Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 26 Paź 2012 12:24 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9904
HON fly4free
Rezerwację na expedii można w prosty sposób anulować przez internet bez żadnych problemów, o ile warunki danej rezerwacji to dopuszczają bezkosztowo. Wówczas expedia nie potrąca żadnych opłat. Zwrot jest 100% z tym że gdy płacisz karta polaską należy liczyć sie z różnicami kursowymi z dnia rezerwacji i jej rozliczenia: może to spowodowac pewną stratę i za to expedia nie odpowiada bo rozlicza wszystko w okreslonej walucie.
Wówczas zwrot następuje automatycznia na kartę, która została opłacona rezerwacja.
Całość trwa kilka dni, nie ma żadnych problemów.

Z hotel.com nie miałem doświadczeń w zakresie anulacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj Kanary 😍 Loty na Teneryfę z Warszawy i noclegi z basenem za 1237 PLN 😎 Odkryj Kanary 😍 Loty na Teneryfę z Warszawy i noclegi z basenem za 1237 PLN 😎
Odwiedź Wietnam ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2489 PLN 🇻🇳 🍛 Odwiedź Wietnam ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2489 PLN 🇻🇳 🍛
Offline
#2 PostWysłany: 26 Paź 2012 12:35 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2179
niebieski
marek2011 napisał(a):
może to spowodowac pewną stratę

Lub zysk ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 26 Paź 2012 13:52 

Rejestracja: 07 Sty 2012
Posty: 81
Jeżeli dostajesz jakieś punkty lub cashback za transakcje to w przypadku anulacji jest robiona korekta bonusów. Przetestowane na karcie city/wizz i transakcjach w agoda.com i onthebeach.co.uk. W tym drugim przypadku zwrot był na drugą kartę wydaną po zastrzeżeniu poprzedniej.

No chyba, że zgłosisz sprzedawcy, żeby zwrot był zrobiony na kartę innego banku :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 26 Paź 2012 14:21 

Rejestracja: 07 Sty 2012
Posty: 81
Myślalem raczej o bonusach od wystawcy karty , a nie sprzedawcy.
Rozumiem, że musisz mieć jakiś obrót. Jeżeli dostaniesz zwrot w 2013 roku za anulowane transakcje wykonane w 2012 to bank na 99% skoryguje obroty z roku poprzedniego i mogą cofnąć przyznane bonusy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 26 Paź 2012 15:18 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9904
HON fly4free
Jeżeli jest nierefundowalna to porpostu nie dostaniesz zwrotu w razie anulowania, modyfikacji dat pobytu lub niepojawienia się w hotelu, takze w razie skrócenia pobytu np. z 3 do 2 noclegów.
System rozliczeń między pośrednikiem i hotelem nie ma juz tu najmniejszego znaczenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 26 Paź 2012 16:13 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9904
HON fly4free
Nie ma znaczenia.
Domagasz się zawsze od tego komu płacisz (kto obciąża twoja kartę) czyli od pośrednika, np. expedii. A jak on sie rozlicza z hotelem i kiedy to już jego problem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 12 Sty 2015 15:03 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 583
niebieski
Czy anulował może ktoś zwrotną rezerwacje na Hotels.com?

Myślałem, że jakoś sprawniej to idzie. Anulowałem w połowie grudnia, kasy oczywiście nie ma, choć mają na to 30 dni roboczych. W jakim czasie zwracali Wam środki?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#8 PostWysłany: 12 Sty 2015 15:07 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
Jeśli środki w ciągu 30 dni nie zostały zwrócone to śmiało dzwoń do pośrednika. Oznacza to że nastąpił błąd i nie zostały jeszcze wysłane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 12 Sty 2015 15:07 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 1498
Po ok. tygodniu, ale zaraz po odwołaniu rezerwacji zadzwoniłam do obsługi klienta, prosząc o wyszukanie sprawy i zajęcie się nią od reki (bo chciałam zrobić kolejna rezerwacje jeszcze w tym samym cyklu rozliczeniowym karty).
Góra
 Profil Relacje PM off
myca007 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#10 PostWysłany: 12 Sty 2015 16:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3633
srebrny
Trochę się zdziwiłem, bo często zdarza mi się anulować rezerwacje na otel.com i zawsze dostaję zwrot na kartę w terminie 3-5 dni bez żadnego dzwonienia, czy mailowania. Niby Turcy, a system mają lepiej dopracowany i wszystko idzie z automatu (rezerwacje, vouchery, informacje przypominające, zwroty).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#11 PostWysłany: 21 Sty 2015 14:15 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 583
niebieski
myca007 napisał(a):
Czy anulował może ktoś zwrotną rezerwacje na Hotels.com?

Myślałem, że jakoś sprawniej to idzie. Anulowałem w połowie grudnia, kasy oczywiście nie ma, choć mają na to 30 dni roboczych. W jakim czasie zwracali Wam środki?


No i środki nie dotartły. Pierwszy raz mi się to zdarza, wczoraj kontaktowałem się zarówno z hotels.com jak i z bankiem (Sync). Jeden zrzuca winę na drugiego. Konsultantka z hotels.com sprawdzała niby "w dwóch systemach" i zwrot niby poszedł dzień po anulowaniu rezerwacji.

Wiem że nikt tu wróżką nie jest, ale - czy istnieje coś takiego, co jednoznacznie pozwoli zweryfikować czy pośrednik faktycznie wrócił środki na kartę (coś jak ID transakcji, tytuł transakcji - cokolwiek).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#12 PostWysłany: 21 Sty 2015 14:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 229
Loty: 34
Kilometry: 46 215
niebieski
Zapytaj konsultantki z hotels.com, jak zrobili ten zwrot - czy jako cofnięcie transakcji, czy jako uznanie karty.


Ostatnio edytowany przez zbyhu, 21 Sty 2015 16:01, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#13 PostWysłany: 21 Sty 2015 17:14 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 583
niebieski
Przed chwila sie do mnie odezwali, że chcą wyciąg mojej karty. LOL! Wysłałem im screen, bo miałem na tej karcie jedynie 4 transakcje - ale to już najlepiej świadczy o poziomie ich bałaganu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group