Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 362 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 19 Kwi 2016 17:34 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1813
Loty: 181
Kilometry: 593 026
złoty
kase na pewno dostaniesz.

nie mozna opluwac po 1 dniu braku kontaktu.
Góra
 Relacje PM off
MUC2014 lubi ten post.
 
 
#122 PostWysłany: 19 Kwi 2016 17:45 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 295
tiramisu5 napisał(a):
Przestrzegam przed kupowaniem biletów przez "go to gate". Kupiłam dwa bilety z promocji Qatar Airways na lot do Bangkoku no i okazało sie, że wskutek błędu technicznego moja rezerwacja została skasowana. Aktualnie czekam na zwrot pieniędzy ale nie mam pojecia czy nie czekam na daremno, być może moja kasa poszła w eter.
Pisałam do nich na mail "Gotogate" <customercare@support.pl.gotogate.com> ale chwilowo bez rezultatu.
Czy ktoś ma pomysł jak oddzyskać kasę.


to duży portal i też się trochę czeka / ja czekałem około 3 tygodni
Góra
 Relacje PM off  
 
#123 PostWysłany: 11 Maj 2016 01:54 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 234
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
Witajcie. Jako, że pierwszy raz w życiu rezerwowałem bilet na tak daleką podróż mam pytanie. Dokonałem rezerwacji i płatności poprzez wyżej wymieniony serwis. Płatność przeszła, otrzymałem maila. Czy dostanę jeszcze jakiś e-ticket czy jest on właśnie tym co otrzymałem? To wszystko? Na podstawię tego lecę? Co z odprawą? Dziękuje z góry mocno za odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 11 Maj 2016 03:18 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 24
czekam 5ty tydzien na zwrot kasy - oni nadaja sie tylko i wylacznie do tarcia chrzanu...
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 11 Maj 2016 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5600
Loty: 169
Kilometry: 241 913
HON fly4free
JaPiszęAWyCzytacie! napisał(a):
Witajcie. Jako, że pierwszy raz w życiu rezerwowałem bilet na tak daleką podróż mam pytanie. Dokonałem rezerwacji i płatności poprzez wyżej wymieniony serwis. Płatność przeszła, otrzymałem maila. Czy dostanę jeszcze jakiś e-ticket czy jest on właśnie tym co otrzymałem? To wszystko? Na podstawię tego lecę? Co z odprawą? Dziękuje z góry mocno za odpowiedź.

Jak masz 13-cyfrowy numer to jest to e-ticket.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 23 Maj 2016 13:06 

Rejestracja: 23 Maj 2016
Posty: 1
Zarezerwowaliśmy bilety w Qatar Airways na wrzesień przez Gotogate w opcji flexibile tickets.
Teraz chcemy przenieść lot powrotny o dwa tygodnie później i zaczynają się kłopoty.

Pierwsza odpowiedź negatywna:
- gotogate twierdzi, że flexible tickets można zmienić nie później niż 24 h przed wylotem

Wytłumaczyliśmy im, że trzy miesiące wcześniej to właśnie nie później niż 24 h przed wylotem...

wtedy przyszła Druga odpowiedź negatywna:
- na proponowany termin powrotu nie mają już miejsc (wtf...)

Poprosiliśmy zatem o podanie dat gdzie są miejsca.

Odpowiedź gotogate:
najpierw musicie podać proponowaną datę ....... (czeski film...)

Dzwoniliśmy do Qatar Airways - nie mogą nic zrobić, bo nie dostali jeszcze płatności za nasze bilety od gotogate. Rezerwacje robiliśmy dwa miesiące temu..

Pytania:

czy zostałem naciągnięty na pseudo usługę czy czegoś nie rozumiem...?
jak to możliwe, że na październik nie ma już miejsc??
Czy ja w ogóle gdzieś polecę?
Co robić? Pisać do uokik? Pogodzić się z naciągnięciem?


Ostatnio edytowany przez Zeus, 23 Maj 2016 13:13, edytowano w sumie 1 raz
Qatar a nie Quatar...
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 23 Maj 2016 13:15 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2975
srebrny
robert1 napisał(a):
czy zostałem naciągnięty na pseudo usługę czy czegoś nie rozumiem...?

Tak dokładnie, zostałeś naciągnięty na pseudo-usługę. Bilet masz pewnie wystawiony poprawnie i ważny na przelot, ale te wszystkie dodatkowe usługi i ubezpieczenia GoToGate i innych OTA to zwykła ściema.

Cytuj:
jak to możliwe, że na październik nie ma już miejsc??

Być może chodzi o miejsca w tej taryfie w której masz przelot. Nie znam warunków tej ich pseudo-usługi ale być może pozwala się na przebukowanie tylko jeśli identyczna taryfa jest dostępna.

Cytuj:
Czy ja w ogóle gdzieś polecę?

Jeśli pozostaniesz przy oryginalnie zarezerwowanych datach, to tak.

Cytuj:
Co robić? Pisać do uokik? Pogodzić się z naciągnięciem?

Pogodzić się. Albo dokładnie przeczytaj warunki tej ich pseudo-usługi i przeanalizuj czy mają prawo odmówić przebukowania czy lecą w kulki. Przypuszczam że to pierwsze, bo takie regulaminy mają zawsze dla nich jakąś furtkę.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#128 PostWysłany: 27 Maj 2016 19:31 

Rejestracja: 17 Paź 2015
Posty: 24
Zbanowany
Witam
Mam zamiar kupić dziś lot Pekin-Hongkong na Go2gate.
Cena jest niższa niż na globalnych serwisach takich jak CTrip a także niższa nieco niż na Tripsta.
Czy warto z nimi ryzykować?
Czy jest to jakiś przewoźnik podejrzany?
Czy Go2gate działa jak Ctrip tzn. podaję imię, nazwisko, nr paszportu i tyle. Zjawiam się na określony lot i odprawę, bilet załatwiam na lotnisku nic nie móc rezerwować miejsc itd. w sieci?
Bo dopłacać do usług takich jak nr eticketu nie chcę. Na Ctrip kupiłem inne loty wewnętrze to nie mam żadnej opcji poza tym, że się potwierdza, że mam kupiony dany lot. Więc zakładam, że po prostu jadę na lotnisko i tam mnie mają na liście i odprawią...?
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 27 Maj 2016 21:15 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5109
Loty: 791
Kilometry: 744 474
platynowy
Gotogate jest pośrednikiem, nie przewoźnikiem.

Moim zdaniem jednym z pewniejszych.

Ale warunki na poszczególnych stronach się zmieniają - dlatego należy je uważnie czytać przed zakupem, aby mieć pewność, co jest objęte daną ceną, a za co ewentualnie trzeba dodatkowo płacic.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#130 PostWysłany: 27 Maj 2016 21:41 

Rejestracja: 17 Paź 2015
Posty: 24
Zbanowany
Dzięki. W polskiej wersji serwisu Go2Gate pytają o imię i nazwisko pasażera.
Czy w polu imię należy podać oba posiadane imiona?
Czy w polu nazwisko mogę używać polskich znaków bo tak mam w paszporcie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#131 PostWysłany: 27 Maj 2016 22:01 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 1877
złoty
Nie używaj polskich znaków, wskazane jest podanie obu imion, aczkolwiek w lotach po Europie nie jest to konieczne
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#132 PostWysłany: 27 Maj 2016 22:11 

Rejestracja: 17 Paź 2015
Posty: 24
Zbanowany
Dzięki ale już zdążyłem kupić lot międzynarodowy z Chin. Użyłem polskich znaków... na szczęście w potwierdzeniu prawidłowo zamienili je na bezpolskie :P
Tym nie mniej - zwłaszcza w tak restrykcyjnych lotach jak do HK które to są bardzo "międzynarodowe", wizy dwukrotne itd. - byłby miło jakby Go2gate nie wprowadzało w błąd i nie prosiło o "imię" tylko o imiona.

Dopiero potem doczytałem w FAQ, że muszę podać jak w paszporcie oba imiona, system prosząc o imię pasażera, wprowadza w błąd.
Góra
 Relacje PM off  
 
#133 PostWysłany: 31 Maj 2016 22:58 

Rejestracja: 25 Kwi 2012
Posty: 24
czekam na zwrot kasy od gotogate juz 9 tygodni... brak odpowiedzi z ich strony na moje 2 maile.... rowniez nie sposob sie do nich dodzwonic... jakies rady?
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 31 Maj 2016 23:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 1480
srebrny
Nie są znane przypadki, by choć jedna osoba miała przy problem z tytułu braku middle_name w rezerwacji.
W skrócie: głupoty opowiadasz ;)


KTR2015 napisał(a):
Dzięki ale już zdążyłem kupić lot międzynarodowy z Chin. Użyłem polskich znaków... na szczęście w potwierdzeniu prawidłowo zamienili je na bezpolskie :P
Tym nie mniej - zwłaszcza w tak restrykcyjnych lotach jak do HK które to są bardzo "międzynarodowe", wizy dwukrotne itd. - byłby miło jakby Go2gate nie wprowadzało w błąd i nie prosiło o "imię" tylko o imiona.

Dopiero potem doczytałem w FAQ, że muszę podać jak w paszporcie oba imiona, system prosząc o imię pasażera, wprowadza w błąd.
_________________
The quieter you become, the more you are able to hear...
Góra
 Relacje PM off  
 
#135 PostWysłany: 07 Cze 2016 08:42 

Rejestracja: 07 Cze 2016
Posty: 1
Zarezerwowałam bilety w dobrej cenie do Bangkoku przez gotogate. Po zapłaceniu otrzymałam mailowe potwierdzenie z numerem rezerwacji. Po kilkunastu godzinach (w środku nocy) dostałam innego maila, że z powodu "problemów technicznych" nie udało im się potwierdzić mojej rezerwacji i mam dokończyć proces bezpośrednio na stronie linii lotniczych (UIA). Niestety, biletów w tej cenie na UIA już dawno nie było o tej porze. Próbowałam jeszcze mailować z obsługą klienta gotogate, ale na wszystkie moje pytania dostałam jedynie odpowiedź "sorry for the inconvienience". Generalnie mają zapis w regulaminie, że mogą odwołać rezerwacje z przyczyn technicznych, więc nic im nie można zrobić w takiej sytuacji. A okazja na zakup biletów w dobrej cenie przepadła.
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 24 Cze 2016 08:09 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 234
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
Orientujecie się czy istnieje jakaś infolinia po polsku serwisu gotogate.pl?
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 24 Cze 2016 08:38 

Rejestracja: 15 Wrz 2014
Posty: 69
Loty: 213
Kilometry: 626 131
+48 2229 53872 od pon do pt w godz 09-17
Góra
 Relacje PM off  
 
#138 PostWysłany: 06 Lip 2016 22:05 

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 30
Chciałbym opisać przykre doświadczenie, jakie mnie spotkało ze strony pośrednika lotniczego GOTOGATE. Kupiłem za ich pośrednictwem 2 bilety, zapłaciłem za nie i po 2 dniach je otrzymałem. Jakież było moje zdziwienie, kiedy na lotnisku w Ekwadorze dowiedziałem się, że do samolotu nie wsiadziemy. Zostaliśmy poinformowani, że bilecty wycofano, ponieważ GOTOGATE nie zapłacił za nie liniom lotniczym! Na szczęście pozwolono nam 30 min przed odlotem kupić nowe, niestety drozsze bilety. Polecieliśmy. Zadzwoniłem do GOTOGATE z prośbą o wyjaśnienie dlaczego nie zapłacili, pierwsza odpowiedź"to niemożliwe". po ok. 2 tygodniach kolejna"zwrócimy pieniądze". Tyle. Napisałem ze żądam zwrotu wyższej kwoty jaką z ich winy musiałem zapłacić na lotnisku. Odpowiedź "Nie". Na tym GOTOGATE zakończyła ze mną kontakt. Nie bardzo wiem do kogo teraz powinienem się zwrócić. ULC chyba odpada, bo GOTOGATE to biuro/agent ze Sztokholmu. Wiec może IATA, bo do nich należeć muszą?
Góra
 Relacje PM off  
 
#139 PostWysłany: 06 Lip 2016 22:17 

Rejestracja: 06 Cze 2014
Posty: 290
niebieski
Ryzyko zawodowe, zaraz coś obrońcy TS o tym powiedzą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#140 PostWysłany: 06 Lip 2016 22:24 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 2619
niebieski
Hm, a jak się można przed tym zabezpieczyć? To znaczy wydawało mi się, że jak kupię bilet u pośrednika pół roku wcześniej, a miesiąc przed odlotem na stronie przewoźnika wyświetla się ok, to chyba znaczy, że jest opłacony? Nie wiem, bo z pośredników korzystałem raptem kilka razy i to na krótkich trasach.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 362 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group