełnie nowe wyposażenie, nowe windy, na pewno częściowo nowy podział pokoi, nowe łazienki - wszystko zrobione w typowym stylu czerwonego Ibisa. Pokoje duże, dobrze działający internet, łazienka ładnie urządzona i funkcjonalna (ale dość mała i tylko jeden ręcznik na osobę). Solidny, przyjemny Ibis im wyszedł. Jeżeli ogarną otoczenie (nowa zieleń, nowe ścieżki zamiast zniszczonych betonowych, ogólne sprzątanie terenu po remoncie), będą dbali o hotel i utrzymają ceny na poziomie 30-40 euro za noc (obecny cennik na obowiązywać do 31.12.2016), to wróżę duży sukces tej transformacji.

Inne uwagi:Widać, że reorganizacja hotelu trwa, a personel na recepcji ciągle się uczy, więc sprawy meldunkowe trwają i po kilkanaście minut. Ale na moje skargi na hałas w pokoju (część "novotelowa" była ciągle w remoncie) zareagowali błyskawicznie dodatkowych voucherem do baru ;) Hotel ma w tej chwili promocje na śniadanie w weekend (25% zniżki, czyli wychodzi poniżej 30 zł), ale nie korzystaliśmy, więc o jakości się nie wypowiem. Ale widzieliśmy bemary i reklamę śniadaniowej szarlotki. Natomiast przestrzeń śniadaniowa nie wydaje się zbyt duża i ok. 10.00 była dość zatłoczona.
I jeszcze jedno - szyby w pokojach są lekko przyciemniane, więc trochę fałszują odczuwanie pory dnia. Myśleliśmy, że jest 7 rano, była 11... Trzeba uważać przy pobudce ;)
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#764 PostWysłany: 01 Sie 2016 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
Nazwa hotelu:Mercure Hotel Regensburg (Ratyzbona)

Twój status w programie lojalnościowym:Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Junior Suite (3os.) + standard twin

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna - voucher na miejscu

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel przy samej autostradzie, kilka km od centrum, ale przez to cenowo nic drożej niż np Ibis przy dworcu, a jednak lepszy standard. Pokój Junior suite bardzo przyzwoity, wydzielone meblami części do spania (dla dwóch), do wypoczynku (sofa skórzana, max 2 osoby do spania), i do pracy (biurko). Mało okien, ale ich brak w części sypialnej powiedzmy że pomijalny. Łazienka świeża, ale kafle jak za Gierka. Tutaj zwykły pokój wyraźnie nowocześniejszy, chociaż oczywiście mniejszy. Minusem było to że pokoje były na różnych piętrach (piętra mają pokoje konkretnego typu). Darmowy parking na ulicy przy hotelu, lub kryty w budynku z tyłu. Śniadania dla dzieci do 12 lat darmowe, dla starszych pół ceny. Spory wybór, wszystko smaczne i świeże. Gratisowy 'drink' dla każdego - koktajl mleczny ze świeżymi truskawkami. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Fajny hotel, szczególnie na overnight
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#765 PostWysłany: 02 Sie 2016 01:48 

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 111
Nazwa hotelu:Mercure Korona Budapeszt

Twój status w programie lojalnościowym:platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2x twin

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drink powitalny dla 2 osób, śniadanie w sali vip, wstawka do pokoju, bezpłatne happy hours w lounge wieczorem przez 3 godziny: przekąski, wino, piwo
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Obsługa serwuje alkohol, a drobne przekąski typu orzeszki, krążki cebulowe, mini sałatki z łososiem itp. można brać samemu. Niestety mało co było uzupełniane jeśli się skończyło. Względem saloników w Hiltonie to zdecydowanie skromnie.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Jeśli chodzi o hotel to z czystym sumieniem nie polecam go komukolwiek. W pokojach brudne ściany, śmierdząca wykładzina, odklejające się listwy itp. Sauna nie działała, a w basenie woda zimniejsza niż nad Bałtykiem. Problemem są też powolne windy i to aby wjechać na 6 piętro należy się przesiąść na trzecim piętrze, przejść mostkiem między budynkami i pojechać dalej.

Inne uwagi:Przy meldunku wręczyli list powitalny, a w nim napisane, że przygotowali powitalny kosz owoców w pokoju. Koszem owoców okazało się kiwi i morela, a do tego kilka m&m.
Najgorsza w tym pobycie była zerowa komunikacja między personelem. Aby dostać darmowy wstęp na happy hours potrzebna była 20 minutowa rozmowa. Następnie, gdy poszliśmy do pokoju telefon z recepcji z dodatkowym potwierdzeniem iż dostęp jest przyznany. Jak się kilka godzin później okazało w lounge nic o tym nie wiedzą. Kolejna wycieczka do recepcji, a tam nowa zmiana, która nic o tym nie wie. Pół godziny zmarnowane na latanie i załatwienie sprawy. Następnego dnia historia znowu się powtórzyła i nikt nic nie wiedział.
Góra
 Profil Relacje PM off
vivere uważa post za pomocny.
 
      
#766 PostWysłany: 02 Sie 2016 09:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5509
Loty: 720
Kilometry: 996 938
platynowy
Nazwa hotelu:Ibis Kaunas Centre

Twój status w programie lojalnościowym: platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drink powitalny dla obojga gości

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Tuż za hotelem trwają prace budowlane w tym z użyciem ciężkiego sprzętu. Jako gościa ze statusem platinum nagrodzono mnie pokojem bezpośrednio sąsiadującym z budową co oznaczało efektowną pobudkę o 8:00. Ściany się trzęsły, wszystkie sprzęty rezonowały. Pani w recepcji powiedziała mi, że w takim razie może mi zmienić pokój, ale było już po ptakach.
Poza tym lokalizacja taka sobie a standard zwykły ibisowski.

------


Nazwa hotelu:Ibis Styles Klaipeda Aurora

Twój status w programie lojalnościowym: platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drink powitalny (dla jednej osoby po upomnieniu się)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Hotel rewelacyjnie zlokalizowany na potrzeby podróży na Mierzeję Kurońską, tuż przy nowym terminalu promowym. Jednak trochę daleko od centrum. Na miejscu do wypożyczenia rowery i bardzo tanie menu obiadowe.

------

Nazwa hotelu: Mercure Riga Centre

Twój status w programie lojalnościowym: platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy w sąsiednim hotelu Ibis (zostałem przeniesiony do Mercure, bo w Ibisie nie było miejsca)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju privilege - większy z ekspresem do kawy i darmowymi soft drinkami, drink powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): stawka z Ibis Ryga Centre

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Bardzo dobre położenie, przyzwoity standard Mercure - bliższy standardom polskim niż zachodnioeuropejskim. Małe SPA dostępne bezpłatnie dla gości hotelowych miedzy 7 a 10 rano.


Ostatnio edytowany przez michzak, 02 Sie 2016 10:06, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#767 PostWysłany: 02 Sie 2016 19:44 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
Nazwa hotelu:Mercure Zamość

Twój status w programie lojalnościowym:Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu z widokiem na rynek, 10proc znizki na gastronomię, 2 drinki powitalne, wstawka (2 ciastka)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):ND

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:sam budynek bardo ładny, klimatyczny hotel, ale widać upływ czasu w pokojach i brak inwestowania w nie

Inne uwagi:bardzo dobre śniadania


Nazwa hotelu:Mercure Lublin

Twój status w programie lojalnościowym:Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:10proc znizki na gastronomię, 2 drinki powitalne, 2 kupony na lampkę wina, wstawka (borówki, orzechy,czekolada dla 2 os)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):ND

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel lekko po remoncie, pokój bardzo przyjemny (szkoda, że nie dali upgradu, ponoć wszystkie zajęte)

Inne uwagi: restauracja droższa niż w Warszawie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#768 PostWysłany: 03 Sie 2016 21:22 

Rejestracja: 21 Sty 2012
Posty: 58
Loty: 113
Kilometry: 222 169
Nazwa hotelu:Novotel Vilnius Centre

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Pokój typu superior z 1 podwójnym łóżkiem i sofą

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:List powitalny plus usb w postaci karty Accor, 2 x welcome drink (wybiera się ze specjalnej listy, dostępne są drinki alkoholowe). Późniejsze wymeldowanie do 15:00 (chcieliśmy do 17, ale ponoć mieli duże obłożenie).

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel fajnie położony, blisko Katedry i ulicy zamkowej. W cenie wliczone było śniadanie (chyba w każdej opcji, bo nikt niczego nie sprawdzał), ale nie było jakieś szczególne. Jedyna fajna opcja to, że były dostępne kubki na wynos na kawę.

Inne uwagi:Trochę dziwnie rozwiązana kwestia wejścia do łazienki, które sąsiaduje z łóźkiem i nie zapewnia zbytniej intymności.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#769 PostWysłany: 04 Sie 2016 10:42 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 319
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Warszawa Airport

Twój status w programie lojalnościowym: silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla obojga gości + późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Hotel ogólnie w porządku. Prosiłem o pokój na jak najwyższym piętrze, dostałem na 6. z widokiem na centrum. Pokój zamiast od 14, dostępny był od ok 15:30. Byli jeszcze z nami jedni znajomi, mieli niezależną rezerwację. Ich pokój tez nie był gotowy. Poprosiłem o vouchery na welcome drinki dla mnie, oraz dla znajomych za to że nie mają jeszcze pokoju, dostali je. W pokoju lodówka, czajnik i filiżanki. Chyba na 3. piętrze jest kostkarka do lodu. W ramach welcome drink z alko dostępne było tylko małe piwo. Hotel polecam.

--------------

Nazwa hotelu: Mercure Gdańsk Stare Miasto

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla obojga gości + późne wymeldowanie + upgrade do apartamentu.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Hotel położony blisko dworca (SKM) i Starego Miasta. Prosiłem o pokój na jak najwyższym piętrze, dostaliśmy na 14 z widokiem na Stare Miasto i późne wymeldowanie. To było dla mnie dość znaczące bo do hotelu dotarłem dopiero po północy (zaznaczyłem to wcześniej przy rezerwacji i dzwoniłem jeszcze bezpośrednio do hotelu) a wymeldowałem się o 15. Dostaliśmy 2 welcome drinki, ale z nich nie skorzystaliśmy. Upgrade pokoju do apartamentu. Salonik z tv + wc, oddzielna sypialnia z łazienką z prysznicem i dużą wanną. Hotel polecam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#770 PostWysłany: 09 Sie 2016 22:47 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1867
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Moscow Baumanskaya

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna (majowa promocja)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Opinia nt. hotelu pojawiła się tutaj jakiś czas temu, ja mogę ją w 100% potwierdzić. Relacja jakości do ceny zdecydowanie korzystna. Co do obsługi nie odważyłbym się powiedzieć złego słowa. Sam hotel zlokalizowany optymalnie (ok. 500m od stacji metra skąd np. do Placu Czerwonego jest 3 przystanki), naprzeciwko przystanek tramwajowy (linia 37,50), z którego można w kilka minut dostać się na 3 z 9-u moskiewskich dworców kolejowych - w tym na dworzec leningradzki (akurat to miało dla mnie znaczenie ponieważ z Moskwy jechałem pociągiem do S.Petersburga). W pobliżu hotelu market Billa i drugi, którego nazwy nie pamiętam ale również dobrze zaopatrzony. Knajpek cała masa - w tym "Mumu" w którym można za rozsądne pieniądze spróbować rosyjskiej kuchni. Z restauracji hotelowej nie korzystałem (nie licząc wykorzystania voucheru na welcome drink - wybrałem lokalne piwo "Żiguli" - bardzo dobre, polecam). Z moich obserwacji wynika, że w czasie mojego pobytu główną grupę gości hotelu stanowili obcokrajowcy z Europy Zachodniej. Hotel zdecydowanie polecam!
Góra
 Profil Relacje PM off
Grzenio1970 uważa post za pomocny.
 
      
#771 PostWysłany: 10 Sie 2016 09:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
Nazwa hotelu:Mercure Wisła Patria

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:późne wymeldowanie (potrzebowaliśmy do 17, nie byłoby też problemu później), upgrade do pokoju o wyższym standardzie, 10% rabat do restauracji, drink powitalny i zamiast wstawki ciasto w restauracji dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Z pobytu na pobyt recepcja coraz bardziej kompetentna i milsza. Do tej pory nie miałem szczęścia do upgradu, tym razem się załapałem na pokój jak to nazywają o wyższym standardzie i powiem, że faktycznie jest różnica od standardu. Posiada on dwa oddzielne przestronne pokoje (dzienny i sypialnię) co jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Przy poprzednim pobycie prawie nabawiłem się klaustrofobii. Minusem jest brak lodówki i klimatyzacji. Wi-Fi z poprawnym zasięgiem w całym hotelu. Śniadania w restauracji dobre, możliwość zjedzenia na tarasie, szybko uzupełniane braki. Przy otwartych drzwiach na zewnątrz niestety mieliśmy w środku dodatkowych głodnych nieproszonych gości w postaci much. Sama restauracja trzyma poziom, bardzo dobre steki, żurek przedni, ravioli również ale porcja mała, nieduża karta. Drink powitalny do wykorzystania właśnie tam (piwo, lampka wina, sok). Zamiast wstawki do pokoju dodatkowo z menu można wybrać ciasto (sernik lub szarlotka z lodami, ciasta pieczone na miejscu, duże porcje i naprawdę smaczne, polecam). Pierwszego dnia gdy wykorzystywaliśmy voucher jako Platinum nie było problemu dostać sok wyciskany z owoców, drugiego dnia jako Silver już usłyszeliśmy, że nie wchodzi w tej opcji, przypomnieliśmy, że wczoraj dostaliśmy i nam podali (nie wiem czy status ma tu znaczenie, obsługiwała nas ta sama kelnerka). Skorzystałem tym razem jak to nazywają z Centrum Rekreacji (sauna sucha, parowa i jacuzzi). Za 20zł/osobę mamy do dyspozycji całe zamykane pomieszczenie, sauna sucha przestronna , z parowej nie korzystam, dodatkowo był w niej dziwny zapach. Jakoś wydaje mi się, że takie udogodnienia powinny być w hotelu w cenie pobytu ale cóż zrobić. Parking nadal bezpłatny. Jako niedługo tata dwóch bliźniaków, zacząłem ostatnio zwracać baczną uwagę na takie udogodnienia. Na zewnątrz ogrodzony bardzo mały plac zabaw, latem urządzona na zewnątrz mini plaża z leżakami i trampoliną dla dzieci. W środku wydzielony pokój zabaw z animatorką (chyba tylko w weekendy), dobrze wyposażony z małpim gajem. Wieczorami seanse z bajkami i poczęstunkiem dla najmłodszych w sali bilardowej. Podejście do pociech na duży plus. Hotel zadbany, dbający o czystość, więc z czystym sumieniem polecam, cena do jakości bardzo dobra. Acha, przy wejściu narciarnia, latem można zostawić tam rowery.

Inne uwagi:Jeżeli ktoś nie przyjeżdża samochodem hotel zapewnia busa, dwa kursy dziennie do i z centrum miasta. Dość dobre jadło i niedrogie w Góralskiej Izbie niedaleko Nowej Osady, fanom włoskich dań polecam pizzerię Coloratta (robiona świeża na miejscu). Samo centrum coraz bardziej zaczyna mi przypominać Krupówki, brakuje tylko białego misia ale obawiam się, że tylko do czasu. Za to okolice i same góry to świetna sprawa. Wyremontowali ostatnio i trochę poszerzyli drogę między Ustroniem a Wisłą.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#772 PostWysłany: 10 Sie 2016 21:06 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
Nazwa hotelu:Novotel Szczecin

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu, wczesne zameldowanie (10.00), późne wymeldowanie - jedynie do 14tej (później płatne), voucher na drinka (do wyboru to co w karcie menu), wstawka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):ND

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
najsłabszy cztero-gwiazdkowiec w jakim byłem. Przez weekend niesprawne jacuzzi, okna w salonie pokoju zakryte reklamą zewnętrzną. Miałem wrażenie, że panie sprzątające albo się bardzo śpieszą albo nie nie zwracają uwagi co robią ponieważ: poprosiłem o drugi zestaw kosmetyków - otrzymałem zamiast mydła czyścik do butów, jednego dnia woda uzupełniona, drugiego już nie, następnego dnia kosmetyki uzupełnione - zamiast żelu pod prysznic pojawiła się odżywka do włosów, nie były uzupełnione papierowe kubki, które wyrzuciłem. Ogólnie po powrocie do pokoju za każdym razem schodziłem do recepcji ponieważ czegoś brakowało. Śniadania w hotelu jak najbardziej można brać, są smaczne i spory wybór - przez dwa dni były dostępne gofry, jednego dnia był zepsuty ekspress do kawy. Natomiast odradzam burgery, poprawne, ale nie za 42PLN - lepiej pójść za ścianę budynku do Ibisa ;)
Bardzo dobre wrażenie robi wygląd recepcji jak i restauracji, widać że postarali się remontując. Szkoda, że remont nie dotknął pięter czy też pokoi.


Inne uwagi:warto mieć na uwadze, ze w hotelu jest spory ruch i zawsze przy recepcji jest kolejka i obsługuje jedna osoba (albo to ja tak zawsze musiałem trafić)
----

Nazwa hotelu:Ibis Szczecin

Twój status w programie lojalnościowym:Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na drinka (do wyboru soki, małe piwo, wino i napoje gorące)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Bardzo dobre burgery, śniadania poprawne (lepiej dopłacić 6pln i iść do Novotela) - masakryczna jajecznica, a na plus ciepła szarlotka przynoszona do stolika, pokój jak na ibisa przyjemny - łóżko wygodniejsze niż w Novotelu.
Parter hotelu również po remoncie i sprawia wrażenie bardziej obiektu młodzieżowego i na jedną/max dwie noce


Inne uwagi:jak potrzebujemy jedynie noclegu to lepiej wybrać Ibisa. Nie rozumiem tylko czemu jedynie Ibisy mają alergię na otwieranie rachunku bez pre-autoryzacji, ale to chyba taka ich natura
Góra
 Profil Relacje PM off
Kovalsky uważa post za pomocny.
 
      
#773 PostWysłany: 11 Sie 2016 16:31 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1867
srebrny
Nazwa hotelu: IBIS Sankt Petersburg Centre

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, upgrade do pokoju studio (dwa pomieszczenia-pokój dzienny i sypialnia) na 7-ym piętrze, późne wymeldowanie (do 16)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna (promocja majowa)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: bardzo dobra lokalizacja hotelu przy Ligowskim Prospekcie, ok. 800m od dworca Moskiewskiego (i tyle samo od stacji metro oraz początku Prospektu Newskiego). Pokój czysty, wydaje mi się, że hotel ma standard wyższy od typowego Ibisa (jest np. dostępny concierge-nietypowe w hotelu tej klasy). Goście z tego co zauważyłem wyłącznie z Europy Zachodniej i Azji. Z restauracji nie korzystałem. Jeśli ktoś szukałby hotelu w Petresburgu, mogę spokojnie polecić. Na dziś to chyba jedyny hotel Accora w tym mieście.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#774 PostWysłany: 12 Sie 2016 22:42 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Warsaw Airport

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, upgrade do pokoju executive, czekoladki w pokoju i list powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna, stawka z wyprzedaży

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel typowy dla obiektów przy lotnisku, przemiał różnych ludzi na jedną noc, meldunek na recepcji przebiegł opornie, ale udało się zamówić budzenie i zamówić miejsce w busie na lotnisko, w restauracji kelner nie za bardzo wiedział co się należy na voucher na drink powitalny i jakie jest danie dnia. Bus na lotnisko i tak zabiera gości z Mercure Warsaw Airport, tak więc lepiej korzystać z tego hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#775 PostWysłany: 12 Sie 2016 23:30 

Rejestracja: 21 Sie 2011
Posty: 279
Loty: 2
Kilometry: 3 632
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Budapest Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy double z dostawką

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:drink powitalny dla całej naszej czwórki! (w tym dwójka dzieci - sok i cola)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna cena

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel blisko stacji metra jednak nie korzystaliśmy, da się wszędzie przejść. Średnio czysto, skąpy w ilości płynów - 1 sztuka mydła, szamponu i płynu do mycia - na dwa dni dla naszej rodziny (2+2). Po zużyciu nie dokładane. Parking w hotelu dość drogi 5200 HUF (około 17Euro) za 24h (na szczęscie liczony godzinowo nie za dobę, byliśmy od wtorku popołudnia do czwartkowego poranku a policzono nam za 2 dni), Co do śniadań - każdy wybierze coś dla siebie, duża ilość kelnerów.

Inne uwagi: Za mały kącik dla dzieci.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#776 PostWysłany: 14 Sie 2016 15:37 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1107
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Nazwa hotelu:Novotel Katowice Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju executive na najwyższym 11. piętrze, drink powitalny dla 2 osób (w tym również wybrane drinki alkoholowe o fajnych nazwach, haj fast check-in czy upgrade), wstawka w pokoju (owoce, czekoladka)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak salonika w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Zdecydowanie polecam z powodu obsługi oraz położenia (blisko do spodka, kilka minut do dworca)

Inne uwagi:Jeśli planujecie zakup śniadania w internecie, to pamiętajcie, że w weekend można go dostać w hotelu taniej - za 29 zł/osobę
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
egg lubi ten post.
 
      
#777 PostWysłany: 15 Sie 2016 15:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1681
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Łódź Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy (nie wiem, czy hotel ma jakieś większe pokoje - z planu ewakuacyjnego 5. piętra wynikało, że wszystko pokoje są niemal identyczne)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wczesne zameldowanie, drink powitalny dla 2 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): private sales, -40%

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Widać, że od rebrandingu na Ibisa (2009?) hotel zdążył się już nieco zużyć i warto byłoby dokonać kilku remontów (klimatyzacja, porysowane meble, blat w łazience, podwieszany sufit na korytarzu). Poza tym hotel jest dobrze utrzymany i czysty, obsługa wyszkolona i sprawna (prosiliśmy m.in. o dodatkowe ręczniki - dostarczone po 5 minutach). Świetna lokalizacja - do Piotrkowskiej/Offu Łódź 5 minut spacerem, na dworzec Kaliska 10 minut komunikacją, po drugiej stronie ulicy Galeria Łódzka, w budynku obok kino. Przy cenie ok. 80 zł za noc (tyle płaciliśmy w PS) jest to bardzo dobra oferta, powyżej 100 zł wydawało by mi się już trochę drogo, jak na ten standard.

Inne uwagi: Chyba pierwszy raz dostałam pokój odpowiadający w 100% preferencjom, które mam ustawione w profilu accora. Hotel dysponuje restauracją i ma ofertę "burgerową" (19 zł przy rezerwacji - przy cenie normalnej prawie 30 zł - opłaca się). Natomiast śniadanie bardziej opłaca się zjeść np. w Drukarni lub Spółdzielni (Off Piotrkowska) - 12-15 zł, w cenie kawa (śniadanie w hotelu 29-34 zł).
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#778 PostWysłany: 15 Sie 2016 17:00 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9357
srebrny
Cytuj:
standardowy (nie wiem, czy hotel ma jakieś większe pokoje

Ma.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#779 PostWysłany: 15 Sie 2016 18:29 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Toruń Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: przydzielono mi pokój standardowy, w pokoju Katarzynki, list od dyrektora hotelu, voucher na napój powitalny.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak salonika w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel ma bardzo dobre położenie w centrum miasta, dobry dojazd do trzech najważniejszych stacji kolejowych w mieście. Pokój z widokiem na stare miasto, ale pokój był standardowy.
Inne uwagi: W hotelu było kilka wycieczek i stąd prawdopodobnie brak upgrade'u. Tłok rano na śniadaniu. Następnym razem zapytam się kiedy wycieczki mają umówione śniadania, aby uniknąć tłoku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#780 PostWysłany: 16 Sie 2016 02:21 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1518
Loty: 385
Kilometry: 548 672
Nazwa hotelu: ibis Kielce Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, nie potrzebowaliśmy ani wczesnego zameldowania ani późnego wymeldowania.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna (ale najniższa stawka)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Lokalizacja spoko, bezpośrednio przy centrum, ale i blisko do przelotówki. To nowy ibis i wszyscy, którym ibis wystarcza (np ja), z pewnością będa zadowoleni. Jeśli chodzi o same pokoje, to cóż... każdy wie tutaj chyba, jak wygląda pokój w ibisie. Tu tak samo, ale jak pisałem, to stosunkowo nowy obiekt, więc stan bardzo dobry, czysto schludnie... Okna dobre, hotel przy ruchliwej trasie ale cisza. Polecam lemoniadę jako welcome drinka. Hotel ma dwa parkingi - bezpłatny na obok hotelu oraz płatny 20 zł w podziemiach. Z pewnością przy kolejnej eksploracji tamtych rejonów znów udam się do ibisa w Kielcach. Byłem 3x a czwarty zaklepany, bo i warto. Śniadania nie jedliśmy, ale niedługo będziemy. Przy okazji następnej wizyty

Nazwa hotelu: ibis Styles Lviv

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, potrzebne było late check out o 14, bez problemów dali.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Lokalizacja co najmniej dobra, bezpośrednio przy centrum. To nowy ibis Styles i wszyscy, którym ibis wystarcza (np ja), z pewnością będa zadowoleni. Jeśli chodzi o same pokoje, to cóż... jest bardzo w porządku. To jeden z nowszych a co za tym idzie, fajniejszych Stylesów na wschód od Wisły. Nowy obiekt, więc stan bardzo dobry, czysto schludnie... Okna dobre, hotel przy ruchliwej ulicy ale cisza (nie można otwierać okien). Jako welcome drink standard typu kawa herbata soki woda, oraz najtańsze alkohole typu piwo czy wino jeden rodzaj. Jak to w Stylesach - kawa i herbata serwowana cały czas, tu jeszcze woda w butelkach 0.5L. Jest kącik z komputerem, dają plan Lwowa przy zameldowaniu. W hotelu jest niezła włoska restauracja (wykorzystywana na śniadania). Nie jest droga. Zamówienie bezproblemowo dostarczają do pokoju.
Mała uwaga dotyczy śniadań, byliśmy na długi weekend i chyba dużo ludzi na śniadaniu ich lekko przerasta. Jajecznica np zimna (ale to równiez wina ludzi, bo sobie nabiora jajek i nie zamykają pojemnika). Szklaneczki i filizanki rozchodzą się szybko i trochę nie nadążają z ich uzupełnianiem. Pieczywo też rozchodzi się szybko i czasem go brakuje. Masło trzymają zamrożone i minie z 10 minut zanim nadaje się do smarowania. Jeśli jednak już coś dostaniemy, to jest to dobre i świeże. Wybór ogólnie jest dość spory, poza wymienionymi mankamentami.

Ogólnie zdecydowanie polecam, chociaż jak na Lwów to jest nieprzesadnie tani.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1845 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group