Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 392 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 29 Paź 2020 19:39 

Rejestracja: 12 Cze 2018
Posty: 51
Sprawdziłem i z tego co widzę to nie, jednak pod namową i opinią osób o większej wiedzy chyba postanowię jednak kupić bilety od KLM i czekać spokojnie na wyjazd. Dzięki i przepraszam za kłopot


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 30 Paź 2020 00:00, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN Po najlepsze frytki i czekoladę! Zbiór tanich lotów do Brukseli z polskich miast od 118 PLN
Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy Wczasy w Grecji: 7 dni na wyspie Lesbos z all inclusive od 1920 PLN. Wylot z Warszawy
#182 PostWysłany: 03 Lis 2020 13:13 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 209
niebieski
@olopan - spróbowałbym charge back. Mi wyszło.

Na MyTrip kupiłem bilety w zeszłym roku na maj Turkishem. Oczywiście lot nie doszedł do skutku. W maju próbowałem się z nimi dogadywać, ale warunki zmiany mieli gorsze niż Turkish (prawdopodobnie nie zadali sobie trudu, by zweryfikować jakie tam były aktualnie). Uzgodniliśmy zwrot podczas rozmowy z ich call center w Indiach (po kilku próbach i długim czekaniu). Powiedzieli, że obetną mi swoją prowizję i załatwią zwrot. Powiedziałem, że się zgadzam, ale muszą mi dać podstawę prawną o tą prowizję, bo inaczej oczekuję pełnej kwoty. Pani z Indii nie wiedziała w ogóle o czym mówię. Wysłali mi potwierdzenie, że załatwią zwrot i tyle. W sierpniu dostawałem mejle dwa razy w miesiącu, że procesują i że próba kontaktu z nimi grozi wydłużeniem procesu. Jednocześnie nie dostałem potwierdzenia, że faktycznie zgłosili zwrot. A dodzwonić się do nich to znów czekanie na linii (po dwóch próbach się poddałem), więc poprosiłem w banku o charge back, ale argumentując tym, że nie jestem nawet w stanie sprawdzić czy faktycznie zgłosili się do linii lotniczych, ani samodzielnie tego zrobić (bo Turkish chciał przez pośrednika). Dołączyłem cała korespondencję, włączając ich mejle by nie pytać o nic i przeprocesowałem charge back w Credit Agricole, a oni w VISIe. Być może restrykcje nie są przesłanką na charge back, ale tu MyTrip nie był w stanie udowodnić, że coś zrobili, więc VISA przychyliła się do mojej prośby. Zwłaszcza, że mieli dość czasu. I kwota cała zwrócona, wraz z prowizją. Więc bardzo dziękuję tak VISIe jak i bankowi :).
_________________
https://www.star-wars.pl
https://www.filmowe-szlaki.pl
Góra
 Profil Relacje PM off
nelson 1974 lubi ten post.
 
      
#183 PostWysłany: 05 Lis 2020 21:07 

Rejestracja: 27 Lut 2015
Posty: 25
JIK napisał(a):
@Sudoku z potrąceniem 140 PLN


A za co to potrącenie 140 PLN? Mają na to jakieś uzasadnienie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 06 Lis 2020 09:05 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6155
Loty: 228
Kilometry: 534 135
@Tester_Testowy --> regulamin, jest tam gdzieś zapisek za obsługę. Wszystko jest ok, jak się leci, przy zwrotach i zmianach potrącają jakąś kasę.
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/ | Serduszka i piwo :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 24 Lis 2020 17:53 

Rejestracja: 27 Wrz 2013
Posty: 35
Mi ostatnio mytrip zwróciło za anulowane loty z początku kwietnia, które miały się odbyć LOTem. Uznaję to za osobisty sukces i dopisuję do CV :D

Historia jest następująca:

Mój mail z marca z prośbą o anulację i zwrot środków pozostał bez jakiejkolwiek reakcji.

Pod koniec kwietnia przeklikałam formularz, który podesłali mailowo. I znów nastąpiła cisza. Pomyślałam, że dam im 180 dni na ogarnięcie się.

We wrześniu jak to typowa kobieta - zmieniłam zdanie :mrgreen: Próbowałam zrobić chargeback, ale z uwagi na to że płatność poszła przez dotpay, została przez PKO odrzucona. I znów odłożyłam temat na półkę.

Ale że się łatwo nie poddaję to na początku listopada, w jeden z dni roboczych (w weekendy nie było szans) ok. 10 rano zadzwoniłam na ich polską infolinię i po odczekaniu swojego Pani mnie poinformowała, że mój zwrot nie jest procedowany, gdyż moja rezerwacja nie została anulowana. Zatem grzecznie poinformowałam Panią, że przesłałam maila z prośbą o anulację Pani odrzekła, że dostali ich x tysięcy, więc nie przeszli przez wszystkie jeszcze. Tu moja frustracja delikatnie urosła. Ale wówczas mi się przypomniało, że przecież wypełniłam formularz i
mam maila potwierdzajacego "case is closed". Pani uroczo odbiła piłeczkę, że mail nie jest podpisany przez żadną osobę, więc się nie liczy :mrgreen: Wówczas już otworzyły się bramy piekieł i pięknie Pani wyjaśniłam, że chyba się nie zrozumiałyśmy.

Po tej rozmowie po dwóch tygodniach zwrot pomniejszony o 127,86 PLN był u mnie na koncie.

Może komuś z Was się przyda - Pani mnie poinformowała, że przelewy wychodzą od nich za zwroty dwa razy w miesiącu. Mi faktycznie przyszedł 16-go.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#186 PostWysłany: 11 Gru 2020 20:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
Wyszukuje Wam normalnie rezerwacje na mytripie? Ja mam 2 loty i żadnego mi nie znajduje na ich stronie wpisując nr rezerwacji i maila...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 11 Gru 2020 20:39 

Rejestracja: 24 Paź 2020
Posty: 502
Jeden mam kupiony i ten jeden mi normalnie wyszukuje.
Góra
 Profil Relacje PM off
ncn uważa post za pomocny.
 
      
#188 PostWysłany: 11 Gru 2020 20:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
Ok, udało się wejść w jedną rezerwację, druga ciągle nie działa, ale mam jeszcze jeden problem - obydwie są w TAP, niestety ani przez PNR ani przez eTicket number nie wyszukuje nigdzie tej rezerwacji - TAP, Amadeus, Saudi... Macie pomysł dlaczego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 11 Gru 2020 21:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 868
niebieski
@ncn mam tak samo; napisałem maila i na fb tapa, dam znać jak coś odpiszą
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 11 Gru 2020 21:38 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22459
Jak macie się kontaktować z TAP, to lepiej przez twittera. Odpowiadają szybciej niż z messengera.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
kubus95 uważa post za pomocny.
 
      
#191 PostWysłany: 11 Gru 2020 21:49 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1143
Loty: 40
Kilometry: 24 863
niebieski
Jak dla mnie to ostatnia rezerwacja tej firmy. Jeszcze się nie odbyła podróż a już mam nerwówkę Tap ma w głębokim zadzie klienta, a OTA pewnie jebnie prowizje za anulację, której nawet nie widać. BTW, wcześniejsze rezerwacje były wzorcowe, ale bezkontaktowe więc się nie liczą.


Ostatnio edytowany przez e-prezes, 12 Gru 2020 08:56, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#192 PostWysłany: 11 Gru 2020 21:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1259
srebrny
W sumie do TAP już pisałem w tej sprawie... napisali

Cytuj:
we have received reports of passengers with difficulties to access their reservations from agencies on our website. The situation has already been reported. For changes and cancellations we suggest that you contact your travel agency. If you need to add a service, we can do it through here.


ale bardziej zacząłem się martwić, że oprócz na stronie TAP, nie wyszukuje rezerwacji nigdzie indziej... Żeby nie było zonka przy odprawie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 13 Gru 2020 23:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 868
niebieski
@ncn @e-prezes jako, że TAP nie odpowiedział ani na maila ani na fb czy twitterze, to dzisiaj do nich zadzwoniłem. Godzina czekania, ale Pani powiedziała, że z rezerwacją wszystko ok; dostałem też od nich tickety na maila. I nadal próbują naprawić ten error z rezerwacjami od agentów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#194 PostWysłany: 15 Gru 2020 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Paź 2014
Posty: 397
Loty: 164
Kilometry: 355 175
srebrny
TAP coś poprawił dzisiejszej nocy. Rezerwacja zrobiona w ostatnią sobotę przez mytrip jest od dzisiaj widoczną w TAP.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#195 PostWysłany: 15 Gru 2020 11:07 

Rejestracja: 24 Kwi 2020
Posty: 4
Panna Anna napisał(a):
Ale że się łatwo nie poddaję to na początku listopada, w jeden z dni roboczych (w weekendy nie było szans) ok. 10 rano zadzwoniłam na ich polską infolinię i po odczekaniu swojego Pani mnie poinformowała, że mój zwrot nie jest procedowany, gdyż moja rezerwacja nie została anulowana.
Podaj proszę tel na infolinię polską


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 15 Gru 2020 15:29, edytowano w sumie 1 raz
Skrócenie cytatu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#196 PostWysłany: 15 Gru 2020 20:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 868
niebieski
@front242p jeżeli angielski to nie problem, to można do nich zadzwonić za darmo przez viber na infolinię w języku Szekspira
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 16 Gru 2020 01:22 

Rejestracja: 14 Kwi 2016
Posty: 5
Czy możecie podpowiedzieć czy mogę coś jeszcze teraz w tej sprawie zrobić? Przyznaję że to trochę zaniedbałem i naiwnie czekam na zwrot/w zasadzie już zrezygnowałem. Ale widzę że niektórym się udało.

Bilety kupione w styczniu. TAP na Azory. Lot w kwietniu. Odwołany.
3 osoby/1900 zł łącznie.

Wypełniłem u nich formularz na stronie, potem czekałem. 23 kwietnia dostałem długiego maila potwierdzającego odebranie formularza "we have now received your query concerning cancellation. bla bla bla"

Tego samego dnia wysłali drugi mail o treści:

"Your flight with booking number XXXXXX, has now been cancelled due to the unforeseen event.
We will send a refund application to the airline. If the request is granted by the airline we will process your refund. The money will be refunded to the original form of payment.
bla bla bla."

W maju i czerwcu następne maile że mają dużo pracy i się nie obrabiają a od września 2 x w miesiącu maila o takiej treści:

Jest to stan na dzień dzisiejszy dla zamówienia XXXXXX



1. Numer rezerwacji: XXXXX

Otrzymano prośbę o zwrot pieniędzy
Otrzymaliśmy Twoją prośbę o zwrot pieniędzy.

Wniosek o zwrot pieniędzy skierowany do TAP Portugal
Zwróciliśmy się do linii lotniczej z prośbą o zwrot pieniędzy.
Oczekiwanie na przetworzenie wniosku przez TAP Portugal
Ukończono realizację prośby o zwrot pieniędzy
Będziemy wysyłać Ci aktualizacje stanu zaawansowania zwrotu pieniędzy 1. i 15. dnia każdego miesiąca, dopóki zwrot nie zostanie sfinalizowany. Taka wiadomość e-mail będzie zawsze zawierać najnowsze informacje.

Pogrubione to elementy które się odbyły.
No i tyle. Mogę coś jeszcze zrobić? Nigdy nie udało mi się dodzwonić. W sumie to już nie wiem nawet na jaki numer dzwoniłem.

Coś podpowiecie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#198 PostWysłany: 16 Gru 2020 10:01 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11334
Loty: 481
Kilometry: 756 212
Zadzwonić do TAP i spytać czy dokonali zwrotu za twoją rezerwację.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 21 Gru 2020 22:02 

Rejestracja: 14 Kwi 2016
Posty: 5
Dzięki za podpowiedź co zrobić.

Ale nie zdążyłem się jeszcze za to zabrać jak dostałem dziś maila o takiej treści.

We have now processed your refund of 1794 PLN.
The funds should reach your account within 3-5 business days.

Co prawda zapłaciłem za ten bilet 1933 PLN więc potrącili sobie 139 zł ale i tak jestem szczęśliwy, że po takim czasie w ogóle coś dostanę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#200 PostWysłany: 22 Gru 2020 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 189
Loty: 51
Kilometry: 82 228
Również dostałem informacje o przyznaniu zwrotu a właśnie chciałem do nich dzwonić. Lot miał się odbyć 3 maja.

Hi Lukasz,


We have now processed your refund of 686.99 PLN.

The funds should reach your account within 3-5 business days.


Zapłaciłem za bilety 826,99zł‬
_________________
Instagram: https://www.instagram.com/lousylucky/?hl=pl

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 392 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group