Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
#41 PostWysłany: 22 Maj 2023 12:06 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2494
Nie - pocztą dostaniesz voucher, który to voucher w punkcie obsługi pasażera wymieniasz na fizyczny bilet.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odwiedź Tajlandię 💆‍♂️🇹🇭 Loty Etihad Airways do Chiang Mai z Warszawy już za 2577 PLN Odwiedź Tajlandię 💆‍♂️🇹🇭 Loty Etihad Airways do Chiang Mai z Warszawy już za 2577 PLN
Majowy relaks w Hiszpanii 🌊🇪🇸 4* hotel z wyżywieniem w Tossa de Mar za 2349 PLN ☀️ Majowy relaks w Hiszpanii 🌊🇪🇸 4* hotel z wyżywieniem w Tossa de Mar za 2349 PLN ☀️
Offline
#42 PostWysłany: 25 Maj 2023 10:19 

Rejestracja: 15 Mar 2017
Posty: 4
zamowilem passa w GetYourGuide z kuponem 10%

Nie pytali o adres dostawy, nie dostalem informacji ze wysylają - mam tylko bilet w formie PDF i na aplikacji ( otrzymalem go odrazu po zakupie)
Na infolinii stwierdzili ze tak teraz wysylają


ktoś odbieral fizyczny bilet w Japonii na podstawie zakupu w pdf ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#43 PostWysłany: 25 Maj 2023 12:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lut 2020
Posty: 79
Loty: 145
Kilometry: 269 935
dmirstek napisał(a):
Nie - pocztą dostaniesz voucher, który to voucher w punkcie obsługi pasażera wymieniasz na fizyczny bilet.


Przytoczona wypowiedź była dokładnie skopiowana z maila od GetYourGuide :) Myślę, że aktywowanie w punkcie to po prostu inny wording na wymianę na fizyczny bilet.

22.05 - złożenie zamówienia przez aplikację GetYourGuide
23.05 - your order has been dispatched, wysyłka voucherów kurierem UPS
25.05 - vouchery przyszły na adres domowy podany w komentarzu do zamówienia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group