Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6369 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#6321 PostWysłany: 13 Lis 2025 23:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9409
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Czy ja dobrze rozumiem, że ta cała irytacja, zdenerwowanie i oburzenie osoby posiadającej certyfikat w zakresie wykrywania klamstw spowodowana jest dotychczasowym brakiem rekompensaty w wysokości 40 zł?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wiosenny relaks na Majorce 🏝️ 🌊 All inclusive w Sol Palmanova za 2332 PLN Wiosenny relaks na Majorce 🏝️ 🌊 All inclusive w Sol Palmanova za 2332 PLN
Tani city break w Palermo ☕🍕 Loty z Warszawy i noclegi za 418 PLN 💚🤍❤️ Tani city break w Palermo ☕🍕 Loty z Warszawy i noclegi za 418 PLN 💚🤍❤️
Offline
#6322 PostWysłany: 14 Lis 2025 00:51 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2353
niebieski
Zgłosiłem także - ustnie oraz osobno pisemnie - do Bookinga obiekty w Marrakeszu, które CELOWO wprowadzają w błąd: że są niby 200-400 metrów od centrum, placu, Souku, a w rzeczywistości są 2-4 km!
Widać to także po komentarzach ludzi, którzy zrealizowali rezerwację.
Widać to również po tym, że lokalizacja na mapie Bookinga całkowicie nie zgadza się z podanym adresem.
I co?
I nic.
Zero odpowiedzi.
Tak ma być. :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6323 PostWysłany: 14 Lis 2025 23:20 

Rejestracja: 14 Cze 2023
Posty: 64
Zrobiłem rezerwację 3 tygodnie do przodu z darmową anulacją do 24h przed przyjazdem. Po tygodniu właściciel pisze do mnie przez booking w lokalnym języku, że mam ją sobie anulować bo obiekt został zarezerwowany przez inną platformę.
Wydawało mi się to nieuczciwą praktyką i żyłem w świadomości, że rezerwując przez booking wiąże nas umowa. Napisałem do bookingu - po 1 dniu napisali, że rzeczywiście muszą anulować bez podania przyczyny. I anulowali. Nie płaciłem jeszcze za nią więc niczego nie musieli zwracać. Dali mi tylko symboliczną kwotę refundu jak zarezerwuję coś w tym samym terminie przez booking. Teraz to już nie da się nic znaleźć porównywalnego. A w samej rezerwacji mam opis, że zaakceptowali mój request na anulację i jest anulowana przeze mnie. Paranoja. Nie chce mi się studiować ich regulaminu więc odpisałem z prośbą o podstawę w regulaminie takiej anulacji ale na jakiś czas pewnie znowu się z nimi rozstanę bo wolę dopłacić gdzieś indziej. Tak to bywa z nimi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6324 PostWysłany: 14 Lis 2025 23:23 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 423
niebieski
Ja bym walczył. Jak miałem problem kilka lat temu z obiektem to tego samego dnia co zameldowanie mogłem wybrać z innych trzech noclegów tej samej klasy nie patrząc na cenę.
Tutaj moim zdaniem powinno być podobnie no chyba że coś się zmieniło od tego czasu.
Skoro obiekt anulował to powinien ponieść za to konsekwencje i powinieneś mieć inny obiekt tej samej klasy za cenę tego który Ci anulowali.
To nie wina bookingu ale obiektu więc Ty nie powinieneś na tym cierpieć
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6325 PostWysłany: 14 Lis 2025 23:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2103
Loty: 336
Kilometry: 650 467
niebieski
To widać, że booking mocno schodzi na psy.
Miałem kiedyś taką sytuacje podczas covidu, no powiedzmy w II fazie covidu. Gdy gospodarz mi anulował, bo nagle stwierdził, że obiekt jest zamknięty. Ja się na to nie zgodziłem, ale koniec końców booking wskazał, że mam zarezerować obiekt w najbliższym otoczeniu o podobnej cenie i zapłącić, za niego a oni zwrócą środki, więc podobnie tutaj walcz. Bo moim zdaniem analogiczna sytuacja.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6326 PostWysłany: 22 Lis 2025 19:29 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 575
niebieski
Chce kupić transfer z lotniska, nigdy nie brałem, czy jeśli pisze "Bezpłatne odwołanie, odwołaj bezpłatnie do 24h przed rozpoczęciem przejazdu" tu nie ma żadnych kruczków zwrocą kasę?


Czy jeśli kupię transfer do hotelu A, taką mam teraz rezerwacje, ale odmowie ten hotel i zarezerwuje hotel B, to usługa zostanie zrealizowana (w sensie nie jest w żaden sposób połączona z rezerwacją)?


Ostatnio edytowany przez bronek40, 22 Lis 2025 19:49, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6327 PostWysłany: 22 Lis 2025 19:38 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 575
niebieski
Czy jest obecnie gdzieś dostępny cashback za taksówkę z lotniska do hotelu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6328 PostWysłany: 22 Lis 2025 21:27 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8053
srebrny
Za odwołanie w czasie kiedy jest to bezpłatne kasa powinna być zwrócona. Usługa jest powiązana z rezerwacją ponieważ firma realizująca dostaje namiary hotelu do którego ma cię dostarczyć. Jeśli wybierzesz np. hotel położony dalej od lotniska może być inna kalkulacja ceny .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6329 PostWysłany: 27 Lis 2025 13:11 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2168
srebrny
Informacyjnie - dziś dostałem 40zł do portfela w związku ze sprawą UOKIK, środki ważne standardowo rok. Miło.
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#6330 PostWysłany: 27 Lis 2025 14:12 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2353
niebieski
...a ja wciąż w Genius2 :cry:
Góra
 Profil Relacje PM off
bepa22 lubi ten post.
 
      
Offline
#6331 PostWysłany: 27 Lis 2025 14:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1657
srebrny
opo napisał(a):
Informacyjnie - dziś dostałem 40zł do portfela w związku ze sprawą UOKIK, środki ważne standardowo rok. Miło.

kiedy składałeś reklamację?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6332 PostWysłany: 27 Lis 2025 14:40 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2168
srebrny
Szczerze mówiąc nie pamiętam, niedługo po tym jak pojawiła się informacja o takiej możliwości.
Treść maila jaki dzisiaj otrzymałem (jak widać mega szablon). Pomimo niby 2 miesięcy na zasilenie portfela jaki sobie dają to zrobili to natychmiastowo po tym mailu.

Cytuj:
Przysporzenie w związku ze zgłoszoną reklamacją

Szanowny Kliencie,

W nawiązaniu do złożonej przez Ciebie reklamacji oraz wcześniejszej komunikacji dotyczącej decyzji zobowiązującej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr RKR-3/2025 z dnia 1 sierpnia 2025 r. uprzejmie informujemy, że zostało przyznane Ci przysporzenie w postaci:

jeżeli jesteś użytkownikiem maksymalnie na 2 poziomie Genius - podwyższenia na stałe poziomu w programie Genius o jeden poziom (bez konieczności spełnienia zwykłych wymogów), które nastąpi na Twoim koncie w terminie do dwóch miesięcy od dnia otrzymania niniejszej informacji;
jeżeli jesteś użytkownikiem na 3 poziomie Genius - środków na podróże (w rozumieniu Warunków świadczenia usług dla klientów Booking.com) w wysokości 40 zł, które będą dostępne w Twoim Portfelu (w rozumieniu Warunków świadczenia usług dla klientów Booking.com) w terminie do dwóch miesięcy od dnia otrzymania niniejszej informacji. Środki te można wykorzystać w ciągu jednego roku od chwili ich udostępnienia na dowolną możliwą do zarezerwowania w ramach platformy Booking.com usługę, w przypadku której akceptowane są płatności Portfelem.

Jeżeli nie posiadasz obecnie konta w serwisie Booking.com, to w celu uzyskania wyżej opisanego przysporzenia musisz takie konto utworzyć w terminie tygodnia od dnia otrzymania niniejszej informacji.

Z poważaniem

Booking.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6333 PostWysłany: 27 Lis 2025 15:01 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 1279
srebrny
Aż sprawdziłem swój portfel. No ale nie, nadal nic...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6334 PostWysłany: 27 Lis 2025 20:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1657
srebrny
Generalnie mają miesiąc na rozpatrzenie reklamacji, u mnie ten miesiąc już minął i ani widu ani słychu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6335 PostWysłany: 27 Lis 2025 20:11 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 423
niebieski
Tez dostałem.

Ale nie wiem czy patrzycie dobrze bo:

Ja za powód roszczenia podałem rezerwację w której nie było podane kto jest właścicielem obiektu (czy to osoba prywatna czy firma). W moim przypadku była podstawa prawna by mi uznać roszczenie. Wiec wydaję mi się że jak ktoś miał zarezerwowany hotel i było podane że właścicielem obiektu jest firma xyz to nie wiem czy macie podstawy by z tego powodu zaakceptowali Wasze roszczenie.
Wiadomo booking był posądzony za kilka innych spraw jeszcze, ale oprócz tego powodu ciężko udowodnić im inne rzeczy.
Bo skąd możecie wiedzieć czy booking pokazywał faktycznie ostatni pokój w hotelu czy obiekcie?
Albo że akurat w waszym wypadku was oszukał?
Moim zdaniem najłatwiej podpierać się rezerwacją w której było widać od razu że nie spełnili wymagań które mieli spełnić (informacja o właścicielu obiektu).

Poprawcie mnie jeżeli się mylę.

Ps czekałem około miesiąca od wysłania roszczenia, użyłem wiadomości do booking gdzie jest od razu link do roszczenia w sprawie UOKiK-u.
Uzupełniłem dane i numer rezerwacji z pin oraz wkleiłem tekst odnośnie wyroku UOKiK i tyle. Dostałem zwrotkę na maila ze przyjęli i po miesiącu kolejnego maila ze uznali i ze dostane kasę do 2 miesięcy . A kasę (40zl) dostałem tego samego dnia co mail o przyznaniu roszczenia.

Zauwazcie też że od pewnego czasu booking już pisze w informacjach o obiektach kto jest ich właścicielem więc takie roszczenie może wam nie przejść.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6336 PostWysłany: 27 Lis 2025 21:38 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2353
niebieski
Nie do końca rozumiem.
Wniosku - jakkolwiek - nie można wysłać ponownie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Online
#6337 PostWysłany: 28 Lis 2025 23:29 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 603
Loty: 16
Kilometry: 26 175
niebieski
Czy oni chcą kolejną karę?
Chcę zarezerwować obiekt na maj, bezpłatne odwołanie i na pierwszej stronie "Nie płacisz nic do 21. maja 2026" Cena 475€.
Przechodzę do finalizacji i co widzę - dwie opcje:
- zaoszczędź 19€ przy płatności dzisiaj, cena 475€
- płatność 21. maja 2026 cena wzrasta, łącznie 494€
Przecież to jest jawne dyma...
Jeszcze pół roku temu tego nie było.
EDIT: Już wiem dlaczego tak liczy - to Genius Plus które dodali ma w regulaminie że płatność tylko w momencie rezerwacji inaczej odlicza zniżkę. Czyli trzeba uważać na ceny obiektów z tą z zniżką jeśli chce się płacić później.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#6338 PostWysłany: 29 Lis 2025 11:07 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2353
niebieski
Ano dymanie.
Czyli - są środki, ale nie ma środków. Bo mało kto chce płacić z takim wyprzedzeniem.
Nadaje się zasadniczo do rezerwacji bezzwrotnych oraz last minute.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6339 PostWysłany: 01 Gru 2025 15:29 

Rejestracja: 13 Sty 2014
Posty: 451
niebieski
Szanowny Panie Januszu, dodano środki w wysokości 40 PLN.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#6340 PostWysłany: 01 Gru 2025 19:53 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 575
niebieski
Dziś awansowali mnie z Genius 2 na 3, składałem miesiąc temu
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6369 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group