Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 26 Mar 2025 15:51 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4240
platynowy
mucha napisał(a):
Lot KTW-WAW-TBS i anulowany drugi odcinek na 5tyg przed lotem. Tego dnia LO nic do TBS nie ma więc proponują lot dzień przed lub dzień po co mi wyjątkowo nie odpowiada. Konsekwentnie odmawiają zmiany na inne linie a są w tym dniu dostępne loty LO+LO+LH, LO+A3+A3, LO+TK+TK itp.

marek2011 napisał(a):
U mnie niedawno w przypadku odwołania z wielotygodniowym wyprzedzeniem odcinka z rezerwacji i to krajowego nie zrobiłem nic wcześniej, na mniej niż 24 h przed wylotem, system pozwolił na mocno dowolne zmiany planu podróży w oryginalnej dacie, w tym też nieruszonego odcinka LO, na LH/TK itp., co bez problemu uczyniłem i poleciałem do celu kompletnie inną trasą. Bilet wprawdzie z automatu się nie wystawił po zmianie rezerwacji on-line, ale po telefonie agent LO bez problemu ticketował to, na co zmieniłem. Oczywiście trudno przewidzieć czy za każdym razem i w każdej konfiguracji tak to zadziała, ale to jest jakieś rozwiązanie jeśli jesteś wystarczająco flex in case.

Wielokrotne prośby przez formularz nic nie dawały, ale zgodnie z tym co napisał @marek2011 na 24h przed wylotem (a w zasadzie nawet jeszcze wcześniej) mogłem samodzielnie zmienić na stronie na alternatywne loty, w moim przypadku system zaproponował KTW-WAW-MUC-TBS (LO+LO+LH). Bilet się z automatu nie wystawił, po interwencji na infolinii bilet przyszedł (chociaż proste to nie było, musieli konsultować z wyższą instancją).
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Podróż do w Brazylii za 3642 PLN 🇧🇷 Loty do Rio de Janeiro, noclegi ze śniadaniami w hotelu + auto 😍 Podróż do w Brazylii za 3642 PLN 🇧🇷 Loty do Rio de Janeiro, noclegi ze śniadaniami w hotelu + auto 😍
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
#142 PostWysłany: 26 Mar 2025 18:00 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 1138
Loty: 341
Kilometry: 691 144
złoty
Mocne ;) Problem w tym, że nie dla każdej podróży można iść tak po bandzie, bo pojawiają się dodatkowe ryzyka.
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 27 Mar 2025 22:46 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25184
Wkurzające jest to, ze dzwonisz, dopytujesz o przebukowaniu na inne linie, dostajesz negatywne i zarazem durne odpowiedzi ze nie da się, a po jakimś czasie inna osoba na spokojnie zmienia loty na inne linie w sojuszu.

Zwrot za zgubiony bagaż (4 dni jechał z Warszawy do egzotycznego Luksemburga) dostałem dziś, a odpowiedz za reklamację z 14/2 (z prośbą o przebookowanie na inny lot *A) do dziś nie dostałem.

No nić, poczekam chwilę, liczę ze dostanę coś z customer goodwill od nich (w milach/voucher) a jak nie, to będą kolejne kroki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 18 Kwi 2025 11:00 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25184
Oczywiście na moją reklamację olali, brak goodwill customer, czyli jakieś mile za brak odpowiedzi na poprzedą reklamację z 14/2, za zagubiony bagaż.

Chociaż hitem jest podpis "specjalisty" dział reklamacji, bez nazwiska.

Załącznik:
lot_bycie_burakiem.jpg
lot_bycie_burakiem.jpg [ 72.17 KiB | Obejrzany 480 razy ]


Więc teraz sprawa zostanie skierowania do mediów oraz do sądu.

A jeszcze lepsze, mail wysłany z no_reply więc nie będę mógł się odwołać oraz nie wspomnę, ze nawet nie podali moje imie, w Szanowny panie....

Załącznik:
lot_bycie_burakiem2.jpg
lot_bycie_burakiem2.jpg [ 13.15 KiB | Obejrzany 453 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Maciek737 lubi ten post.
Maciek737 uważa post za pomocny.
 
      
#145 PostWysłany: 18 Kwi 2025 13:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2014
Posty: 393
niebieski
Zachowanie A3 w podobnej sytuacji lepsze:
Dwa osobne bilety z OTA, jeden rejs odwołany z powodu strajku. A3 zmienił tydzień przed KRK-ATH na WAW-ATH dzień wcześniej, odmówili zmiany na inne linie z KRK.

Wcześniej zgłosiłem taką prośbę, odpowiedzieli, że oddadzą za hotel do 60 EUR i LOT KTW-WAW. Całkiem gładko, no ale to nie była zmiana rozkładu, a siła wyższa. Mam jednak wątpliwości, czy LO poczuwałby się do fundnięcia powyższych wydatków...
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group