Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Temat do informacji o masowych akcjach promocyjnych/cashback etc

ŻEBRANIU STOP - czyli "konkurs" z nagrodami ;)
zebraniu-stop-czyli-konkurs-z-nagrodami,19,64594

Dyskusja ogólna o FlixBusie
dyskusja-ogolna,35,123975

Oddam kod:
oddam-kod-na-flixbusa-szukam-kodu-kosz,1528,141258


 [ 401 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 12 Paź 2018 19:55 

spoko, przestraszyli się pewnie zbyt dużej ilości złych minek to dali widoczność tylko na pełną wersję strony. Jak ładuję mobilną to postu nie widać.
A tak to same serduszka i lajki od wiernych fanów xD

Tak swoją drogą ciekawi mnie kto się skusi na BB - Wiedeń czy o zgrozo Bratysława, z cenami od 49 zł/niektóre dni od 59zł jak za tyle samo (14€) Czeskie Koleje oferują z różnych stacji w Czechach (np. Ostrawa) o niebo wygodniejszą podróż pociągiem... Wystarczy kupić bilet na kilka dni przed podróżą.
Do Bratysławy jak dobrze pamiętam jeszcze ciut taniej.
A z kolei PKP po (od) 19€.
Góra
 PM off  
 
#82 PostWysłany: 15 Paź 2018 13:09 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 867
Loty: 15
Kilometry: 5 900
niebieski
Warszawa-Liberec sporo biletów po 4.99
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 15 Paź 2018 14:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2017
Posty: 41
Loty: 293
Kilometry: 390 457
Dostepne sa tez bilety na listopad na trasie Berlin - Czestochowa za 4.99zl. Kurs ten jedzie przez Wroclaw i Opole. Ale co ciekawe ten sam bilet do Wroclawia lub Opola kosztuje 40 lub 50zl. Dlatego warto kupic bilet do Czestochowy i wysiasc wczesniej.

W druga strone juz to nie zadziala - trzeba wg zasad Flixbusa wsiasc do autobusu na tym przystanku z ktorego ma sie bilet.
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 15 Paź 2018 15:28 

radziłbym weryfikiwać zanim się coś napisze. żadnych takich kursów nie ma (ani bezpośrednich do Czewy ani po 4,99)
Góra
 PM off  
 
#85 PostWysłany: 15 Paź 2018 15:35 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 990
Loty: 39
Kilometry: 52 506
srebrny
Mogli co dopiero otworzyć. Właśnie dostałem newsletter z infem o promocjach. Na 25 listopada są takie ceny.
Załącznik:
Podróż autobusem z Berlin do Częstochowa dnia 25.11.2018.png


I chyba nowa trasa Berlin Świebodzin (coś ciekawego dla mieszkańców Lubuskiego)
Załącznik:
berlin_świebodzin.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 15 Paź 2018 16:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2017
Posty: 41
Loty: 293
Kilometry: 390 457
stjuard - jak widzisz zweryfikowalem wczesniej co napisalem, poniewaz sa nowe bezposrednie kursy z Berlina do Czestochowy,
a wersus79 wrzcil nawet print-screen tego polaczenia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 15 Paź 2018 16:07 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 378
niebieski
Co jest, a nie było, pisze się w rejestr.
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 15 Paź 2018 16:18 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2872
srebrny
@wersus79
Tak, to nowa trasa i bus jedzie do Poznania. Warto kupic dwa bilety, wtedy za dyszkę, zamiast 40-70 się dojedzie ;) w drugą steonę rowniez działa.
Ten kurs chyba świadczy o tym, że nie ma co liczyć na dwa zlikwidowane kursy bezpośrednie z Warszawa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 15 Paź 2018 16:25 

nic nie piszesz o tym źe wrzucanie biletów nadal trwa. tak samo jak w wątku o neobusie nie raczyłeś wspomnieć o tym że listopad w twoim mniemaniu to okres od 15 do 30.11.
Mijasz się z faktami @str84peter
Góra
 PM off  
 
#90 PostWysłany: 15 Paź 2018 18:47 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2872
srebrny
Anonymous napisał(a):
radziłbym weryfikiwać zanim się coś napisze. żadnych takich kursów nie ma (ani bezpośrednich do Czewy ani po 4,99)

Zamiast przeprosić za ten bzdurny post, to nadal trollujesz :P
Tak w ogole, to nie wiem o czym piszesz, bo ja ani o Neobusie nie pisałem, ani że listopad zaczyna się piętnastego listopada :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#91 PostWysłany: 15 Paź 2018 20:21 

widzę że nick zmieniłeś :mrgreen: jacek vel
Anonymous napisał(a):
@str84peter


Dla wszystkich bardziej zainteresowanych tematem niż pyskowką, kursy do Czestochowy sa 2x w tygodniu... Czyżby flix przejął upadły PKS Lubliniec :mrgreen: Bo częstotliwośc ta sama :mrgreen: :mrgreen: "A za komuny to było..." xD
Ale do newslettera z racji 15 !!!!!! biletow musieli wsadzić taką wzmiankę. I wysłać np. 50 000 tysięcy razy do subskrybentow
Góra
 PM off  
 
#92 PostWysłany: 17 Paź 2018 16:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3387
Ostrzeżenia: 1
srebrny
taka ciekawostka
kody działają tylko na aplikacji, ale tam nie pokazuje mi wszystkich kursów
w końcu kupiłem na kompie, taniej bez kodu
nie rozumiem tego :|
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 17 Paź 2018 17:43 

Wiele z tego nie rozumiesz. I zasadniczo nie tylko ty. Nikt przyjmujacy logike wg. obowiazujacych norm nie zrozumie flixbusa. Na tym polega caly ten szemrany biznes. Staram sie o tym pisac, ale cos niezbyt sie cześci podoba cokolwiek negatywego o flixbusie.

Mam np. bardzo ciekawy filmik nt. promocyjnych cen flixa, szczególnie tych ekskluzywnie w aplikacji.
Po Co instalujesz aplikacje? Po to zeby wygodniej dokonywac zakupu? Nie. Po 1. aby flixbusa mogl zbierac dane na twoj temat . Uczeszczane trasy, preferowane dni i godziny podrozy. I w ten sposób ksztaltuje twoj profil a nastepnie dopasowywuje na biezaco ceny aby jak najwiecej wycisnac kasy.

I tak na filmiku widac jak mimo niskiej ceny, do koszyka dodaje sie wylacznie drozszy bilet. Powodem jest fakt ze kupujac z incognito przegladarki badz urzadzenia nie uzywanego zazwyczaj do kupowania biletow, bez problemu dostanie sie promocyjna cene, zas przez wlasne konto juz cena bedzie wyzsza - a system poki pracuje ok, (nie jest spowolniany czy nadmiernie obciazony) nawet nie da znac ze jest promocja na "ten" kurs.

I wiele wiele inmych, ale o tym jak juz obiecalem napisze niedlugo w osobnym watku.
Góra
 PM off  
 
#94 PostWysłany: 17 Paź 2018 21:53 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 196
niebieski
Anonymous napisał(a):
Mam np. bardzo ciekawy filmik nt. promocyjnych cen flixa, szczególnie tych ekskluzywnie w aplikacji.
Po Co instalujesz aplikacje? Po to zeby wygodniej dokonywac zakupu? Nie. Po 1. aby flixbusa mogl zbierac dane na twoj temat . Uczeszczane trasy, preferowane dni i godziny podrozy. I w ten sposób ksztaltuje twoj profil a nastepnie dopasowywuje na biezaco ceny aby jak najwiecej wycisnac kasy.

I tak na filmiku widac jak mimo niskiej ceny, do koszyka dodaje sie wylacznie drozszy bilet. Powodem jest fakt ze kupujac z incognito przegladarki badz urzadzenia nie uzywanego zazwyczaj do kupowania biletow, bez problemu dostanie sie promocyjna cene, zas przez wlasne konto juz cena bedzie wyzsza - a system poki pracuje ok, (nie jest spowolniany czy nadmiernie obciazony) nawet nie da znac ze jest promocja na "ten" kurs..
Przecież to sztuczka stara jak świat, nie trzeba nawet być na stałe zalogowanym. Przeglądarka ściąga "ciasteczka" i później cudownie bilety są codziennie droższe. Ja walczę z tym poprzez regularne kasowanie wszelkich plików tymczasowych i historii w przeglądarce. Dzięki temu nie zauważyłem nagłych wzrostów cen; mam identyczne bez zalogowania i z logowaniem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 18 Paź 2018 00:33 

Dla mnie to tez nie jest zadne zaskoczenie. Ale popatrz na post becka. To tylko potwierdzenie tego, ile osób nie spodziewa sie tego typu zagrywek, przynajmniej nie w transporcie autokarowym.
I potem dziwi ze tylko jeden gracz na rynku zostaje. Jak ludzie daja sie w konia robic.
:oops: :oops: :oops:

+ u flixa logowanie nie ma nic do rzeczy, jak tylko raz dokonasz zakupu w appce, owa zaczyna zebrane dane przypisywac do twojego profilu (nie jedynie konta [ktorego nie trzeba miec], poprostu takiego swoistego ID tworzonego wirtualnie w bazie danych bez twojej ingerencji I wiedzy). Co za tym idzie, czyszczenie samych ciasteczek badz cache moze nie pomoc, bo kazda appka ma identyfikator bo którym system rozpoznaje uzytkownika. Dopiero Po zmianie gmaila/Apple ID dostac mozna apke z nowym identyfikatorem.
Góra
 PM off  
 
#96 PostWysłany: 23 Paź 2018 08:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 204
niebieski
Voucher jednorazowy. -15% Ważny do 30.11.2018.
PSGH4DTD8JD
Jeśli wykorzystasz napisz
_________________
Joker1977
Τζόκερ1977
Джокер1977


Ostatnio edytowany przez joker1977, 23 Paź 2018 10:18, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
nemo53 lubi ten post.
nemo53 uważa post za pomocny.
 
 
#97 PostWysłany: 23 Paź 2018 08:51 

Rejestracja: 10 Mar 2015
Posty: 6
Voucher wykorzystany,
Dziękuję i pozdrawiam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 23 Paź 2018 09:38 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 3711
HON fly4free
nemo53 napisał(a):
Voucher wykorzystany,
Dziękuję

:idea:
Załącznik:
lp.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
nemo53 uważa post za pomocny.
 
 
#99 PostWysłany: 27 Paź 2018 09:01 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2872
srebrny
Mam trochę kodów -10% ważnych do połowy grudnia, do oddania.
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
5 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#100 PostWysłany: 27 Paź 2018 10:39 

Rejestracja: 10 Mar 2015
Posty: 6
Nie do końca orientuję się w zawiłościach forum więc jeszcze raz dziękuję i przepraszam.
Kliknąłem zarówno w "pomógł" jak i "polub".
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 401 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group