Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6141 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 308  Następna
Autor Wiadomość
#5481 PostWysłany: 13 Lut 2023 16:22 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 317
Loty: 145
Kilometry: 294 161
niebieski
W moim przypadku apartament nie chciał wystawić rachunku, płaciłem przez Booking online i wystarczyło podesłać rachunek generowany ze strony do zwrotu różnicy(podobne oszustwo na nowy apartament). Zwrot był po 2 dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off
kewatkO lubi ten post.
 
      
Tropiki i egzotyka bez wizy 🌴🌞 Langkawi, Penang i Kuala Lumpur w jednej podróży za 2472 PLN ✈🌏 Tropiki i egzotyka bez wizy 🌴🌞 Langkawi, Penang i Kuala Lumpur w jednej podróży za 2472 PLN ✈🌏
Grecki urlop na Zakintos 🏝️🌊 Tydzień w hotelu przy plaży za 1098 PLN ☀️😎 Grecki urlop na Zakintos 🏝️🌊 Tydzień w hotelu przy plaży za 1098 PLN ☀️😎
#5482 PostWysłany: 14 Lut 2023 01:04 

Rejestracja: 27 Mar 2012
Posty: 255
niebieski
Ja tam jak potrzebuję fakturę to nie robię rezerwacji przez booking.
Według hoteli muszą wystawić fakturę na booking, bo tak.
Pobarowałem się kilka razy i dziękuję bardzo, ale booking dla mnie firmowo jest ble.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5483 PostWysłany: 14 Lut 2023 08:11 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1292
Loty: 38
Kilometry: 106 785
niebieski
Jeszcze nie zdarzyło się, aby hotel zamawiany przez B, odmówił wystawienia faktury bezpośrednio.
Na Dzień dobry najczęściej obiekt pytał lub ja informowałem o chęci wystawienia faktury.

Myślę, że mylisz pojęcia z tym wystawianiem.
Booking fakturuje obiekt w kwestii prowizji.
Zresztą w przypadku rezerwacji podajesz, czy chcesz fakturę czy nie.
Góra
 Profil Relacje PM off
piekara114 lubi ten post.
 
      
#5484 PostWysłany: 14 Lut 2023 08:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 454
Loty: 196
Kilometry: 323 953
niebieski
Jeśli obiekt odmawia wystawienia faktury to po prostu działa nielegalnie.
Na pewno nie wystawia żadnej faktury dla bookingu, bo to booking obciąża obiekt kwotą prowizji. Sama prowadzę mały obiekt, więc wiem jak to wszystko działa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
FUX lubi ten post.
FUX uważa post za pomocny.
 
      
#5485 PostWysłany: 14 Lut 2023 21:27 

Rejestracja: 27 Paź 2015
Posty: 516
Loty: 16
Kilometry: 20 948
niebieski
@barka
No właśnie nasza nowa rezerwacja jest w domku i właścicielka mi odpisała że:
"Witam. Nie mamy faktury. to jest domek gościnny. Płatność jest tylko gotówką.Niestety nie mamy paragonu."
Na szczęście po rozmowie z bookingiem powiedzieli że widzą nową rezerwację i sami sobie potwierdzą nasz pobyt już po odbyciu go .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5486 PostWysłany: 15 Lut 2023 14:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 454
Loty: 196
Kilometry: 323 953
niebieski
Wg polskiego prawa wynajem krótkoterminowy musi być prowadzony jako działalność gospodarcza. Długoterminowy już można prywatnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5487 PostWysłany: 17 Lut 2023 14:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7764
platynowy
Mam taką sytuację:

Kilka dni temu zarezerwowałem atrakcyjny nocleg w NYC z użyciem typowego kodu -10%. Dzisiaj przyszła informacja o anulowaniu pobytu przez obiekt (faktycznie, po mojej rezerwacji w ogóle zniknęli). Napisałem do obsługi klienta bookingu i poprosiłem m.in. żeby mi chociaż wygenerowali jeszcze raz analogiczny kod, skoro utraciłem go z przyczyn ode mnie niezależnych. Wymieniłem już z nimi na ten temat kilka wiadomości, a oni ciągle twierdzą, że nie mogą dać mi nowego kodu (generalnie, względy techniczne, albo jakieś bezsensowne odpowiedzi). Nie chce mi się wierzyć, że faktycznie nie mają takiej możliwości, ale nie wiem, czy dalej prowadzić z nimi dyskusję, czy odpuścić...

Mieliście taki przypadek?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5488 PostWysłany: 19 Lut 2023 09:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2315
srebrny
Marco Manno napisał(a):
Marco Manno napisał(a):
Czy ktoś kiedyś został zablokowany przez booking.com? Dzisiaj dziwnym trafem zalogowałem się wyrzuciło mnie z aplikacji i proszą o kontakt z działem wsparcia ...


Marco Manno napisał(a):
Dostałem bana za tyle odwołanych rezerwacji :O


Marco Manno napisał(a):
Dostałem maila że dzisiaj mieli jakiś błąd systemowy stad anulowanie mojej rezerwacji + blokada konta. Jestem ciekaw czy to prawda czy z racji tego że jestem również wynajmującym przez booking. Powiedziałem że jak tak maja robić to rezygnuje z tego ***** :)Image


Marco Manno napisał(a):
Tak, niby był błąd systemowy i anulowano masowo ludziom rezerwacje z jakiegoś przedziału czasu, stad ten problem. Odzyskalem konto w następnym dniu.


Pamiętacie sytuację z banem? Znowu kolejny ban, i konsultanci nie wiedzą co jest z kontem. -.-

Czy tylko ja mam taki problem z Booking.com? Następny ban…Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5489 PostWysłany: 19 Lut 2023 11:51 

Rejestracja: 10 Maj 2011
Posty: 139
Ile się czeka na zatwierdzenie Genius 3? Już jakieś 1,5 tygodnia minęło od wyrobienia potrzebnych noclegów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5490 PostWysłany: 19 Lut 2023 12:13 

Rejestracja: 04 Gru 2017
Posty: 673
Loty: 197
Kilometry: 684 568
niebieski
@miek U mnie było to następnego dnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5491 PostWysłany: 19 Lut 2023 12:22 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5399
złoty
@Marco Manno

Przy takiej jakoby obniżce ceny to to może być wszystko, stawiam na konieczność opłaty od razu.
Każą dzwonić do dzwoń, masz polski stacjonarny nr telefonu.

...........
Status Genius 3 to przeważnie zniżka widmo, często trzeba sprawdzać np przez apkę by pokazało fajne ceny.
Góra
 Profil Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
      
#5492 PostWysłany: 19 Lut 2023 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2315
srebrny
Tylko to się dzieje w każdej rezerwacji.
3 konto i ta sama odpowiedz z mojej strony wyglada to wszystko dobrze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5493 PostWysłany: 19 Lut 2023 12:31 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5399
złoty
I ten sam komunikat :)

Informacje/odpowiedź na pytanie/a otrzymasz jak zadzwonisz :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5494 PostWysłany: 19 Lut 2023 12:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2315
srebrny
Właśnie mówie, booking ( konsultant ) za każdym razem mówi że nie widzi błędu po ich stronie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5495 PostWysłany: 19 Lut 2023 13:27 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2169
niebieski
Oni ostatnimi czasy w ogóle nic nie wiedzą, nic nie mogą, nic nie rozumieją. :cry:
Wygląda to tak, jakby albo firmę sprzedano albo zmienili się właściciele albo ich podejście do prowadzenia biznesu: ma być tanio (dla właścicieli, rzecz jasna) - a wszystko inne jest nieważne. Wiele firm niestety tak zmienia funkcjonowanie. A już najczęściej w jakimś - mniejszym lub większym stopniu - monopolistycznych. Niestety. :cry:
Daleko szukać nie trzeba - poza (nie) obsługą klienta to owe słynne kody zniżkowe: nikt nie wie, na jakich zasadach one są wysyłane: czemu jedni dostają nowy co kilka dni, a inni - nigdy nic.
Ale może to jest "intuicyjne" i przecież "takie proste".... :shock: :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5496 PostWysłany: 19 Lut 2023 16:51 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 849
Loty: 176
Kilometry: 400 055
niebieski
Polecam sprawdzać ofertę booking.com i porównywać z ofertą samego hotelu. Ostatnio szukałem hotelów w Siem Reap (Kambodża) i Algarve (Portugalia). W obu sytuacjach na oficjalnych internetowych stronach hoteli cena była niższa o około 15-20 % niż na booking, przy tych samych warunkach. Oczywiście taka sytuacja nie jest regułą, dlatego warto porównywać oferty i warunki.
_________________
Relacje: Bali oczami początkujących turystów (2022).
Emeryci w podróży - Singapur i Malezja (2023), Algarve (2023)
Góra
 Profil Relacje PM off
czarnamegi lubi ten post.
 
      
#5497 PostWysłany: 20 Lut 2023 18:29 

Rejestracja: 01 Wrz 2013
Posty: 78
Mam 2 rezerwacje na te same daty w jednym obiekcie.
W jednej zaplacilem kilka miesiecy temu od razu przy rezerwowaniu, platnosc przeszla.
Dzis zaplacilem za druga (wyjazd za 4 dni), platnosc przeszla, i tak platnosc byla zaplanowana na booking na jutro, wiec ich ubieglem zeby nie bylo problemow.

Teraz gdy wchodze na potwierdzenie rezerwacji, ktora oplacilem kilka miesiecy temu dostaje komunikat:
""Informacje dotyczące płatności
Anulowaliśmy zaplanowaną transakcję – opłata nie zostanie pobrana."

Mial ktos taka sytuacje przy 2 rezerwacjach w tym samym miejscu i czasie?
Nagle zgubili ta platnosc przez to wykonalem 1 dzien przed terminem inna platnosc, ktora i tak sami by pobrali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5498 PostWysłany: 20 Lut 2023 18:31 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9165
srebrny
A co Ci odpowiedzieli, jak ich o to zapytałeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5499 PostWysłany: 01 Mar 2023 17:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1641
Loty: 233
Kilometry: 480 237
platynowy
calkiem zgrabna proba scamu przez booking. raczej niestandardowa, ale polecam sie zapoznac "w razie w" :)

https://niebezpiecznik.pl/post/jak-prob ... com-w-tle/
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#5500 PostWysłany: 02 Mar 2023 06:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2019
Posty: 516
niebieski
Nadal czekam sobie na odpowiedz od booking dosnosnie hoteli w okolicach lotniska w Jo'burgu, ktore anulowaly moje rezerwacje i chcialy, zebym robila rezerwacje bezposrednio u nich i placila gotowka. I niby maja dobre opinie na bookingu, ale ja za stara jestem na takie ryzykanctwo. Bo to co te hotele mi mowia bezposrednio (np. odnosnie transportu), a to co stoi na ich stronach na bookingu, to dwie rozne rzeczy.

Booking kompletnie olal sprawe.

Zaklepalam wiec dwie sieciowki przez ich oficjalne strony. Przynajmniej mi punkty wpadna.
_________________
~~~ Do or do not. There is no try. ~~~
Gadam od rzeczy na Jutubie
Góra
 Profil Relacje PM off
obibok lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6141 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 308  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group