Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 221 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 31 Gru 2020 18:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 151
Loty: 51
Kilometry: 82 228
niebieski
@Piotru26 otrzymałeś swój zwrot już? Mój podobno został wysłany 17 grudnia i do dziś nie ma. Kontaktowałem się z dziś z dotpay i oni nic nie otrzymali, widzieli w systemie, że próbowano dokonać zwrotu, ale skończyło się to niepowodzeniem z ich strony.. wiecej nie chceli powiedzieć, ponieważ tajemnica handlowa a mytrip uważa, że wszystko zrobili dobrze z ich strony. Nie wiem za bardzo co zrobić teraz.
_________________
Instagram: https://www.instagram.com/lousylucky/?hl=pl

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#202 PostWysłany: 15 Sty 2021 23:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 151
Loty: 51
Kilometry: 82 228
niebieski
Updated.

13 stycznia otrzymałem zwrot, który rzekomo został wysłany 17 grudnia, czyli zajęło im to dodatkowo mięsiącu. Mało tego i tak musiałem do nich napisać 4 maile oraz 4 razy dzwoniłem do dotpay'a, który był w moim przypadku pośrednikiem przy płatności. W skrócie: po pierwszym mailu dostałem informacje, że zwrot został zrobiony i mam się skontaktować z bankiem. Drugi mail piszę im, że nie mają racji, przelewu nie zrobili, odpisali, że przepraszają i wykonują go ponownie. Kolejny tydzień czekania i brak przelewu, znowu piszę, że dalej nic nie mam, odpisali, że sprawdzą o co chodzi. Po tygodniu napisałem po raz czwarty raz i bez odpowiedzi otrzymałem na drugi dzień pieniądze. Za każdym razem oczywiście dzwoniłem do Dotpay, ponieważ Mytrip uważał, że wszystko zrobił dobrze co nie było prawdą.
Osobiście zniechęciłem się strasznie do tego pośrednika, choć reszta pewnie nie lepsza.
_________________
Instagram: https://www.instagram.com/lousylucky/?hl=pl

Image
Góra
 Relacje PM off
e-prezes uważa post za pomocny.
 
 
#203 PostWysłany: 28 Sty 2021 21:43 

Rejestracja: 27 Wrz 2013
Posty: 21
front242p napisał(a):
Panna Anna napisał(a):
Ale że się łatwo nie poddaję to na początku listopada, w jeden z dni roboczych (w weekendy nie było szans) ok. 10 rano zadzwoniłam na ich polską infolinię i po odczekaniu swojego Pani mnie poinformowała, że mój zwrot nie jest procedowany, gdyż moja rezerwacja nie została anulowana.
Podaj proszę tel na infolinię polską


Tempo odpowiedzi mam słabe, ale może komuś się jeszcze przyda: +48 22 116 81 21, czynne od poniedziałku do piątku 8.00-17.00.
Góra
 Relacje PM off  
 
#204 PostWysłany: 07 Mar 2021 11:41 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1027
Loty: 28
Kilometry: 14 467
złoty
Obecnie mają najniższe ceny, ale mam wrażenie, że mocno wykorzystują sytuacje pandemii i odwołania lotów linii wykorzystują do naliczania swojej prowizji. TAP odwołał mi lot i dopiero po miesiącu od odwołania mytrip.uk odezwał się informując mnie o anulacji. W tekście padło słowo "pełny zwrot", ale po mojej odpowiedzi, że liczę na pełny zwrot dostałem drugi mail zupełnie nie powiązany z poprzednim, ale już z opcją zwrotu z prowizją OTA. Odmówiłem i zaproponowałem zmianę terminu na inny. Zero odpowiedzi przez miesiąc. Uruchomiłem chargeback w Revo. Zobaczymy jak się zakończy, ale tego OTA nie polecam.
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#205 PostWysłany: 08 Mar 2021 13:58 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1438
złoty
@e-prezes Niestety, ale takie opłaty administracyjne mają wpisane w T&C.
Zdanie informujące o tym jest ładnie opakowane i na pierwszy rzut oka wygląda, że zmiany są za darmo, ale na drugi rzut oka jednak są płatne.
W wersji .UK brzmi to tak
Kod:
Rebooking to the airline’s option when schedule changes occur is free of charge. For assistance with other changes initiated by airline the fee is 30 GBP per booking.

Sam się na tym teraz złapałem...


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
e-prezes uważa post za pomocny.
 
 
#206 PostWysłany: 16 Mar 2021 14:42 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1027
Loty: 28
Kilometry: 14 467
złoty
W sumie ciekawa sytuacja. Od TAP dalej nie przyszło anulacji. UK MyTrip też się nie odezwał, ale powiadomienia od nich o zbliżającym się locie nadal są. Wszedłem więc na ich stronę podglądnąć rezerwację na 2 dni przed wylotem i tam ciągle jest aktualna. Mignęło mi też powiadomienie, że otrzymali prośbę banku o obciążenie zwrotne. Czyli co nie przejdzie chargeback? Ani linia, ani OTA nie zaproponowały wałczera. Jedna olała sprawę, druga najpierw oferuje pełny zwrot, a potem chce obciążyć kosztami?
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#207 PostWysłany: 16 Mar 2021 21:18 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1438
złoty
Zadzwioń i powiedz, że to jest jedyna opcja oferowana przez linię lotniczą i powinna być za darmo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#208 PostWysłany: 26 Mar 2021 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 352
Loty: 36
Kilometry: 51 385
niebieski
Ja po złożeniu chargebacku w moim banku - dostałem odpowiedź że przelew został wykonany poprawnie i kwota została przekazana na konto firmy, która pośredniczyła w realizacji tej płatności – DotPay sp. z o.o. i że to z nimi mam rozwiązać problem.
Oczywiście złożyłem reklamację w DotPay .. i dostałem takiego maila:

"Transakcja M2.....(.....) przebiegła prawidłowo, i w dniu 23-07-2019 została zaksięgowana serwisowi https://www.etraveligroup.com/, który od tego momentu dysponuje środkami.
Zwrot płatności jest możliwy wyłącznie wówczas, jeśli Sprzedawca anuluje płatność. Prosimy o skierowanie do Sprzedawcy prośby o anulowanie transakcji, które uruchomi procedurę zwrotu po stronie Dotpay."

Czy mi się zdaję? czy etraveligroup to - to samo co Mytrip? :shock:
Czyli koło się zamyka. Czy jeszcze mogę coś zrobić? Bo ja już się poddaje..
Góra
 Relacje PM off  
 
#209 PostWysłany: 26 Mar 2021 15:55 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1436
srebrny
@Cubero4

Ale o jakim przelewie mowa? Płaciłeś kartą?
Góra
 Relacje PM off  
 
#210 PostWysłany: 26 Mar 2021 16:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 352
Loty: 36
Kilometry: 51 385
niebieski
@digger przelew internetowy
Góra
 Relacje PM off  
 
#211 PostWysłany: 26 Mar 2021 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1255
srebrny
Cubero4 napisał(a):
Czy mi się zdaję? czy etraveligroup to - to samo co Mytrip? :shock:

Pajęczyna Etraveli
https://www.etraveligroup.com/about/brands/

Załącznik:
etraveli network.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#212 PostWysłany: 26 Mar 2021 18:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 749
Loty: 414
Kilometry: 434 408
złoty
@Cubero4 masz świadomość że chargeback dotyczy płatności kartowych?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#213 PostWysłany: 26 Mar 2021 19:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 352
Loty: 36
Kilometry: 51 385
niebieski
Teraz już tak, poczytałem nieco, no nie ważne, tematu nie było. Na przyszłość to warto jednak płacić revolutem, mam z tym dobre doświadczenie, tam udało mi się pieniądze odzyskać za odwołany lot, w przyszłości tylko i wyłącznie tą metodą będę płacił za zakup biletów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#214 PostWysłany: 26 Mar 2021 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lip 2015
Posty: 179
niebieski
@Cubero4, tu nie chodzi o markę/dostawcę płatności, tylko o metodę. Chargeback jest usługą dostępną tylko dla płatności kartą debetową/kredytową. Nie ważne, czy będzie to karta Revolut, PKO, czy Noble. Jak Revolutem zapłacisz przelewem, to płatności też w ten sposób nie zareklamujesz.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#215 PostWysłany: 26 Mar 2021 20:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 352
Loty: 36
Kilometry: 51 385
niebieski
@xionc czyli jeśli płaciłem zwykłym przelewem to "po ptokach" ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#216 PostWysłany: 26 Mar 2021 22:25 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1436
srebrny
Nawalaj ich, mi oddali po 7miesiacach
Góra
 Relacje PM off  
 
#217 PostWysłany: 27 Mar 2021 00:10 

Rejestracja: 23 Gru 2016
Posty: 26
Loty: 60
Kilometry: 116 765
Cześć, mam pytanie do forumowiczów, którzy mają doświadczenie w odzyskiwaniu pieniędzy za anulowane loty zarezerwowane na Mytrip. W przypływie optymizmu jeśli chodzi o sytuację pandemiczną kupiłem w lato bilety na majówkę do Vancouver (Lufthansa + AirCanada). Kilka dniu temu otrzymałem od Mytrip wyczekiwanego maila, że loty zostały anulowane, lecz w mailu wyraźnie zostało zaznaczone że "According to the guidelines of the airline refund is not possible. The airline offers the options to keep the booking open for future use or you can contact us to rebook or you can get travel vouchers for your booking." Myślicie że w takiej sytuacji jest szansa, żeby otrzymać jednak zwrot pieniędzy? Zawsze wydawało mi się że Lufa po anulacji lotu raczej bezproblemowo zwraca kasę i trochę zaskoczyła mnie treść maila, że linia lotnicza nie przewiduje takiej opcji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#218 PostWysłany: 27 Mar 2021 00:45 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 4183
złoty
Bilet Lufthansy czy Air Canada, bo ci drudzy rzeczywiście problemy mnożą z refundami.
Góra
 Relacje PM off
Kacperun lubi ten post.
Kacperun uważa post za pomocny.
 
 
#219 PostWysłany: 27 Mar 2021 01:29 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 2995
złoty
Problemy z odzyskaniem pieniędzy są. Jeżeli jednak wylot był z UE mają obowiązek zwrócić pieniądze. Skontaktuj się mytrip i domagaj się zwrotu kasy. Czeka się jednak miesiącami na AC.
Góra
 Relacje PM off
Kacperun lubi ten post.
Kacperun uważa post za pomocny.
 
 
#220 PostWysłany: 27 Mar 2021 03:47 

Rejestracja: 12 Lut 2016
Posty: 49
Po anulowaniu lotów przez United bardzo sprawnie przeprowadzony zwrot, pomniejszony oczywiście o 140 PLN. Ze swojej strony polecam tego allegrowicza 8-)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 221 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group