Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 17 Kwi 2017 21:38 

Rejestracja: 26 Cze 2013
Posty: 209
Loty: 53
Kilometry: 102 387
niebieski
easyJet zachęca swoich pasażerów, który nie zostali wpuszczeni na pokład w wyniku overbookingu, do składania zażaleń. Każdy asażer, tóry czuje, że jego sprawa nie została właściwie załatwiona może wnieść zażalenie do firmy.
Takie posunięcie firmy jest wynikiem nagłośnionej przez brytyjskie media sytuacji, która miała miejsca na lotnisku Luton.

http://www.independent.co.uk/travel/new ... 86931.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#2 PostWysłany: 17 Kwi 2017 22:59 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 233
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
niebieski
Przyjrzy się? A może zlikwidowałby tą złodziejską praktykę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 17 Kwi 2017 23:26 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6252
Loty: 477
Kilometry: 1 011 329
Zlodziejska praktyke ? :shock: :shock:
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 18 Kwi 2017 00:04 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 233
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
niebieski
Zdecydowanie. Bo jak nazwać sprzedaż czegoś więcej niźli jest jest miejsc licząc, że ktoś zrezygnuje i zarobi się podwójnie? Później wynikają z tego takie komplikacje jak w United oraz te o których się w ogóle nie mówi a pewnie są liczone w tysiącach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 18 Kwi 2017 00:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1389
niebieski
To nie overbooking jest "złodziejską praktyką", tylko wypraszanie pasażerów na siłę.

Nie mam nic przeciwko, żeby linie sprzedawały więcej biletów niż miejsc. Byle tylko były wstanie podbijać stawkę za "wyjście" aż znajdą chętnych, a nie oko pasażera.


Ostatnio edytowany przez michzak, 18 Kwi 2017 05:51, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
#6 PostWysłany: 18 Kwi 2017 00:14 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 233
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
niebieski
Wypraszanie pasażerów na siłę nie jest złodziejską praktyką a zwykłym, bezczelnym i bezprawnym zachowaniem a złodziejska praktyka jest tego przyczyną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 18 Kwi 2017 00:17 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 801
niebieski
Dzięki takim "złodziejskim praktykom" ceny biletów mogą być niższe, a zanieczyszczenie środowiska - mniejsze. Nie wiem czy jedna afera na X lat to wystarczający powód, żeby z tego rezygnować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 18 Kwi 2017 00:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1389
niebieski
JaPiszęAWyCzytacie! napisał(a):
bezczelnym i bezprawnym zachowaniem

Bezczelnym z pewnością, ale z tym bezprawnym, to nie wiem. Kapitan może (ale w sumie nie wiem na podstawie jakich przepisów dokładnie) nakazać opuszczenie samolotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 18 Kwi 2017 00:22 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 233
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
niebieski
Owszem jak ktoś się awanturuje tudzież stwarza inne zagrożenie a nie dlatego, że na jego miejsce jeszcze komuś sprzedano bilet. Może mu zaproponować odpowiednią gratyfikację, ale co jeśli ten pasażer wyceni "wartość" swojego lotu na kwotę X?

To jedna afera o której się mówi, zapewniam, że podobnych mogą być setki jak nie tysiące, bo nagminny jest proceder overbookingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 18 Kwi 2017 09:32 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6252
Loty: 477
Kilometry: 1 011 329
Na locie United nie było overbookingu, sprzedali tylko wszystkie miejsca jakie mieli, po czym próbowali wcisnąć tam załogę. To całkiem inna sprawa.
Overbooking to super sprawa jeśli przewoźnik zapewnia dobra, a często zapewnia rekompensatę to czemu nie. Jeśli od tego maja zależeć chociaż minimalnie tańsze bilety to hulaj dusza :mrgreen:
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka


Ostatnio edytowany przez michzak, 18 Kwi 2017 09:37, edytowano w sumie 1 raz
ort
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#11 PostWysłany: 18 Kwi 2017 12:02 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
Właśnie, a chętni do rezygnacji z miejsca w zamian za rekompensatę czasami wręcz biegną żeby się zgłosić po ogłoszeniu takiej możliwości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 18 Kwi 2017 12:03 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22455
W tym forum, znajdzie chociaż setka osób pragnący o overbooking.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#13 PostWysłany: 18 Kwi 2017 14:01 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
Overbooking w samolotach jest całkiem nieźle uregulowany i w 99,999% działa dobrze, tak że wszyscy są zadowoleni.
Zupełnie inaczej przedstawia się sprawa overbookingu w hotelach, bo żadnych regulacji nie ma i nikt nie jest pytany czy chce nocleg gdzieś indziej plus rekompensatę, tylko zmusza się klienta do przeniesienia gdzieś indziej, często w miejsce którego sam by nie wybrał.
To na overbooking w hotelach powinny być nałożone ograniczenia.
Góra
 Profil Relacje PM off
mucha lubi ten post.
 
      
#14 PostWysłany: 18 Kwi 2017 14:16 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
sprawa dosc prosta, gdyby liniom sie nie oplacalo, to by to zlikwidowaly. ale nie likwiduja...

ostatnio na trasie bgy-crl, wchodzilem na koncu kolejki, za mna bylo z 10-15 osob max, spojrzalem na monitor i na czerwono bylo 60 osob jeszcze do boardingu... czysty biznes.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 12 Wrz 2017 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2017
Posty: 91
Do kosza poproszę :?

Nie znalazłem odpowiedniego tematu więc napiszę tu : Zamierzam w EasyJet kupić bilet OPO - LUX - SXF. O ile dobrze rozumiem w przypadku spóźnienia pierwszego lotu zostaje w Luksemburgu ? Dodam tylko, że czas na przesiadkę to 5.30 h

Załączniki:
Screenshot_18.png
Screenshot_18.png [ 14.13 KiB | Obejrzany 2115 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 12 Wrz 2017 21:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@Relaxa Jeśli kupisz to jako 2 osobne loty to tak,natomiast jeśli będzie to jeden bilet z przesiadką w LUX, to linia zapewni ci najbliższe możliwe połączenie i jak trzeba nawet nocleg i wyżywienie.Zazwyczaj 5.30 h to spory zapas i opóźnienie musiałoby przekroczyć 3 godz. abyś nie załapała się na połączenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group