Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 309, 310, 311, 312, 313
Autor Wiadomość
#6241 PostWysłany: 01 Wrz 2025 13:21 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Ale nie czytałaś wcześniejszych wpisów czy jak? Bo niby JAK mają cokolwiek wypłacać, skoro póki co wyroku... nie ma? :shock:
Dopóki jest on nieprawomocny, to formalnie go nie ma - w sensie jego skutków. :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egipt all inclusive 🎄🏝️ 4* resort przy plaży w Marsa Alam za 1880 PLN Egipt all inclusive 🎄🏝️ 4* resort przy plaży w Marsa Alam za 1880 PLN
Wycieczka na Maltę w świetnej cenie 589 PLN ⚡ Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel spa z widokiem na morze 🌊😍 Wycieczka na Maltę w świetnej cenie 589 PLN ⚡ Loty + ⭐⭐⭐⭐ hotel spa z widokiem na morze 🌊😍
#6242 PostWysłany: 01 Wrz 2025 14:10 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 699
niebieski
A, ok. od 12 września...
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
#6243 PostWysłany: 10 Wrz 2025 20:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1417
platynowy
Po zrobieniu rezerwacji przez booking i opłaceniu pobytu obiekt w Rumunii przysłał mi do wypełnienia formularz on-line wstępnego zameldowania (pre-check-in). Wymagają w nim wysłania skanu dokumentu osobistego i zdjęcia twarzy. Czy ktoś z Was się spotkał z podobnym przypadkiem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6244 PostWysłany: 10 Wrz 2025 20:58 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4088
platynowy
Tak, spotkał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6245 PostWysłany: 10 Wrz 2025 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1417
platynowy
A napiszesz coś więcej? Mam pewne obawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6246 PostWysłany: 10 Wrz 2025 21:05 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Jest to ułatwienie dla obiektu ale niedostosowanie się do tego nie wyklucza pobytu i okazania dokumentów po przybyciu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6247 PostWysłany: 10 Wrz 2025 21:05 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4088
platynowy
Wiele razy spotkałem się z czymś takim. Jeżeli masz obawy zrób znak wodny w jakimkolwiek darmowym programie i tyle. Opcjonalnie napisz im, że się nie zgadzasz, pewnie nie odwołają rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6248 PostWysłany: 10 Wrz 2025 21:09 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 587
Loty: 152
Kilometry: 278 481
złoty
Parokrotnie ignorowałem takie pre-check-in i na miejscu było bezproblemowe zameldowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6249 PostWysłany: 10 Wrz 2025 21:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1417
platynowy
Tylko, że tam nie ma recepcji.
A skany i zdjęcie nie mogą być zniekształcone. A korespondencja jak rozmowa ślepego z głuchym. Trzy razy pytałem czy zwrócą kasę w przypadku rezygnacji i na to pytanie nie odpowiadają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6250 PostWysłany: 10 Wrz 2025 21:37 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4088
platynowy
To napisz do obsługi booking.com, że chcesz zrezygnować, bo nie godzisz się na taką formę check in.

A tak na marginesie, chyba jesteś trochę przewrażliwiony. Gdybyś robił tradycyjny check in w hotelu i obsługa by skanowała twój paszport/dowód to pewnie byś nawet się nie odezwał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6251 PostWysłany: 10 Wrz 2025 21:50 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 577
Loty: 16
Kilometry: 26 175
Poczytaj w odpowiednim wątku:
skanowanie-dowodow-osobistych-w-ue,135,136997
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6252 PostWysłany: 13 Wrz 2025 22:13 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Przy rezerwacji noclegu na 4 noce w Porto dostałem "za darmo" (czyli niby bezpłatnie czyli w cenie) taxi dla 5 osób (duży minivan) z lotniska OPO do noclegu w centrum miasta.
Jako że przylot jest wcześnie rano a zameldowanie dopiero po południu, to zastanawia mnie czy można zmienić trasę takiego przejazdu w inny punkt w centrum miasta? Kliknąłem niby "zmień trasę przejazdu", ale jakoś dziwnie przekierowuje na brytyjską :roll: stronę Bookinga z adnotacją, że "nie ma strony jakiej szukasz".
Ktoś to przerabiał w praktyce taką sytuację? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6253 PostWysłany: 14 Wrz 2025 00:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Najlepiej dogadać to z kierowcą, jeżeli zechcesz wysiąść wcześniej na trasie do hotelu to powinno mu to nie sprawiać problemu. Zapłatę i tak ma policzoną za całą trasę. Ważne abyś potem w opinii o przejeździe napisał, że jesteś zadowolony i wszystko było ok.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
#6254 PostWysłany: 14 Wrz 2025 13:55 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
A ktoś zamieniał w takim przypadku (czy jest możliwość?) trasę z lotniska do miasta na odwrotną?

EDIT: Dzwoniłem do Bookinga i po 20 minutach oczekiwania na odebranie, łaskawca poinformował mnie, że "nic się nie da", bo "to jest bezpłatne i już" i że "Booking za to płaci" - co jest wierutną bzdurą i kłamstwem, bo to z moich pieniędzy idzie.
Na razie rozmawiam z Getting Travel, który nie powiedział z automatu, że "nie da się", więc zobaczymy.
Swoją drogą - wiem, że to nie temat wątku ściśle - ale ktoś wie jaki koszt dojazd taxi z lotniska OPO do centrum większym autem dla 5 osób (auto co najmniej 6-osobowej)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6255 PostWysłany: 14 Wrz 2025 16:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
sanchopan napisał(a):
A (czy jest możliwość?) trasę z lotniska do miasta na odwrotną

Oficjalną drogą nie ma takiej opcji. Firma wykonująca transport raczej też nie będzie skłonna bawić się w zmiany. Powrotny transport chętnie zapewniają jeśli to klient zapłaci zgodnie z ich oficjalnym cennikiem. Może sprawdź sobie na miejscu ceny Bolta powinno wyjść taniej niż taxi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6256 PostWysłany: 15 Wrz 2025 18:40 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 1332
Loty: 6
Kilometry: 12 016
srebrny
Aplikacja booking jest idiotyczna. Nie da się wysłać pytania do obiektu bez zrobienia rezerwacji. Nie da się normalnie wysłać pytania do Booking. Żeby zadzwonić do Booking podają telefon do Wielkiej Brytanii (a jestem w Hiszpanii). A jeśli się da to wszystko normalnie zrobić, to jest to jakoś poukrywane.
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6257 PostWysłany: 17 Wrz 2025 13:18 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Nie wiem czy ma to coś wspólnego z postępowaniem p-ko Bookingowi (i mojej "reklamacji" w zw. z wyrokiem), ale przenieśli mnie z Genius 2 do 3.
Ale... pisze, że TYLKO do 1 października 2025 r.
Jeśli to następstwo wyroku, to jakaś kpina jest. :shock:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6258 PostWysłany: 17 Wrz 2025 16:52 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9874
Loty: 1083
Kilometry: 1 070 970
platynowy
@sanchopan Ja też ostatnio dostałem wiadomość o wyższym poziomie, a nie składałem u nich żadnej reklamacji, więc chyba to niekoniecznie ma związek. Nie zwróciłem uwagi na czas ważności, a spam już usunąłem, więc trudno mi powiedzieć, czy też było na tak krótko. A na koncie nie widzę albo nie potrafię sprawdzić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
#6259 PostWysłany: 12 Paź 2025 15:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1417
platynowy
Na stronie http://www.booking.com ukazała się informacja o Decyzji zobowiązującej Prezesa UOKiK nr RKR-3/2025 z dnia 1 sierpnia 2025 roku.

Booking.com B.V. informuje, że Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję zobowiązującą nr RKR-3/2025 z dnia 1 sierpnia 2025 roku w związku z praktykami polegającymi na nieinformowaniu konsumentów (i) o tym, czy dostawca zakwaterowania jest przedsiębiorcą czy osobą prywatną, (ii) o tym, że przepisy dotyczące ochrony konsumentów nie mają zastosowania do umów zawieranych z gospodarzami prywatnymi (niebędącymi przedsiębiorcami) za pośrednictwem internetowej platformy handlowej w postaci serwisu Booking.com i/lub (iii) o podziale obowiązków między Booking.com a dostawcą zakwaterowania. W związku z tą decyzją Booking.com B. V. między innymi przyzna konsumentom przysporzenie konsumenckie na następujących zasadach:

- przysporzenie konsumenckie będzie dostępne dla wszystkich konsumentów, którzy złożyli reklamacje w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do trzech miesięcy od dnia otrzymania indywidualnej informacji przez konsumentów, o której mowa poniżej, pod warunkiem, że reklamacje dotyczyły nieinformowania konsumentów (i) o tym, czy dostawca zakwaterowania jest przedsiębiorcą czy osobą prywatną, (ii) o tym, że przepisy dotyczące ochrony konsumentów nie mają zastosowania do umów zawieranych z gospodarzami prywatnymi (niebędącymi przedsiębiorcami) za pośrednictwem internetowej platformy w postaci serwisu Booking.com i/lub (iii) o podziale obowiązków między Booking.com a dostawcą zakwaterowania;

- reklamacje muszą być złożone za pośrednictwem Centrum pomocy Booking.com; jednocześnie sugerujemy, aby konsumenci składali wszelkie reklamacje za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji Booking.com, po zalogowaniu się za pomocą numeru rezerwacji i kodu PIN, co pozwoli Booking.com na jak najszybsze i najskuteczniejsze rozpatrzenie reklamacji;

- sugerujemy użycie w reklamacji słowa „UOKiK" lub numeru decyzji zobowiązującej Prezesa Urzędu, co może ułatwić i przyspieszyć rozpoznanie reklamacji (pod tym linkiem zalogujesz się za pomocą numeru rezerwacji i PIN-u oraz wyślesz reklamację);

- w przypadku konsumentów, którzy w chwili przekazania im indywidualnej informacji osiągnęli co najwyżej 2 poziom w programie Genius, przysporzenie konsumenckie będzie polegać na podwyższeniu konsumentom na stałe poziomu w programie Genius o jeden poziom bez konieczności spełnienia zwykłych warunków takiego podwyższenia;

- w przypadku konsumentów, którzy w chwili przekazania im indywidualnej informacji osiągnęli już maksymalny poziom w programie Genius, przysporzenie konsumenckie będzie polegać na przyznaniu im Środków na podróże w Portfelu w wysokości 40 zł, które następnie będzie można wykorzystać w ciągu jednego roku od chwili ich udostępnienia na dowolną możliwą do zarezerwowania w ramach platformy Booking.com usługę, w przypadku której akceptowane są płatności Portfelem (przy czym przysporzenie dla każdego uprawnionego konsumenta będzie jednorazowe, niezależnie od liczby rezerwacji dokonanej przez tego konsumenta we wskazanym okresie);

- przysporzenie będzie również dostępne dla konsumentów, którzy aktualnie nie posiadają konta w serwisie Booking.com (w szczególności jeśli je mieli i usunęli). Aby je uzyskać, tacy konsumenci (oprócz złożenia reklamacji) muszą utworzyć konto w serwisie Booking.com w terminie tygodnia od otrzymania informacji o przyznaniu im przysporzenia.

Szczegóły zobowiązania oraz stanowisko Prezesa UOKiK można znaleźć w ogólnodostępnej wersji decyzji zobowiązującej Prezesa UOKiK nr RKR-3/2025 z dnia 1 sierpnia 2025 roku, dostępnej pod adresem http://www.uokik.gov.pl.
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
 
      
#6260 PostWysłany: 12 Paź 2025 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2701
HON fly4free
Jest formularz reklamacji:
https://www.booking.com/uokik.pl.html?l ... _changed=1

Załączniki:
IMG_2584.png
IMG_2584.png [ 199.29 KiB | Obejrzany 78 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Yaneck lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6260 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 309, 310, 311, 312, 313

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group