Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 23 Sty 2012 20:10 

Rejestracja: 23 Sty 2012
Posty: 3
Witajcie,

szukałem na forum i nie doszukałem...

Pół roku temu podczas lotu WWA - IST tragiczną linią Malev uszkodzono mój bagaż. Odpadło kółko, utrudniło mi to choćby transport walizki (a wyjazd dopiero się zaczynał).

Od razu zgłosiłem fakt w punkcie bagażowym, dostałem potwierdzenie zgłoszenia po turecku, zrobiłem zdjęcia.

Po powrocie skontaktowałem się bezpośrednio z przewoźnikiem, który nakazł mi wysłać kupę papierów, których nie posiadam (np. rachunek za walizkę, którą kupiłem kilka lat temu, boarding passy, które musiałem oddać podmiotowi opłacającu mój lot).
Napisałem im o tym i od tej pory brak kontaktu.

O sprawie zapomniałem. Być może jest już za późno, jeśli tak to i tak chciałbym poruszyć temat odpowiedzialności przewoźnika za uszkodzenia bagażu rejestrowanego.

Ma ktoś jakieś doświadczenie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Poszukaj słońca w Egipcie ☀️🌴 4* hotel z all inclusive i prywatną plażą za 1833 PLN 🌊🏝️ Poszukaj słońca w Egipcie ☀️🌴 4* hotel z all inclusive i prywatną plażą za 1833 PLN 🌊🏝️
Świąteczny city break w Rzymie 🎄🏛️ Loty z Warszawy i 4⭐️ hotel za 949 PLN 🎅 Świąteczny city break w Rzymie 🎄🏛️ Loty z Warszawy i 4⭐️ hotel za 949 PLN 🎅
#2 PostWysłany: 23 Sty 2012 20:24 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
Jeśli wysłałeś zgłoszenie, to zwróć się z zapytaniem w jaki sposób została rozaptrzona ta sprawa. napisz do przewoźnika w tej sprawie.
Jak dawno było zgłoszenie?

PS
Warto zwrócić uwagę na regulaminy przewozu: dość często są w nich zastrzeżenia, że przewoźnik nie bierze odpowiedzialności za pewne typy uszkodzeń bagażu : urwanie odstających części i zawieszek, uszkodzenie kół, rączek itd. Sprawa jest dyskusyjna, ale nieraz sie spotkalem z tego typu zasadami odp.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 23 Sty 2012 20:37 

Rejestracja: 23 Sty 2012
Posty: 3
Mój mail był 17/10, a ich odpowiedź 26/10:

Cytuj:
Dear Mr (..)

We acknowledge receipt of your claim and we express our sincere apologies for the inconvenience.

Within the legal possibilities open to us we wish to do our best to finalize this matter as soon as possible, and hopefully, to your satisfaction.

In the first review of your claim we have found that the following documents are missing:

(1 ) Damage Report , the original one

(2 ) Boarding Pass/es

( 3) Baggage Tag/s

(4 ) Receipt of the damaged/replaced bag

(5 ) Name, address, IBAN, SWIFT codes of your bank and your account number and home address

We kindly ask you to send us the missing documents indicated above by registered mail. /Our address:Malev Claims 1476 Budapest, P.O.B. 79, Hungary/

Upon receipt of these documents your claim will be settled and we will inform you of our decision.


Yours sincerely,


Malev Claims and Complaints Office


Dopiero teraz zwróciłem uwagę, że wystarczy receipt za nowy bagaż. Ale boarding passów raczej nie uzyskam...

Który regulamin przewozu mnie obowiązuje? Jakiś ich ogólny? Bo bilet kupowany był przez polskiego pośredniko (biuro podróży).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 23 Sty 2012 21:16 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
Regulamin przewoźnika zawsze Cie obowiązuje; to gdzie kupujesz ma drugorzedne zneczenie (może mieć do ewentulanych rozliczeń przy zmianie biletu/odwołaniu).
To wyślij im rachunek za naprawę i napisz, że oryginały BPów gdzies zgubiłeś, żeby zweryfikowali odbycie podrózy w swoim systemie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group