Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Travelplanet - problem
#1 PostWysłany: 06 Paź 2019 16:09 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 68
Mam problem z travelplanet.pl z odzyskaniem swoich pieniędzy i chodzi o nie małą dla mnie kwotę, bo o ponad 2200zł.
Ponad 2 tygodnie temu przez ten portal zarezerwowałam i zapłaciłam ofertę last minute – cena wydawała się być adekwatna dla 2 osób, bo rezerwacja w piątek a wyjazd w niedzielę.
Po potwierdzeniu płatności o godz. 13.50 info, że potwierdzenie wyślą na mój adres e-mail. Czekam, czekam i nic. Dzwonię, że nie mam i prośba o cierpliwość, bo już wprowadzają (ręcznie) i zaraz będzie. Czekam i nic.
Dzwonię - i zaraz - i czekać, dzwonie znowu -i znowu -i znowu -i po prawie półtorej godzinie słyszę, że OFERTA NIEDOSTĘPNA!!!
Proszę o rozmowę z jakąś osobą decyzyjną, która mi to potwierdzi i podczas rozmowy o 15.11 otrzymuję maila z informacją o braku dostępności oferty. Uzgadniam więc, że w takim razie z powodu nadszarpniętego zaufania do tego portalu żądam zwrotu środków jak najszybciej, gdyż w tej sytuacji zamierzam wykupić inną imprezę turystyczną gdzieś indziej, a nie mogę tego zrobić dopóki nie będę miała zwróconych środków na konto, gdyż zarezerwowany wyjazd miał być od 22 do 29 września podczas mojego tygodniowego urlopu. Zwrot miał być w ciągu 2 godzin. Jeszcze podczas rozmowy o godz. 15.25 (po info o braku dostępności) dostaję maila, którego miałam dostać po dokonaniu płatności: Szanowni Państwo, Dziękujemy za dokonanie wpłaty na rachunek Travelplanet.pl. S.A. Środki pieniężne w wysokości 2269,06 PLN zostały zaksięgowane na poczet rezerwacji nr T27627932. Życzymy szczęśliwej podróży!
Dziwne, ale ustalony już zwrot. Jeżeli faktycznie będzie w ciągu 2 godzin jest jeszcze szansa na skorzystanie z urlopu i tygodniowy wyjazd. Niestety, brak zwrotu. Interweniowałam telefonicznie dnia następnego oraz we wtorek 24.09.2019 że nadal nie mam zwrotu i że z powodu braku zwrotu środków pieniężnych mam zepsuty urlop. Napisałam też maila zwrotnego do Kierownik ds. zarządzania procesami obsługi klienta z którą ustalałam natychmiastowy zwrot. Podczas rozmowy telefonicznej zapewniano mnie, że pieniądze wyszły i najpóźniej w środę 25 września powinny być na moim koncie. Jeszcze wtedy była szansa na skorzystanie z urlopu i kilkudniowy wyjazd. Niestety urlop został stracony i do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu. Dzwonię, mówię, że nie mam, że urlop zrąbany –oni, że wysłali. Jak zażądałam potwierdzenia operacji zwrotu, to dopiero wtedy okazało się, że zwrot niby poszedł ale na jakieś dziwne konto, a nie na moje z którego dokonałam płatności. Szok!
Zapłaciłam za usługę, której nie było i zamiast urlopowego wypoczynku szarpię się o swoją kasę, tracę nerwy, bo przez 2 tygodnie nie mogę doprosić się o moje pieniądze. Mam zszargane nerwy, bo to była dla mnie dość spora kwota przeznaczona na urlopowy wyjazd, a z powodu nadszarpniętego zaufania do travelplanet i odwołania rezerwacji nie z mojej winy zażądałam zwrotu, abym mogła dokonać rezerwacji gdzieś indziej, a nie mogłam tego zrobić dopóki nie będę miała zwróconych środków na konto. Mam zmarnowany urlop, bo nie miałam środków żeby wykupić inną imprezę turystyczną gdzieś indziej. Czuję się oszukana przez travelplanet.pl, które zafundowało mi przez 2 tygodnie mnóstwo nerwów i stresu zamiast urlopowego wypoczynku za moje pieniądze, których nie chce zwrócić, bo wygląda to tak jakbym właśnie za taką ”imprezę” zapłaciła. Masakra!


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.


Ostatnio edytowany przez greysi, 06 Paź 2019 20:49, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 06 Paź 2019 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3284
złoty
zamiast pisać na forum napisz do rzecznika konsumenta
bo nikt z forum pieniędzy ci nie zwróci
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 06 Paź 2019 16:22 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4962
platynowy
Pytasz nas o coś, czy tylko się wyżalasz?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 06 Paź 2019 16:28 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 68
Napisałam wniosek do internetowej platformy rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej. Ciekawi mnie jednak, czy mój przypadek jest odosobniony i tylko ja mam takiego pecha, czy też ktoś miał podobny problem, czy może to są to ich "normalne standardy obsługi klienta"
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 06 Paź 2019 16:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4962
platynowy
Cytuj:
Napisałam wniosek do internetowej platformy rozstrzygania sporów Komisji Europejskiej.

Poważnie??? A jaki Ty masz spór? Odmówili zwrotu wpłaty?
Czekaj na zwrot kasy i tyle. Ewentualnie zażądaj odsetek za kilka dni.
W jaki sposób dokonałaś płatności?

I najważniejsze - dlaczego nie czytasz regulaminu serwisu, z którego korzystasz?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 06 Paź 2019 16:48 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 68
Dla mnie to poważna kwota i poważnie przez 2 tygodnie spieram się o zwrot swojej kasy. I poważnie, bo wcale mi nie jest do śmiechu.
Co do regulaminu to jestem ciekawa, czy wszyscy czytają go dokładnie, przed zakupem imprezy w tym popularnym serwisie. Dostałam na maila informacje, że "zwroty dla Klientów dokonywane są w terminie 3 dni roboczych.". Ja miałam dostać w ciągu 2 godzin, a minęły 2 tygodnie. Poza tym oferta niedostępna i zgodnie z regulaminem zwrot -ok. ja to przyjęłam do wiadomości. Odsetki? -za te nerwy i stracony urlop? A może tylko przepraszam i uścisk prezesa wystarczy?
Płaciłam kartą i nigdy nie miałam problemu ze zwrotem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 06 Paź 2019 16:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4962
platynowy
Wyjaśniłaś z nimi zwrot na błędny - jak twierdzisz - numer rachunku?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 06 Paź 2019 17:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 990
Loty: 60
Kilometry: 121 070
złoty
Czytałem po łebkach to fakt, ale wychodzi mi, że masz opłaconą rezerwację T27627932 z której nie skorzystałeś.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 06 Paź 2019 17:07 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 68
Tak, dopiero po moich interwencjach, że nie mam zwrotu i zażądaniu od nich potwierdzenia operacji zwrotu to ja, a nie oni zorientowałam się, że to nie moje konto z którego dokonałam płatności, tylko jakieś dziwne i napisałam im to. Dziwne, dlaczego wcześniej nikt się nie zorientował, że jest coś nie tak, skoro ciągle interweniuję, że nie mam zwrotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 06 Paź 2019 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3284
złoty
straszne
generalnie witaj w dorosłym świecie, w którym nie zawsze jest tak jak powinno no i samemu trzeba o swoje walczyć
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam


Ostatnio edytowany przez becek, 06 Paź 2019 17:20, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 06 Paź 2019 17:19 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 68
eskie napisał(a):
Czytałem po łebkach to fakt, ale wychodzi mi, że masz opłaconą rezerwację T27627932 z której nie skorzystałeś.

Nie mogłam skorzystać, bo nie dostałam meilem potwierdzenia, potem po moich interwencjach dostałam meila, że oferta niedostępna, potem dostałam na meila potwierdzenie płatności i życzenia szczęśliwej podróży, potem się okazało, że ma być zwrot, ale nie mam kasy i nici z urlopu, potem że zwrot nie wiem gdzie i nie na moje konto, a na koniec nie mam ani kasy, ani nie wyjechałam na imprezę, za którą zapłaciłam, ani normalnego urlopu też nie miałam. Tak, straszne.... dla mnie na pewno.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 06 Paź 2019 17:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 990
Loty: 60
Kilometry: 121 070
złoty
Impreza niedostępna, bo może wykupiłaś ostanie miejsca. Impreza niedostępna nie oznacza odwołana.
Więc jedyny problem, to że nie miałaś potwierdzenia.
_________________
Coito ergo sum


Ostatnio edytowany przez eskie, 06 Paź 2019 17:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 06 Paź 2019 17:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4962
platynowy
Umowa nie została zawarta.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 06 Paź 2019 17:52 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 68
Ja co jakiś czas dzwoniłam do nich, że nie mam potwierdzenia płatności i najpierw usłyszałam, że "kolega ręcznie musi to wprowadzić do systemu i to chwilę potrwa" później, że "zaraz powinno być", potem że "kolega dzwonił do mnie, ale nie odebrałam (nie mam żadnego połączenia od "kolegi" -a byłam cały czas pod telefonem), bo jest jakiś problem" i właściwie po półtorej godzinie - że oferta niedostępna. Jak poprosiłam o rozmowę z jakąś osobą decyzyjną to w takim razie ustaliłam zwrot, który miał być w ciągu 2 godzin i w trakcie rozmowy dostałam info na maila o braku dostępności oferty i zaraz potem potwierdzenie płatności i życzenia szczęśliwej podróży. Potem przez 2 tygodnie dopominam się o zwrot kasy, bo ciągle nie mam. Aaa.... i urlopu też nie miałam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:03 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 274
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
@greysi Naprawdę współczuję Ci takiej historii; jestem w stanie sobie wyobrazić jak człowiek się wtedy czuje. Nie rozumiem dlaczego za opisanie Twoich przykrych doświadczeń, ludzie Cię tutaj jeszcze atakują. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy z usług travelplanet nigdy nie korzystali !
Jeśli chodzi o moje osobiste doświadczenia z Travelplanet, to raz kupiłem wczasy za ich pośrednictwem i po wprowadzeniu wszystkich danych i opłaceniu rezerwacji dostałem e-mail z umową, gdzie w miejscu mojego imienia i nazwiska było napisane "klient anonimowy". Na początku próbowali robić ze mnie wariata, że niby to ja zapomniałem wpisać imienia i nazwiska, ale w końcu to poprawili i przysłali mi jeszcze raz, poprawną już umowę.
Góra
 Relacje PM off
greysi lubi ten post.
 
 
#16 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4962
platynowy
Gdyby czytało się wcześniej regulamin Travelplanet, to nie byłoby rozczarowań. Ale przecież kto by o tym pomyślał..? ;)
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 990
Loty: 60
Kilometry: 121 070
złoty
boots napisał(a):
Umowa nie została zawarta.

Moim zdaniem jednak doszło do zawarcia. Burdel tam mają, ale w końcu przysłali potwierdzenie.
@greysi a nie wiesz, czy ta impreza się odbyła?


@jabollus to głaszcz wszystkich po głowie, skoro uważasz, że tak będzie lepiej.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off
greysi lubi ten post.
 
 
#18 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:23 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4962
platynowy
@eskie
Przeczytaj regulamin. ;)
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#19 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:24 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 68
Dzięki @jabollus za zrozumienie. Zamiast na tydzień wyjechać i wypoczywać na urlopie, bo skorzystałam z oferty travelplanet, to ja od 2 tygodni (ten drugi tydzień po straconym urlopie, to pewnie od nich w bonusie) mam niezłą jazdę i szarpie się o swoją kasę, nie mówiąc już o nerwach - niezły surwiwal sobie zafundowałam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 06 Paź 2019 18:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 990
Loty: 60
Kilometry: 121 070
złoty
boots napisał(a):
@eskie
Przeczytaj regulamin. ;)

Komu by się chciało ;)
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group