Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 06 Gru 2023 20:58 

Rejestracja: 27 Lis 2015
Posty: 78
niebieski
Hej, mam następujący problem i chętnie posłucham Waszych porad po nieudanych próbach rozwiązania sytuacji z przewoźnikiem.

Kupiłem bilety w C w British Airways na trasie WAW- HEL - DFW - FLL, różne odcinki wykonywane były przez różnych przewoźników, a mianowicie:
WAW - HEL i HEL - DFW wykonywane były przez Finnair, a DFW - FLL przez American Airlines. Z powodu gigantycznej kolejki do ESTA, odbioru i ponownego nadania bagażu, ponownego przejścia przez security i zmiany terminala spóźniłem się na connection flight DFW - FLL. Zostałem przebookowany na następny lot i zdowngradowany z biznesu do ekonomicznej. Od agentów AA dowiedziałem się, że przysługuje mi w takiej sytuacji rekompensata więc spróbowałem kontaktować się z BA. W skrócie, otrzymałem odpowiedź, żebym skontaktował się z Finnair bo to oni wykonywali lot (??? tak, wykonywali, ale nie ten) i oni nie mogą nic zrobić. Skontaktowałem się z Finnairem i dokładnie to mi napisali - kupiłeś bilet w BA, pisz do nich, to nie nasz lot. Więc ponownie napisałem do BA załączając informację od Finnair, a oni ponownie kazali mi pisać do Finnair tak jakby w ogóle nie czytali co do nich piszę. Taki ping pong między BA a Finnairem chwile trwał, aż dzisiaj dostałem od BA wiadomość, w której BA mówi, że oni zrobili wszystko dobrze i jak mi nie pasuje to mam pisać do CEDR.

Zatem pytanie, jakie kroki wg Was powinienem podjąć? Czy rzeczywiście mi coś przysługuje? Czy walka jest w ogóle tego warta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#2 PostWysłany: 06 Gru 2023 21:07 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
Zasadniczo skoro downgrade był na locie AA to pisz przede wszystkim do AA.
Ale tu nie był to też klasyczny downgrade - czyli potwierdzone na konkretnym locie miejsce w C(F dom) a przesadzili cię do main, tylko efekt zmiany rezerwacji : przewoźnik ci zmienił na pierwszy dostępny lot, na którym nie było już miejsc w C. Mogłeś ewentualnie poprosić o taki lot, na którym były dostępne miejsca w C, ale ten mógł być następnego dnia albo np. z kilkoma przesiadkami. W US w takich przypadkach linie nie płacą za hotele itp.

Ewentualnie w drugiej kolejności BA skoro to ich bilet. AY bym zostawił, bo ani ich bilet, ani to nie oni przesadzili cię do Y.

Btw. Czy ten lot AY był jakoś szczególnie opóźniony ?
Góra
 Profil Relacje PM off
bilbobag lubi ten post.
bilbobag uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 06 Gru 2023 21:28 

Rejestracja: 27 Lis 2015
Posty: 78
niebieski
Nie był w ogóle opóźniony, bardziej problem lotniska, kolejek i przesiadki na różnych terminalach niż opóźnienia. W sumie próbuje z tym odszkodowaniem tylko dlatego, że gość na gate AA tak mi powiedział. Dzięki za sugestie, spróbuję jeszcze napisać do AA, BA zrobił już deadlock po wysyłaniu mnie do AY, jak to nie zadziała to spróbuję napisać do tego CEDR i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 06 Gru 2023 21:44 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
Napisz do AA z sugestią, że to było rozczarowujące doświadczenie blablabla i że byłoby miło, gdyby wystawili eVoucher na 100$ czy ileś tam baksów, które mógłbyś wykorzystać w przyszłości na inny lot, tak aby je poprawić. Tylko podaj adres w US bo wtedy wystawią w formie elektronicznej ; jak się podaje europejski to wysyłają archaiczne papierowe kredyty jak w latach 90. (chyba że to się wreszcie zmieniło ostatnio), z których potem o wiele ciężej skorzystać - trzeba dzwonić, zakładać rezerwacje, je wysyłać do US szybką pocztą itp.
Góra
 Profil Relacje PM off
bilbobag lubi ten post.
bilbobag uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group