Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1755 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#641 PostWysłany: 02 Mar 2016 12:50 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 236
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Airport Warszawa
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: napój powitalny (dowolny z karty, w tym kolorowe alkohole i drinki), wstawka (ciasto czekoladowe, kilka winogron, list powitalny
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W tym hotelu byłem już kilka razy. Poleciłbym osobom posiadającym status .
W pokojach o wyższym standardzie jest ekspres kapsułkowy . Bardzo pomocna i elastyczna obsługa .


Ostatnio edytowany przez mashacra, 13 Mar 2016 20:44, edytowano w sumie 1 raz
Mercure
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#642 PostWysłany: 07 Mar 2016 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1495
złoty
Nazwa hotelu:Novotel Szczecin

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do executive, późne wymeldowanie o 16, list od kierowniczki recepcji i pralinki, voucher na piwo\softy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):40% plus śniadanie gratis

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n\a

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Nie, następnym razem skorzystam z sąsiedniego Ibisa

Inne uwagi:Zimno w tym hotelu. Bardzo. Po całym weekendzie z klimą rozkręconą do 30 stopni (max jaki był dostępny) - nadal było zimno. W nocy spaliśmy pod dwiema kołdrami by jakoś przezimować. Pani na recepcji poza dokładną instrukcją jak obługiwać klimatyzację poradziła jedynie by poczekać aż pokój się rozgrzeje...
Drugim minusem było śniadanie, mały wybór i niezbyt smaczne produkty. Ale to może wynikać z remontu restauracji - śniadanie podawano w jednej z salek konferencyjnych...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#643 PostWysłany: 09 Mar 2016 19:14 

Rejestracja: 21 Sty 2012
Posty: 58
Loty: 113
Kilometry: 222 169
Nazwa hotelu:Novotel Phuket Karon Beach Resort And Spa

Twój status w programie lojalnościowym:GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 x welcome drink(do wyboru było piwo, wino oraz drinki z karty), list od General Managera, kosz z owocami oraz cukierki z banana. Brak upgrade-u, bo niby lepsze pokoje zajęte

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Private Sale! 40% off your stay

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel nowy, położony troszkę na uboczu miasteczka. Do plaży wystarczyło przejść przez ulicę (niestety bardzo ruchliwą, ale pomagał pracownik hotelu próbując zatrzymać samochody). Na basenie obsługa po pewnym czasie zdejmowała ręczniki z zarezerwowanych leżaków za co mają u mnie duży plus.

Inne uwagi:


Nazwa hotelu:Novotel Phuket Vintage Park Resort

Twój status w programie lojalnościowym:GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 x welcome drink(do wyboru ze specjalnej karty, ale były też drinki), Upgrade do De luxe, późniejsze wymeldowanie do 17, kosz z owocami oraz pralinki. 15 minut masażu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Hotel ma salonik dla wszystkich posiadaczy karty Accor. Odbywa się tam obsługa klientów, w barze odbiera drinki powitalne, a między 18-19 można skorzystać z darmowych przekąsek (były pierożki z warzywami, mini kanapeczki i jakiś deser). Dodatkowo między 18-20 były 2 drinki w cenie jednego.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Całkiem dobre połączenia. Kilka minut do plaży, tuż obok markety i knajpy. Miła obsługa. Niemniej następnym razem Patong na pewno odpuścimy, nie nasze klimaty.

Inne uwagi:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#644 PostWysłany: 09 Mar 2016 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1436
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Nelspruit

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 1x voucher na drinka powitalnego do wyboru szeroki asortyment - wzięliśmy Amarule -pyszna

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata całe 15 zł ;)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałeś) ---

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy poleciłbyś ten hotel innym?: Hotel bardzo sympatyczny , fajne są pokoje na wyższym poziomie w oddzielnym bloku. Czysto i miło. Dobra baza wypadowa do Parku Krugera, albo jako przystanek w drodze do z JNB. Polecam :)

Inne uwagi: ---


Ostatnio edytowany przez mashacra, 13 Mar 2016 20:44, edytowano w sumie 1 raz
Mercure
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#645 PostWysłany: 09 Mar 2016 22:12 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2091
srebrny
Zauważyłem, że trochę osób tutaj regularnie przekręca nazwy hoteli Mercure. Sieć nazywa się Mercure, nie Mercury...
Góra
 Profil Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
 
      
#646 PostWysłany: 09 Mar 2016 22:14 

Nazwa hotelu: Ibis Styles Frankfurt City

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Nic. Dopiero po prośbie otrzymałem voucher na drinka, z którego summa summarum nie skorzystałem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty plus dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pomijając brak przywilejów i kiepsko działające Wi-Fi, to obiekt całkiem ok. Blisko dworca, okolica w porządku, pokoje też niczego sobie. Śniadanie bez szaleństw, na ibisowym poziomie. Niezła alternatywa dla hoteli w okolicy lotniska (15 minute s-bahnem z FRA)

Inne uwagi: brak
Góra
 PM off  
      
#647 PostWysłany: 10 Mar 2016 10:25 

Rejestracja: 04 Maj 2012
Posty: 233
Loty: 518
Kilometry: 538 168
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Athens

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade o jeden poziom, welcame drink (w tym drinki z karty), czekoladki, list, późne wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel polecam. Wśród hoteli w atenach w tej klasie cenowej zdecydowanie się wyróżnia. Jedyną wadą jest okolica hotelu ale kto zna Ateny ten wie, że poza ścisłym centrum jest tam średnio...

Inne uwagi: bez uwag
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#648 PostWysłany: 10 Mar 2016 23:01 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 223
Loty: 35
Kilometry: 22 862
Nazwa hotelu:Novotel Centrum Warszawa

Twój status w programie lojalnościowym:Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):-

Dostaliśmy pokój na 24 piętrze. Ogólne wrażenia w hotelu bardzo dobre - śniadanie super, niestety wygląd pokoi i łazienek nadszarpnął ząb czasu. Pan Duc który nas obsługiwał, bardzo miły i kompetentny, tak samo panowie zabierający bagaże i niestety na tym się kończy. Przyjechaliśmy do hotelu na 30 rocznice ślubu rodziców, zamówione były wstawki do pokojów znacznie wcześniej i wchodzimy do pokojów a tam nic nie było, ani wódki ani czekoladek, dosłownie nic. Złożyliśmy skargę i po 2 tygodniach hotel zrekompensował się taką oto informacją:

"Chciałabym bardzo serdecznie przeprosić Państwa odnośnie zaistniałej sytuacji, która z całą pewnością nie powinna była mieć miejsca i która zdarzyła się po raz pierwszy.
Chcąc być z Państwem w pełni szczera i uczciwa, po wnikliwej analizie sprawy muszę z przykrością stwierdzić niedopełnienie obowiązków po stronie jednego z moich pracowników i nie przekazanie informacji odpowiednim osobom.
Rozumiejąc Państwa niezadowolenie i rozczarowanie chciałabym zaproponować zadośćuczynienie z naszej strony w postaci upgradu do pokoju executive wraz ze śniadaniem dla 2 osób przy kolejnym Państwa pobycie, specjalny VIP set do pokoju oraz kolacje na voucher w naszej restauracji wraz z winem w kwocie 250 PLN."
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#649 PostWysłany: 12 Mar 2016 22:21 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 51
Nazwa hotelu:Mercure Cieszyn

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu, drink powitalny (wino lub piwo), wstawka (wafelek, piwo, jabłko, ciastka), 10proc zniżki w rest.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:nadal miła i uśmiechnięta obsługa, restauracja na najwyższym poziomie (oprócz śniadań), obecnie pojawiły się burgery, b. smaczne :)

Inne uwagi:odradzam śniadania, spadła jakość produktów jak i wybór, "kawa" tylko z expressu (najgorsza jaką do tej pory piłem), wcześniej była jeszcze z expressu przelewowego i tą dało się pić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#650 PostWysłany: 13 Mar 2016 20:25 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
wave_pl napisał(a):
Nazwa hotelu:Novotel Centrum Warszawa

"Chciałabym bardzo serdecznie przeprosić Państwa odnośnie zaistniałej sytuacji, która z całą pewnością nie powinna była mieć miejsca i która zdarzyła się po raz pierwszy.
Chcąc być z Państwem w pełni szczera i uczciwa, po wnikliwej analizie sprawy muszę z przykrością stwierdzić niedopełnienie obowiązków po stronie jednego z moich pracowników i nie przekazanie informacji odpowiednim osobom.
Rozumiejąc Państwa niezadowolenie i rozczarowanie chciałabym zaproponować zadośćuczynienie z naszej strony w postaci upgradu do pokoju executive wraz ze śniadaniem dla 2 osób przy kolejnym Państwa pobycie, specjalny VIP set do pokoju oraz kolacje na voucher w naszej restauracji wraz z winem w kwocie 250 PLN."


Sam nie wiem, czy płakać, czy się śmiać. Pani Manager święcie przekonana, że po takim potraktowaniu gość będzie chciał zapłacić i spędzić swój czas w hotelu. Czyli, obiecamy coś, co może nastąpi, albo nie.
A skąd gwarancja, że hotel będzie pamiętał o VIP secie?
Sytuacja ogólnie żenująca, a przeprosiny adekwatne do tej sytuacji. Hotel albo powinien zwrócić pieniądze za cały pobyt albo dać voucher na darmowy nocleg z tym pakietem.


Ostatnio edytowany przez mashacra, 13 Mar 2016 20:41, edytowano w sumie 1 raz
dubel
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#651 PostWysłany: 13 Mar 2016 20:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7695
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
sranda napisał(a):
Zauważyłem, że trochę osób tutaj regularnie przekręca nazwy hoteli Mercure. Sieć nazywa się Mercure, nie Mercury...


Temat wyczyszczony wszędzie jest już Mercure ;)
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#652 PostWysłany: 13 Mar 2016 23:50 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 223
Loty: 35
Kilometry: 22 862
krzysztof.ka napisał(a):
wave_pl napisał(a):
Sytuacja ogólnie żenująca, a przeprosiny adekwatne do tej sytuacji. Hotel albo powinien zwrócić pieniądze za cały pobyt albo dać voucher na darmowy nocleg z tym pakietem.


Kułem żelazo póki gorące i w dalszej wymianie korespondencji ustaliłem iż będzie darmowy nocleg i od razu termin podałem. Czekam tylko aż się on pokaże w rezerwacjach LCAH. Jak VIPsetu nie będzie to nie będzie trudno, ale kolacji nie odpuszczę:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#653 PostWysłany: 14 Mar 2016 02:21 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1508
Loty: 339
Kilometry: 501 360
Nazwa hotelu: Sofitel Victoria Warszawa

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wydaje mi się że dostaliśmy upgrade do lepszego pokoju Executive, ale one są na zdjęciach podobne, więc nie będę się upierać. 2 x 2 welcome drinki (braliśmy 2 pokoje), w barze można było właściwie brać wszystko. Wstawka do pokoju jabłko, mała mufinka i soczek (też mały), doniesiony później, ale bez upominania się. Wczesny check-in (12.15) Późny check-out (16.00).

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):- nie dotyczy

Nie będę ściemniał, to mój pierwszy pobyt w hotelu 5* w Europie i tak naprawde cały wyjazd weekendowy do Warszawy opierał się na tym że będziemy leżeć bykiem w hotelu, następnie pójdziemy na basen, następnie poleżymy, następnie do sauny, następnie poleżymy, następnie na basen, później może coś zjemy i znów poleżymy i na basen. I to nam się udało :) W końcu miejsce kultowe, znane z wielu filmów Co mi zrobisz jak mnie złapiesz, Kingsajz, Miś, Piłkarski poker i sporo innych. Hotel właściwie bez żadnych zastrzeżeń, wszystko perfekt i w b. dobrym stanie. Dobre kosmetyki, góra ręczników, cicha klimatyzacja, widok na plac Piłsudskiego z szóstego piętra (chyba najwyższe), duży pokój, szezlongi jakieś, olbrzymie łóżko (ze 3 metry szerokości chyba, no 2,80 to na bank), dobre wyposażenie pokoju, czystość itd. Basen. Nie jest duży, wręcz kameralny, ale przygaszone światła i lustrzany sufit dają świetny klimat. Woda nie jest chlorowana, więc pływac można długo i oczy nie szczypią. Na basenie jabłka i woda z cytrynką gratis, mała rzecz a cieszy. Tam także siłownia i sauny. W godzinach 13-15 jest właściwie pusty, więc mamy prywatny basen na trochę :) Na basen zjeżdzamy windą w szlafrokach. Wygodne. Śniadanie, które kosztuje 95 zł/os... :shock: spory wybór produktów, również przyrządzane na ciepło na zamówienie. Szybki internet, stół do pracy, duży telewizor wraz z głośnikami w łazience. Do welcome drinka orzeszki solone i popcorn.

Zastrzeżenia: brak mi było maszyny do czyszczenia butów, takiej jak w Novotelach, chociaż wywnioskowaliśmy, że tu buty daje się do czyszczenia załodze. Okno w pokoju chyba nie było super czyste, chociaż bardzo brudne to też nie. Wszystko poza tym było czyściutkie. Jabłka w gratisie były zielone, kwaśne konkretnie - dla koneserów. Warzywa na parze na śniadanie nie były zbyt dobre (inne rzeczy były). Tak konkretnie - to nie były po prostu dogotowane.

Czy nam się podobało? No pewnie. Jak przyślą mi ankietę na temat pobytu, dam maksymalne oceny. Na pewno też będę zerkał na promocje.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#654 PostWysłany: 20 Mar 2016 03:00 

To nie Sofitel to Victoria:

Góra
 PM off  
      
#655 PostWysłany: 22 Mar 2016 10:27 

@Roku byliście w kasynie w Viktorii? Bywały tam ciekawe promocje.
Góra
 PM off  
      
#656 PostWysłany: 23 Mar 2016 17:52 

Rejestracja: 20 Sty 2014
Posty: 663
Nazwa hotelu: ibis Styles Napoli Garibaldi (Neapol)

Twój status w programie lojalnościowym: gold
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, wczesne zameldowanie + późne wymeldowanie, brak upgrade (nie ma pokojów o innym standardzie); w pokoju 2x woda + 2x czekoladka (raczej dla wszystkich gości), nieuzupełnione kolejnego dnia
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata 0.7 EUR :P 8-) Podatek 2 EUR/osoba za noc
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:polecam, wbrew wszelkim obawom dot. lokalizacji

Inne uwagi: Hotel to były Mercure, ale pokoje są raczej ciasne, łazienka jeszcze bardziej, do tego średnio posprzątana. Nie mogę narzekać, na brak upgrade choćby do pokoju 3-osobowego, bo pojawiliśmy się w hotelu o 7 rano (przyjazd Megabusem) i ... nawet bez pytania o status udało się zameldować, mieli dużo wolnych pokojów. Wymeldowanie - "dla członków klubu darmowe", do 17 dostaliśmy bez problemu.
Śniadania - niby wszystko było, ale wybór przeciętny. Wiadomo, po włosku trochę bardziej na słodko, kilka ciast/rogaliki do wyboru, drugiego dnia były inne. Aha, dla nieobytych nowokawoszy jak ja, kawa latte z ekspresu to mała filiżanka kawy z mlekiem, a przy barze - espresso z mlekiem w dzbanku :D Na dole w lobby stolik z ładowarkami do urządzeń wszelkich typów i czajnik + kawa/herbata. Miły personel, od ręki też załatwiony problem z zamkniętym oknem (zimą klimatyzacja tylko grzeje, a na dworze było ok. 15 stopni, pokój od pd-zach) - okazało się, że trzeba było tylko "trochę" mocniej szarpnąć, bo zapiekły się uszczelki :lol:.
Jako drink powitalny odbieram kawę, nie wiem jakie alkohole są dostępne. Pani zapytała, czy jedną, czy dwie, biorę jedną żeby nie było nieporozumień, ale później wychodzi, że mają raczej luźny stosunek do zamówień w barze ;) Rezerwowaliśmy stawkę "Unlimited Relax" (jeden gorący napój każdego dnia, śniadanie oraz usługę późnego wymeldowania dla członków programu Le Club AccorHotels), co w Ibis Styles miało mało sensu, ale nikt nie sprawdzał nic, gdy w barze prosiliśmy o kawę.
Blisko dwóch dworców, na pociąg Circumvesuviana lepiej iść w stronę Porta Nolana, bez problemu zajmie się miejsce siedzące, nie ma tłoku przy kasach itp.
Fantastycznie działające wifi (może przez małą liczbę gości), nigdy w hotelu nie udało mi się tak bezproblemowo korzystać.



Nazwa hotelu: Mercure Palermo Centro

Twój status w programie lojalnościowym: gold
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: NIC :twisted: No dobrze, późne wymeldowanie i wyjęczany voucher x2
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata. Podatek 2 EUR/osoba za noc, o którym nie było żadnej informacji na stronie
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zależy czego się spodziewa. Dobra lokalizacja w centrum, blisko przystanek autobusowy i Carrefour

Inne uwagi: Duuży pokój, z balkonem i przestronną łazienką. Nie ma zestawu do parzenia kawy/herbaty, jak opisywano na stronie, nie ma cennika minibarku, voucher na drink powitalny dostaliśmy kolejnego dnia (późny przyjazd) po upomnieniu się o to i o taryfę ("Czas na Zwiedzanie - Skorzystaj z naszej oferty minimum dwóch noclegów ze śniadaniami a otrzymasz prezent przy meldowaniu się w hotelu. Pakiet obejmuje zniżkę do 40%"). Prezentem miał być bilet na komunikację miejską, woda i mapa. Wytłumaczenie obsługi (kogoś wyżej, jedna z pracownic go woła, bo sama ledwo mówiła po angielsku, a raczej tylko się problematycznie uśmiechała): "w zimie ten autobus nie jeździ". Jaki? nie wiem, pewnie tylko na plażę. Za to mapa leżała na recepcji i była bardzo fajna :) Rekompensata to właśnie... voucher na drink powitalny dla 2 osób zamiast jednej + dwa kupony na ciepły napój w barze (takie, jak powinniśmy dostać w Neapolu :P).
Z voucherem wzięliśmy prosecco (ale jestem pewna, że było dostępne coś jeszcze) + jakiś bezalkoholowy drink jak Breezer, nie pamiętam już co to mogło być, Crodino? Na barze stały świetnie wyglądające przystawki, myśleliśmy że jest to przygotowane na jakąś konferencję (pełno ludzi przewijało się przez hotel albo zalegało w lobby), po znalezieniu w tej chwili opinii @malyniak nie zawahałabym się ich użyć :twisted:
Głupi czytnik kart w wejściu do pokoju (wejście zamyka się elektronicznie), na dodatek trafiliśmy chyba na zepsuty, raz do pokoju wparowała nam pokojówka i nie wiem, kto się bardziej wystraszył. Zerkała później raz na nas, raz na ten czytnik, nic nie rozumiejąc.
Panie w barze miłe, reszta personelu trochę jakby ich ktoś zmuszał do pracy.
Późniejsze wymeldowanie - do 13 jest za darmo (dla wszystkich, jeśli się dobrze zrozumieliśmy), po 13 - za 30 euro, dla członków klubu darmowe. Prosiliśmy o wymeldowanie do 14, ostatecznie wyszliśmy ok. 13. Wymeldowanie trwało strasznie długo.
Największy plus hotelu według mnie - śniadanie. Duży wybór, chociaż brakowało warzyw (są pomidorki koktajlowe i oliwki). Nadrabiały owoce, urządzenie do wyciskania soku i skrzynka świeżych sycylijskich czerwonych pomarańczy :D Ekspres do kawy kiepski, ale można poprosić o kawę z baru. Zaczęłam myśleć czy mówię niewyraźnie, bo raz poprosiłam o taką i pani podeszła do ekspresu i podała mi filiżankę :/ Na słodko wiele ciast, babeczek itp., pistacjowe, posypane pistacjami, ciemne, jasne. Dla łasuchów idealne. Uwaga, najadać się jak są, bo kolejnego dnia były inne :P W stałym menu - cannoli, pyszne.




Nazwa hotelu: Ibis Rotterdam City Centre

Twój status w programie lojalnościowym: platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na drink powitalny x1 (lane piwo - małe, 0.25 l), późne wymeldowanie do 17
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata.
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: tak, polecam

Inne uwagi: Fajne położenie hotelu, ciekawy, trochę niestandardowy jak na ibisy wystrój (przypominał mi trochę kajutę na statku :P). Przemiły recepcjonista. Świetne wifi (dorównało chyba temu z Neapolu).
Punkty naliczone chyba tylko od kwoty dopłaty, wysłałam Accorowi fakturę z pełną kwotą.
_________________
Relacje z podróży: http://www.sercewpodrozy.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#657 PostWysłany: 23 Mar 2016 23:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 312
Ta stawka „Czas na zwiedzanie” to dla personelu jakaś enigma. Ostatnio przy końcu zameldowania miałem ciekawy dialog z Panią z recepcji:
- z ciekawości zapytam a jaki prezent przysługuje przy zarezerwowanej stawce ?
- voucher
- przecież voucher wynika ze statusu (ciemny lud nie łyknął ściemy :)
- no fakt (niczym nie zrażona wpadką Pani)
- czyli ponawiając pytanie na jakiż to prezent możemy liczyć ?
- to ja może zadzwonię (trochę konspiracyjna rozmowa chyba z szefową recepcji przeplatana spojrzeniami w naszą stronę typu „klient w krawacie na pewno byłby mniej awanturujący się ;)
- proszę, mapa (z triumfem w głosie)
- ale czy to ta mapa, których kilka sztuk leży na blacie recepcji i jest ogólnodostępna ? (w tym momencie zapewne staliśmy się wrogami numer jeden tego dnia w hotelu)
- yyyyy, no tak, to może ja się dowiem szczegółów tej stawki i dam Państwu znać

Trzy dni to niestety okazał się zbyt krótki czas na rozgryzienie problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off
15 ludzi lubi ten post.
 
      
#658 PostWysłany: 24 Mar 2016 00:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7695
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
Nie tylko lubię, ale bardzo lubię :D
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
Charles lubi ten post.
 
      
#659 PostWysłany: 24 Mar 2016 08:48 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3306
HON fly4free
@Kovalsky
Materiał dobry jako scenariusz do niejednej polskiej komedii niekoniecznie Barei albo teatru absurdu :)
Faktycznie ta stawka to jakaś fenomen, walczyłem z podobnym problemem w Mercure Bolonii (u mnie miała być mapa :), bilet jednodniowy i woda) + fatalny jak dla mnie zdewastowany pokój.
Wczoraj, po pól rocznej walce z wiatrakami i reklamacji wiszącej w stanie permanentnej hibernacji (ponagleń wysłałem chyba z 10),
otrzymałem łącznie 2,5k punktów w ramach rekompensaty.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kovalsky lubi ten post.
 
      
#660 PostWysłany: 24 Mar 2016 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Nazwa hotelu:Hotel Pullman Paris Roissy CDG Airport
Twój status w programie lojalnościowym:najnizszy
Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Classic
Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Fliexible ze sniadaniem i late check-out

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Dobry Pullmanowy standard, bardzo mila obsluga. Basen i fitness bardzo dobre, aczkolwiek mogliby postarac sie bardziej z uzupelnianiem pustych pojemnikow z plynami w prysznicu. Pokoj tez dobry standard, ale rowniez widac male oszczednosci w postaci brak odzywki do wlosow czy balsamu do ciala. Sniadanie rewelacja :-) Dobre burgery po francusku w budce przed hotelem (te same w restauracji).

Inne uwagi:.......
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka, 24 Mar 2016 16:08, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1755 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group