Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 24 Mar 2020 16:10 

Rejestracja: 17 Mar 2020
Posty: 2
mam rezerwację w apartamencie prywatnym /717/DIVA KOŁOBRZEG 10-15.04.2020 I chcę przenieść na póżniejszy okres/jesień/
mam potwierdzenie nr rezerwacji zapłate przelew lecz utraciłam bezpowrotnie dostęp do poczty na ktory przyszedł link rezerwacji z którego mogłabym zmienic.
proszę o podpowiedz jak się z nimi kontaktować Expedia ie. kraj ES czyli to chya jest Hiszpania. dziękuję mój


Ostatnio edytowany przez Abcn, 04 Lut 2022 10:43, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje w Chorwacji za 977 PLN. Loty z Katowic do Puli + apartament Wakacje w Chorwacji za 977 PLN. Loty z Katowic do Puli + apartament
Tydzień na Teneryfie za 1548 PLN. Bezpośrednie loty z Katowic i noclegi w apartamencie Tydzień na Teneryfie za 1548 PLN. Bezpośrednie loty z Katowic i noclegi w apartamencie
#42 PostWysłany: 24 Mar 2020 16:28 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22423
Kto płaci przelewem przez Expedie?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#43 PostWysłany: 24 Mar 2020 16:45 

Rejestracja: 15 Lis 2014
Posty: 1411
Loty: 212
Kilometry: 376 518
srebrny
ale po co nam podajesz nowy e-mail, co my sobie mamy z nim zrobić? :D
dodatkowo najlepiej to się jednak skontaktować z expedią skontaktować i wybacz, ale sprawdzenie jaki to jest kraj to trochę podstawa...
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#44 PostWysłany: 24 Mar 2020 18:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8580
złoty
Zeus napisał(a):
Kto płaci przelewem przez Expedie?

Olga Nowak :-)
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#45 PostWysłany: 09 Wrz 2020 00:49 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Jak to jest z fakturą przy płatności za hotel z góry, podczas dokonywania rezerwacji na stronie Expedia.com? W hotelu nie chcą mi dać faktury, bo to expedia ściągnęła pieniądze z mojej karty. Po kontakcie z Expedia dostaję na e-mail coś, co fakturą na pewno nie jest (tylko jakąś informacja ile zapłaciłem).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 09 Wrz 2020 12:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2368
platynowy
Jak kupione i zapłacone w expedia to fakturę może wystawić tylko expedia.

Jak Ci wysłali coś innego to poproś o fakturę czyli invoice. Czasami ktoś z obsługi nie doczyta...


Ostatnio edytowany przez pawfazi 09 Wrz 2020 16:52, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 09 Wrz 2020 13:12 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3596
srebrny
W Polsce chyba też faktura jest wystawiana po wykonaniu usługi, wcześniej co najwyżej zaliczkowa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 09 Wrz 2020 13:14 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2244
a wysyłają pełną fakturę? Bo kiedyś czytałem, że tylko to potwierdzenie,co się otrzymuje przy bukowaniu, więc niestety pomijam Expedię przy bukowaniu podrózy służbowych, żeby oszczędzić sobie dyskusji z księgowością
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 09 Wrz 2020 13:37 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Nie dostałem pełnej faktury od Expedii. Mówię do konsultanta "Could please send me the invoice?", a on do mnie "do you need the email confirmation of the reservation?" i tak w kółko...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 09 Wrz 2020 15:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 508
złoty
Odnosnie faktur od expedii - problem w tym, ze expedia to kilka roznych firm, z siedzibami w roznych krajach, ktore podlegaja roznym regulacjom podatkowym. I jak mi wytlumaczono, po prostu to dla nich "zbyt skomplikowane", szczegolnie jesli chodzi o rozliczanie VATu od hoteli przy rezerwacjach miedzynarodowych.

Sama jestem wkurzona, bo w zeszlym roku byla mozliwosc drukowania faktury bezposrednio ze strony (przynajmniej jesli chodzi o japonska expedie), ale w tym roku juz nie.
Teraz mozna drukowac tylko "receipt".

Jesli chce sie fakture do rozliczen z podrozy sluzbowych, trzeba wybrac opcje "zaplacic w hotelu" i wtedy hotel wystawi odpowiedni dokument. Uzeralam sie z amerykanska expedia w tej sprawie przez dlugi czas, chodzilo o hotel w Korei. Jedyne co mogli zaoferowac to ten "receipt".
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Gadam od rzeczy na Jutubie
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#51 PostWysłany: 12 Lut 2021 20:18 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 511
niebieski
Czy kupująć hotel na expedia.com i ceny są w USD, czy możemy potem zobaczyć potwierdzenie w kwoty w EUR?

Chodzi mi o to:

Rates quoted in US dollars are based on current exchange rates, which may vary at the time of payment. The property will charge you the full amount of USD50.61 in EUR.

Ta kwota w EUR gdzie jest widoczna? Ile ona wynosi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 12 Lut 2021 20:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1607
platynowy
Masz odpowiedź w swoim cytacie:
bronek40 napisał(a):
Rates quoted in US dollars are based on current exchange rates, which may vary at the time of payment.

Kwota w EUR jest zależna od kursu EUR-USD w dniu płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 12 Lut 2021 20:40 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 511
niebieski
billabong napisał(a):
Masz odpowiedź w swoim cytacie:
bronek40 napisał(a):
Rates quoted in US dollars are based on current exchange rates, which may vary at the time of payment.

Kwota w EUR jest zależna od kursu EUR-USD w dniu płatności.


Dziekuje
Czyli kupując na expedia.com w USD, potwierdzenie będzie w USD - nigdzie nie bedzie kwot w EUR
Pal licho zmianę kursu, chce uniemożliwić przeliczenie tego w Hotelu, na zasadach Hotelu. On sobie może przeliczyć po jakimś wybujanym kursie.
Najlepiej mieć potwierdzenie w EUR

Niestety Giving Assistance daje 6% cashbacku tylko na Expedia.com
Nie mogę znaleźć niczego równie konkurencyjnego na Expedia.de
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 12 Lut 2021 21:34 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6248
Loty: 476
Kilometry: 1 003 603
Expedia mi podpadła pierwszy raz w historii chociaż uważam ich za najbardziej solidne OTA które ma moc. Telefon do Expedia.MX:
- Hola buenos tardes bla bla bla
- czy mogę z kimś po angielsku bo mam odwołany lot
- eee to jest infolinia spanish only, zadzwoń na ogólną.
Dzwonie na ogólną:
-hello nie możemy pomóc bo kupiłeś w expedia.mx zadzwon tam
- No ale oni nie mówią po angielsku..
-No to bardzo nam przykro ale nie możemy pomóc.

Kurtyna muchas gracias
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
Misiatek lubi ten post.
 
      
#55 PostWysłany: 03 Lut 2022 17:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7358
HON fly4free
gruby_inversia napisał(a):
Zachowałem sie jak amator, ale myślałem że zniżka 38% (to nie byla niższa cena niż zwykle tylko przekreślona standardowa i napisane jak byk znizka) na hotel to nie jest bład cenowy, więc odebralem telefon z hotelu (Turcja). Pan menago ładnie poprosił mnie o odwołanie rezerwacji, gdyż nie mineły jeszcze 24h a oni zaladowali zle stawki. Powiedzialem, ze nie ma takiej opcji i ze dzwonie do Expedii to wyjasnic. No i uwaga na angielskiej infolini typek do mnie wyjechal z tekstem, ze w takiej sytuacji to faktycznie lepiej anulowac bo jeszcze hotel bedzie chcial dopłaty na miejscu... oczywiście powiedziałem ze ja nic nie będę anulowac i maja to sobie wyjaśnić z hotelem. Dali sobie na to 72h.
Czy ktos miał podobna sytuacje? Wiem ze amatorka z mojej strony, ale w sumie zależy mi za utrzymaniu tej rezerwacji za taka cenę.


Mam podobną sytuację - dziś rano zarezerwowałem hotel w Hiszpanii, nic nadzwyczajnego, żaden błąd cenowy, ale dobre opinie, pasująca mi lokalizacja i konkurencyjna cena. Kilka godzin później przyszedł mail z expedii, że otrzymałem wiadomość z hotelu. Najpierw myślałem, że tak jak zwykle, jest tam jakieś podziękowanie za rezerwację i takie tam. Tymczasem, w środku tekst, że mają akurat maintenance systemu i przypadkowo uruchomili sprzedaż na kilka minut pomimo, że stawki na lato nie są jeszcze gotowe. Do tego prośba, bym anulował swoją rezerwację. Niezależnie od tego, że ich tłumaczenie to jakieś bzdury (hotel jest cały czas dostępny w tej samej cenie i to na różnych OTA), chciałbym utrzymać rezerwację u nich, bo wszystko mi tam pasuje.

Pytanie: co począć z takim fantem? Odpowiedzieć coś hotelowi, czy przekazać sprawę do expedii, żeby to oni ją załatwili? Jeśli to pierwsze, to naciskać na utrzymanie rezerwacji, wskazując, że hotel mogę za tą samą stawkę zarezerwować też gdzieś indziej, a może zaproponować, że mogę zrobić rezerwację bezpośrednio u nich? Jeśli to drugie, to trochę się obawiam, że zaproponują mi jakiś obiekt w gorszej lokalizacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 03 Lut 2022 20:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1607
platynowy
Ja osobiście bym się skontaktowała z Expedią. Mi podpada prośba o skasowanie tej rezerwacji bo sami mogą to zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#57 PostWysłany: 03 Lut 2022 21:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7358
HON fly4free
Tak właśnie uczyniłem. Niestety, jestem rozczarowany odpowiedzią. Skontaktowali się z hotelem i napisali do mnie powtarzając w istocie tłumaczenie hotelu o błędzie wynikającym z rzekomego maintanace systemu oraz wskazując, żebym sam kontynuował rozmowę z hotelem. Na expedia.com hotel faktycznie widnieje już jako sold out, ale np. na booking.com dalej hula za tą samą cenę.

Odpisałem im - ujmując rzecz w skrócie - że to nie moja wina, że jest taka sytuacja i żeby sami znaleźli jakieś rozwiązanie. Zobaczymy, co wykoncypują.
Góra
 Profil Relacje PM off
billabong lubi ten post.
 
      
#58 PostWysłany: 03 Lut 2022 21:32 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7917
HON fly4free
@tropikey: zawsze możesz dla zabezpieczenia zrobić na booking kolejną rezerwację w tej cenie, jeśli ci zależy na konkretnym hotelu ; najlepiej na nazwisko innej osoby jeśli nie podróżujesz sam ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#59 PostWysłany: 03 Lut 2022 21:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
@tropikey Jak identyczna stawka na booking.com i rezerwacja z bezpłatną anulacją to zabezpieczająco dokonaj powtórnej rezerwacji .Ciekawe jak tam będą się tłumaczyć ;) Ups,chyba telepatia :P


Ostatnio edytowany przez miriam, 03 Lut 2022 21:38, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
      
#60 PostWysłany: 03 Lut 2022 21:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7358
HON fly4free
@marek2011: W sumie faktycznie, czemu nie... Ciekawe, czy tym razem też mi tak odpowiedzą :D
Inna sprawa, że zależało mi na tej expedii, bo wykorzystałem u nich punkty o wartości kilkudziesięciu USD, a w bookingu tego benefitu nie mam. Z drugiej strony, ryzyka też nie ma, bo to elastyczna rezerwacja. Poczekam jednak do jutra. Może jednak XP stanie na wysokości zadania.

@miriam: ubiegłaś mnie :D
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group