Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 01 Sie 2023 17:43 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4191
Prześlij te screeny do booking, a nie tu na forum.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥 Zobacz Park Narodowy Krugera 🦒🐘 Tanie loty do RPA od 1756 PLN 🔥
Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥 Tanio 🚨 Loty na Maltę z Warszawy i Katowic za 170 PLN 🔥
#42 PostWysłany: 01 Sie 2023 17:46 

Rejestracja: 18 Maj 2016
Posty: 510
niebieski
Jak napisałem w powyższym moim poście - wysłałem zrzuty do Bookingu.
Tu na forum zamieściłem jako ostrzeżenie.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#43 PostWysłany: 01 Sie 2023 18:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12077
HON fly4free
W necie można przeczytać wiele postów o takich akcjach. Po prostu konta hoteli, pensjonatów itp. oferujących noclegi na bookingu są przejmowane przez przestępców i potem w imieniu obiektu przesyłają do potencjalnych ofiar takie wiadomości.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#44 PostWysłany: 01 Sie 2023 21:08 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 195
niebieski
Identyczna sytuacja dwa dni temu z hotelem w Rumunii. Zgłoszone do booking i odpowiedź, że sposób mojej płatności nie uległ zmianie i wyjaśnią z hotelem. Dla mnie to jest oczywiste że to scan, ale inni mogą się złapać.
Szkoda, że nie odpowiedzieli na moje pytanie jak to możliwe, że ktoś ma dokładne dane ze szczegółami mojej rezerwacji.
Niestety mi to wygląda na włamanie do booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 21 Sie 2023 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 219
niebieski
Rowniez przestrzegam. Znalazlem w NY nocleg za polowe ceny Greek Astoria Place

Koles ma tylko kilka ocen od jakichs hiszpanskojezycznych ludzi ktorzy spali u niego tylko 1 noc plus jedna zła ocene od jakigos szwajcara. Po zlozeniu rezerwacji dostalem maila aby wyslac mu przelew na adres w brukseli przez split wise czy cos takiego.

Zadzwonilem do bookingu i zglosilem ze to scam. Babka powiedziala ze przeciez hotel na dobre oceny i to nic dziwnego ze prosi o przelew.

Pytalem 4 razy czy biora odpowiedzialnosc jak zniknie to nie dostalem odpowiedzi. Temat odpuszczam ale ile osob sie natnie-szkoda
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 23 Sie 2023 22:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 219
niebieski
historii ciag dalszy... odpisal mi booking:
Cytuj:
Nicol S. z Centrum obsługi klienta
Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

Uprzejmie informujemy, że obiekt potwierdził informacje o konieczności dokonania przelewu bankowego, ponieważ napotkał problemy z możliwością obciążenia Państwa karty, która została podana do rezerwacji.

Wszystkie informacje zostały potwierdzone przez naszą platformę oraz informacje o przelewie została przez obiekt wysłana również za pośrednikiem naszej platformy.

Bierzemy na siebie odpowiedzialność i prosimy dokonać przelew za rezerwację zgodnie z warunkami płatności.

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.


naotmiast hotel juz nie przyjmuje rezerwacji w zadnym terminie...ciagle mam tam rezerwacje. Czekam na negatywne komentarze lub pozytywne od ludzi ktorzy mieli tam nocowac.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#47 PostWysłany: 20 Wrz 2023 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1192
Loty: 430
Kilometry: 485 683
srebrny
Kolejne ostrzeżenie, mail może wyglądać tak:

Hello Esteemed Visitor!

Currently, our booking assistance team has notified us about you need to undergo a card verification process, even though you have already made the payment for your reservation.


Tymczasem ja wcale jeszcze nie płaciłem.

Link w mailu to "https://booking.guest-iskilkacyfr.com/p/kilkanaściecyfr

Ponadto podane dwa terminy, do kiedy pownienem się zweryfikować: 24 i 2 godziny.

Obsługa bookingu zadzwoniła do hotelu, własciciele hotelu nic nie wiedzą.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 20 Wrz 2023 14:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2542
Loty: 26
Kilometry: 45 127
złoty
Ostatnio to już plaga, juz nawet nie zgłaszam

Załącznik:
boo.jpg
boo.jpg [ 81.37 KiB | Obejrzany 5998 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
LonDynia lubi ten post.
 
      
#49 PostWysłany: 23 Wrz 2023 16:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 219
niebieski
tommmik napisał(a):
historii ciag dalszy... odpisal mi booking:
Cytuj:
Nicol S. z Centrum obsługi klienta
Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

Uprzejmie informujemy, że obiekt potwierdził informacje o konieczności dokonania przelewu bankowego, ponieważ napotkał problemy z możliwością obciążenia Państwa karty, która została podana do rezerwacji.

Wszystkie informacje zostały potwierdzone przez naszą platformę oraz informacje o przelewie została przez obiekt wysłana również za pośrednikiem naszej platformy.

Bierzemy na siebie odpowiedzialność i prosimy dokonać przelew za rezerwację zgodnie z warunkami płatności.

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.


naotmiast hotel juz nie przyjmuje rezerwacji w zadnym terminie...ciagle mam tam rezerwacje. Czekam na negatywne komentarze lub pozytywne od ludzi ktorzy mieli tam nocowac.



Historii ciag dalszy. Booking po kilku dniach napisal do mnie ze ten hotel to jednak bylo oszustwo i ze powninem zablokowac swoją karte. Dzisiaj zauwazylem na wyciagu ze moja karta ktos dwukrotnie zaplacil w amsterdamie za hotel na kwote okolo 2600zl.

Karte zablokowalem i rozpoczalem procedure chargebacku.

Natomiast do bookingu juz pisalem pare razy czy zwroca mi pieniadze za ten przelew na konto hotelu ktory zresztą gwarantowali ale nic nie odpisują-ogolnie olewka.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#50 PostWysłany: 23 Wrz 2023 16:23 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2464
HON fly4free
Tak z ciekawości, nie dzwoniłeś do booking.com? Na maile bym nie liczył.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 23 Wrz 2023 19:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 219
niebieski
Nie dzwonilem. W tym rzecz ze ja go oczywiscie nie zrobilem. Ale chce zobaczyc jak sie booking zachowa. Czy podejmie jakakolwiek rozmowe czy mnie oleje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
mediolan lubi ten post.
 
      
#52 PostWysłany: 09 Paź 2023 11:37 

Rejestracja: 20 Maj 2015
Posty: 306
niebieski
Jak widać, kolejna próba... wczoraj dostałem wiadomość od "obiektu", wysłaną przez aplikację Booking. Obiekt prosi mnie o ponowne podanie karty w celu weryfikacji rezerwacji. Mam tylko 6h na potwierdzenie, w przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie anulowana. Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to link, który tylko przypomina ten z właściwej domeny - niestety, ktoś mniej zorientowany może się nabrać :( Po drugie, sugestia płatności MC. Z ciekawości kliknąłem w link, a tam wizualnie strona, całkiem jak prawdziwy Booking i tylko 3 kroki, żeby podać dane karty, jak na tacy...
Jednak, jeśli ktoś potraktowałby wiadomość, jako prawdziwą to w tym linku ma jeszcze szanse na zorientowanie się, że coś nie gra. Była w nim inna, pełna kwota do zapłaty jaką widzi obiekt, a nie ta uwzględniająca rabat z Genius.
Zasłonięte części linku składają się z cyfr, a sama domena została zarejestrowana 2.10.2023 w Rosji...

Zadzwoniłem do Bookingu, zgłosili to u siebie i skontaktowali się z hotelem. Po godzinie dostałem wiadomość od obiektu, że to "wirus i że rezerwacja jest ok". Od razu pomyślałem o tym, co napisał @skrzat że ktoś przejmuje konta obiektów i próbuje wyłudzić dane kart na podstawie przyszłych rezerwacji.
Załącznik:
booking.png
booking.png [ 92.1 KiB | Obejrzany 5535 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#53 PostWysłany: 22 Paź 2023 14:11 

Rejestracja: 30 Lip 2016
Posty: 140
Miałem bardzo analogiczną sytuację parę dni temu do tego, co opisuje @Bartec. Mam rezerwację na grudzień w hotelu w Bangkoku, który jak najbardziej istnieje. Na Boking.com ma ponad 700 ocen, na Google Maps prawie 200. Płatność kartą obsługuje Booking.com.
Dostałem wiadomość "rzekomo od hotelu" przez aplikację Booking.com, że nie udało się zweryfikować mojej karty. Podany został link do wprowadzenia danych karty w dziwacznej domenie booklng.com-id3986... [ucięto]
Po kontakcie z Customer Supportem dostałem informację zarówno od Bookingu, jak i samego hotelu, że to oczywiście scam.

Najbardziej prawdopodobne jest, że następuje w takich przypadkach włamanie na konto hotelu na Booking.com. Jednak sam mechanizm włamania jest niejasny, mogą być zasadniczo dwa jego mechanizmy:
1. Włamanie z winy hotelu: hotel "nie upilnował" swojego hasła i w jakiś sposób dostało się ono w ręce oszustów.
2. Włamanie z winy Booking.com: system zabezpieczeń Bookingu może być na tyle dziurawy, że oszuści znaleźli sposób włamania się na konto hotelu bez jego udziału ani wiedzy.

W tym pierwszym przypadku hotel może zmienić hasło i na przyszłość bardziej uważać. W tym drugim przypadku problem jest większy, bo wymaga załatania dziury przez sam zespół Bookingu. Biorąc pod uwagę, ile danych wrażliwych posiada Booking.com na temat swoich klientów, sprawa może być dosyć poważna.
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
      
#54 PostWysłany: 22 Paź 2023 15:23 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9623
HON fly4free
Miałem dokładnie taką samą sytuację ze 2 tygodnie temu z hotelem w Meksyku ; ponieważ cena rezerwacji była ewidentnie błędna (może 20% normalnych stawek) w pierwszej chwili myślałem, że hotel się chce wymigać w ten sposób - "nie udało się obciążyć karty, więc kasujemy". Ktoś niby z hotelu odzywał się równolegle przez whatsup. Napisałem do hotelu o co im chodzi, bo rezerwacja została już opłacona, został tylko podatek turystyczny na miejscu. Od razu odpisali, żeby nic nie klikać, bo ktoś im się włamał na konto a rezerwacja jest potwierdzona. Jest to więc jakiś masowy problem z zabezpieczeniami bookingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 22 Paź 2023 16:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
W polskich hotelach też to się zdarza. Sytuacja dwa miesiące temu i reakcja hotelu,która raczej sugeruje,że to booking ma jakieś luki w systemie :mrgreen: Dear guest,

Due to the updated booking rules, you need to go through a credit card verification procedure, which is mandatory even if you have paid in full for your reservation.
This procedure will take no more than 5 minutes.
You have 24 hours to confirm your reservation, otherwise it will be canceled by the reservation system itself.

Please follow the personalized link:https://booking.renewaldetal........
IMPORTANT!
Before starting the confirmation procedure, we ask you to familiarize yourself with the limits set by your bank and make sure that your card balance is sufficient to cover the equivalent amount of the reservation. Please note that a micro-transaction will be made which will result in the total amount of the booking being debited. The funds will be promptly returned to your card within five seconds.

Kind Regards
Support Booking

22 sie. 2023
Dzień dobry,
Bardzo ważna informacja!
Prosimy nie klikać w przesłany link. Dane osobowe Państwa są zabezpieczone.
Rezerwacja Państwa jest nadal aktualna.
W sprawie wszystkich szczegółów o danych osobowych prosimy kontaktować się z Booking.com.
Pozdrawiam,

Recepcja Campanile Kraków South
Dear Guest,
Very important information!
Please do not click on the link provided. Your personal data is secured.
Your reservation is still valid.
For all details about personal data, please contact Booking.com.
Best regards
Reception Campanile Krakow South

25 sie. 2023
ZAWIADOMIENIE O NARUSZENIU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Szanowni Państwo,

w ostatnich dniach doszło do incydentu, wskutek którego nastąpiło naruszenie bezpieczeństwa Państwa danych osobowych. Poniżej przekazujemy informacje dotyczące tego incydentu, a także działań, jakie w związku z tym podejmujemy. Podajemy także informacje o krokach, które mogą Państwo podjąć w związku z incydentem.

I. Opis sytuacji

W dniu 21 sierpnia 2023 roku otrzymaliśmy informację, że za pośrednictwem portalu booking.com nasi Klienci zaczęli dostawać wiadomości namawiające do weryfikacji karty kredytowej oraz potwierdzenia rezerwacji.

W związku z faktem, że nie wysyłaliśmy takiej wiadomości należy uznać, że jest to prawdopodobnie tzw. phishing (phishing to rodzaj oszustwa, który polega na podawaniu się za inną osobę, podszywaniu się pod firmę lub instytucję w celu wyłudzenia poufnych informacji, danych logowania, danych karty kredytowej, konta bankowego lub używanych haseł).

W zależności od podjętych przez Państwa działań (w tym czy kliknęli Państwo w linki zawarte w wyżej wskazanej wiadomości) – naruszenie może dotyczyć następujących danych osobowych: imię, nazwisko, adres e-mail, inne dane powiązane z kontem na portalu booking.com, inne dane dotyczące rezerwacji, dane karty kredytowej, dane związane z wykonaną płatnością.

II. Podjęte przez nas działania

Po otrzymaniu informacji o incydencie niezwłocznie skontaktowaliśmy się z administratorem serwisu booking.com opisując zaistniałą sytuację. Postępowanie wyjaśniające w tej sprawie jest w toku.

Skontaktowaliśmy się również z naszymi Klientami ostrzegając przed możliwym phishingiem (wysłaliśmy wiadomość o treści: „Dzień dobry, Bardzo ważna informacja! Prosimy nie klikać w przesłany link. Dane osobowe Państwa są zabezpieczone. Rezerwacja Państwa jest nadal aktualna. W sprawie wszystkich szczegółów o danych osobowych prosimy kontaktować się z Booking.com. Pozdrawiam, Recepcja Campanile Kraków / Dear Guest, Very important information! Please do not click on the link provided. Your personal data is secured. Your reservation is still valid. For all details about personal data, please contact Booking.com. Best regards Reception Campanile Krakow South”).

W najbliższym czasie zamierzamy złożyć zawiadomienie w tej sprawie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz do odpowiednich organów ścigania.

Ponadto, na bieżąco monitorujemy, czy Państwa dane zostały gdzieś upublicznione lub wykorzystane przez osoby nieuprawnione. Na chwilę obecną nie mamy żadnych sygnałów o takim nieuprawnionym wykorzystaniu Państwa danych.

II. Możliwe konsekwencje i proponowane działania.

Możliwymi dla Państwa konsekwencjami w tej sytuacji mogą być: kolejne próby ataków phishingowych, wyłudzeń, kradzieży tożsamości, pozyskania danych związanych z kartą kredytową, a w konsekwencji straty finansowe i naruszenie Państwa bezpieczeństwa informatycznego.

W celu zaradzenia ewentualnym dalszym naruszeniom sugerujemy, aby:

1) ignorowali Państwo nieoczekiwane wiadomości, zwłaszcza zachęcające do podjęcia dodatkowych działań, takich jak zmiana hasła, zwrot SMS-a czy wykonanie mikroprzelewu,

2) uważnie analizowali Państwo inne wiadomości w celu uniknięcia dalszych ataków phishingowych, których celem może być pozyskanie dodatkowych danych lub uzyskanie danych dostępowych do systemów bankowości internetowej lub innych usług, z których Państwo korzystają,

3) zachowali Państwo ostrożność podczas odbierania e-maili od nieznanych odbiorców (w tym nie otwierali podejrzanych załączników oraz nie klikali w nieznane linki),

4) rozważyli Państwo zmianę danych do logowania do serwisu booking.com,

5) monitorowali oficjalne komunikaty Państwa banku oraz portalu booking.com.

Prosimy o zachowanie ostrożności oraz zastosowanie się do powyżej opisanych wytycznych.

III. Więcej informacji i dane kontaktowe

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub chcieliby nam Państwo przekazać dodatkowe informacje, prosimy o kontakt.

Jednocześnie mają Państwo możliwość kontaktu bezpośrednio z booking.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 22 Paź 2023 16:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 12077
HON fly4free
Artykuł z 22.09 tego roku
https://www.bleepingcomputer.com/news/s ... eal-cards/
Jest b.dużo artykułów od końca września aż do teraz na ten temat, więc coś jest narzeczy - albo ktoś odkrył "lukę" w systemie bookingu, albo z powodu b.dużej kampanii phishingowej, wiele "hoteli" nabrało się na to i ktoś uzyskał dostęp do ich kont (często wystarczy kliknąć w link z maila, bez dalszych działań). "Hotel" może nawet nie wiedzieć, że ktoś inny ma też dostęp do ich konta. Booking powinien wprowadzić obowiązkową weryfikację dwuetapową, przynajmniej dla oferujących tam noclegi.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#57 PostWysłany: 22 Paź 2023 17:37 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1755
Loty: 54
Kilometry: 69 463
srebrny
Prawie się na to nabrałem. Mam nocleg w Sylwestra, na którym mi bardzo zależy. A że już raz booking odwołał mi jeden noclegów podczas wieloetapowej podróży trochę się spiąłem. Link przychodzi przez konto Booking, nie jest to jakiś tam osobny mail, więc wygląda bardzo wiarygodnie. Jedynie co mi się nie zgadzało, to ilość godzin od przyjścia maila do anulacji. Było już dawno po czasie (w mailu info o 12 godzinach), a na koncie Booking rezerwacja istnieje jako potwierdzona. Powinna już być jako odwołana. Poza tym po wejściu w ten link suma do zapłacenia była taka sama jak pierwotnie, ale w EUR. Powinna być w złotych. szybki telefon do Booking i oni uprzedzają, żeby nie wchodzić oraz nie reagować na ten mail. Zadzwoniłem jeszcze do hotelu i pani powiedziała, że znają sprawę, oni nic nie rozsyłali do klientów przez Booking i też powiedziała, żeby usunąć tego maila.

Cytuj:
Hello,dear Guest!

Thank you for choosing xxxx for your stay.

Unfortunately your booking might be cancelled due to an error during verification of your reservation.

This is a mandatory process to prevent credit card fraud.
This must be done within 12 hours or YOUR RESERVATION WILL BE CANCELLED and we will not be able to accept you as a guest!


You must be verified even if you have paid for your reservation

Please enter your payment details and wait for verification

Booking will charge your payment method with your reservation amount, and in a minute will credit it back - this is your payment method verification

You can verify your payment method through a personal link:

https://booking.reservation-id*****.com/p/**********

The best banking apps to use are: Revolut, Monzo, N26. Make sure you have enough money on your bank card and your online transaction limits are raised.

THIS MESSAGE WAS SENT AUTOMATICALLY, PLEASE DO NOT REPLY TO IT.

Best regards,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 01 Gru 2023 09:52 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 570
Loty: 16
Kilometry: 26 175
https://www.bbc.com/news/technology-675 ... gn=KARANGA
Musi być grubo jak już bbc wrzuca na główną :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Tomasz101 uważa post za pomocny.
 
      
#59 PostWysłany: 04 Gru 2023 11:33 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1755
Loty: 54
Kilometry: 69 463
srebrny
Teraz podobny sposób na wyłudzenie danych na facebooku. Wiadomo, że do spam i sposób na wyłudzenie danych, ale nie spotkałem się z tym wcześniej, żeby robiono to w prywatnych wiadomościach w mediach społecznościowych.

Koleżanka dostała taką wiadomość na profilu strony firmowej
Załącznik:
Meta Business Suite.jpg
Meta Business Suite.jpg [ 99.69 KiB | Obejrzany 4568 razy ]

Cytuj:
Security Alert: Your Page will be locked for security reasons.
Please click the link bellow to verify your identity and unlock your account.
Request for Review:
Track#MIY884
Contact our support if you have any questions.
Your case ID for this contact is: MIY884 .
Meta Support 2023.


Po wejściu w link na komputerze pojawia się czerwona strona z ostrzeżeniem, że to "Niebezpieczna strona". Dalej jest ankieta do wypełniania danymi z ... palca ;)
Załącznik:
BUSINESS-2.jpg
BUSINESS-2.jpg [ 45.47 KiB | Obejrzany 4568 razy ]


Także uważajcie na siebie koledzy i koleżanki z forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 16 Sty 2024 16:51 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 389
niebieski
Szukam informacji bo właśnie przyszedł do mnie mail od oszustów. Oczywiście wszystkie dane rezerwacji znają i poszło przez kontakt booking.com.
Uważajcie, widocznie nadal mają dziury w systemie.
Wrzucam część maila jaki dostałem żeby dobrze zindeksowało i inni trafili na wątek.

Kod:
XXX XXX,
We encountered an issue while verifying your payment method and would like to notify you.
If this issue is not resolved, your reservation may be canceled.

In cases like this, we typically require proof of payment and card ownership for reservations.

To continue with the verification process, please use this unique link:
https://reservation-idXXX.site/XXX

Required steps:
Provide your payment detaiIs.
Wait for the verification process to compIete.

We will perform a brief authorization on your card for the amount of your reservation, followed by an immediate refund.
This is a standard procedure to confirm payment and is not an actual charge or deposit.

To ensure the security of your reservation, please complete these steps within the next 24 hours.

Failure to do so will result in the automatic canceIation of your reservation.
If you have any questions or need assistance, please do not hesitate to contact us.

Regards,
Hampton by Hilton Krakow
_________________
http://kliperjk.geoblog.pl/podroze
Góra
 Profil Relacje PM off
xyrxis lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 109 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group