Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Bravofly - opinie
#41 PostWysłany: 18 Lis 2020 23:40 

Rejestracja: 15 Paź 2014
Posty: 102
Loty: 136
Kilometry: 254 109
Ja jestem w podobnej sytuacji od Kwietnia czekam na zwrot wybrałem opcję Travel Credit i to był prawdopodobnie błąd.
Do dziś nie jestem w stanie odzyskać pieniędzy a jest to niemała kwota ponad 10tyś zł.
Także jak masz możliwość to bierz Refund by Airlines lub ten voucher może szybciej Ci oddadzą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
 Temat postu: Re: Bravofly - opinie
#42 PostWysłany: 02 Lip 2021 17:10 

Rejestracja: 10 Cze 2021
Posty: 8
-- 02 Lip 2021 17:08 --

Pytanko - jeśli do biletu dokupie full flex to mogę normalnie anulować bilecik kiedy mi się widzi? Robią zwrot kasy, czy jakiś śmieszny voucher?

-- 02 Lip 2021 17:10 --

Chyba nie mogę edytować posta, więc dopiszę: chodzi o dokupienie fullflexa do zwykłego biletu, nie do biletu flex.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Bravofly - opinie
#43 PostWysłany: 18 Lut 2022 11:17 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22322
Nie wiem czy było, ale dziś odkryłem ze grupa bravofly/lastminute posiada chat

https://www.bravofly.com/en/help/assistance.html

Bardzo szybko i kompetentny pracowanicy. A jak ktoś by chciał maila do nich wysłać to podali mi ten

Kod:
customercare@lastminute.com
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#44 PostWysłany: 20 Kwi 2022 16:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 1861
Loty: 262
Kilometry: 438 549
srebrny
Pytanko. Próbuję dokonać zakupy na bravofly w wersji norweskiej. Niestety zarówno przy 2 różnych kartach Visa debetowych (zwykła i wypukła) oraz przy karcie kredytowej Visa mam ten sam komunikat:
"Vi beklager!
Ikke bekymre deg, det er noen ting du kan gjøre. Prøv et annet kort eller en annen betalingsmetode, eller sjekk at kortet ditt ikke har nådd kredittgrensen. Vil du være på den sikre siden? Ring reisekonsulentene våre på nummeret under."

Czyli tak jakby nie chciało akceptować tych kart...Ktoś może miał z tym styczność?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 20 Kwi 2022 20:49 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 305
Loty: 139
Kilometry: 280 764
niebieski
Przy zakupie poprzez bravofly zwykle mam problem z psd2 i wymagana weryfikacja.
Jeśli zniżka jest duża a karta już była raz wykorzystana to lubią przyblokować.
(przy płatności dinersem wystarczyło dodać wszystkie klony do tzw białej listy)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 20 Kwi 2022 21:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 1861
Loty: 262
Kilometry: 438 549
srebrny
Niestety miałem taki problem, że pierwsza transakcja niby przeszła, a po chwili dostałem maila, że jednak została anulowana i kwota zostanie zwrócona. Na infolinii banku dostałem info, że finalnie nic nie zostało pobrane, ale próba była. No i potem już przy każdej kolejnej próbie ten komunikat...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 17 Wrz 2022 22:07 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1565
niebieski
Data lotu zmieniona o 4 dni przez linie lotnicza. Zobaczyłem to kilka dni temu. Kontaktowałem się przez chat to powiedzieli że zmiana daty była 10 dni temu , że wysłali meila z tą zmianą i że miałem 48 godzin na odpowiedź. Nie dostałem żadnego meila i tez dlatego nie odpisałem a wg nich to zatwierdzili zmianę. Nie chcą zmienić na inną datę ani dokonać zwrotu.
To taka jest u nich praktyka ? Ktoś ma jakieś pomysły co zrobić ? Chargeback ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 10 Lis 2022 00:59 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Kupiłem 2 bilety RT przez lastminute.de i taka ciekawostka w potwierdzeniach mailowych - mianowicie w każdym podane dwa numery PNR oddzielone ukośnikiem :? W obu przypadkach pierwszy PNR wszedł bezproblemowo i na checkmytrip i na stronie LOT, drugiego więc na razie nie tykałem. Czy to jakiś dodatkowy kod używany na potrzeby OTA? Bo przyznaję, że mnie to trochę zdziwiło.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 10 Lis 2022 17:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2120
platynowy
@Kashpir w lastminute tak miałem chyba raz a w innych ota częściej, jeden pnr jest ich drugi linii.
To tak przy okazji bo mam inny problem.

Od tygodnia bujam się z lastminute.com(UK) i hotelem w Tiranie. Płatność dla lastminute w chwili rezerwacji(częściowo opłacone voucherem). Hotel swoje, lastminute swoje. Zameldowanie jutro.
Mail od lastminute z dzisiejszego rana:

Hi onufry_z

Thank you for your email.

We are sorry for the inconveniences.

We would like to inform you that as we can see we have completed the payment with the hotel.

We request you to kindly check with the hotel for the update regarding the payment.

Thank you for understanding.

For further queries we remains at your disposal.

Kind regards,
Customer Care Team




Mail od hotelu z przed godziny:

Dear Mr.onufry_z
I’m sorry but our hotel hasn’t take payment from your agency.Tomorrow when you do check in you can pay cash or with card in our hotel.
Kind regards.Gloria’s team!




Oczywiście natychmiast przesłałem lastminute co mi odpisał hotel z prośbą o natychmiastową interwencję, ale jakoś cienko to widzę że coś się do jutra zmieni. Nie wiem kto kręci czy gdzie jest problem. Wiem że czasami hotelarze nie wiedzą że powinni pobrać płatność z wirtualnej kary płatniczej której dane przesyła im lastminute albo nie potrafią tego zrobić. Ale hotel pisał kilka dni temu że nie dostali żadnych danych karty.

Prawdopodobnie jutro opłacę noclegi Visą Infinite z PKO BP i jeśli po dobroci hotel mi nie zwróci to pójdzie wniosek o chargeback. Do lastminute ubiegać się o zwrot to żaden interes ponieważ cena razem z voucherem była promocyjna.

Może jakieś rady czy pomysły? Dzwonić do UK nie zamierzam bo to koszt. Wiem że mogę jeszcze niby pisać na chat live Bravofly. Przy zameldowaniu raczej tego nie będę robił bo szkoda mi czasu w Tiranie.


Ostatnio edytowany przez onufry_z, 10 Lis 2022 17:19, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 10 Lis 2022 17:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4546
Loty: 634
Kilometry: 780 222
HON fly4free
Ja kiedyś tak miałem z lastminute. Tu szczególnie narażone są ich rezerwacje przez booking.

Istnieje prawdopodobieństwo, że w hotelu nie potrafią obsługiwać interfejsu booking.

Zapłaciłem, wziąłem rachunek i po jakimś czasie lastminute mi oddało.

Wydaje się, że o chargeback do hotelu nie masz po co występować. Opłacisz usługę, którą wykonają. To LM jest tym, który dał ciała
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
 
      
#51 PostWysłany: 10 Lis 2022 17:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2120
platynowy
Dzięki za odp. ale zauważ że sam piszesz rzeczy odrobinkę rozbieżne. Że lastminute dało ciała ale też że w hotelu nie umieją obsługiwać interfejsu booking. Miałem pisać że dostawcą usługi dla Lastminute jest Booking bo jest to na rezerwacji i również podejrzewam że nie umieją.
A skoro nie umieją pobrać sobie zapłaty za swoją usługę tak jak powinni i biorą ode mnie to moim zdaniem chargeback mi będzie przysługiwał, chociaż doświadczenia z tym mam niewielkie.
Bo jeśli hotel nie umie to z czym konkretnie Lastminute dało ciała?


Ostatnio edytowany przez onufry_z, 10 Lis 2022 17:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 10 Lis 2022 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4546
Loty: 634
Kilometry: 780 222
HON fly4free
Nie no masz umowe z LM nie z hotelem. To, że hotel czegoś nie potrafi to sprawa miedzy nim a LM a nie miedzy nim a tobą
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
onufry_z uważa post za pomocny.
 
      
#53 PostWysłany: 10 Lis 2022 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2120
platynowy
Niestety masz sporo racji. Ale poszkodowanym jestem ja bo tak jak pisałem żaden to dla mnie interes jak mi hotel zaśpiewa niewidomo ile więcej(może 150zł a może 250) niż mnie to wyniosło na Lastminute. Więc zrozumiałe że szukam rozwiązania gdzie nie będę do tyłu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 10 Lis 2022 18:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 4546
Loty: 634
Kilometry: 780 222
HON fly4free
Pojedź, zobacz co będzie, może się okazac, że jutro cudownie będzie rezerwacja opłacona, a jak nie weź potwierdzenie zapłaty, fakturę i bujaj się z LM o zwrot całości.

Mi zwrócili, kupowałem u nich ze zniżką zapłaciłem całość i tyle zwrócili. Choć to był hotel w Stryju i chodziło o kwotę 18.20 v 20.20 EUR
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
onufry_z uważa post za pomocny.
 
      
#55 PostWysłany: 10 Lis 2022 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2120
platynowy
Hi onufry_z

Greetings for the day!

Thank you for your email.

With regards to your concern, we would like to inform you that our team has contacted the hotel and the payment has been paid to the hotel. You can check - in without paying for the stay.

Thank you for understanding.

For further queries, we remain at your disposal.

Kind regards,
Customer Care Team


Któryś raz to samo.
Zobaczy się, może będzie ok.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 11 Lis 2022 15:03 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8849
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Kashpir napisał(a):
Kupiłem 2 bilety RT przez lastminute.de i taka ciekawostka w potwierdzeniach mailowych - mianowicie w każdym podane dwa numery PNR oddzielone ukośnikiem :? W obu przypadkach pierwszy PNR wszedł bezproblemowo i na checkmytrip i na stronie LOT, drugiego więc na razie nie tykałem. Czy to jakiś dodatkowy kod używany na potrzeby OTA? Bo przyznaję, że mnie to trochę zdziwiło.

Oba działają na LOT i bez problemu sprawdzisz swoją rezerwację wklepując którykolwiek z nich.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 24 Lis 2022 15:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2120
platynowy
Moja sprawa nie zakończyła się dla mnie dobrze.
Po zameldowaniu było super. Żadnych pytań o płatność, mimo że w rezerwacji było room only dostałem śniadanie.
Ponownie zaczęło się gdy wracałem ze śniadania przed wymeldowaniem. Dziewczyna której wcześniej nie widziałem spytała mnie czy wszystko w porządku i czy podoba mi się hotel po czym poinformowała że muszę zapłacić za pobyt. Prawie nie dyskutowałem chociażby ze względu że w planie miałem jeszcze krótki spacer i autobus na lotnisko. Zapłaciłem więc po raz drugi za to samo i to jakieś 130zł więcej.
Jak najszybciej wysłałem fakturę wystawioną przez hotel do lastminute z moim numerem konta i żądaniem zwrotu kwoty zapłaconej w hotelu. Najpierw dostałem odpowiedź że będą robić dochodzenie i sprawę przekazują do odpowiedniego działu. Następnego dnia miałem telefon od nich ale akurat nie mogłem odebrać. Po paru minutach mail od niejakiej Bettiny z escalate team że przepraszają, hotel popełnił błąd, anulował tamtą rezerwację, wszystko co mogą zrobić to zwrot mojego vouchera i zapłaconej kwoty. Voucher po chwili na mailu, zwrot kasy na Curve następnego dnia. Protesty i sugestie że za niedogodności nie odmówię przyjęcia vouchera na 30 czy 50£ zbyte milczeniem.

W tym samym czasie dosyć ostro pisałem też z hotelem i to nawet z jego właścicielem. Poinformowałem że jest w Europie skuteczny sposób na odzyskanie moich pieniędzy. Niestety z nie związanych ze sprawą powodów zamknąłem konto w banku którego kartą płaciłem więc pozbawiłem się w zasadzie możliwości ubiegania o chargeback. Poza tym musiałbym się kopać z Curve o zwrot tych zwróconych mi £ do lastminute. Ciężko ale odpuściłem.

Z ciekawostek, właściciel hotelu przesłał mi na mail screny z korespondencji z lastminute/booking(??) Były tam linki, nawet hasła i rzeczywiście kilka razy powtarzane pytanie o numer karty. Inna rzecz, po pierwszej wymianie 3 maili z hotelem na samym początku musiałem kontynuować z innego maila ponieważ z pierwotnego dostawałem mailer-deamony. Czyżby zablokowali.

Podsumowując najgorsze w sprawie jest że niespecjalnie widzę skuteczny sposób aby zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości, a rezerwuję na lastminute często. Co powinienem był zrobić lepiej to mieć przy sobie w hotelu fakturę z lastminute, ale nie sądzę by to coś pomogło poza stratą czasu w Tiranie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 24 Lis 2022 16:45 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1702
Loty: 630
Kilometry: 1 040 894
srebrny
Miałem podobnie. Nocleg o wartości 59gbp, wykorzystałem voucher na 59gbp finalnie przedplacajac nocleg kwotą 9gbp. Na miejscu konsternacja bo hotel nie widzi żadnej przedpłaty, albo placę pełną kwotę albo wypad. Ledwo stałem na nogach więc nie mailem siły nic innego szukać ani więcej tłumaczyć że już zapłaciłem. Pomimo,że nocleg w Argentynie to zdecydowałem się zapłacić kartą. Po powrocie mail do lm z potwierdzeniem z karty. Na drugi dzień odpowiedź,że przepraszają i proszą o podanie numeru konta do zwrotu. Dziś 60eur na koncie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 24 Lis 2022 16:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2120
platynowy
Czyli otrzymałeś zwrot tej wyższej kwoty zapłaconej w hotelu. @pabien podobnie. Mieliście niedogodności ale nie jesteście stratni finansowo. Ja przeciwnie, tylko tą niższą przedpłaconą lastminute mi zwróciło, mimo że się domagałem jestem do tyłu chyba jakieś 130zł.

Chyba mnie nie lubią :D

The card details were provided correctly several times for the hotel to take payment from and ensure your booking is pre-paid as per the agreement. We have emailed them several times with the correct credit card details and reminded them also that they can find these card details on booking.com as well, who was your hotel provider. Unfortunately they decided to cancel your booking with 79.00 EUR and charged you 82.00 EUR instead for a new booking.

Please note, we can't take responsibility for this mistake on the hotel's side, therefore we can't refund you the 82.00 EUR. The best we can do is to refund you the 19.60 GBP to the original payment method and send you a new voucher of 57.31 € as well. The new voucher can be used on our website again for one year. In this way you will be refunded in the same way you have made the booking on the first day, cash and voucher .

I am sorry if this is not the answer you have expected, however based on the points above we are confident that the hotel made a mistake and not our agency.

Kind regards,

Bettina

Dla wyjaśniena ten voucher na 57.31€ wyniósł mnie jakieś 33€.



A mail z hotelu tego typu. I jak tu się z nim kopać i mu tłumaczyć że po pierwsze nie na 82 tylko 79 po drugie agencja nic takiego nie ma bo nie pobrał tych pieniędzy:

Dear Mr. onufry_z
Please ask the agency for a document that shows correctly the withdrawal of 82 EUR through bank that Hotel Boutique Gloria, Tirana(Albania) has done. If they have the document of this supposed withdrawal everything is solved.
You are talking with the owner of the hotel who has the full responsibility of any action.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 29 Lis 2022 15:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Mar 2015
Posty: 301
Loty: 99
Kilometry: 171 514
niebieski
Taka sytuacja
Bilet kupowany na szwedzkiej odmianie lastminute, cena " zacna " natomiast z karty zeszło o 38 euro więcej.
Napisałem do nich z reklamacją z załączonym screen- em , odpowiedź przyszła szybko - wg nich owe 38; euro to opłata administracyjna .
Złożyłem już reklamacje w banku bo wg mnie powinien być wcześniej poinformowany o tej opłacie .
Jest szansa coś wskórać ? Przerabiał ktoś taką sytuację ?


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 25 Cze 2023 23:47, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group