Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 20 Lis 2015 17:02 

Rejestracja: 19 Lis 2015
Posty: 5
Witam, zamówiłem bilety na bahn.de przechodzę wszystkie etapy poprawnie wszystko ok, zbliżam się do płatności na końcu, klikam KUP TERAZ: i po tym wyskakuje mi strona z błędem i tekstem: Wystąpił błąd, zapłata kartą kredytową nie powiodła się.
Pomyślałem, że to jakiś błąd systemu więc próbuje jeszcze raz. Doszedłem do tego samego momentu i znowu wyskoczyło mi to samo. Wchodzę po tym na strone mojego konta, a tam dwukrotnie skasowana ta suma, ale oczywiście rezerwacji żadnej ani nic. Czy miał ktoś taką sytuację? Co robić w takiej sprawie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Loty do Alicante w megacenie od 160 PLN❗🔥 Zamień kiepską pogodę na słońce Costa Blanca ☀️😎 Loty do Alicante w megacenie od 160 PLN❗🔥 Zamień kiepską pogodę na słońce Costa Blanca ☀️😎
🌊 Tydzień all inclusive w Marsa El Alam 🌴 4* hotel nad laguną za 1738 PLN 🌊 Tydzień all inclusive w Marsa El Alam 🌴 4* hotel nad laguną za 1738 PLN
Offline
#2 PostWysłany: 20 Lis 2015 17:08 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1913
niebieski
Skontaktowac sie z bahn.de?

Albo z band.de - bo w sumie nie wiem gdzie kupowales.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 20 Lis 2015 17:09 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25321
Nie lepiej się spytać bahn.de? :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 20 Lis 2015 17:19 

Rejestracja: 19 Lis 2015
Posty: 5
właśnie kontaktowałem się i udało mi się z babką po angielsku dogadać, ale mówiła takim dość łamanym angielskim i coś tam wydukała, że niby jakieś błędy wyskakują i pieniądze powinny wrócić do kilku dni, ale chce się upewnić czy ktoś już nie miał takiej podobnej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 20 Lis 2015 17:21 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25321
Czasami tak się zdarza. Jeżeli tak ci powiedziałam, to poczekaj kilka dni, i dostaniesz kasę z powrotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 20 Lis 2015 17:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lis 2015
Posty: 1626
niebieski
W niektórych bankach pomaga kontakt z infolinią - albo sami zwalniają blokadę, albo wyjaśniają sytuację ze sprzedającym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group