Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#3681 PostWysłany: 19 Gru 2018 19:47 

Rejestracja: 19 Gru 2018
Posty: 7
Dokładnie. Różnica kursu, aczkolwiek dla mnie oszustwo. Drugim razem nie anulowalbym rezerwacji, a niech się właścicielka martwi ci robić. Czyli sprawa kiepska z odzyskaniem pieniędzy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Złap nieco słońca w Turcji ☀️😎 Tanie tygodniowe all inclusive za 1099 PLN 🍹🍴 Złap nieco słońca w Turcji ☀️😎 Tanie tygodniowe all inclusive za 1099 PLN 🍹🍴
🔥HIT❗🔥 Malta na przedłużony weekend za 299 PLN🔥😱 Loty + ⭐⭐⭐ hotel z basenem na dachu 👙😍 🔥HIT❗🔥 Malta na przedłużony weekend za 299 PLN🔥😱 Loty + ⭐⭐⭐ hotel z basenem na dachu 👙😍
#3682 PostWysłany: 19 Gru 2018 19:57 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12422
Loty: 568
Kilometry: 861 604
@Luk25 płaciłeś kartą PLN?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3683 PostWysłany: 19 Gru 2018 20:23 

Rejestracja: 19 Gru 2018
Posty: 7
Tak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3684 PostWysłany: 19 Gru 2018 20:56 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3391
złoty
Miałem taką sytuację w listopadzie. Recepcja hotelu gdzie zrobiłem rezerwację chciała mnie namówić na anulowanie rezerwacji bo "przypadkiem" zrobili overbooking. Grzecznie przeprosiłem, że nie mogę i wyjaśniłem, że problem leży po ich stronie, zgłosiłem sprawę na booking.com i oni po chwil przysłali maila w którym zapewnili, że mogę zarezerwować inny hotel i zwrócą całą różnicę w cenie po przesłaniu kopii faktury. Tak tez się stało.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3685 PostWysłany: 19 Gru 2018 21:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12422
Loty: 568
Kilometry: 861 604
@Luk25 no to niestety nie poradzisz - karta PLN nie sprawdza się w takich przypadkach, bo zawsze będziesz stratny w przypadku zwrotu kwot w walucie. Jak bardzo, to zależy od tabeli kursów twojego banku.
Najlepiej mieć do rezerwacji zagranicznych kartę walutową/wielowalutową.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3686 PostWysłany: 20 Gru 2018 09:05 

Rejestracja: 19 Gru 2018
Posty: 7
Rozumiem, człowiek uczy się na błędach. Powiedz mi jeszcze proszę, skąd oni biorą tak kosmiczny kurs euro 4,61 i 3,96...? Z pewnością to nie był przelicznik z mojego banku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3687 PostWysłany: 20 Gru 2018 09:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3165
Loty: 510
Kilometry: 982 936
złoty
W jakim kraju ta rezerwacja? Może miałeś jeszcze dodatkowe przewalutowania.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
      
#3688 PostWysłany: 20 Gru 2018 10:24 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
-- 20 Gru 2018 11:22 --

Luk25...zadzwoń na infolinię Booking i w grzeczny sposób przedstaw swoją sytuację. Istnieje możliwość , że Booking Ci wyrówna kurs obciążąjąc dodatkowo obiekt. Powołaj się na nieświadomośc przewalutowania i takiego spreada na kursach :P

-- 20 Gru 2018 11:24 --

Przy swojej Maladze miałem identyczna sytuację ale u mnie różnica na całej kwocie to ok 5pln więc w ogóle bez interwencji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3689 PostWysłany: 20 Gru 2018 13:13 

Rejestracja: 22 Mar 2017
Posty: 77
hej,
odwołałam bezpłatnie rezerwację, bo znalazłam inny tańszy hotel
przeszukuję codziennie jednak booking, a może trafi sie coś jeszcze lepszego
zauważyłam że jak przeszukuję bez zalogowania to termin bezpłatnego odwołania mam na dzień przed noclegiem, natomiast jak się zaloguję ten termin się skraca od dnia dzisiejszego do 2 tygodni
czy booking mnie w ten sposób "kara" że korzystam z możliwości bezpłatnego odwołania rezerwacji ? jeśli tak to na jak długo nakłada tę "karę"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3690 PostWysłany: 20 Gru 2018 13:17 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Nie wiemy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3691 PostWysłany: 20 Gru 2018 15:31 

Rejestracja: 19 Gru 2018
Posty: 7
Rezerwacja w Chorwacji. Co jeszcze, teraz zauważyłem, że obiekt ten w dalszym ciągu ma na booking.com wystawiony apartament w terminie, który okazał się być niemożliwy (ze wzglegu na nieobecność właścicielki w kraju). Albo ci ludzie nie za bardzo potrafią działać z agencją, albo są tak bogaci, że im to wisi..? Miałem ochotę dogadać się z nią na inny termin z odliczeniem strat, ale szczerze trochę strach z taką wiarygodnością ludzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3692 PostWysłany: 20 Gru 2018 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1473
Loty: 127
Kilometry: 182 849
niebieski
Luk25 napisał(a):
Rezerwacja w Chorwacji.

W takim razie miało miejsce kilka przewalutowań :( Dla Chorwacji właściwą walutą są kuny, a cena w euro pewnie była podana tylko orientacyjnie - co też zwykle jest podkreślone na rezerwacji od Booking, że płatność odbywa się w walucie obiektu. Jak płaciłeś kartą złotówkową to przy zwrocie opłaty najpierw poszło przewalutowanie z HRK na USD, a potem USD na PLN. I dwa spredy banku plus jakieś jeszcze wahania kursu sumarycznie już takie mogą być.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#3693 PostWysłany: 20 Gru 2018 15:50 

Rejestracja: 19 Gru 2018
Posty: 7
Z pewnością tak było. Spróbuję porozmawiać z booking o obciążeniu różnicą winowajcy, w końcu mam to na papierze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3694 PostWysłany: 20 Gru 2018 15:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3165
Loty: 510
Kilometry: 982 936
złoty
Według mnie nic nie ugrasz. Właściciel apartamentu otrzymał zapewne kwotę w kunach po przewalutowaniach i taką samą ci odesłał. Nie on jest winowajcą.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#3695 PostWysłany: 22 Gru 2018 15:58 

Booking odwołał mi miesiąc przed, opłaconą w całości 3 dniową rezerwację tłumacząc się najpierw overbookingiem a póżniej że niestety obiekt mnie nie przyjmie i zaproponował obiekt o tych samych warunkach ale 100% drożej. Rezerwując te noclegi przeczuwałem ,ze jest taniej ale nie było błędu cenowego. Po moim meilu zgodzili się wyrównać różnicę między dwoma obiektami, ale mam sobie najpierw zarezerwować ten drugi obiekt a płatności dokonać na miejscu w innej walucie. Róznica w cenie to ok 350 zł i jak ma to się do rzeczywistości? Domyslam się że i tak mam zapłacić w hotelu pełną kwotę i póżniej "żebrać o wyrównanie" Mieliście coś takiego i jak sobie z tym poradzili inni?
Góra
 PM off  
      
#3696 PostWysłany: 22 Gru 2018 16:52 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Weź rachunek. Zwracają szybko i bez problemów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3697 PostWysłany: 22 Gru 2018 17:02 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3391
złoty
Opisywałem taką sytuację parę postów wyżej.
Najpierw dostałem maila z booking.com "Jeśli akceptują Państwo zaproponowany obiekt, oto następne kroki:
• Prosimy dokonać nowej rezerwacji tutaj "link"
• Prosimy odpowiedzieć na ten e-mail nowym numerem potwierdzenia rezerwacji
Państwa poprzednią rezerwację anulujemy bezpłatnie.
Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zwrócimy Państwu środki po zakończeniu Państwa pobytu."
Po pobycie, przesłałem fakturę za nocleg i w ciągu tygodnia pieniądze były na koncie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3698 PostWysłany: 22 Gru 2018 18:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
Anonymous napisał(a):
Po moim meilu zgodzili się wyrównać różnicę między dwoma obiektami, ale mam sobie najpierw zarezerwować ten drugi obiekt a płatności dokonać na miejscu w innej walucie. Róznica w cenie to ok 350 zł i jak ma to się do rzeczywistości? Domyslam się że i tak mam zapłacić w hotelu pełną kwotę i póżniej "żebrać o wyrównanie" Mieliście coś takiego i jak sobie z tym poradzili inni?

Jeśli nowy obiekt to prywatny apartament i przyjmuje tylko gotówkę to upewnij się,że otrzymasz rachunek akceptowany przez Booking .Zdarza się,że takie obiekty nie mają druków rachunku i potwierdzenie piszą odręcznie na kartce a potem nie zawsze jest to uznawane w ich księgowości, choć konsultanci twierdzą,że nie powinno być problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3699 PostWysłany: 26 Gru 2018 19:05 

Rejestracja: 26 Gru 2018
Posty: 2
Pytanie do doświadczonych userów booking.com.
Poznaję portal, szukam miejsca na wakacje 2019.
Chciałbym szukać - rezerwować bazując na możliwości bezpłatnego anulowania rezerwacji przed określonym terminem.
Wychodzę z założenia że zdecyduję się na konkretne miejsce przed określonym czasie, z reszty zrezygnuję. W domyśle - jak mniemam bezpłatnie.
I tu pytania:
1. Czy można rezerwować do woli (w granicach rozsądku - rzecz jasna - dla mnie to np 3-5 miejsca)
2. [zdjęcie w załączniku] Czy anulowanie jest do końca bezpłatne? Chodzi mi o zapis dotyczący tego że obiekt może mnie obciążyć kosztem podatku. O jakim podatku mowa (klimatycznym, miejscowym)? Jak to wygląda? Może ale nie musi?
Załącznik:
pytanie o rezerwację.jpg
pytanie o rezerwację.jpg [ 74.4 KiB | Obejrzany 751 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3700 PostWysłany: 26 Gru 2018 21:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
@brzeszczot1 Możesz dokonać kilku rezerwacji z możliwością bezpłatnej anulacji.Co prawda będą widniały jako zdublowane i booking będzie ci przypominał byś anulował niepotrzebne,ale ty decydujesz kiedy,byle nie przekroczyć wyznaczonej w rezerwacji daty.Nie spotkałam się jeszcze z jakimkolwiek obciążeniem(podatkami itp.)jeśli rezerwacja była anulowana w "bezpłatnym terminie".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group