Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Infolinia Lufthansa: 48 22 512 3917
Poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
Sobota, niedziela, święto 08:30 - 17:00

Nr niemieckiej infolinii: +49 69 86799799


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3013 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151  Następna
Autor Wiadomość
#2961 PostWysłany: 12 Maj 2024 15:43 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22841
https://www.lufthansa.com/us/en/local-p ... rvice-plan

Customers who make a reservation through Lufthansa’s online booking channels (i.e. lufthansa.com, weflyhome.com and generationfly.com) may cancel their reservation without penalty up to 24 hours after the reservation is made, if the reservation was made seven days or more prior to the flight’s departure.
Góra
 Profil Relacje PM off
jaras724 uważa post za pomocny.
 
      
Wakacje: Ateny i grecka wyspa Egina z Katowic za 382 PLN (loty + prom) Wakacje: Ateny i grecka wyspa Egina z Katowic za 382 PLN (loty + prom)
8 dni na Zanzibarze za 2903 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami 8 dni na Zanzibarze za 2903 PLN. Loty z dużym bagażem z Warszawy + hotel ze śniadaniami
#2962 PostWysłany: 12 Maj 2024 16:43 

Rejestracja: 09 Lut 2015
Posty: 183
Loty: 398
Kilometry: 541 730
niebieski
jaras724 napisał(a):
A z ciekawości - za ten odcinek busem wpadają osobne mile/punkty?

Robiłem taki odcinek z MUC do NUE busem LH express i wpadło mi tylko 120 mil, ale żadnych punktów ani punktów kwalifikujących niestety..
Ale już za przejazd pociągiem IC NUE - FRA normalnie wszystko jak za przelot.
Góra
 Profil Relacje PM off
jaras724 uważa post za pomocny.
 
      
#2963 PostWysłany: 13 Maj 2024 16:43 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22841
Tryb podróży włączony: z radością ogłaszamy nową współpracę z @Meta!
Po raz pierwszy linia lotnicza zaoferuje dostęp do gogli wirtualnej rzeczywistości Quest 3 podczas lotu. Wspólnie wyposażymy wybrane loty do ekskluzywnego przypadku testowego dla klientów nowego pakietu Allegris Business Class Suite.

Image

https://twitter.com/lufthansa/status/17 ... 9357732922
Góra
 Profil Relacje PM off
abelincoln lubi ten post.
 
      
#2964 PostWysłany: 13 Maj 2024 16:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1540
złoty
...znaczy się w bydlęcym C LH (2-2-2) będą rozdawać gogle by pasażerowie mogli sobie wyobrazić, że lecą w Allegris ? :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#2965 PostWysłany: 18 Maj 2024 15:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 11065
HON fly4free
Nowe "safety video":

Góra
 Profil Relacje PM off
bim-bam lubi ten post.
 
      
#2966 PostWysłany: 19 Maj 2024 08:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2019
Posty: 615
Loty: 159
Kilometry: 299 383
srebrny
plus za pokazanie jak zakładać maskę robiąc to z maską oraz fizyczne nadmuchiwanie kamizelki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2967 PostWysłany: 19 Maj 2024 13:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 881
Loty: 282
Kilometry: 466 866
srebrny
Chciałem pochwalić LH za przyzwoite podejście do awaryjnej sytuacji.
Śmierć w rodzinie. (Wujek). Kontakt telefoniczny na infolinię. Konsultant poprosił o przesłanie aktu zgonu przez formularz i ponowny kontakt.
https://www.lufthansa.com/xx/de/support/upload
Opcje do wyboru: zwrot pieniędzy lub zmiana biletu bez opłaty za zmianę, ale z dopłatą różnicy w cenie biletu.
Kasa na koncie po 3 dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#2968 PostWysłany: 20 Maj 2024 23:39 

Rejestracja: 24 Maj 2013
Posty: 340
Loty: 147
Kilometry: 315 845
niebieski
Ja jednak lekko zawiodłem się lotami Lufą.
Czesto wchodząc do samolotu idę 'w kimę', oczywiście potem zaczyna biegać serwis, podający posiłki czy napoje.
No i tu pewnie zacznie sie dyskuja bo nie każdy chce by go budzić, ale czy to Qatar, czy China Airways/ Turkisch inne loty - zawsze Panie jakoś mnie może nie na siłe budziły - ale dawały znać że podają posiłek i czy nie chce. Tutaj się przebudziłem jak pasażerowi obok podawali - i ku mojemu zaskoczeniu zostałem olany i potem musiałem zawracać Panią by podała mi posiłek.

Zreszta na jednym locie mieli jakiś fuckup i zamiast rozdawać ciepłe posiły z wózków nosiły go z tylu samolotu do pasażerów na tackach.

Kolejna sytuacja , która może też rozgrzeje niektóre głowy tutaj to potrafkowanie pasażerów economy jak 'odpady'
Była jakas sytuacja że musieli udzielić pomocy jednej z pasażerek, zawineli ja na koniec samolotu i podawali jej tlen, akcja trwała ze 2h ( na 11h lotu), było to około 5-7 godziny lotu
Po czym następuje informacja po 9h, że w związku z emegrncy sitejszyn w samolocie która miała miejsce, ciepłe posiłki nie będą rozdawane klasie economy - dostaliśmy tylko batonika i wodę do picia - jak na 11h lotu to słaby był ten koniec w wykonaniu Lufy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2969 PostWysłany: 20 Maj 2024 23:56 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 8123
HON fly4free
@szpaczny: w sytuacji IME załoga czasem wręcz musi z różnych względów zakłócić normalny bieg serwisu i to nie ma nic wspólnego z klasą Y; wierz mi że podobna sytuacja może mieć miejsce też w C itp. Jednak życie czy zdrowie ludzkie jest ważniejsze od ewentualnego głodu - sam przyznajesz że akcja trwała długo, w połowie lotu, z tyłu - mogło w związku z tym nie być możliwości normalnego przygotowania posiłków zwłaszcza, że załoga skoro była zaangażowana w IME nie odpoczęła przepisowo w trakcie lotu itd. Tobie się może wydawać, że podanie drugiego posiłku na ciepło to pryszcz, skoro lot trwa 11 h, ale to jest dość skomplikowana operacja logistycznie dla zwykle ze 200 czy czasem więcej osób i potrzeba na nią czasu, przestrzeni i logistyki.
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#2970 PostWysłany: 21 Maj 2024 16:02 

Rejestracja: 15 Maj 2024
Posty: 4
-- 21 Maj 2024 16:02 --

Hej.

Mam pytanko o opcje bid for upgrade.

Mam wykupiony przez stronke LH bilety WRO - MUC - JFK. Lece 2 czerwca a powrot 10 czerwca. Zastanawiam sie nad upgradem z economy do biznes poprzez licytacje na przelot MUC - JFK.
Gdy w tym momencie wchodze na strone z licytacja to mam wybor wszystkich czterech odcinkow podrozy.

Czy moge zrobic oferte na upgrade na przelot do USA a potem zlozyc kolejna oferte na ewentualny upgrade na przelot powrotny? Czy wszystkie pferty musze zlozyc jeszcze przed pierwszym lotem?

-- 21 Maj 2024 16:02 --

Hej.

Mam pytanko o opcje bid for upgrade.

Mam wykupiony przez stronke LH bilety WRO - MUC - JFK. Lece 2 czerwca a powrot 10 czerwca. Zastanawiam sie nad upgradem z economy do biznes poprzez licytacje na przelot MUC - JFK.
Gdy w tym momencie wchodze na strone z licytacja to mam wybor wszystkich czterech odcinkow podrozy.

Czy moge zrobic oferte na upgrade na przelot do USA a potem zlozyc kolejna oferte na ewentualny upgrade na przelot powrotny? Czy wszystkie pferty musze zlozyc jeszcze przed pierwszym lotem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2971 PostWysłany: 21 Maj 2024 16:55 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 334
niebieski
@Kamiloos możesz
Góra
 Profil Relacje PM off
Kamiloos uważa post za pomocny.
 
      
#2972 PostWysłany: 22 Maj 2024 14:28 

Rejestracja: 27 Lip 2023
Posty: 109
Dzisiaj spore zawirowania miała Lufa w Poznaniu, wczoraj wieczorem nie przyleciał rejs z FRA, a podstawiony pod te rotacje był E190 Air Dolomiti chyba pierwszy raz, doleciał niestety dopiero przed południem. Natomiast A319 z MUC coraz częściej podmieniany jest na A320 (też w wersji neo) i tak było dzisiaj z rana.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2973 PostWysłany: 24 Maj 2024 09:25 

Rejestracja: 09 Paź 2019
Posty: 36
Kilka raz już zmieniałem rezerwację w LH, ale przeważnie robiłem to od razu jak przychodził mail o zmianach.

Cytuj:
We have had to make some adjustments to our flight schedule, which directly affect your reservation.

Please review the new itinerary and choose one of the options below.

Your response is requested by Monday 08 July 2024 to avoid a possible cancellation of your booking.

Please accept our sincere apologies.


Czy rzeczywiście decyzję musze podjąć do 8 lipca? Wydaje mi się, że kiedyś zwlekałem z akceptacją i mogłem to zrobić po takiej dacie ale chciałbym się upewnić czy ktoś odkładał to do końca? Wylot w grudniu 2024.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2974 PostWysłany: 24 Maj 2024 09:35 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6399
HON fly4free
tak, parę razy zwlekałem z decyzją do niemal samego końca
kiedyś konsultant powiedział mi, że tak do 3 dni przed terminem jest bezpiecznie
Góra
 Profil Relacje PM off
konradb90 uważa post za pomocny.
 
      
#2975 PostWysłany: 24 Maj 2024 12:36 

Rejestracja: 08 Lip 2012
Posty: 31
Hej, pewnie temat już był nieraz wałkowany, ale przeglądając ok 10 stron wstecz nie znalazłem odpowiedzi.
Lecę pierwszy raz Lufthansa, zawsze korzystałem z linii wizz badź ryanair.

Kupiłem bilety na lot 10 - 17 czerwca z Poznań - Gran Canaria w klasie Economy Light.
Lecimy z dzieckiem 2,5 lat.

Czy trzeba kupić miejsca aby siedzieć obok siebie? Czy system rozrzuca nas po całym samolocie?
Kolejna kwestia to na powrocie jest 40 minut na przesiadkę w Monachium.
Co jeśli nie zdążymy? Darmowe przebookowanie biletu na następny dzień?
Czy możemy liczyć na jakiś hotel?

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2976 PostWysłany: 24 Maj 2024 12:38 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22841
1. nie. nie
2. Polecicie następnym możliwym dniu
3. Jak lot będzie następnego dnia, tak
Góra
 Profil Relacje PM off
Inspektor Gadżet lubi ten post.
 
      
#2977 PostWysłany: 24 Maj 2024 12:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 881
Loty: 282
Kilometry: 466 866
srebrny
1. Będziecie siedzieć koło siebie.
2. Zmiana biletu na najbliższy lot. (Najlepiej samemu w aplikacji).
Najbliższy lot nie znaczy następny dzień, choć może.
Hotel i taxi dostaniecie w razie potrzeby w centrum obsługi LH na lotnisku. ( Service Center)
Góra
 Profil Relacje PM off
Inspektor Gadżet lubi ten post.
 
      
#2978 PostWysłany: 24 Maj 2024 13:04 

Rejestracja: 08 Lip 2012
Posty: 31
Lądujemy o 21:35 w Monachium, wylot z Monachium o 22:15

Więc raczej następny dzień
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2979 PostWysłany: 24 Maj 2024 13:14 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 8123
HON fly4free
Hotel w takich sytuacjach czasami można też sobie samemu też zarezerwować / wybrać już w apce.
Góra
 Profil Relacje PM off
Inspektor Gadżet lubi ten post.
 
      
#2980 PostWysłany: 24 Maj 2024 13:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 881
Loty: 282
Kilometry: 466 866
srebrny
Ja bym się na zapas nie martwił. Sprawdź historię swojego lotu we flightradar, będziesz mieć jakiś ogląd na szansę wtopy.
Góra
 Profil Relacje PM off
Inspektor Gadżet lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3013 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group