Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 52 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 29 Paź 2013 12:21 

Rejestracja: 06 Sie 2013
Posty: 15
Dostałem ponowna odpowiedź z Bravofly, z której wynika to, że screeny to ja sobie mogę słać i tak nic nie wskóram...wyczerpuje mi się już cierpliwość, oszukali mnie na 300zł i piszą że wszystko jest prawidłowo. Czy ktoś ma może podobne doświadczenia z tą firmą i wie jak z nimi walczyć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#22 PostWysłany: 29 Paź 2013 13:20 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
Ja bym zgłosił w banku chargeback. Ale nie na zwrot całości tylko zwrot różnicy, niech bank przeprocesuje to kodem "Transaction amount differs". Zobaczymy czy wtedy bravofly będzie takie "mądre" w starciu z ich agentem rozliczeniowym który poprosi ich o wyjaśnienia.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
#23 PostWysłany: 29 Paź 2013 14:29 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4261
Loty: 423
Kilometry: 954 846
złoty
mucha napisał(a):
Ja bym zgłosił w banku chargeback. Ale nie na zwrot całości tylko zwrot różnicy, niech bank przeprocesuje to kodem "Transaction amount differs". Zobaczymy czy wtedy bravofly będzie takie "mądre" w starciu z ich agentem rozliczeniowym który poprosi ich o wyjaśnienia.



popieram - masz screeny, nie powinno być problemu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 29 Paź 2013 16:24 

Rejestracja: 06 Sie 2013
Posty: 15
No i po wtórej już reklamacji, napisali, że ich "kompetentny team" (zacytowane z ich korespondencji do mnie) znalazł błąd w mojej rezerwacji i oddają mi 43,02EUR opłat administracyjnych, tylko że to nie wszystko. Walczę jeszcze o 12EUR - taką zniżkę ich system naliczył za płatność karta debetową...więc połowiczny sukces jest :) Wielkie dzięki za pomoc i podpowiedzi jak odzyskać pieniądze...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 31 Paź 2013 14:35 

Rejestracja: 01 Lis 2012
Posty: 30
Ja już też swoje się nawkurzałam na Bravofly !!!
Użycie karty VISA debit - zniżka 500 zł - BOMBA
Zakładam zatem karte w multibanku, bo czym bravofly nie akceptuje i zniżki nie nalicza !!! - Why??
Nie mam pojecia. Jest visa jest debit wszystko sie zgadza a oni swoje.
Sorry ale ja tego NIE ROZUMIEM !!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 02 Lis 2013 13:34 

Rejestracja: 06 Sie 2013
Posty: 15
W końcu po pięciu dniach, wysłania niezliczonej ilości maili i wyjaśnieniu im wszystkiego "łopatologicznie" aby przyjrzeli się dokładnie screenom, które im wysłałem, firma Bravofly uznała, że odda mi całość nadpłaconej kwoty. Ale walczę również, aby zwrócili mi też kwotę wynikającą z różnicy kursu waluty EUR/PLN. Zobaczymy...Dziękuję więc drodzy forumowicze za wszelką pomoc i życzę sukcesów tym, którzy maja podobne problemy. Na wszelki wypadek, przed zatwierdzeniem płatności radzę jednak zrobić zrzut ekranu co by mieć jakikolwiek dowód do walki z tymi oszustami...pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 02 Lis 2013 13:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Gratuluję wytrwałości w walce.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 02 Lis 2013 15:51 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1387
Loty: 815
Kilometry: 1 221 031
srebrny
laszek266 napisał(a):
W końcu po pięciu dniach, wysłania niezliczonej ilości maili i wyjaśnieniu im wszystkiego "łopatologicznie" aby przyjrzeli się dokładnie screenom, które im wysłałem, firma Bravofly uznała, że odda mi całość nadpłaconej kwoty. Ale walczę również, aby zwrócili mi też kwotę wynikającą z różnicy kursu waluty EUR/PLN. Zobaczymy...Dziękuję więc drodzy forumowicze za wszelką pomoc i życzę sukcesów tym, którzy maja podobne problemy. Na wszelki wypadek, przed zatwierdzeniem płatności radzę jednak zrobić zrzut ekranu co by mieć jakikolwiek dowód do walki z tymi oszustami...pozdrawiam


Też gratuluję wytrwałości! Ja po kilkudniowych wymianach maili i wielu telefonach odpuściłem sobie reklamację u tych oszustów i kupiłem nowy bilet u innego pośrednika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 27 Lis 2013 14:28 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 351
niebieski
Kurczę, nie zdążyłem się wypowiedzieć w wątku ze zniżką do Pekinu, bo przeniesiony do kosza. Ostatnio zrobiłem rezerwację na bravofly na Emirates wraz z ok. 200-złotowym rabatem i wszystko jak dotąd w porządku. Błyskawiczny sms i e-mail z potwierdzeniem, wydany numer e-biletu. Wydaje się być okej. Zniżka na kartę visa debit z banku ing.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 13 Sty 2014 14:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2588
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Czy komus zdarzylo sie, zeby anulowano rezerwacje na lowcosta zrobiona przez bravofly ? Sladu po transakcji na karcie nie ma a na stronie przewoznika rezerwacja widnieje jako oplacona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 28 Cze 2014 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2011
Posty: 235
Loty: 338
Kilometry: 649 879
niebieski
Przez naiwność i chęć zaoszczędzenia narobiłam sobie takich samych problemów jak laszek266. Karta Mastercard Debit miała dawać zniżkę na bilet, w końcowej fazie cena wciąż była atrakcyjna (a patrzyłam uważnie czy nic się nie zmienia), a w efekcie pobrali dużo więcej kasy (jak w przypadku płatności zwykłym Mastercardem :( ). Screeny są, ale czy to coś da jeśli cena wyjściowa biletu przez dobę się zmieniła? Też pewnie trzeba się będzie z nimi boksować, bo screeny to ja sobie mogę zmanipulować na własną korzyść :( Ciekawe czy bank jest w stanie coś zaradzić?

To tak ku przestrodze! Nie korzystajcie z BRAVOFLY!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 28 Cze 2014 11:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 112
Kilometry: 141 978
srebrny
A czy Twoja karta to na pewno MasterCard Debit, a nie zwykły MasterCard? Bo ja nigdy nie miałem problemów ze swoim MC Debit. Karta MC wydana do konta to nie jest zawsze MC Debit.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 28 Cze 2014 11:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1191
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
athariel napisał(a):
jasiustasiu napisał(a):
Ktoś miał jakieś z nimi doświadczenia? Pozytywne, negatywne?


Ja w ostatni weekend miałam doświadczenie bardzo negatywne. 30 marca kupiłam za 800zł bilety Warszawa-Amsterdam-Warszawa przez bravofly.com. Dostałam potwierdzenie, dwa dni pózniej przysłali fakturę, na stronie bravofly.com status mojej rezerwacji to "Confirmed". Jeszcze na dzień przez wylotem dostałam smsa przypominającego z numerem rezerwacji, godziną odlotu itd.
Wielkie było moje zaskoczenie gdy na lotnisku okazało się, że nie ma mnie na liście pasażerów. Po dochodzeniu w punkcie LOTu okazało się, że bravofly owszem rezerwację zrobiło, ale nigdy nie wystawiło dla mnie biletu i rezerwacja została automatycznie anulowana dwa dni później.
Jeszcze na lotnisku w Warszawie próbowałam się z nimi skontaktować, ale na stronie podany jest tyko jeden numer i przy próbie połączenia wita nas automat, który prosi o numer karty kredytowej, aby mogli pobrać 6 euro za konsultacje... Masakra!
Ostatecznie, ponieważ czasu do odlotu było coraz mniej kupiłam najtańszy dostępny bilet na te same loty w kasie LOTu i zapłaciłam za nie 3100zł, mając nadzieję, że bravofly na 100% poczuje się do odpowiedzialności - w końcu wina ewidentnie leżała po ich stronie.
W niedzielę napisałam maile na wszystkie znane mi adresy bravofly (co nie jest takie proste, gdyż na www nie podają żadnego) oraz poprzez formularz kontaktowy na ich stronie. Opisałam całą sytuację i dołączyłam skany wszystkich dokumentów, rachunków itp. Dziś mija trzeci dzień bez żadnej odpowiedzi z ich strony. Nawet nie wiem czy robią coś aby tę sytuację wyjaśnić.
Nikomu nie radzę korzystać z ich usług. Problem z rezerwacją może zdarzyć się każdej firmie, ale to że w krytycznym momencie nie ma możliwości szybkiego kontaktu z nimi oraz to, że zupełnie nie odpowiadają na maile świadczy o ich kompletnym braku profesjonalizmu. Do tego dochodzi fakt, że ich system musi być poważnie błędny skoro do ostatniej chwili wyświetla jako potwierdzoną rezerwację, która faktycznie została przez linie lotnicze odrzucona dwa miesiące wcześniej.


to za przeproszeniem twoje gapiostwo ze nie kupilas za kilka euro obslugi klienta na bravofly i nie sprawdzilas rezerwacji na stronie przewoznika - lot wyswietla czy zaplacone czy nie
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 28 Cze 2014 11:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2011
Posty: 235
Loty: 338
Kilometry: 649 879
niebieski
luziczek napisał(a):
A czy Twoja karta to na pewno MasterCard Debit, a nie zwykły MasterCard? Bo ja nigdy nie miałem problemów ze swoim MC Debit. Karta MC wydana do konta to nie jest zawsze MC Debit.


Na pewno Debit. Nigdy nigdzie nie doliczało dodatkowych opłat przy zaznaczeniu tego typu karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 28 Cze 2014 12:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 546
niebieski
Dotychczas kupowałem kilka biletów na stronach Bravofly i wszystko bez problemowo. Przy próbie zakupu karta jest sprawdzana przez system czy wybrano właściwą jako zwalniającą z opłaty. Ale i tak mają tam pomieszane z numerami: zamiast karty Mastercard Debit która była odrzucana jako niewłaściwa, przeszła Mastercard Wizz Air (kredytowa).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 28 Cze 2014 12:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2011
Posty: 235
Loty: 338
Kilometry: 649 879
niebieski
No właśnie w moim przypadku najprawdopodobniej coś nie zagrało. Kwota zmieniła się dopiero wtedy gdy zatwierdziłam ostateczną transakcję. Mimo zatrzymania - dosłownie po sekundzie przetwarzania zamówienia - i tak przyszło potwierdzenie i kasę w wyższej kwocie ściągnęło. Napisałam już do nich wyczerpującą wiadomość, zobaczymy czy mają na to jakąś radę :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 24 Lip 2014 09:06 

Rejestracja: 24 Lip 2014
Posty: 5
witam wszystkich!

Nowości z bravofly: zarezerwowałem i opłaciłem u nich bilety na lot Eurolot KRK-Dub (26.07 - 02.08) już ok. miesiąc temu. Wczoraj przy próbie odprawy online na stronie Eurolot (można od 72h przed lotem) wyszło, że mogę się odprawić na lot KRK-Gdańsk 26.07 - 02.08 !!
Dzwoniłem do supportu dwa razy: raz wczoraj rano zostałem przeproszony i olany (sprawa miała być rozpatrzona i mieli oddzwonić), drugi raz popołudniu - ziomek nic nie wiedział o telefonie z rana, miał zrobić re-search i oddzwonić jeszcze wczoraj (nie oddzwonił, ale coś zrobił, bo dostałem nowe booking ID na lot, niestety również w odprawie Eurolot zmapowało się na KRK-Gdańsk...)

Masakra. Co radzicie? Jak ich pogonić i jakie mam opcje, jeżeli całkiem zawalili tę rezerwację i tego nie odkręcą?
Zaraz dzwonie na infolinie raz jeszcze (od 9 startują), szukam też maili i formularzy kontaktowych, ale jest z tym cieżko (mam ccare-fly@en.customer-travel-care.com). Jeżeli możecie podać jeszcze jakieś, najlepiej sprawdzone, kanały komunikacji z bravofly i opisać swoje doświadczenia z supportem, będę niezmiernie wdzięczny.

pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 24 Lip 2014 09:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2588
Loty: 371
Kilometry: 601 471
oundru napisał(a):
zarezerwowałem i opłaciłem u nich bilety na lot Eurolot KRK-Dub (26.07 - 02.08) już ok. miesiąc temu.

Nie ma takiej trasy Eurolotu jak KRK-DUB.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 24 Lip 2014 09:17 

Rejestracja: 24 Lip 2014
Posty: 5
jest, sprawdziłem to na stronie, zreszta dzwoniłem do Eurolotu. Powinienem lecieć lotem K2 627 o 6.20 w sobotę
(zrobiłem pomyłkę w skrótach, oczywiście chodziło mi o krk-dbv, czyli Dubrovnik)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 24 Lip 2014 10:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
oundru napisał(a):
jest, sprawdziłem to na stronie, zreszta dzwoniłem do Eurolotu. Powinienem lecieć lotem K2 627 o 6.20 w sobotę
(zrobiłem pomyłkę w skrótach, oczywiście chodziło mi o krk-dbv, czyli Dubrovnik)

Co masz na potwierdzeniu rezerwacji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 52 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group