Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Kwi 2014 22:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1090
Loty: 51
Kilometry: 29 292
Kiedyś siedziałem 24 godziny i kupiłem bilet w Niemczech na polską krajówkę. Lot został skasowany, a rezerwacja automatycznie została przeniesiona na lot wykonywany dwie godziny wcześniej, co mi nie odpowiada.
Pisałem do OTA o zwrot kasiory, ale... zero jakiejkolwiek odpowiedzi, nie reagują na maile.
Co się robi w takiej sytuacji? LOT oczywiście nie chce gadać i odsyła do OTA.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍 Kolumbia w dobrej cenie 😎 Loty do Cali i Medellin od 2387 PLN 😍
Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊 Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊
#2 PostWysłany: 11 Kwi 2014 23:00 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9626
HON fly4free
Odzyskiwanie kasy od OTA jest niemal zawsze skomplikowane.
Przede wszystkim: jeśli rejs został skasowany to do ciebie należy wybór czy chcesz lecieć wcześniej, w innym terminie czy w ogóle. OTA nie miała prawa bez konsultacji sobie zmienić rezerwacji na inny rejs.

najlepiej zadzwoń do nich wyjaśnić sprawę i określ wyraźnie że nie jesteś zainteresowany inna godzina tylko korzsytac z prawa do rezygnacji z lotu, który został odwołany za zwrotem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 11 Kwi 2014 23:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 866
Loty: 128
Kilometry: 82 783
srebrny
chargeback?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 12 Kwi 2014 01:51 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3463
srebrny
jacob94 napisał(a):
chargeback?



Chargeback to ostateczność - jeśli biuro nie chciałoby zwrócić
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 12 Kwi 2014 03:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Paź 2011
Posty: 866
Loty: 128
Kilometry: 82 783
srebrny
SPLDER napisał(a):
jacob94 napisał(a):
chargeback?



Chargeback to ostateczność - jeśli biuro nie chciałoby zwrócić


Myślę, że już za brak kontaktu ze strony biura przy skasowaniu lotu należy się chargeback jako niezgodność biletu, który zamówiłeś z usługą, która zostanie wykonana (inna godzina wylotu).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: B1916 oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group