Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 316  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#2241 PostWysłany: 08 Sie 2017 10:12 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Było już o tym w wątku. Nie płać, kontaktuj się czym prędzej z booking.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy wypoczynek na Krecie ☀️🏖️ 5* hotel z all inclusive za 2471 PLN Luksusowy wypoczynek na Krecie ☀️🏖️ 5* hotel z all inclusive za 2471 PLN
Maroko zawsze spoko! 👌 Loty Lufthansą z 5 miast od 476 PLN 🇲🇦 Maroko zawsze spoko! 👌 Loty Lufthansą z 5 miast od 476 PLN 🇲🇦
Offline
#2242 PostWysłany: 08 Sie 2017 10:13 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1693
niebieski
trzeba przeczytać dokładnie w warunkach rezerwacji...
bo może być taka opcja...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2243 PostWysłany: 08 Sie 2017 10:14 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4198
Już było o tym na forum. Sprawdź w warunkach rezerwacji, czy było o tym wspomniane. Czasami tak może być. Spotkałam się z tym przy rezerwacjach na Filipinach i na Ukrainie.
Jeśli o tym nie było żadnego info, to skontaktuj się z booking w tej sprawie, czy to nie jakieś oszustwo.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off
Agata37 lubi ten post.
 
      
Offline
#2244 PostWysłany: 08 Sie 2017 10:18 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 265
Loty: 96
Kilometry: 101 069
niebieski
W różnych miejscach są takie informacje:

"Przedpłata: Zostaniesz obciążony przedpłatą będącą 30% całkowitej ceny rezerwacji po dokonaniu rezerwacji. "

"Ten obiekt wymaga przedpłaty. Jest to kwota, którą obiekt chce od Ciebie otrzymać jeszcze przed przyjazdem. Kwota płatności i data jej przekazania są uzależnione od zasad działalności obiektu."

" Zostaniesz obciążony przez obiekt przedpłatą zgodnie z zasadami działalności obiektu dotyczącymi przedpłaty. Zostaniesz obciążony przedpłatą będącą 30% całkowitej ceny rezerwacji po dokonaniu rezerwacji.
Obiekt ma prawo zweryfikować Twoją kartę kredytową i może zablokować na niej pewną kwotę tymczasowo lub do momentu wymeldowania. Ten proces wygląda różnie w zależności od obiektu, więc z wszelkimi pytaniami dotyczącymi obciążania kart najlepiej zwracać się wprost do personelu. "

" Twoją kartę kredytową obciąży obiekt zgodnie ze swoimi zasadami działalności. Zasady te różnią się w zależności od obiektu, dlatego o szczegółowe informacje najlepiej zwrócić się do personelu.

Obiekt ma prawo zweryfikować Twoją kartę kredytową i może zablokować na niej pewną kwotę tymczasowo lub do momentu wymeldowania. Ten proces wygląda różnie w zależności od obiektu, więc z wszelkimi pytaniami dotyczącymi obciążania kart najlepiej zwracać się wprost do personelu.

Ten obiekt akceptuje następujące formy płatności: Visa, Euro/Mastercard, Maestro "
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2245 PostWysłany: 08 Sie 2017 10:20 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
No to chyba wszystko jasne. Zapłać.
Swoją drogą, te zasady są często niejasne. Od lat korzystam tylko z booking.com, odbyłem już z nimi kilkadziesiąt noclegów i też czasem zadaję sobie pytanie "o co tu k**** chodzi?!?".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2246 PostWysłany: 08 Sie 2017 11:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
Wprowadzają coraz to nowe "udogodnienia" ;) Ostatnio w mniejszych obiektach, w Polsce i nie tylko, można natknąć się na opcję "Booking.com pobiera od ciebie płatność w imieniu obiektu" nawet jeśli rezerwujesz np.na przyszłe wakacje.Najlepsze jest to,że pieniądze obiekt fizycznie dostaje 2 tygodnie po twoim pobycie :P Fajny,roczny i dodatkowo nieoprocentowany kredycik ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2247 PostWysłany: 08 Sie 2017 11:23 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Akurat to, jako klienta obiektu, średnio mnie martwi ;) Bardziej wkurzają mnie zagmatwane zasady płatności, albo - o zgrozo - wzajemnie wykluczające się. A i takich nie brakuje.
Mogliby też zacząć wreszcie doliczać opłaty klimatyczne, za sprzątanie itd. do całkowitej ceny, bo to mocno fałszuje obraz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2248 PostWysłany: 08 Sie 2017 11:31 

Intchy napisał(a):
Spotkaliście się kiedyś, że po dokonaniu rezerwacji, mailach potwierdzających, dostajecie wiadomość od właściciela apartamentu z numerem konta i instrukcją wpłacenia 30%?? Mega podejrzanie mi to wygląda - zawsze płaciłem na miejscu lub też kwoty były mi pobierane bezpośrednio z karty wpisanej podczas rezerwacji. Jakby to miało znaczenie - rezerwacja zagraniczna.

Bo wszystkie warunki rezerwacji trzeba DOKŁADNIE przeczytać przed rezerwacją
Preautoryzacja czy blokada 30 % na wskazanej karcie to całkiem coś innego niż jasno opisana w warunkach konieczność przelania po rezerwacji np. 30% ceny na wskazane konto bankowe
Dość częsty warunek przy rezerwacjach w Chorwacji, ja takich ofert staram się unikać choć dzięki Alior Kantorze nie jest to jakiś duży problem
Góra
 PM off  
      
Offline
#2249 PostWysłany: 08 Sie 2017 12:04 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 334
Loty: 285
Kilometry: 286 276
niebieski
Mnie spotkał następujący przypadek: zarezerwowałem na kwiecień 2018r. apartament w Agadir za 255 zł na promocji 50%. Na drugi dzień przyszedł mail w imieniu hotelu, że to JA proszę o anulowanie rezerwacji, co nie było prawdą. Kontakt telefoniczny nr 1 z booking był porażką (kilka dni ciszy), przy drugim kontakcie podobno hotel zażyczył sobie wpłaty tej kwoty na swoje konto, na co się zgodziłem (i znów kilka dni ciszy), a przy trzecim kontakcie przysłano mi maila, że hotel pomylił się i cena właściwa to 60 euro za dzień. Cytuję go:

Skontaktowaliśmy się z właścicielem B............. W rzeczywistości cena rezerwacji w obiekcie B........... to: 60 EUR/doba, a nie 20 EUR/doba, jak widnieje w Państwa rezerwacji. W imieniu Booking.com oraz obiektu B............ przepraszamy za ten błąd. Liczymy na Państwa zrozumienie i współpracę w znalezieniu rozwiązania satysfakcjonującego dla obu stron. Prosimy, aby rozważyli Państwo zaproponowane warunki i możliwie jak najszybciej poinformowali nas, czy wyrażają Państwo na nie zgodę. Z góry dziękujemy za zrozumienie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę, aby służyć pomocą w osiągnięciu porozumienia.

Odpisałem, że nie zgadzam się na proponowaną stawkę, bo to nie moja wina, że hotel wystawił apartament ze zniżką 50% i w takiej, a nie innej cenie. I znów kilkudniowa cisza ze strony bookingu. Dodam, że to oczywiście ja dzwoniłem za każdym razem do bookingu, bo oni milczą. Odpuścić, czy powalczyć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2250 PostWysłany: 08 Sie 2017 13:14 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2095
złoty
Zadzwoń do nich i niech coś ci zaproponują.
Może jakiś inny hotel ale w podobnej (niższej) cenie?
Może uda ci się coś ha tym ugrać.
Wiedz, że booking.com nie uznaje błędów taryfowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2251 PostWysłany: 08 Sie 2017 14:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
@Tom Stedd Argumentuj ,że hotel zagrywa nie fer z racji próby anulowania niby na twoją prośbę,potem chciał zaliczki na co przystałeś, a teraz podnosi cenę i przy takiej pokrętnej postawie nie jesteś skłonny do negocjacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
cafebibek lubi ten post.
 
      
Offline
#2252 PostWysłany: 11 Sie 2017 14:54 

Rejestracja: 02 Maj 2017
Posty: 2
2 maja zabookowałem nocleg w Toruniu na 7-8 października dla dwóch osób.

7 sierpnia dostałem info na maila, że obiekt skasuje moją rezewację z powodu braku przedpłaty.

Według informacji zawartych podczas rezerwacji obiekt mógł jedynie zablokować na karcie 30% kosztu na 30 dni przed przyjazdem (7 października).

Niezwłocznie dzwoniłem do nich i konsultant skontaktował się z obiektem - powiedzieli mi, że to błąd i że rezerwacja jest potwierdzona.


Dzisiaj otrzymuje maila, że rezerwacja została skasowana i obiekt nie może jej uznać ("...won’t be able to honour this reservation and accommodate you on the dates of your planned stay").


Przez telefon poinformowali mnie, że obiekt w w/w terminie już nie będzie funkcjonować, dlatego rezerwacja została skasowana (ale na wrzesień jest jeszcze dostępność).

Booking.com nie chce ponieść kosztów alternatywnych obiektów, a najtańszy obiekt na w/w termin jest 3-krotnie droższy, niż to co zarezerwowałem.

Pozostaje jedynie parę noclegów, najtańszy za 300zł, kolejny za 500zł, kolejne za 800 itd... - w w/w terminie jest w Toruniu duża impreza sportowa.


Zespół booking.com powołuje się na decyzję przełożonego, który nie wyraża zgody na przejęcie kosztów.

Domniemam, że jest to błąd bookingu, bo w wielu przypadkach dopuszczają refundację poniesionych wyższych kosztów (jednocześnie pewnie obciążając obiekt).


Proszę o pomoc, może ktoś z Was miał podobną sytuację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2253 PostWysłany: 11 Sie 2017 17:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
@cannondale Jeśli mogą obciążyć obiekt,bo nadal z nimi współpracuje to są bardziej szczodrzy.Gorzej jak współpraca się kończy i dofinansowanie twojej rezerwacji obciążyłoby ich bezpośrednio. Wtedy stajesz przed murem.Zagrywka z ich strony poniżej pasa i jedyna nadzieja w rozmowie z kimś decyzyjnym,konsultanci samodzielnie prawie nic nie mogą.Jak będziesz bardzo uparty to w ostateczności rzucą ci ze 100 zł jako wyraz dobrej woli,tyle że doprowadzenie do rozmowy z polskojęzycznym przełożonym graniczy niemal z cudem . ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2254 PostWysłany: 13 Sie 2017 23:22 

Rejestracja: 12 Mar 2016
Posty: 66
Loty: 78
Kilometry: 101 233
Czyżby booking miał zamiar wprowadzić jakieś dodatkowe opcje członkostwa?
Podczas oceny obiektu dostałem dodatkowe pytanie:
Cytuj:
Dodatkowe pytanie – Czy byłbyś zainteresowany rocznym członkostwem w Booking.com, które obejmuje korzyści, takie jak bezpłatne śniadania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatne odwołanie rezerwacji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#2255 PostWysłany: 13 Sie 2017 23:25 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3766
srebrny
pewnie za oplata ;-) badaja rynek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2256 PostWysłany: 15 Sie 2017 12:40 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 396
niebieski
Dziś dzwonił do mnie numer z Holandii, a ja nie zdążyłem odebrać, okazało się, że to byl konsultant z Bookingu pewnie w związku z moim pytaniem. Co więcej, dostałem informację mailową, że dostanę zwrot na konto. Czy mam się obawiać, że przez nieodebranie tego telefonu jednak tego zwrotu nie dostanę czy jednak mimo tego mogę być o to spokojny?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2257 PostWysłany: 15 Sie 2017 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1636
niebieski
Pewnie dostaniesz. Zawsze możesz zadzwonić do polskiego biura bookingu i się upewnić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2258 PostWysłany: 22 Sie 2017 16:21 

Rejestracja: 01 Maj 2015
Posty: 73
Spotkal sie ktos z sytuacja, ze hotel pobral za duzo pieniedzy? Zamiast 283,50 Euro pobral mi 325,65 Euro
Placilem karta walutowa w euro, a na rachunku mam takie informacje:

Kwota w walucie rachunku: -325,65 EUR
Kwota w oryginalnej walucie operacji: 1289,06 PLN

Rezerwacja na pewno była w walucie euro, zapisek z potwierdzenia:
Zapłacisz w walucie lokalnej € 283,50

O co chodzi? Hotel nie odbiera telefonów, booking ma się z nimi skontaktować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2259 PostWysłany: 22 Sie 2017 16:27 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
Liczysz tu na obecność jasnowidza ;) Błąd lub coś doliczyli typu np. podatek.Na pewno to booking wyjaśni :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2260 PostWysłany: 22 Sie 2017 16:29 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4198
Zobacz jeszcze raz w szczegółach rezerwacji, czy nie było drobnym druczkiem jakiś podatków, czy dodatkowych opłat za sprzątanie lub zwrotnej kaucji.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 316  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group