Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 129 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 07 Sty 2016 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2013
Posty: 513
Loty: 53
Kilometry: 128 459
niebieski
Do tej pory kupowałem bilety lotnicze bezpośrednio u przewoźników i było ok. Dziś znalazłem ciekawą opcję, mianowicie połączenie Barcelona - Male w cenie 1100zł z Iberią.
Nie mam jeszcze pojęcia czy jest to kupowalne, ale najpierw chciałem usłyszeć opinie o pośredniku budgetair.pl.
Ktoś, coś?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 07 Sty 2016 19:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sty 2014
Posty: 182
Kupiłem u nich bilety WAW-CDG w maju, oraz WAW- KUL w czerwcu. Jak najbardziej polecam. Nie było problemów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 07 Sty 2016 19:52 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5116
Loty: 791
Kilometry: 744 474
platynowy
Kupowałem u nich zarówno na wersji polskiej, jak i obcojęzycznych i z samym zakupem nie było problemów, chociaż bilety przychodzą na maila po jakimś czasie - nie w ciągu minuty czy dwóch.

Z wykupionymi u nich lotami nie miałem żadnych historii typu zmiana godzin, odwołanie itp., więc nie wiem, jaki w takich przypadkach jest ich CS.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 07 Sty 2016 20:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2013
Posty: 513
Loty: 53
Kilometry: 128 459
niebieski
Kupione, tzn. płatność przeszła, email z potwierdzeniem rezerwacji jest - w środku informacja o nadejściu kolejnego emaila z e-biletami. Fajnie bo nie musiałem podawać danych z paszportów, ponieważ żona jeszcze nie wyrobiła sobie paszportu na nowe nazwisko.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 07 Sty 2016 20:30 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 1713
Loty: 44
Kilometry: 65 890
złoty
Dwa razy z nimi podróżowałem bez problemu. Jednak jak to mówią na forum dobrego pośrednika poznaje sie dopiero jak sa kłopoty. Ja zadnych nie miałem ?
_________________
Jeśli masz jakies pytania o :Poznań czy Sopot pomogę!
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 07 Sty 2016 20:34 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 636
Kupowalem na wielu wersjach jezykowych i bez zadnych problem.W sumie najlepsza cene maja dlatego kupowalem u nich.Tak jak pisze przedmowca : kiedy problem jest wtedy sie pozna posrednika.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 07 Sty 2016 21:08 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 350
Ja nigdy wiecej u nich nic nie kupie i to w zadnej wersji jezykowej. W przypadku problemow zero checi wspolpracy. Pomimo zgody ze strony linii lotnicznej na bezplatna zmiane rezerwacji (blad w rezerwacji) budgetair zaslaniajac sie regulaminem nie chcialo zrezygnowac z oplaty za zmiane.
_________________
Swiat konczy sie tam, gdzie nie dociera Ryanair
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 07 Sty 2016 21:21 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 310
niebieski
Dziś mija 19 dzień od czasu gdy musiałem z winy przewoźnika złożyć wniosek o anulowanie rezerwacji biletów (kupionych poprzez budgetair.pl ) na Wyspy Zielonego Przylądka.Kontakt z budgetair.pl jest ale zwrotu pieniędzy niestety nie ma.Wg ich informacji zwrot może nastąpić w ciągu 2-10 tygodni :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 31 Sie 2016 07:52 

Rejestracja: 11 Sie 2016
Posty: 8
Napisalam do Skrzypu gdyz byl w podobnej sytuacji ale zadam to samo pyt. tutaj gdyby nie mial mozliwosci odpisania. Mianowicie kupilam 3 bilety z KualaLumpur na Bali przez budgetair pozno w nocy. Po 5 min dostalam potwierdzenie rezerwacji i osobno e-tickety. Wiec wszystko Ok . Jednak problem sie zaczol gdy chcialam sprawdzic na checkmytrip rezerwacje . Od budgetair dostalam tylko potwierdzenie rez. i e ticket natomiast nie dostalam 6 cyfrowego kodu. Sugerujac sie tym co napisal Skrzypu weszlam na strone malesiaairlines i wpisujac nr lini lotniczej udalo mi sie znalezc dane naszej trojki. Wiec nadal bylo Ok. Natomiast zastanowilo mnie sprawa odprawy online 48 h w przypadku malesiaair. W koncu przy zakupie biletow na budgetair nie podawalam numerow paszportow, a zawsze przy check-in wystarczal sam paszport bez wydrukow potwierdzen rezerwacji. Napisalam do Budgetair co mam pokazac przy chceck-in na lotnisku paszport czy Malaysia Airlines Travel Itinerary Receipt:z 5-cioma numerami lini lotniczych. Buggetair nagle przslal mi 6-cio numerowy kod ktory wpisalam w chceckmytrip i jest nasza rezerwacja potwierdzona. Na sam koniec napisalam czy w check-in w Kuala Lumpur na lot na Bali mam pokazac jedynie paszport(choc nadal nigdzie nie podawalam numerow,serii etc) czy wystarczy Malaysia Airlines Travel Itinerary Receipt:z 5-cioma numerami lini lotniczych czy sam 6-cio numerowy kod z checkmytrip. Budgetair odpowiedzial ze mam pokazac 6-cio cyfrowy kod checkmytrip. Pytanie Czy aby napewno nie musze odprawiac sie 48 h wczesniej online aby wprowadzic numery poaszportow itp. Prosze o porade Dzieki
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 31 Sie 2016 08:03 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 415
Loty: 644
Kilometry: 1 419 433
Do odprawy na lotnisku wystarczy sam paszport. Nie musi być wprowadzony wcześniej w rezerwacji - muszą zgadzać się dane osobowe (imię i nazwisko).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 31 Sie 2016 08:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1174
Loty: 1
Kilometry: 122
złoty
Nie musisz się odprawiać wcześniej i nie trzeba podawać numeru paszportu. Wystarczy paszport przy odprawie na lotnisku bo podałaś przy zakupie biletu swoje imię i nazwisko. Do tego dla własnego spokoju wydrukuj sobie eticket.

Leciałem MH w zeszłym roku i nie było problemów z odprawą na lotnisku. Odprawa online jest dla tych co chcą i mogą (bo mają dostęp do sieci) się wcześniej odprawić ale nie jest obowiązkowa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 31 Sie 2016 10:56 

Rejestracja: 11 Sie 2016
Posty: 8
Mianowicie kupilam 3 bilety z Kuala Lumpur na Bali przez budgetair pozno w nocy. Po 5 min dostalam potwierdzenie rezerwacji i osobno e-tickety. Wiec wszystko Ok . Jednak problem sie zaczol gdy chcialam sprawdzic na checkmytrip rezerwacje . Od budgetair dostalam tylko potwierdzenie rezerwacji. i e-tickety natomiast nie dostalam 6 cyfrowego kodu. Weszlam na strone malesiaairlines i wpisujac nr lini lotniczej udalo mi sie znalezc dane naszej trojki. Wiec nadal bylo Ok. Natomiast zastanowilo mnie to co napisal jeden z forumowiczow niejaki Skrzypuu odnosnie odprawy online 48 h w przypadku malesiaair. W koncu przy zakupie biletow na budgetair nie podawalam numerow paszportow, a zawsze przy check-in na lotnisku wystarczal sam paszport bez wydrukow potwierdzen rezerwacji. Napisalam do Budgetair co mam pokazac przy chceck-in na lotnisku paszport czy Malaysia Airlines Travel Itinerary Receipt:z 5-cioma numerami lini lotniczych. Buggetair nagle przslal mi 6-cio numerowy kod ktory wpisalam w chceckmytrip i jest nasza rezerwacja potwierdzona. Na sam koniec napisalam czy w check-in w Kuala Lumpur na lot na Bali mam pokazac jedynie paszport(choc nadal nigdzie nie podawalam numerow,serii etc) czy wystarczy Malaysia Airlines Travel Itinerary Receipt:z 5-cioma numerami lini lotniczych czy sam 6-cio numerowy kod z checkmytrip. Budgetair odpowiedzial ze mam pokazac 6-cio cyfrowy kod checkmytrip. Pytanie Czy aby napewno nie musze odprawiac sie 48 h wczesniej online aby wprowadzic numery poaszportow zeby przy odprawie bez problemu zlokalizowali nasza trojke? . Prosze o porade Dzieki
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 31 Sie 2016 10:59 

Nie musisz odprawiać się online. Ale możesz to zrobić i wybrać sobie miejsca :)
Góra
 PM off  
 
#14 PostWysłany: 31 Sie 2016 11:02 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13438
Loty: 347
Kilometry: 448 277
Było mówione wiele razy. Nie każda linia jest w systemie rezerwacyjny Amadeusa (czyt. checkmytrip). Jest także system rezerwacyjny Galileo (viewtrip.com).
Wystarczy tylko paszport. Nić więcej.
_________________
Podróże małe i duże! -> www.lata.my
Góra
 Relacje PM off  
 
#15 PostWysłany: 31 Sie 2016 12:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1174
Loty: 1
Kilometry: 122
złoty
Pytałaś o to jakieś cztery godziny temu i dostałaś odpowiedzi. Po co pytać jak się nie czyta odpowiedzi?
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 31 Sie 2016 12:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 335
Loty: 143
Kilometry: 273 900
niebieski
Nie wszystkie linie wymagają nr paszportu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: [opinie] budgetair.pl
#17 PostWysłany: 23 Wrz 2016 15:41 

Rejestracja: 23 Wrz 2016
Posty: 1
Cześć!
Piszę na tym wątku odnośnie BudgetAir - widzę, że mieliście również problemy z nimi... Moja historia z nimi wygląda tak - na początku czerwca zakupiłam 4 bilety na Sri Lankę na Sylwestra liniami Arabian Saudi Airlines i tez już tam nie lecę ponieważ od koniec sierpnia otrzymałam informację o zmianach w harmonogramie lotu (opóźniony powrót o 2 dni!!!). No ale trudno - byłam twarda i zaakceptowałam te zmiane. Pare dni pozniej info, ze wylot tez zmieniony i czeka mnie przesiadka w Arabii Saudyjskiej trwająca 1,5 dnia. Nadal jednak bardzo chciałam wierzyć, że polecę na Sri Lankę na Sylwestra więc nawet i to zaakceptowałam. 9go września telefon od Pani z Budgetair, że generalnie to linia lotnicza pomyliła się i nie mam jak wrócić ze Sri Lanki i muszą mi anulować bilet. Anulowali bilet - kasy wciąż nie dostałam. Bronią sie cały czas, że to linia lotnicza ale ile mozna czekać?! Jak u Was skończyła się ta historia? Dostaliście zwrot? Jak icjh zgnębić bo wydaje mi sie, że oni sprzedają tańsze bilety - obracają kasą przez jakiś czas - a potem anuluja bilety i jeszcze dają sobie okres 3 miesięcy na zwrot. Czyli pół roku ktoś obraca naszymi pieniędzmi! To jest chyba już sprawa dla policji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 23 Wrz 2016 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 641
srebrny
Naprawdę sądzisz, że Policja nie ma nic lepszego do roboty tylko zajmować się twoją dwutygodniową zwłoką w zwrocie pieniędzy? Anulowali ci 9 września a dziś 23. Co chcesz zgłosić?
Jak płaciłaś? Wyczerpałaś procedury reklamacyjne? Zawsze możesz złożyć reklamacje w swoim banku ale nie licz na to, że coś ci w dwa dni załatwią. To też będzie trwało tygodniami jak nie dłużej (miesiące).
Góra
 Relacje PM off
grzegorz84 lubi ten post.
opo uważa post za pomocny.
 
 
#19 PostWysłany: 24 Wrz 2016 00:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2013
Posty: 358
niebieski
@billy chciał Ci uprzejmie zwrócić uwagę, że musisz wykazać się większą cierpliwością. Wszystko oddadzą, jak nie oni to Mastercard lub Visa:)
_________________
Pozdrawiam!
DOOKOLAKULI
facebook.com/dookolakuli/
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 24 Wrz 2016 10:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 641
srebrny
Sorry jeśli zabrzmiało w jakimkolwiek stopniu mało uprzejmie lub niezbyt zrozumiale. Nie było to moją intencją. Chciałem po prostu delikatnie zauważyć, że twoja sytuacja nie różni się niczym od innych a jest wręcz w miarę typowa. Zakupu dokonałaś z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem i zapłaciłaś za przelot. To normalne. Tak to działa. Nic dziwnego, że maja twoje pieniądze bo sama je im wysłałaś. Nie mogli ci ich zwrócić bo przelotu nie odwołałaś. Byliście oboje związani umową. Kolejne zmiany akceptowałaś a więc zawarta umowa, z aneksami nadal trwała. Dopiero po jej zerwaniu 9 września pojawia się jakiekolwiek roszczenie o zwrot sumy zapłaty i od tego dnia można liczyć bieg terminu o zwrot. Dotąd miałaś roszczenie o wykonanie przewozu. Owszem miło by było gdyby wysłali pieniądze tego samego dnia. Ale jakoś nikt tak nie robi. W każdej firmie zwrot zajmuje trochę czasu. Czytałaś ich regulamin, żeby dowiedzieć się ile oni sobie na to rezerwują? Zapewne musiałaś zaakceptować go przy zakupie biletu. Dopóki ten czas nie minie trudno nawet uznać, ze nastąpiła zwłoka dłużnika. Bank nawet nie bardzo będzie chciał przyjąć reklamację. A jak przyjmą dla świętego spokoju, żeby nie musieli się z tobą wykłócać i nawet zwrócą się z tym do OTA to dostaną uprzejmą odpowiedź, że wszystko jest zgodnie z regulaminem i procedury trwają. To wszystko trwa bo trwać musi. Jakbyś chciała aby bank w twoim imieniu wystąpił do wystawcy karty o chargeback też będzie trwało. Jak złożysz pozew do sądu (do którego, póki co, nie masz podstaw, ze względu na brak upływu terminu zwrotu) to jak myślisz na kiedy zostanie wyznaczona pierwsza rozprawa? (Muszą otrzymać pozew, wysłać kopię pozwanemu, dać mu czas na sporządzenie odpowiedzi, znaleźć wole terminy). Ile dana sprawa będzie trwała?
Niestety pewne rzeczy trwają i najprościej to zaakceptować. Rozumiem twoje niezadowolenie z odwołania lotu i chwilowego braku gotówki ale nie jesteś pierwsza ani ostatnia. Nad twoim postem jest cała epopeja o odwołaniu, zwrotach i reklamacjach. Przeczytałaś? Zwróciłaś uwagę ile to trwało u innych? Trudno tyle trwa. Zasadniczo sama się na to zgodziłaś akceptując regulaminy OTA, bankowe, wystawcy karty itd. Dopiero po upływie terminów masz podstawy do jakichkolwiek roszczeń. I powiedzmy sobie szczerze, nie uważam, aby zawracanie Policji głowy twoim niezadowoleniem miało jakikolwiek sens. Jedyny skutek, to zmarnowanie przez paru funkcjonariuszy czasu na wytłumaczenie ci, że nie masz racji lub spisanie papierów jak się będziesz bardzo upierała i awanturowała. Potem umorzą bo muszą. Wolałbym aby zajmowali się w tym czasie ściganiem prawdziwych przestępców.
PS. I tak naprawdę to to mityczne "obracanie moimi pieniędzmi" w dzisiejszych czasach, przy stopie procentowej banków szorującej o dno i trudnościach w znalezieniu sensownej i zyskownej inwestycji to tylko taki slogan. Za wiele na tym nie zyskają. Nie wysłałaś im zapewne milionów. A obsługa zwrotu też wbrew pozorom kosztuje.
Pozdrawiam. Współczuję i życzę cierpliwości oraz więcej szczęścia w kolejnych zakupach.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 129 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group