Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4241 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 213  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#1081 PostWysłany: 08 Lut 2016 16:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 372
Loty: 222
Kilometry: 534 436
niebieski
Jestem świeżo po kontakcie z infolinia BPH. Mam wyrobiony obrót powyżej 6500 zł. Tak jak większości przyznany voucher odejmuje mi tylko 50% ceny. Chciałem złożyć reklamacje ze po kontakcie z infolinia Ryanair uzyskałem info o ważności tylko dla jednej osoby.
Konsultantka przekazała mi ze dostali właśnie odpowiedź od ryanair że błąd leży po stronie linii i oficjalne stanowisko jest takie że mamy się skontaktować z Ryanairem telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy. Masakra-znaleźli sposób żeby wyciągnąć kasę za infolinię...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
HIT 🔥 Meksyk w supercenie ☀️ Loty do San Jose del Cabo od 1383 PLN 😊 HIT 🔥 Meksyk w supercenie ☀️ Loty do San Jose del Cabo od 1383 PLN 😊
Relaks na Kos 💙 5* Blue Lagoon Resort z all inclusive i aquaparkiem za 2619 PLN Relaks na Kos 💙 5* Blue Lagoon Resort z all inclusive i aquaparkiem za 2619 PLN
Offline
#1082 PostWysłany: 08 Lut 2016 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2012
Posty: 554
Loty: 4
Kilometry: 4 702
niebieski
@szczotek99 Z infolinią Ryanair czy BPH?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1083 PostWysłany: 08 Lut 2016 17:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
oficjalne stanowisko jest takie że mamy się skontaktować z Ryanairem telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy.


Tja jasne - żeby jeszcze zarobili na infolinii :D jutro piszę reklamację do Ryanaira przez ich formularz kontaktowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1084 PostWysłany: 08 Lut 2016 17:43 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2910
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
aarongeru napisał(a):
Konsultantka przekazała mi ze dostali właśnie odpowiedź od ryanair że błąd leży po stronie linii i oficjalne stanowisko jest takie że mamy się skontaktować z Ryanairem telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy. Masakra-znaleźli sposób żeby wyciągnąć kasę za infolinię...


Bez jaj, kartę wydało BPH a nie Ryanair i to oni powinni być odpowiedzialni za niedopełnienie warunków umowy. Nie uśmiecha mi się dzwonić na ryanairowe audiotele, żeby tylko wyprostować sprawę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1085 PostWysłany: 08 Lut 2016 17:47 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
1000% racji wg mnie nikt z nas obecnie nie powinien dzwonić do FR tylko do banku i może ilość zgłoszeń wymusi na nich działanie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1086 PostWysłany: 08 Lut 2016 18:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Cytuj:
Bez jaj, kartę wydało BPH a nie Ryanair i to oni powinni być odpowiedzialni za niedopełnienie warunków umowy. Nie uśmiecha mi się dzwonić na ryanairowe audiotele, żeby tylko wyprostować sprawę.


Cytuj:
1000% racji wg mnie nikt z nas obecnie nie powinien dzwonić do FR tylko do banku i może ilość zgłoszeń wymusi na nich działanie


Reklamacje można złożyć tutaj:
http://frd.ie/help/

I nie ma co się tak wkurzać, ale niestety takie są zapisy regulaminowe tego programu. Jeżeli uważamy, że to Bank w tej sytuacji jest adresatem reklamacji to powinniśmy udowodnić, że regulamin jest niezgodny z powszechnie obowiązującymi normami prawnymi. A tak używając tej karty przyjmujemy i akceptujemy warunki regulaminu a w nim jest:

Cytuj:
W przypadku reklamacji dotyczących ilości punktów, dokonanych transakcji lub związanych z funkcjonowaniem karty, prosimy o kontakt z Bankiem BPHS.A. W takim przypadku reklamacje będą rozpatrywane według ogólnych zasad dotyczących reklamacji, opisanych w Rozdziale VII Regulaminu wydawania i używania Kart kredytowych Banku BPH S.A.


Nasza reklamacje nie dotyczą ilości punktów - zostały prawidłowo naliczone przez bank - nawet w treści maila z otrzymanym voucherem mamy prawidłową informację co do ilości zdobytych punktów
Nasza reklamacja nie dotyczy transakcji związanych z naszą kartą
Nasza reklamacja nie dotyczy funkcjonowania karty, bo normalnie działa i można nią robić zakupy w sklepach.

Cytuj:
Inne reklamacje powinny być kierowane na adres Ryanair.


A zatem musimy wysyłać reklamacje do Ryanaira do czego wszystkich serdecznie zachęcam :)
Na marginesie organizatorem tego programu punktowego jest Ryanair, a przez BPH jest współzarządzany
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1087 PostWysłany: 08 Lut 2016 18:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2015
Posty: 175
Loty: 226
Kilometry: 356 765
lukas63 napisał(a):
Cytuj:
oficjalne stanowisko jest takie że mamy się skontaktować z Ryanairem telefonicznie w celu wyjaśnienia sprawy.


Tja jasne - żeby jeszcze zarobili na infolinii :D jutro piszę reklamację do Ryanaira przez ich formularz kontaktowy.


nie fatyguj się :D
ja właśnie dziś dostałam odpowiedz na reklamacje dotyczaca braku numeru vouchera złozona za pomocą formularza na stronie Ryanair pod tym linkiem który podałes http://frd.ie/help/

odpowiedz z maila wklejam
i dodaje ze numer telefonu podany gdzie mnie przekierowują to numer na infolinie Banku BPH
odsylaja od Annasza do Kajfasza ,jedni do drugich.
a ja dalej numeru bonu nie mam ..nawet dla jednej osoby

Załączniki:
Przechwytywanie ryanair.PNG
Przechwytywanie ryanair.PNG [ 31.62 KiB | Obejrzany 436 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1088 PostWysłany: 08 Lut 2016 18:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Jak będą tak odbijać piłeczkę pomiędzy sobą to trzeba będzie kupić z mniejszą zniżką (a co co nie mają w ogóle vouchera w normalnej cenie) a potem trzeba będzie się zorganizować i pozew zbiorowy napisać :) albo do Samcika napisać heheh


Ostatnio edytowany przez lukas63, 08 Lut 2016 18:37, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1089 PostWysłany: 08 Lut 2016 18:32 

Rejestracja: 19 Kwi 2015
Posty: 118
Loty: 10
Kilometry: 14 782
Ja mam 4 vouchery, dwa powitalne (mój i męźa) i dwa za obrót kazdy powyźej 6500.Powitalne nie wchodza wcale, natomiast dwa ostatnie wchodzą mi dzis cały czas, niezaleznie od kierunków, odbijają tylko rozne kwoty.I moje pytanie- tylko sie nie smiejcie.Skąd wiecie,ze odlicza, jednej osobie np. 500 zł, a nie dwóm po 250?przeciez obniza cenę z sumy dla wszystkich podróżnych, przynajmniej na etapie wpisywania numerów voucherów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1090 PostWysłany: 08 Lut 2016 18:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2015
Posty: 175
Loty: 226
Kilometry: 356 765
lukas63 napisał(a):
Cytuj:
mam cyferki które po wpisaniu podczas rezerwacji obniżają koszt biletu, to że nie obniżają tak jak poprzednio to inna sprawa, co mam reklamować, że voucher zbija mi cenę o 500PLN zamiast 734PLN


Wykonaj kilka przykładowych rezerwacji to zobaczysz, że nie masz racji, gdyż obniża tylko bilety dla 1 osoby a nie do konkretnej jednostkowej kwoty (sekwencja jest ta sama). Najdobitniej będzie to podane na przykładzie zakupu najtańszych biletów, np do modlina

19 zł + 19 zł za RT dla 1 osoby
38 zł + 38 zł za RT dla 2 osób (nieprawidłowy voucher zbije cenę do 38 zł a nie do 0)


Magda1234 napisał(a):
Mój voucher ewidentnie jest dla jednej osoby (a powinien dla 2), sprawdzałam rezerwując jakieś loty za grosze - też obniżał (redukował) cenę tylko jednego biletu. Wysłałam maila do BPH z prośbą o wyjaśnienie. Mam nadzieję, że rozwiążą problem globalnie.


@makra2 zacytuje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1091 PostWysłany: 08 Lut 2016 18:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 372
Loty: 222
Kilometry: 534 436
niebieski
Ja właśnie napisałem rozmawiałem z Konsultantka Ryanair przez czat. Powiedziała, że nie dostała żadnej informacji że błąd leży po ich winie. Mam kontaktować się znów w dniu jutrzejszym...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1092 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:29 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 846
niebieski
Chat z konsultantką Ryanair:

Odpowiedzi konsultantki na pytanie o voucher dla dwójki za 6500zł:

"Vouchery wystawiane są one przez BPH, więc jeśli został on wystawiony nieprawidłowo, może to zmienić tylko bank"

"Z tego co widzę, to voucher jest na jedną osobę. Ogółem sytuacja wygląda tak, iż wystawiamy vouchery na zlecenie banku, więc w kwestii zmian również to bank musi się zgłosić"

"Jak wspomniałam, Ryanair przy wystawianiu voucherów bazuje na informacjach dostarczonych przez BPH"

Oczywiście jeszcze posatramy się wyjaśnić tą sprawę, więc bylibyśmy wdzięczniz a kontakt w dniu jutrzejszym, może będziemy wiedzieć coś więcej.

No i kwestia taka że dziś moje vouchery nie śmigają na stronce:

Opcja użycia voucherów na naszej stronie jako formy platnosci jest dostosowana do voucherów prezentowych, które różnią się od tych BPH, dlatego system nie wykrywa Pańskiego kuponu.
Między innymi dlatego do realizacji tych własnie voucherów została powołana specjalna infolinia.

Wczoraj wieczorem mogłem spokojnie sprawdzić cenę na Waszej stronie www.
Dlaczego nastapiła taka zmiana?


To też w takim razie sprawdzimy, tylko proszę o informację - czy sprawdzał Pan przy rezerwacji na dwie osoby, czy na jedną?
I drugie pytanie, jakiej Pan używa przeglądarki?

Odpisałem, że używam IE, Chrome i Opery - na wszystkich czyszczone ciasteczka itd. Na Chrome nie działa również poprzez "Nowe okno incognito", a działało. Odpisałem też, że sprawdzam rezerwacje dla jednej jak i dwóch osób.

Na koniec Pani poprosiła o numer vouchera mój i zony i powiedziała żebym jutro się skontaktował przez chat :)
_________________
Image

https://www.youtube.com/watch?v=cNfBn4Fn1Hw


Ostatnio edytowany przez okocim23 08 Lut 2016 21:46, edytowano w sumie 4 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1093 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:33 

Wow właśnie dostałem ponownie nowy nr vouchera, który zadział idealnie on line na 2 osoby odliczyło 734 zł Wcześniej nie chciało. Chyba naprawiają sytuację.

edit : nie składałem żadnej reklamacji, tylko męczyłem na chacie Ryanair.
Góra
 PM off  
      
Offline
#1094 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:38 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 846
niebieski
Kurka - jednak się da- potwierdzam - nie minęło 5 minut od chatowania z Panią i już mam dwa vouchery które śmigają aż miło :) - odliczyło 2 x 734 na jednej rezerwacji :)
_________________
Image

https://www.youtube.com/watch?v=cNfBn4Fn1Hw


Ostatnio edytowany przez okocim23, 08 Lut 2016 19:41, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1095 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:39 

wczoraj na chacie, bo infolinia nie działała. Konsultant upierał się że voucher jest dobry. Dziś na 2 maile 18.20 nowe vouchery z nowymi nr, które wchodzą bez problemu. Czyżby koniec kryzysu :)
Góra
 PM off  
      
Offline
#1096 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:44 

Rejestracja: 06 Lut 2016
Posty: 20
Ja też dostałam nowy voucher i zadziałał, ale nie otrzymałam jeszcze potwierdzenia rezerwacji na maila, więc jeszcze się nie cieszę :)

Zadzwoniłam wcześniej do Ryanaira i jak podałam nr pierwszego vouchera to Pani powiedziała, że jest nieważny i podała mi nr nowego vouchera (ten który teraz dostałam na maila) i oczywiście powiedziała, że mogę zarezerwować bilet tylko telefonicznie. Więc podałam interesującą mnie trasę (Gran Canaria - Modlin), ale okazało się, że na tę trasę nie ma wolnych miejsc. Podałam alternatywną opcję (Gran Canaria - Kraków) - miejsca były i musiałabym dopłacić 50 EUR. Powiedziałam dziękuję, zastanowię się. Po czym za chwilę zarezerwowałam online lot Gran Canaria -Warszawa Modlin bez żadnej dopłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1097 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:44 

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 1361
Loty: 302
Kilometry: 529 820
złoty
Ja tez dostałem bez reklamacji a co najlepsze swoje wcześniejsze vouchery juz wykorzystalem
Góra
 Profil Relacje PM off
santech lubi ten post.
 
      
Offline
#1098 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:48 

Rejestracja: 25 Lut 2015
Posty: 10
czy Wy też dostaliście dzisiaj kolejny kupon?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1099 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 224
niebieski
Przed chwilą również dostałem drugi voucher z nowymi numerami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#1100 PostWysłany: 08 Lut 2016 19:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3081
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
I ja, i ja, i każdy!
Rozwiązało się wszystko, proponuję zakończyć ten temat ;)
Wysłano z Lumia 735 za pomocą Tapatalk
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4241 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 213  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Władek oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group