Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 163 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 30 Sty 2022 01:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1247
Loty: 163
Kilometry: 264 413
Ostrzeżenia: 1
niebieski
czyli o posiłki czy 125?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 30 Sty 2022 17:47 

Rejestracja: 16 Wrz 2017
Posty: 84
Tylko posiłki.

https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... re-delay-1

"If an airline expects that your flight will be delayed beyond the scheduled departure time, you are entitled to meals and refreshments, in proportion to the waiting time, and 2 free telephone calls, emails or faxes. The point at which you are entitled to these rights depends on the length of the delay and distance of your flight as follows:

a delay of two hours or more for flights of 1,500km or less
a delay of three hours or more for intra-Community flights of more than 1,500km and for all other flights between 1,500 and 3,000km
a delay of four hours or more for all other flights"

"If assistance is not offered and you paid for your own meals and refreshments, the airline should reimburse you, provided the expenses were necessary, reasonable and appropriate."
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 30 Sty 2022 18:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1247
Loty: 163
Kilometry: 264 413
Ostrzeżenia: 1
niebieski
A ja głupi poszedłem do saloniku :P
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 30 Sty 2022 18:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2076
Loty: 513
Kilometry: 796 207
platynowy
Przysluguje rowniez odszkodowanie w wysokosci 50% kwoty odpowiedniej dla danego typu podrozy (€250 dla lotow do 1500km) - czyli €125.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off  
 
#145 PostWysłany: 30 Sty 2022 20:40 

Rejestracja: 16 Wrz 2017
Posty: 84
@p.wl to nie jest tylko przy re-routing'u?
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 30 Sty 2022 20:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2076
Loty: 513
Kilometry: 796 207
platynowy
Zawrocenie samolotu i ponowny start mozna by spokojnie uznac za re-routing .
Przede wszystkim chodzi o wystapienie opoznienia (tech delay) w dotarciu do celu podrozy.
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze warto sie w takiej sprawie kontaktowac z przewoznikiem.
Znalazlem wlasnie korespondencje z VIII 2013, kiedy to po opoznieniu 2h10min na trasie DUB-MUC-FCO (lot MUC-FCO skasowany tuz przed boardingiem i zmieniony na kolejny MUC-FCO 2 godziny pozniej) LH bez problemu wyplacila €125.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 30 Sty 2022 21:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1247
Loty: 163
Kilometry: 264 413
Ostrzeżenia: 1
niebieski
no to był re-reouting bo wlasnie mnie zawrocono, a potem ponownie wystartowalsimy tylko innym samolotem. dobra napsialem do Swiss, na polskiego maila zobaczymy co odpisza.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#148 PostWysłany: 09 Lut 2022 00:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1247
Loty: 163
Kilometry: 264 413
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Czy jak Swiss nieuwzględnił tej reklamacji wskazujac, ze byla awaria zagrazajaca bezpieczenstwu, to ogolnie to ULC czy jeszcze wchodzic z nimi w dyskusje
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 09 Lut 2022 06:36 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2732
srebrny
Nie ma sensu wchodzić w dalsze dyskusjez ale też ULC niewiele pomoże, bo już się nie zajmuje takimi sprawami.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 13 Kwi 2022 19:42 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2823
platynowy
Ja to muszę pochwalić SWISS za w zeszły tydzień
WAW-ZRH-BRU-ZRH-WAW.

Na dzień dobry na bramce skan BP czerwone się świeci oho zmiana miejsca a miałem w awaryjnym, grr,
ale nie miłe panie informuje mnie o upgrade do C WAW-ZRH (Helvetic) ;) joker od ucha do ucha

Pora śniadaniowa, byłem już po 3 salonikach, także to śniadanie to tak na siłę zjadłem.
Szampan, do śniadania jak najbardziej dolewki 2 razy się pytał czy sobie życzę:),
ale stwierdziłem ze chce szwajcarskiego crafta był w karcie tej ogólnej.
Ponieważ nie było to przyniósł mi co innego, tego w karcie zaś nie było:)

Całkiem przyjemny ten serwis, wychodzimy z samolotu jako pierwsi, a tu jeszcze busik dla C podstawiony:)
zabrakło tylko czerwonego dywanu:) , no pierwszy raz mnie podwozili czymś innym niż autobusem.
6h na przesiadkę, salonik w ZRH, podzieli z powrotem na Business i Senator (ale o tym to może gdzie indziej)

6h dłużyło się niemiłosiernie mimo 3 saloników:)
Pora na lot ZRH-BRU, wszyscy już w samolocie siedzimy, już powinien byś start 5, 10, 20 minut,
kapitan mówi o problemach z maszyną oho już nie jest fajnie spóźnię nie na kolacje do Sheratona :lol: w BRU:)
dobra w sumie już to mam to dupie bo jestem opity i obżarty, bylebyśmy dzisiaj wylecieli,
ja jutro wracam rano na tej samej trasie, nie uśmiech mi się tu garować.

Potrzymali nas 50 minut w samolocie, po czym zmieniamy maszynę którą podstawiają obok, w 1h15 ogarnęli wszystko, duży plus. Opóźnienie łącznie wyszlo1:30
Ale to nie koniec, już w zmienionej maszynie podchodzi do mnie szefowa pokładu, i pyta MR C.?? a ja i owszem czy wszystko w porządku??
ja oczy wybałuszam :shock: o co jej chodzi, za dużo czekoladek ze Swissa wyniosłem:) a ona bardzo mnie przeprasza za opóźnienie i zamieszanie :), szczęka mi opada.
Myślę co ja qr..eurodeputowany jestem:), niew wiem czy to ze jak jako jedyny z PL byłem wepchnięty miedzy szwajcarska/francuską/belgijska nacje czy to mój status SEN.
Z powrotem znów 1h w samolocie na płycie w ZRH ale to spowodowane strajkiem kontrolerów z Polski.

Bardzo pozytywne odczucia co do obsługi, serwisu, podmiany samolotu.


Załącznik:
IMG_20220409_104536.jpg

Załącznik:
LX.jpg

Załącznik:
IMG_20220409_122702.jpg

Załącznik:
IMG_20220410_204633__01.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
16 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#151 PostWysłany: 13 Kwi 2022 20:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1292
Loty: 255
Kilometry: 459 938
złoty
@kacper451 Był tu taki jeden, który dość podobnie relacjonował swoje podróże: klasa biznes, Swiss, czekoladki - wszystko się zgadza. :D
Góra
 Relacje PM off
10 ludzi lubi ten post.
 
 
#152 PostWysłany: 25 Kwi 2022 14:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 774
Loty: 130
Kilometry: 234 904
srebrny
Takie nieco spóźnione info z newslettera na temat masek w linii Swiss:
SWISS to gradually lift mask-wearing requirement on board
Following a decision by the Swiss Federal Council, masks no longer need to be worn on Swiss public transport effective 1 April 2022. In view of this, SWISS will be gradually lifting its mask-wearing requirement for passengers and crew members aboard its flights. Masks will still need to be worn, however, on flights if required by the country of destination. SWISS passengers will be advised of the applicable mask-wearing provisions in advance of their flight.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off  
 
#153 PostWysłany: 29 Kwi 2022 01:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 909
Loty: 483
Kilometry: 528 103
srebrny
Chciałem się podzielić miłym zaskoczeniem z lotu liniami Edelweiss (bilet na LX) - 4h lot na Teneryfę 3 x serwis na pokładzie w tym raz ciepły, całkiem dobry posiłek (alkohol płatny ale na koniec lotu - obsługa sprzedaje i zapisuje na kartce wszystkie zamówienia po numerze siedzenia). Trochę się obawiałem, że lot będzie mocno czarterowy ale było na prawdę dobrze! Samolot też przyzwoity, stewardzi non-stop biegają i coś przynoszą lub sprzątają a w razie potrzeby zawsze przyniosą dodatkowe napoje poza serwisem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
Wintermute uważa post za pomocny.
 
 
#154 PostWysłany: 29 Kwi 2022 04:02 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 216
niebieski
Potwierdzam, Edelweiss i Swiss to porządne linie, leciałam wiele razy i dobry serwis.

Btw podczas pandemii grzecznie i szybko zwracali za anulowane loty.
_________________
Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Relacje PM off  
 
#155 PostWysłany: 29 Kwi 2022 22:05 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 881
srebrny
@karder dzięki za info bo akurat za parę dni mam taki sam lot i bałem się ze będzie bieda jak w Eurowingsie
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 30 Kwi 2022 11:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 909
Loty: 483
Kilometry: 528 103
srebrny
@Wintermute napisz jak było u Ciebie. To był mój pierwszy lot bez maseczki - nie do końca zrozumiałem czy nie trzeba juz nosić w Edelweiss czy po prostu wszyscy maja ten wymóg gdzieś.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#157 PostWysłany: 30 Kwi 2022 20:21 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 881
srebrny
Na ich stronie widziałem info ze w zasadzie maseczki nie są wymagane. Jest też info o darmowym kateringu ale wiemy ze rzeczywistość lubi się mocno różnić od tego co się czyta. Dam znać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#158 PostWysłany: 08 Maj 2022 13:26 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 881
srebrny
Skoro już jestem po to mogę potwierdzić w pełni info @karder o Edelweiss. Tak że nie potrzeba ani własnych kanapek ani kupować wody przed lotem. Zarówno Edelweiss jak i Swiss nie wymagają już maseczek. Przynajmniej na lotach europejskich.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#159 PostWysłany: 08 Maj 2022 13:50 

Rejestracja: 22 Gru 2012
Posty: 114
niebieski
Swiss od 25 maja będzie miał w swojej ofercie nową klase Premium Economy na lotach do BKK. Cena ok 2x niż Economy(swoją drogą całkiem spoko) na trasie WAW-BKK.
Wygląda dobrze, będę testował za ok miesiąc jeśli nie znajde tańszej biznes klasy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#160 PostWysłany: 23 Maj 2022 21:04 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 203
niebieski
Dzisiaj miłe zaskoczenie na infolinii bo bez problemu zmienili mi terminy lotu przy rezerwacji kupionej przez OTA. Żaden lot nie było odwołany.
Opłaciłem tylko opłatę za zmianę (40CHF).
Góra
 Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
 
 [ 163 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group