Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 167 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 02 Paź 2025 09:26 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 36
Podążając za wskazówkami też napisałem do Avianca czy może nie chcą uznać rezerwacji. Poniżej odpowiedź.
A dodatkowo czy ktoś rezerwował przez gotogate i jeszcze nie dostał zwrotu? GtG twierdzi, że jeszcze nie dostali hajsu od Avianci

Załączniki:
aaa.png
aaa.png [ 43.69 KiB | Obejrzany 685 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj kraj kawy, samby i piłki nożnej ⚽️☕🇧🇷 Tanie loty do Brazylii od 2089 PLN 🌎 Odkryj kraj kawy, samby i piłki nożnej ⚽️☕🇧🇷 Tanie loty do Brazylii od 2089 PLN 🌎
Fuerteventura z all inclusive 🏝️🍹 4* hotel tylko dla dorosłych z basenem za 2887 PLN Fuerteventura z all inclusive 🏝️🍹 4* hotel tylko dla dorosłych z basenem za 2887 PLN
#162 PostWysłany: 02 Paź 2025 09:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2346
Loty: 258
Kilometry: 487 529
srebrny
Tak ja kupowałem, to samo mi pisali, więc zrobiłem chargeback, początkowo Mastercard odrzucił. Napisałem odwołanie z screenem od linii że potwierdza że zwróciła z refund number. Wczoraj przyszedł mail że jednak pieniądze się znalazły, przepraszają i oddadzą. :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
wojtekp uważa post za pomocny.
 
      
#163 PostWysłany: 02 Paź 2025 09:49 

Rejestracja: 17 Mar 2025
Posty: 11
Mi Avianca zasypuje mailami, że chce oddać a nie może bo nie ma konta ale wczoraj wieczorem dostałem maila od pośrednika, więc już chyba trzeba zapomnieć o tanim locie na errorze
Cytuj:
"We're reaching out to let you know that AV- Avianca recently experienced a technical issue, which unfortunately resulted in the cancellation of your flight ticket(s).

A full refund will now be issued for the affected ticket(s).
We apologize for the inconvenience this may have caused and truly appreciate your understanding and cooperation."


Avianca dawała bon na 50 baksów, to może chociaż to od nich uda się wydębić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#164 PostWysłany: 02 Paź 2025 11:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2036
Loty: 319
Kilometry: 620 405
niebieski
Marco Manno napisał(a):
Tak ja kupowałem, to samo mi pisali, więc zrobiłem chargeback, początkowo Mastercard odrzucił. Napisałem odwołanie z screenem od linii że potwierdza że zwróciła z refund number. Wczoraj przyszedł mail że jednak pieniądze się znalazły, przepraszają i oddadzą. :)


MIalem podobnie z expedia, ktora nagle uznala, ze moj lot jest non refeund, i ogolnie oni tego lotu nie anulowali i nie nalezy mi sie zwrrot - jakiś kosmos. Bo rozmowie na chacie z Avianca okazalo sie ze moja rezerwacja nie jest anulowana tylko zawieszona z powodu braku jej oplacenia i ze platnosci nie dokonala travel agency. No to nalge expedia jednak posypala glowe popiolem jak przeslalem im screeny i jednak przepraszaja i pieniadze beda 7-10 bussiness days..
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#165 PostWysłany: 02 Paź 2025 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1659
Loty: 245
Kilometry: 518 982
platynowy
@Bajerglowa94 @mucha czy zadziało się u was coś od momentu otrzymania maili o reporcesowaniu nowej rezerwacji na starych warunkach cenowych?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#166 PostWysłany: 02 Paź 2025 18:09 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4253
platynowy
Wciąż czekam, zapytałem wczoraj o status, odpisali że przywracają rezerwacje stopniowo i mam się uzbroić w cierpliwość.

Please be informed that we are currently processing the booking of your reservation due to this extraordinary event. As we are handling multiple cases related to this issue, we are prioritizing based on check-in dates. In the coming days, you will receive an email containing the details of the new booking and instructions on how to proceed with the honorification, as communicated during the phone call on September 24, 2025.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
tunczaj lubi ten post.
 
      
#167 PostWysłany: 03 Paź 2025 16:47 

Rejestracja: 13 Sty 2018
Posty: 1217
platynowy
@tunczaj u mnie w zasadzie to samo co u @mucha z tą różnicą, że 3 dni temu dostałem maila od mytrip, że był błąd i inicjują refund, ale zakładam, że jest to wpisane w postępowanie, skoro w pierwszym mailu miałem info, że do przywrócenia biletu potrzebują nowej płatności
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 167 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group