Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 20 Lis 2015 20:22 

Rejestracja: 11 Mar 2013
Posty: 694
Loty: 2
Kilometry: 3 738
Właśnie dostałem zwrot. Płatność kredytówką pekao s.a.
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 21 Lis 2015 14:31 

Rejestracja: 26 Maj 2015
Posty: 111
mik111 napisał(a):
Właśnie dostałem zwrot. Płatność kredytówką pekao s.a.


kiedy zkupy i kiedy zwrot?
czy w momencie zapłaty dostałeś powiadomienie że skorzystałeś w visa oferty,czy dopiero emailem info że zwrot na koncie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 21 Lis 2015 14:54 

Rejestracja: 11 Mar 2013
Posty: 694
Loty: 2
Kilometry: 3 738
Zwrot po ok. 4 dniach, bez powiadomienia w trakcie transakcji. Info po zwrocie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 21 Lis 2015 15:11 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 638
niebieski
podepnę się pod temat ;)
mall.pl daje kupon na 100 zł jako zwrot zakupów za 300+ zł rozliczonych kartą Visa
to dobry deal w okresie świątecznych zakupów ;)
więcej informacji tutaj https://www.mall.pl/visa
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 22 Lis 2015 15:46 

Rejestracja: 16 Sie 2015
Posty: 83
DB działa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 22 Lis 2015 16:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1516
Loty: 290
Kilometry: 430 991
złoty
ING bez problemu
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Relacje PM off
Aleksandra_Ka lubi ten post.
Aleksandra_Ka uważa post za pomocny.
 
 
#27 PostWysłany: 12 Gru 2015 18:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 904
Loty: 87
Kilometry: 132 799
niebieski
U mnie pierwszy zakup zwrot na kartę a przy dwóch następnych w innym sklepie płacone inna karta z innego konta brak zwrotu miał może ktoś taki problem ? Pisalem mejla do Visy ale brak odzewu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 12 Gru 2015 21:45 

Rejestracja: 20 Paź 2014
Posty: 165
Ja przy pierwszym zakupie 3 grudnia kartą Citibanku nadal nie otrzymałem zwrotu :/ Poszło dziś zgłoszenie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 12 Gru 2015 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1202
złoty
U mnie zamówienie w Tchibo złożone przez reflink 18.11, a 11.12 mail z informacja, że dokonali zwrotu na kartę. Kasa fizycznie pojawi się pewnie w poniedziałek.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 12 Gru 2015 22:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 904
Loty: 87
Kilometry: 132 799
niebieski
czyli nijak ma się to do regulaminu w którym jest mowa o 5 dniach roboczych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 12 Gru 2015 23:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1202
złoty
A może jest tak, że czekają z cashbackiem, aż minie standardowy czas na ewentualny zwrot (w przypadku sklepów internetowych)? W payback też tak jest, że punkty promocyjne za zakupy internetowe są zablokowane, aż nie upłynie czas na odstąpienie od umowy. Gdyby tak było, to u mnie to by się mniej-więcej zgadzało.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 12 Gru 2015 23:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2014
Posty: 904
Loty: 87
Kilometry: 132 799
niebieski
ale przecież w niektórych sklepach przy zwrocie dostaje się pieniądze do ręki wiec chyba aż takiej wiedzy visa niema
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 17 Gru 2015 19:50 

Rejestracja: 20 Paź 2014
Posty: 165
Wiecie jak Visa rozwiązała moje zgłoszenie na brak zwrotu?

Usunęli mi całe konto :?

Miałem 2 karty zarejestrowane na 2 różne maile ale na tym drugim nie robiłem żadnej transakcji.

Ten ich regulamin tez jest niezły. Mogą w dowolnym momencie zamknąć Ci konto. :arrow:

10.1 Visa może przerwać lub zawiesić dostęp Posiadacza Karty do Usługi Visa Oferty ze skutkiem natychmiastowym w dowolnym czasie, jeżeli, w naszej uzasadnionej opinii, Posiadacz Karty naruszył istotne postanowienia niniejszego Regulaminu i nie naprawi takiego naruszenia w ciągu pięciu (5) dni roboczych od momentu otrzymania od Visa zawiadomienia o takim naruszeniu za pośrednictwem jednego z Kanałów Oferty.

10.2 Visa może, wedle własnego uznania, przerwać lub zawiesić świadczenie Usługi Visa Oferty, częściowo lub w całości, w dowolnym czasie. Posiadacz Karty zostanie powiadomiony o takiej decyzji z wyprzedzeniem wynoszącym pięć (5) dni roboczych. W celu uniknięcia wątpliwości wszystkie Kwalifikujące Zakupy dokonane przed upływem wyżej wymienionego terminu przerwania usługi będą nadal uprawniać do otrzymania zwrotu pieniędzy.

10.3 Jeżeli Visa wykona swoje prawo do przerwania lub zawieszenia Usługi Visa Oferty, lub dostępu Posiadacza Karty do Usługi Visa Oferty, zgodnie z powyższymi postanowieniami, Visa dokona zwrotu pieniędzy należnych Posiadaczowi Karty z tytułu Kwalifikujących Zakupów dokonanych przed przerwaniem lub zawieszeniem - pod warunkiem, że Posiadacz Karty nie naruszył postanowień niniejszego Regulaminu. Z wyjątkiem powyższego Visa nie ponosi odpowiedzialności wobec Posiadacza Karty z tytułu zawieszenia, przerwania, zakończenia, zmiany czy modyfikacji Usługi Visa Oferty.


Zastanawia mnie ten zapis :arrow: "5.2 Z zastrzeżeniem jakichkolwiek powyższych warunków Posiadacz Karty może zaktualizować swoją Zarejestrowaną Kartę na inną Uprawniającą Kartę („Nowa Karta”). Naszym celem jest, aby Nowa Karta stała się aktywna i była gotowa do użycia w ramach Usługi Visa Oferty w ciągu 24 godzin od rejestracji. Do tego czasu aktywną kartą pozostaje ostatnia pomyślnie Zarejestrowana Karta."

Po zalogowaniu nigdzie nie widziałem aktualizacji Karty. Czyżby chodziło o to że nowo zarejestrowana karta usuwa wcześniej zarejestrowaną? Kto pisał ten regulamin :!:

A najlepsze jest to że teraz nie jestem w 100% pewien którą kartę na którym adresie rejestrowałem wiec chyba napisze o usunięcie zgodnie z zapisem w pomocy :arrow:
Co zrobić, aby zastąpić kartę Visa już zarejestrowaną w programie kartą Visa wydaną przez inny bank?
Zastąpienie już zarejestrowanej w programie karty kartą Visa wydaną przez inny bank nie jest możliwe. Jeśli chcesz zmienić kartę przypisaną do programu, musisz zamknąć swoje dotychczasowe konto Visa Oferty (wybierając opcję „Deaktywacja konta” w zakładce „Kontakt”). Następnie utwórz nowe konto i zarejestruj nową kartę (przechodząc standardowy proces rejestracji w programie).
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 18 Gru 2015 15:41 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 1635
srebrny
Jak ktoś ma Carrefoura po drodze to 10% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 60 zł, do 24.12:
Organizatorem oferty jest Visa. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 60zł. Oferta ważna tylko w sklepach stacjonarnych, z wyłączeniem sieci Carrefour Express oraz stacji benzynowych Carrefour. Z oferty można skorzystać tylko raz. Oferta nie dotyczy zakupu: wyrobów tytoniowych (w tym, papierosów oraz rekwizytów tytoniowych i produktów imitujących wyroby lub rekwizyty tytoniowe oraz symbole związanych z używaniem tytoniu); alkoholu (w tym towarów, których nazwa, znak towarowy, kształt graficzny lub opakowanie wykorzystuje podobieństwo lub jest tożsame z oznaczeniem napoju alkoholowego lub innym symbolem obiektywnie odnoszącym się do napoju alkoholowego z wyłączeniem piwa); doładowań energetycznych i telefonicznych; produktów początkowego żywienia niemowląt; produktów, dla których potwierdzeniem zakupu jest paragon niefiskalny, np. płatności w ramach usługi Carrefour „Moje Rachunki”; zakupu polis ubezpieczeniowych, kuponów Lotto, wypłaty gotówki w ramach usługi Carrefour „Cashback”.


Ostatnio edytowany przez Tulio, 18 Gru 2015 16:06, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 18 Gru 2015 16:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 962
srebrny
@Tulio
???10zł zwrotu,można skorzystać raz i maksymalnie 60zł zwrotu??Coś tu nie pasuje.
Może 10% zamiast 10zł?
Góra
 Relacje PM off
Tulio lubi ten post.
 
 
#36 PostWysłany: 18 Gru 2015 16:05 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 1635
srebrny
Racja, za szybko pisałem:
10% zwrotu za zakupy o wartości co najmniej 60 zł.
Już zmieniłem we wcześniejszym poście.
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 18 Gru 2015 22:09 

Rejestracja: 20 Paź 2014
Posty: 165
Dostałem odpowiedź na wysłane wczoraj zgłoszenie:

"Szanowny Kliencie,
Dziękujemy za zainteresowanie programem Visa Oferty!
Po krótkiej analizie nie udało nam się potwierdzić Pana rejestracji w programie przy pomocy podanego adresu e-mail.
Musimy z przykrością stwierdzić, że zakupy dokonane przy pomocy niezarejestrowanej w programie karty nie podlegają promocji cashback."

A na tym samym mailu z dnia 15 listopada 2015 19:00 mam wiadomość:
"Witaj!
Dziękujemy za dołączenie do programu Visa Oferty! W załączniku znajdziesz regulamin programu.
W przypadku pytań dotyczących programu Visa Oferty, prosimy o kontakt.
Z pozdrowieniami
zespół Visa Oferty"

Jednym słowem pełna profeska w tej Visa :shock:
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 07 Lip 2017 12:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2681
złoty
jaki jest obecnie czas oczekiwania na kase ?
klepnalem ich oferte, zatankowalem auta na BP minelo 3 tygodnie i dalej cisza
Załącznik:
bp.JPG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 07 Lip 2017 12:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 804
Loty: 139
Kilometry: 249 741
srebrny
@correos napisz reklamację, ja też nie otrzymałam zwrotu z oferty BP (w ciągu 2 tygodni) i reklamacja pomogła. Jak dobrze pamiętam to reklamację składa się przez swoje konto, a odpisali mailowo i dosłałam potwierdzenie transakcji (muszą być widoczne 4 ostatnie cyfry użytej karty).
_________________
Moje relacje:
Włochy - Liguria / Indonezja / Malmo+Kopenhaga / Dublin / Sri Lanka+Malediwy / Maroko / Amsterdam / Kaukaz
i: https://www.instagram.com/ola.javv/
Góra
 Relacje PM off
correos lubi ten post.
correos uważa post za pomocny.
 
 
#40 PostWysłany: 07 Lip 2017 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2681
złoty
reklamacja wyslana
odpowiedz otrzymalem po kilku godzinach

Szanowny Panie Mariuszu,
Dziękujemy za zapytanie oraz korzystanie z programu Visa Oferty.
Według dostępnych informacji oferta nie była dostępna w dniu zakupu.
Prosimy zalogować się do konta i wejść w zakładkę "Moje Oferty" aby aktywować wszystkie dostępne oferty.

aktywacja: 16.06.2017
platnosc karta: 21.06.2017
data waznosci oferty: 30.06.2017

mało to powazne, a firma zdecydowanie wieksza od statystycznego osiedlowego "warzywniaka"
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 46 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group